Jump to content

Football Manager


Petter

Recommended Posts

Har nettopp starta en game med Arsenal, solgte Gilberto til Aston Villa £7,5mill, hentet inn Kevin Nolan som erstatter.

Har fått Hibernian som farmerlag, har sendt en del stallfyll dit. Har også hentet Leighton Baines og Gareth Bale.

 

Har startet med 2 uavgjorte bortekamper og vunnet hjemmekampen sålangt :-), Har slått Dinamo ut av Cl kvalikken :-)

 

Hvis du får sjansen så må du få deg en farmerklubb i enten kina eller usa. da tjener du mye mer på supporterinntektene.

 

Enig.. Har Salt Lake jeg.. Men må betale ganske mye i årsavgift da.. Tror det er 21mill i året..

 

jaja....men supportereffektinntektene mine steg ivertfall med minst 700mill ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Har nettopp starta en game med Arsenal, solgte Gilberto til Aston Villa £7,5mill, hentet inn Kevin Nolan som erstatter.

Har fått Hibernian som farmerlag, har sendt en del stallfyll dit. Har også hentet Leighton Baines og Gareth Bale.

 

Har startet med 2 uavgjorte bortekamper og vunnet hjemmekampen sålangt :-), Har slått Dinamo ut av Cl kvalikken :-)

 

Hvis du får sjansen så må du få deg en farmerklubb i enten kina eller usa. da tjener du mye mer på supporterinntektene.

 

Enig.. Har Salt Lake jeg.. Men må betale ganske mye i årsavgift da.. Tror det er 21mill i året..

 

jaja....men supportereffektinntektene mine steg ivertfall med minst 700mill :blink:

 

Åja.. Så mye.. Jeg sjekket, og da var mine på 927mill.. Trodde ikke det var så mye jeg men..:)

Link to comment
Share on other sites

 

Vela solgte jeg, selv om han var god.

 

 

 

der gjorde du noe dumt, se her på min save: 36355.jpeg

 

Kult! Men hvordan for du bilde på han? På min save har han ikke bilde! Og fin bakrunn og sånt! Og kan noen hjelpe meg med oppdateringer og sånne tiln? Skjønner ikke helt hvordan du skal gjøre det ;)

 

 

heh, som sagt det er bare å laste ned face packs og logo packs fra fmnorge.com\sortitoutsi.net eller fmfreaks.dk

 

Tusen takk! Men hvor skal jeg lagre filene? :S

Link to comment
Share on other sites

Her lagrer du f.eks facepacks, bakgrunner o.l:

 

Mine Dokumenter-->Sports Interactive-->Football Manager 2007

 

I Football Manager 2007 mappen lager du en mappe til som du kaller "graphics". Her skal du legge de forskjellige pakkene. Da trenger du ikke gjøre mer, dersom facepacksene o.l inneholder en xml-fil, som gjør at tingene går dit de skal i spillet. Som regel gjør de også det.

 

Håper du får det til :ph34r:

 

NB! Pakkene er som regel zippet sammen, og de må dermed "pakkes ut" i graphics mappen. Du trenger WinRar for å gjøre dette.

 

WinRar kan lastes ned her: http://www.rarlabs.com/rar/wrar362no.exe

Link to comment
Share on other sites

Etter at min forrige Arsenal game klikka har jeg starta en ny og er akkurat ferdig med 2. sesong. Har vunnet PL 2 ganger. Satser ungt og har store planer for fremtiden. Gjennomsnittsalder på 22.

 

 

Stallen:

 

Timo Hildebrand

Libis Arenas

Vito Mannone

 

Justin Hoyte

Kerrea Gilbert

Garry Bocaly

Gael Clichy

Armand Traore

Kolo Toure

William Gallas

Johan Djourou

Matthew Connoly

 

Francesc Fabregas

Abou Diaby

Denilson Neves

Gilberto Silva

Alex Song

Alex Hleb

Valon Behrami

Robin Van Persie

Frederic Nimani

Fabrice Muamba

 

Thierry Henry

Nicklas Bendtner

Carlos Vela

Theo Walcott

Jeremie Aliadiere

Arturo Lupoli

 

 

Beste 11'er:

Hildebrand

Toure - Djourou - Gallas - Clichy

Behrami - Cesc - Denilson - Van Persie

Bendtner - Henry

Link to comment
Share on other sites

Her lagrer du f.eks facepacks, bakgrunner o.l:

 

Mine Dokumenter-->Sports Interactive-->Football Manager 2007

 

I Football Manager 2007 mappen lager du en mappe til som du kaller "graphics". Her skal du legge de forskjellige pakkene. Da trenger du ikke gjøre mer, dersom facepacksene o.l inneholder en xml-fil, som gjør at tingene går dit de skal i spillet. Som regel gjør de også det.

 

Håper du får det til :D

 

NB! Pakkene er som regel zippet sammen, og de må dermed "pakkes ut" i graphics mappen. Du trenger WinRar for å gjøre dette.

 

WinRar kan lastes ned her: http://www.rarlabs.com/rar/wrar362no.exe

 

Tusen takk for hjelpen!

Men får det ikke helt til! Jeg har lagret alle filene innpå en mappe som heter "graphics"..

Når jeg kommer innpå FM; Hvor endrer jeg tingene da?

SKal jeg lagre alt jeg laster ned på graphics?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei! Er de noen som kan veldig mye om FM 2007?

 

Kan jeg laget eit nytt lag, helt fra begynnelsen av. Feks:

 

Hvis jeg vil laget Arsenal Old Boys lag.

 

Med: Seaman, Dixon, Bould/Keown, Adams, Winterburn, Vieira, Petit, Overmars, Wrigth/Anelka, Bergkamp og Parlour. Går det?

 

Help Me! :)

Link to comment
Share on other sites

Hei! Er de noen som kan veldig mye om FM 2007?

 

Kan jeg laget eit nytt lag, helt fra begynnelsen av. Feks:

 

Hvis jeg vil laget Arsenal Old Boys lag.

 

Med: Seaman, Dixon, Bould/Keown, Adams, Winterburn, Vieira, Petit, Overmars, Wrigth/Anelka, Bergkamp og Parlour. Går det?

 

Help Me! :)

 

 

Les på forumet til fmnorge der står det meste du trenger å vite.

Link to comment
Share on other sites

Hei! Er de noen som kan veldig mye om FM 2007?

 

Kan jeg laget eit nytt lag, helt fra begynnelsen av. Feks:

 

Hvis jeg vil laget Arsenal Old Boys lag.

 

Med: Seaman, Dixon, Bould/Keown, Adams, Winterburn, Vieira, Petit, Overmars, Wrigth/Anelka, Bergkamp og Parlour. Går det?

 

Help Me! B)

 

 

Les på forumet til fmnorge der står det meste du trenger å vite.

Orker ikke å lese hele det forumet. Imers du er vel medlem på det forumet. Vet du om de går? :) Unnskyld hvis jeg maser!

Link to comment
Share on other sites

Hei! Er de noen som kan veldig mye om FM 2007?

 

Kan jeg laget eit nytt lag, helt fra begynnelsen av. Feks:

 

Hvis jeg vil laget Arsenal Old Boys lag.

 

Med: Seaman, Dixon, Bould/Keown, Adams, Winterburn, Vieira, Petit, Overmars, Wrigth/Anelka, Bergkamp og Parlour. Går det?

 

Help Me! :D

Du kan vel lage dette om du går inn på editor og lager laget, lager spillerne og plaserer dem inn i riktig divisjon

Link to comment
Share on other sites

Hei! Er de noen som kan veldig mye om FM 2007?

 

Kan jeg laget eit nytt lag, helt fra begynnelsen av. Feks:

 

Hvis jeg vil laget Arsenal Old Boys lag.

 

Med: Seaman, Dixon, Bould/Keown, Adams, Winterburn, Vieira, Petit, Overmars, Wrigth/Anelka, Bergkamp og Parlour. Går det?

 

Help Me! :D

 

Det er ikke vannskelig. Du går bare inn på editoren. Lager en ny spiller, skriver inn navn alder osv, også kommer du til ferdighetene. Lag en database som du tester ut og da du har taket på det så lager du en ordentlig en.

 

Prøv og feil ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei! Er de noen som kan veldig mye om FM 2007?

 

Kan jeg laget eit nytt lag, helt fra begynnelsen av. Feks:

 

Hvis jeg vil laget Arsenal Old Boys lag.

 

Med: Seaman, Dixon, Bould/Keown, Adams, Winterburn, Vieira, Petit, Overmars, Wrigth/Anelka, Bergkamp og Parlour. Går det?

 

Help Me! ;)

 

Det er ikke vannskelig. Du går bare inn på editoren. Lager en ny spiller, skriver inn navn alder osv, også kommer du til ferdighetene. Lag en database som du tester ut og da du har taket på det så lager du en ordentlig en.

 

Prøv og feil ;)

Hvor er editoren? :D

Link to comment
Share on other sites

Hei! Er de noen som kan veldig mye om FM 2007?

 

Kan jeg laget eit nytt lag, helt fra begynnelsen av. Feks:

 

Hvis jeg vil laget Arsenal Old Boys lag.

 

Med: Seaman, Dixon, Bould/Keown, Adams, Winterburn, Vieira, Petit, Overmars, Wrigth/Anelka, Bergkamp og Parlour. Går det?

 

Help Me! :P

 

Det er ikke vannskelig. Du går bare inn på editoren. Lager en ny spiller, skriver inn navn alder osv, også kommer du til ferdighetene. Lag en database som du tester ut og da du har taket på det så lager du en ordentlig en.

 

Prøv og feil ;)

Hvor er editoren? :blink:

Editoren er jo der med alle dei andre filene! Vist du går på Start menyen - sports interactive - fm 2007, så skal du finne editoren. Hvis ikkje du finn den, kan du bare søke etter den

Link to comment
Share on other sites

Hei! Er de noen som kan veldig mye om FM 2007?

 

Kan jeg laget eit nytt lag, helt fra begynnelsen av. Feks:

 

Hvis jeg vil laget Arsenal Old Boys lag.

 

Med: Seaman, Dixon, Bould/Keown, Adams, Winterburn, Vieira, Petit, Overmars, Wrigth/Anelka, Bergkamp og Parlour. Går det?

 

Help Me! :P

 

Det er ikke vannskelig. Du går bare inn på editoren. Lager en ny spiller, skriver inn navn alder osv, også kommer du til ferdighetene. Lag en database som du tester ut og da du har taket på det så lager du en ordentlig en.

 

Prøv og feil ;)

Hvor er editoren? :P

Editoren er jo der med alle dei andre filene! Vist du går på Start menyen - sports interactive - fm 2007, så skal du finne editoren. Hvis ikkje du finn den, kan du bare søke etter den

Nei detta blir for avangsert for meg. Snakker dere om innpå spillet?

 

Men takk for dere som prøver å hjelpe meg! Noen som kunne forklart det på Msn eller noe? :P

Link to comment
Share on other sites

Er i min 2. sesong med Arsenal. Ganske enkelt å vinne hvis du finner den perfekte taktikken.

 

I 1. sesong vant jeg PL, CL og CC. Jeg kjøpte bare talenter som: Vanden Borre, Marcelo og Moutinho.

Taktikken var diamond attackning med kontringer og playmaker.

Lehmann-Vanden Borre-Toure-Gallas-Marcelo-Ljungberg-Fabregas-Baptista-Van Persie-Adebayor-Henry

Disse elleve styrte det meste. Moutinho brukte jeg av og til. Fansen og styret var i ekstase etter sesongen.

 

Er nå såvidt begynt på min 2. sesong har skjedd noen overganger juli 2007:

Inn: David Villa (Valencia) Akinfeev (CSKA Moskva) Yobo (Everton)

Ut: Senderos, Adebayor, Lehmann, Poom, Lauren

Må si at jeg ble fornøyd når jeg fikk Villa til klubben.

Prøvde å skaffe meg Baptista men hadde ikke nok penger

Akinfeev-Vanden Borre-Toure-Yobo-Marcelo-Ljungeberg-Gilberto-Fabregas-Van Persie-Villa-Henry

Almunia-Gallas-Moutinho-Hleb-Bendtner

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg er nå i 2011/2012 sessongen, hos meg briljerer Carlos Vela! han har 200 mål for Arsenal, og 100 i serien. Det er stort, han er bare 22 år! Jeg har vunnet alt som er mulig nesten alle sessongene. Det er for lett, men alikevel veldig gøy

Link to comment
Share on other sites

Jeg var i 2012, men så måtte jeg innstallere spillet på nytt. Og når får jeg ikke spillt videre. Det er litt kjipt..

Bendtner var blirr knallgod og scoret i bøtter og spann. Hadde en verdi på 25 mill£.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...