Jump to content

2006.10.17 CSKA Moskva B


Andain

Recommended Posts

CSKA Moskva - Arsenal

Dynamo Stadium, Tirsdag 17 Oktober, klokken 16:30

 

Lagoppstilling:

CSKA Moskva:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

ITV 4

Premiere Sport Portal

 

TV / Radio streams:

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Jeg grugleder meg litt til denne kampen. Trøkket fra tribunene som gutta vil oppleve i Russland blir ENORMT. Dette er etter min mening den vanskeligste bortekampen i gruppespillet. Vagner Love imponerte meg under VM, og Carvalho snakker jo for seg selv. CSKAs tropp består av, bortsett fra et to brasilianere og en argentiner, nesten utelukkende av øst-europeiske spiller. Vi kan forvente en tøffspilt match med hard jobbing og mye knuffing.

 

Noen som har en oversikt over Arsenals oppgjør i Øst-Europa de siste 5 årene?

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget vanskelig kamp. Med seier i denn kampen så er vi i praksis videre til cupspillet. Personlig vil jeg være utrolig godt fornøye med ett poeng her som vil gi oss ett utmerket utgangspunkt.

 

Tror vi vil få noen forandringer i startopstillingen til denne kampen. Her er mitt lag (som sansynligvis vil ta ett poeng i denne kampen). :D

 

Lehmann

Hoyte

Gallas

Djourou

Gallas

Rosicky

Gilberto

Fabregas

Hleb

VanPersie

Henry

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget vanskelig kamp. Med seier i denn kampen så er vi i praksis videre til cupspillet. Personlig vil jeg være utrolig godt fornøye med ett poeng her som vil gi oss ett utmerket utgangspunkt.

 

Tror vi vil få noen forandringer i startopstillingen til denne kampen. Her er mitt lag (som sansynligvis vil ta ett poeng i denne kampen). :D

 

Lehmann

Hoyte

Gallas

Djourou

Gallas

Rosicky

Gilberto

Fabregas

Hleb

VanPersie

Henry

Jeg tror det blir litt vanskelig til og med for Wenger å ha to Gallas(er) på banen :angry:

Men jeg liker det laget du satt opp forløpig, men vil ha Gallas som midtstopper og Tourè, hvis Clichy eller Ebouè blir friskmeldt til kampen :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor går kampen så tidlig?

 

Eller når går den egentlig?

 

Paddy sier:

Det er vel SportN som sender kampen direkte, 18.25

 

Ifølge Andain:

Dynamo Stadium, Tirsdag 17 Oktober, klokken 16:30

 

:D

Hvis du leser litt lengre oppe så har jeg skreve at det er pga at Moskva er et par tidssoner bak.

Men kampen begynner 18:30

Link to comment
Share on other sites

Tja, når klokka er 18.30 i Norge, så er den 20.30 i Moskva, så den teorien held ikkje heilt mål. :D Anar ikkje kvifor Andain har skrive 16.30.

Ikke over alt :angry:

F.eks bort i Asia :angry:

Tja, Moskva ligg vel uansett fast på ein stad! :angry: Rakk å skifte, før du rakk å svare :angry:

Link to comment
Share on other sites

Til Info:

Kampen begynner halv sju pga kampen spilles i Moskva (et par tidssoner bak)

Edit:

Sorry, skrev feil de er et par tidsoner foran!

 

Tja, når klokka er 18.30 i Norge, så er den 20.30 i Moskva, så den teorien held ikkje heilt mål. :angry: Anar ikkje kvifor Andain har skrive 16.30.

Ikke over alt :angry:

F.eks bort i Asia :angry:

Tja, Moskva ligg vel uansett fast på ein stad! :angry: Rakk å skifte, før du rakk å svare :angry:

Åja, hehe :D

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget vanskelig kamp. Med seier i denn kampen så er vi i praksis videre til cupspillet. Personlig vil jeg være utrolig godt fornøye med ett poeng her som vil gi oss ett utmerket utgangspunkt.

 

Tror vi vil få noen forandringer i startopstillingen til denne kampen. Her er mitt lag (som sansynligvis vil ta ett poeng i denne kampen). :D

 

Lehmann

Hoyte

Gallas

Djourou

Gallas

Rosicky

Gilberto

Fabregas

Hleb

VanPersie

Henry

Jeg tror det blir litt vanskelig til og med for Wenger å ha to Gallas(er) på banen :angry:

Men jeg liker det laget du satt opp forløpig, men vil ha Gallas som midtstopper og Tourè, hvis Clichy eller Ebouè blir friskmeldt til kampen :angry:

 

Huff... ble en øl til kampen i dag... Ønsker meg Toure på stopperplass, sammen med Djourour som jeg synes blir bedre og bedre :angry:

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en meget vanskelig kamp. Med seier i denn kampen så er vi i praksis videre til cupspillet. Personlig vil jeg være utrolig godt fornøye med ett poeng her som vil gi oss ett utmerket utgangspunkt.

 

Tror vi vil få noen forandringer i startopstillingen til denne kampen. Her er mitt lag (som sansynligvis vil ta ett poeng i denne kampen). :angry:

 

Lehmann

Hoyte

Gallas

Djourou

Gallas

Rosicky

Gilberto

Fabregas

Hleb

VanPersie

Henry

Jeg tror det blir litt vanskelig til og med for Wenger å ha to Gallas(er) på banen :angry:

Men jeg liker det laget du satt opp forløpig, men vil ha Gallas som midtstopper og Tourè, hvis Clichy eller Ebouè blir friskmeldt til kampen :angry:

 

Huff... ble en øl til kampen i dag... Ønsker meg Toure på stopperplass, sammen med Djourour som jeg synes blir bedre og bedre :angry:

Hehe :D

Men er Ebouè friskmeldt ville jeg hatt Gallas som midtforsvarer

Link to comment
Share on other sites

enig med lagoppstillingen til 11Rvp..

Det er vell det laguttaket vi har brukt i begge cl-kampen så langt og blir overrasket hvis det ikkje blir det samme i morgen også.

 

Kommer til å bli en utrolig vanskelig kamp.

Banen sies å være som en åker, og da vill vårt pasningspill bli betydelig mye vanskeligere. Og CSK har noen meget gode brassillianer på topp som kan skape problemer.

Wenger kommer aldri til å hvile Henry i denne kampen.

Han sa just at hvis de vinner denne kampen tror han de er videre... ser derfor ingen grunn til at han skal hvile Titi.

Ser også at Denilson er med i troppen. Morsomt for han, men tviler på at han blir brukt i det hele tatt.

 

 

Tror dette kommer til å bli en drittkjedelig kamp..

bra med uavgjort, men man går alltid for seier...

Link to comment
Share on other sites

Værforholdene kan fort bli ett viktig element i Moskva. Ser at det er spådd klart vær med temperaturer ned mot -4 grader.

Dette sammen med det faktum at det er en lang flyreise og at vi møter ett lag som sansynligvis er bedre enn mange tror gjør denne kampen utrolig vanskelig.

Jeg vil være meget godt fornøyd med ett poeng der borte.

Link to comment
Share on other sites

Er det en kamp som passer for en 4-5-1 formasjon, så er det dagens kamp. Frykter at banen samt været kommer til å skape nok problemer for oss, så det blir ingen hurra-hurra fotball i kveld tror jeg. Vi må jobbe knallhardt for poengene og satse på at vi får med oss tre poeng. :huh:

 

Vil også være godt fornøyd med ett poeng. Vi har tross alt igjen to hjemmekamper så vi bør komme oss videre uansett hvis ikke alt skjærer seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...