Jump to content

2006.10.17 CSKA Moskva B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Dette blir en meget vanskelig kamp. Med seier i denn kampen så er vi i praksis videre til cupspillet. Personlig vil jeg være utrolig godt fornøye med ett poeng her som vil gi oss ett utmerket utgangspunkt.

 

Tror vi vil få noen forandringer i startopstillingen til denne kampen. Her er mitt lag (som sansynligvis vil ta ett poeng i denne kampen). :huh:

 

Lehmann

Hoyte

Gallas

Djourou

Gallas

Rosicky

Gilberto

Fabregas

Hleb

VanPersie

Henry

 

ja det blir nok litt vanskelig, med to gallas'er :P men det ser bra ut dette B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg til denne kampen, det kan bli jevn og spennende, men jeg tror Arsenal vinner.

Rett og slett pga at vi er best....

 

Til info: kampen vises på Viasat.

 

Lagoppstilling:

 

Lehmann

Hoyte Toure Djourou Gallas

Hleb Fabregas Silva Rosicky

Henry Van Persie

 

Reserver:

Almunia, Denilson, Song Billong, Clichy, Adebayor, Aliadiere, Walcott

 

Du kan følge kampen her: VG

Link to comment
Share on other sites

Synes det faktisk er mye bra men Gilbero og Fabregas må komme seg inn i kampen. Fabregas tror jeg er på vei men MIN mening er at Gilberto sjelden er med så han forventer jeg ikke noe av. Henry involverer seg mer og det er bra. Får håpe de kjører mer på venstre side enn høyre med Hoyte(blir stort sett lave, upresise innlegg) Kanskje Adebayor kan være en løsning, trenger en som trekker mer inn i 16 meteren. Og Van Persie bør våkne litt opp. Føler det blir en seier ut av dett oppgjøret men de må bli mer skarpe og bestemte i hva de tar for seg! 45 spenende min igjen.

Link to comment
Share on other sites

Satan så dårlig keeperspill av Lehmann på det målet. Er det mulig?!?!

 

Dessuten blir vi overkjørt, og vi skaper fa** meg ikke en dritt med sjanser. FLAUT, FLAUT, FLAUT å se på dette.

 

Lehmann kan vel ikke klandres for den. Han er dekt av tre spillere så han ser ikke utgangen av skuddet som også er knallhardt. Bare uflaks at ingen får blokkert den.

Link to comment
Share on other sites

dette er jo skremmende dårlig! Først de 10 siste minuttene er vi litt med, før det blir vi latterligjort og overkjørt. Flaut. Håper virkelig Wenger har noen kloke ord å si i pausen, dette går bare ikke. ALLE på laget må skjerpe seg. Dette er helt under pari.

 

Dette er tross alt en veldig vanskelig bortekamp, så at Arsenal skulle styre denne kampen var lite sansynlig. Historien tilsier at Arsenal ikke har taklet gode lag derfra, og det kan skyldes mange faktorer. (lang reise, baneforhold, spillestil, osv)

 

Den første omgangen startet CSKA best, men skapte ikke mange store sjanser utenom målet. Etterhvert hadde Arsenal en 2-1 situasjon, og Persie som prøver å finte 45-passning men som keeperen klarer å redde etter en dårlig touch. Arsenal tar over de siste 10minuttene, men skaper ikke mye.... Uansett, en jevn omgang, men Arsenal har muligheter med litt mere presisjon og rytme til å score mål i 2.omgang.

 

Selve omgangen bærer preg av mye feilpassninger, og et meget HØYT spilletempo fra begge lag. Synes forøvrig kommunikasjonen Hleb og Hoyte defensivt ikke er all verden i denne omgangen, og dette skaper et par missforståelser som nesten fører til store sjanser. (begge sine feil)

 

Ellers var det FÅ spillere som utmerket seg positivt denne omgangen for Arsenal, men jeg hadde ikke troa på at dette skulle bli en grei kamp med 3poeng. CSKA er et godt lag, og spiller på hjemmebane.

 

Nei, vi kan fortsatt klare et godt resultat i denne kampen. Et uavgjort resultat er bra for Arsenal i denne turneringen, og en seier er en bonus. Om vi skulle gå på et tap, så er fortsatt sansynligheten STOR for at vi går videre, så ikke glem det....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...