Jump to content

2006.10.17 CSKA Moskva B


Andain

Recommended Posts

Det var vondt å se på Arsenal idag. Så mange feilpasningar har eg aldri sett i 1 kamp. Samtlige speler under pari og me taper fortjent til tross for at dommaren driter seg ut på Henrys mål. Som andre også har nemnt, trur eg ikkje denne kampen får nokon dårlig effekt på formen vår den siste tiden. Ser fram mot Reading-kampen nå til eit revansje-sugent ARsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

HÅPLØS DOMMER :angry: :angry: !!!!!

 

1. Målet til Moskva skulle aldri vært ettersom det var fordel og angrepet ble avsluttet med et skudd i brukbar posisjon.

 

2. Ved det anulerte målet til Moskva har dommeren skyld i at vi får angrep mot oss fordi han står i veien. Det at dommeren treffer ballen 2 ganger i løpet av kampen sier sitt om hvor mye dårlig plassert han var.

 

3. Henry's anullerte mål + gult kort. Det første anullerte målet var riktig og jeg protsterte ikke i det hele tatt.

 

Men det må også nevnes at vi var svake defensivt i dag. Toure redda oss fra et ydmykende tap. Gilberto hadde en pasningsprosent som er dårligere enn det en blind person med CP ville klart. Hoyte og Hleb hadde også et svakt samarbeid. Bortsett fra målet var Henry totalt ubrukelig i dag! Fabregas er opp og ned, men han kan ikke så mye for at bevegelsene var så dårlige. Hleb og Rosicky er ikke gode, men heller ikke svake. RvP var totalt usynlig. Positivt er at innbytterne gjorde alle en god jobb!

 

Sett under ett var det vår svakeste kamp i år. Jeg sier ikke det på grunnlag av resulatet, men med tanke på feilpasningene, dårlig bevegelsene, få sjanser og ballmiss. Det dårlig underlaget må nok ta mye av skylden for de mange dårlige touchene, men underlaget hindrer ikke spillerne fra å løpe seg til gode posisjoner!

Link to comment
Share on other sites

DEN JÆVELA DOMMERTRIOEN ER FA** MEG KJØPT OG BETALT AV ROMAN FI***VITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg blir så frustrert når alvorlig skadede folk løper rundt og tror de har peiling på fotballdømming!! LATTERLIG!!! Burde bli tatt opp i FIFA den saken med Henry sin "HANDS"!!!

 

Foreslår vel at du tar deg en pille før du slipper deg løs på forumet etter et tap. Det er meningsløst å søple til forumet på den måten her. Ta det ut på en sofapute. Og om det er hands aner du ingenting om.

Link to comment
Share on other sites

Dog må jeg si at reprisen i det minste viser ingen av CSKA-spillerne som reagerer. Umulig for oss å se om det er hands eller ikke, men vanligvis reagerer de fleste spillerne på det...

Link to comment
Share on other sites

Dog må jeg si at reprisen i det minste viser ingen av CSKA-spillerne som reagerer. Umulig for oss å se om det er hands eller ikke, men vanligvis reagerer de fleste spillerne på det...

 

Fin reprise. Hvis ballen hadde truffet hånden hans ville ballen endret retning eller i alle fall endret farten på ballen, noe som ikke var tilfelle!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes målet ikke var Lehmanns feil!

Han så ikke ballen før den var gjennom muren, og den var knall hard!

Vi ble snytt for et mål og målet til CSKA var fordel når det var mislykka ble det frispark.

 

Logisk skulle vi vunne kampen 0-1.

 

Synes Rosicky var frisk, Banens beate spør du meg, derimot skuffa van Persie noe forferdelig.

 

Skulle ikke forundret meg om Roman har betalt den dommeren sånn som Imers sier...men jeg banner ikke :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan være enig i det som sies om dommertrioen i denne kampen.

Men hadde Arsenals spillere vært lojale mot opplegget på frisparket som førte til mål tror jeg nok ikke det hadde blitt mål: Til venstre for muren ( sett fra skytterens side) løper tre Arsenalspillere inn mens Carvalho er i tilløpet, de gjør det for å stoppe skuddet, men problemet er nemlig at de sperrer synsfeltet til Lehmann. Lehmann bør kanskje ta den uansett, men for meg ser det ut som han ikke ser utgangen på skuddet, og da er det ikke lett å ta. Hadde Arsenalspillerne vært lojale hadde vi minst fått uavgjort(tror jeg) og vi ville i praksis vært klar for viderespillet.

 

EDIT: Så på Evjus reprise nå, det er jo bare helt forbanna utrolig at det går an å dømme hands på noe sånt!!!

Henrys hånd er ikke inntil kroppen engang, også at hoveddommer ikke snakker med en assistentdommer som kan snakke han til fornuft engang er utrolig!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette var akkurat den type kamp eg frykta når vi trakk CSKA Moskva. Bitande kaldt, frossen bane med hull og humpar som er umulige å beregne og spelarar som ikkje evnar omstille seg. Då blir det tap mot eit godt lag, som trass alt er van til slike forhold.

 

Vi kan gjerne skulde på dommaren for å annulere målet, og snyte oss for eitt poeng (og kanskje enda viktigare: gi to poeng ekstra til CSKA) men om vi ser på prestasjonen vi gjer, så er den i store delar av kampen alt for svak.

 

Enkle ballmist, dårlig aggresivitet, nonchalanse og feilvalg gjer oss til eit middelmådig lag i dag. I ein periode i første omgang, før og etter målet, og ein periode i andre omgang var midtbana rett og slett horribel, og det var først og fremst den som svikta i dag. Forsvarsfiraren gjer ein grei jobb, og Henry blir fryktelig isolert (i tillegg til at toucha ikkje sit). Midtbana blir overspelt av russarbrassane og taklar ikkje å bli pressa høgt av aggressive russarar. Samstundes gjer dei enkle feil og spelar ballen alt for lett vekk i desse periodane. I korte glimt, som siste 5 minutt av første omgang, og siste kvarteret, så viser spelarane at dei kan og dei gode prestasjonane dukkar opp igjen, særskild gjaldt dette Fabregas, som levde i anonymitet i 75 minutt.

 

van Persie er ingen (venstre)ving. Kvifor ikkje prøve han på høgre, som på Holland? Hleb er fryktelig i dag. Wenger tenkte nok som meg; at Hleb verkeleg ville trivast når han kom til "heimlege" forhald, men den gong ei. Han er rett og slett for teknisk og for lite kynisk til å spele på ei matte som i dag, og derav mister han all sjølvtillit og så overblikket. Er ueinig med dei som syns Rosicky var god i dag. Også han verka ikkje komfortabel, sjølv om han i fleire glimt enn Hleb syner kva han er god for. Det er alt for mange "sloppy" pasningar av alle på midtbana i dag. Pasningar som ikkje blir gjennomført skikkelig, eller som man ikkje syt for kjem fram. Det gjeld også Fabregas, men også i særdelesheit Gilberto. Trudde han at han spelte for dei raude i dag? Eg har ofte forsvart Gilberto, men det verdsmeisteren presterar i dag er ikkje godt nok.

 

Lehmann er ikkje sjanselaus på målet, men kan heller ikkje lastast nevneverdig, spør du meg. Det er ein lur variant, som forsvaret ikkje er forberedt på, og Jens ser ikkje utgongen. Forsvaret får som sagt godkjent.

 

Alle innbyttarane gjorde gode innhopp, særskild Adebayor. van Persie må jobbe for å få plass på Arsenal!!

 

Elles vil eg også sei at dette er inga krise. Vi tåler eit tap i Moskva. Sjølvsagt hadde vi føretrukke 3 poeng eller uavgjort, men lag har tapt kampar før. Vi visste det ville bli tøft, og at vi ikkje trivast i aust-europa. No er vi ferdig med den verste kampen.

 

EDIT: Så på Evjus reprise nå, det er jo bare helt forbanna utrolig at det går an å dømme hands på noe sånt!!!

Henrys hånd er ikke inntil kroppen engang, også at hoveddommer ikke snakker med en assistentdommer som kan snakke han til fornuft engang er utrolig!!!

Det var vel linjemannen som vinka?

Link to comment
Share on other sites

min egen børs

0-10

lehmann 7

gallas 9

djoru 8

toure 9

hoyte 7

rosicky 8

fabregas 9

gilberto 6

hleb 8

rvp 8

abe 5(var lite på bane)

walcott4(lite på banen)

clicy 5(lite på banen)

 

Nå begynner jeg å lure på om vi har sett samme kampen?!

 

skulle egentlig skrive 0-15

 

Uansett blir dette helt feil for meg. De eneste som leverer er Toure og Lehman (kan nok ikke lastes for scoringa), og til dels Rosicky. Resten, særlig midtbanen får LG...

Link to comment
Share on other sites

EDIT: Så på Evjus reprise nå, det er jo bare helt forbanna utrolig at det går an å dømme hands på noe sånt!!!

Henrys hånd er ikke inntil kroppen engang, også at hoveddommer ikke snakker med en assistentdommer som kan snakke han til fornuft engang er utrolig!!!

Det var vel linjemannen som vinka?

 

 

Kødder du? sorry men streamen min hakket litt akkurat på målet :blink:

Men hvordan kan linjedommeren se så feil da :D

Han har jo perfekt vinkel!!!

Se på reprisen til Evju; Det er heller ingen spillere som dekker sikten mellom Henry og linjedommeren!!!

+ hoveddommer har også god mulighet (Ingen spillere imellom) for å se det men kan vel ikke laste han fordi han må jo til en viss grad stole på assistentene sine.

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig kamp også forferdelig dårlig og betalt dommer!

Kjedelig kamp! Det skulle blitt 1-1, for første gang i år fortjente vi ikke bedre. Vi skal ta en fin revansj Emirates, der knuser vi dem.

Vi kommer allikevel nok til å gå videre, selvfølgelig surt med tap, men vi vinner 99% sikkert gruppa.

Vi må bare legge dette bak oss og ta en tre poenger til helga!

Link to comment
Share on other sites

Håpløst av dommer å gi frispark etter å ha latt Carvalho prøve seg en gang. Dro fordelsparagrafen altfor langt.

 

Utrolig nok klarer han å underkjenne målet, og i tillegg gi gult kort.. Det kortet må seriøst bli strøket!

 

 

Nrk klarer selvfølgelig ikke å vise målet til Henry, viser ikke noe til det, men buser videre med at Arsenal tapte, og at CSKA hadde de største sjansene i andre omgang!! Hvor blinde går det an å bli?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...