Jump to content

2006.10.17 CSKA Moskva B


Andain

Recommended Posts

kanskje litt for hard i kritikken ja, men dårlig er det. Men har troa på at vi total omvender, og spiller mye mye bedre i 2.omgang

 

 

Bare vi får sparket inn en utligning så tror jeg det kommer flere mål. Bare bra for gutta og måtte kjempe seg tilbake, klarer de det er belønningen prisløs. Et lag kan aldri få nok av et bra comeback:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Dette er bare dårlig. Kan godta denne ene dårlige dagen på jobben, bare vi legger igjen den innstillinga her i Moskva... Mister annenhver pasning på midten, og har altfor stor avstand mellom midtbanen og forsvarsfirern. De har motorveier å løpe på.

Link to comment
Share on other sites

Ikke akkurat oppløftende av Arsenal så langt. Selvsagt skuffet over det, men er i bunn og grunn ikke så veldig overrasket. Disse bortekampene har aldri vært noe særlig for Arsenal.

 

Men et uavgjortresultat hadde vært godkjent. Med det så beholder vi ledelsen i gruppa, og kan ordne dette på hjemmebane. Satser på Arsenal-mål, samtidig som Porto og Hamburg deler poengene seg i mellom.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto, Gilberto... Antall gode pasninger du har hatt i dag kan vel telles på en hånd. Feilpasninger er mye, mye vanskeligere å telle... Ikke det at jeg ikke er vant til det fra det holdet altså.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto, Gilberto... Antall gode pasninger du har hatt i dag kan vel telles på en hånd. Feilpasninger er mye, mye vanskeligere å telle... Ikke det at jeg ikke er vant til det fra det holdet altså.

 

Kanskje vi skulle få inn Denilson? Gilberto har rett og slett vært svak i år! Tviler sterkt på at det blir poengdeling her, CSKA vinner 2-0 til slutt. De skaper sjanse etter sjanse.....Dette er virkelig tragisk...

Link to comment
Share on other sites

Gilberto, Gilberto... Antall gode pasninger du har hatt i dag kan vel telles på en hånd. Feilpasninger er mye, mye vanskeligere å telle... Ikke det at jeg ikke er vant til det fra det holdet altså.

 

Kanskje vi skulle få inn Denilson? Gilberto har rett og slett vært svak i år! Tviler sterkt på at det blir poengdeling her, CSKA vinner 2-0 til slutt. De skaper sjanse etter sjanse.....Dette er virkelig tragisk...

Ja skulle gjerne sett Denilson, tror ikke vi har noe å tape på å sett inn på han sånn som Gilberto har spilt idag. Kan umulig gjøre det dårligere og får med seg nyttig erfaring. Håper å få se han eller Walcott snart

Link to comment
Share on other sites

Gilberto, Gilberto... Antall gode pasninger du har hatt i dag kan vel telles på en hånd. Feilpasninger er mye, mye vanskeligere å telle... Ikke det at jeg ikke er vant til det fra det holdet altså.

 

Kanskje vi skulle få inn Denilson? Gilberto har rett og slett vært svak i år! Tviler sterkt på at det blir poengdeling her, CSKA vinner 2-0 til slutt. De skaper sjanse etter sjanse.....Dette er virkelig tragisk...

Ja skulle gjerne sett Denilson, tror ikke vi har noe å tape på å sett inn på han sånn som Gilberto har spilt idag. Kan umulig gjøre det dårligere og får med seg nyttig erfaring. Håper å få se han eller Walcott snart

 

Der fikk du ønsket ditt oppfylt! Walcott inn for Rosicky. Nå begynner vi å spille bedre.

Link to comment
Share on other sites

Det var det. En ubrukelig forestilling, men tror på ingen måte det vil bety så mye. Vi bør fortsatt fint klare å komme oss videre fra gruppa. Tror heller ikke det vil få så stor betydning for formkurven vår. Er ikke stort mer å si om denne kampen. Nå er det Premier League neste.

Link to comment
Share on other sites

Det var som bare f.

 

Synd at laget først våkner når kampen nærmer seg slutten. På slutten fikk vi en stor porsjon dramatikk. To annullerte mål og noen halvgode muligheter sier sitt.

 

Som Evju tror jeg ikke denne kampen får noen innvirkning på både gruppa i CL og formen for øvrig.

 

Nå er det bare å rette blikket mot neste kamp på fotballøya.

Link to comment
Share on other sites

Stusselig opptreden. CSKA styrer mesteparten av kampen, vagner, carvalho og dudu er flinke på topp, og med en gang arsenal får ballen pakker de seg sammen defensivt. Da fungerer ikke spillet vårt generelt, men særlig ikke siden midtbanen fungerer så dårlig som den gjør i dag.

 

Det siste kvarteret dominerer vi, uten å skape de helt store sjansene. Men jeg skulle GJERNE sett reprisen av den såkalte "handsen" til Henry. Åpenbart elendig dømming.

 

Bak synes jeg det fungerer veldig bra mellom Toure/Djourou og Toure/Gallas. Toure vår beste i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...