Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

For meg er fabregas den største......

 

 

Fitta som har åpna kjeften etter å ha forlatt klubben.

 

Imers får en klar og tydelig +1 fra meg.

 

BE

Takk for det, BE :) Godt å se at det er flere av oss som misliker Cuntregas etter sviket hans.

 

 

Blir flau av å se folk kalle han diver osv.

Han har jo blitt en diver i Barcelona for pokker! Og jeg husker en del episoder også i Arsenal hvor denne spanjakken filmet. Du som visstnok følger så mye med på hvordan Cuntregas gjør det i Barcelona, må jo ha sett at han har blitt en diver i Busquets-klassen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Han har jo blitt en diver i Barcelona for pokker! Og jeg husker en del episoder også i Arsenal hvor denne spanjakken filmet. Du som visstnok følger så mye med på hvordan Cuntregas gjør det i Barcelona, må jo ha sett at han har blitt en diver i Busquets-klassen!

 

Han overspiller til tider ja, det sier jeg ikke imot. Men å kalle ham diver i Busquets-klassen blir bare drøyt. Han overspilte i enkelte situasjoner når han var hos oss også.

Link to comment
Share on other sites

Pires var en like stor "diver" som Fabregas (var i Arsenal) er i Barcelona, men kan ikke huske at han har fått like mye pepper i ettertid. Hvorfor ikke?

 

Fabregas og Brady kan sammenlignes på flere områder, men de blir sett på i ettertid med totalt forskjellige syn. Den ene er legende, mens den andre blir kalt både det ene og det andre. Forskjellen er at den ene dro til sitt fedreland,sin hjemby, til sin familie, til klubben han var oppvokst i, til sin favorittklubb, mens den andre dro for penger og en sjanse han "ikke kunne si nei" til. Spesielt......

Link to comment
Share on other sites

Han overspiller til tider ja, det sier jeg ikke imot. Men å kalle ham diver i Busquets-klassen blir bare drøyt. Han overspilte i enkelte situasjoner når han var hos oss også.

Å "overspille i enkelte situasjoner" vil jeg påstå er det samme som å være en diver. Spilleren prøver bevisst å "lure" dommeren til å dømme feil, f.eks ved at dommeren gir frispark/straffe/kort til motspiller i disse "enkelte situasjonene" diveren overspiller i.

 

Hvis Fabregas bare overspiller i enkelte situasjoner, så gjør vel Rooney, Gerrard, Busquets, Ronaldo og Eboue det også da? Faktum er at samtlige av disse spillerne blir sett på divere og cheaters, noe som er en skam for fotballen.

Link to comment
Share on other sites

Å "overspille i enkelte situasjoner" vil jeg påstå er det samme som å være en diver. Spilleren prøver bevisst å "lure" dommeren til å dømme feil, f.eks ved at dommeren gir frispark/straffe/kort til motspiller i disse "enkelte situasjonene" diveren overspiller i.

 

Hvis Fabregas bare overspiller i enkelte situasjoner, så gjør vel Rooney, Gerrard, Busquets, Ronaldo og Eboue det også da? Faktum er at samtlige av disse spillerne blir sett på divere og cheaters, noe som er en skam for fotballen.

 

Du overdriver så mye som du klarer nå! At du sammenligner Cesc på nivå med spillere som Ronaldo, Rooney og Eboue når det kommer til diving blir helt feil. Jeg er forøvrig uenig i betydning av ordet diver, men det får være.

 

Syns også sammenligningen mellom Brady og Cesc er spesiell, når historiene i Arsenal er identiske som Sir John sier.

Link to comment
Share on other sites

 

Du overdriver så mye som du klarer nå! At du sammenligner Cesc på nivå med spillere som Ronaldo, Rooney og Eboue når det kommer til diving blir helt feil. Jeg er forøvrig uenig i betydning av ordet diver, men det får være.

 

Syns også sammenligningen mellom Brady og Cesc er spesiell, når historiene i Arsenal er identiske som Sir John sier.

Jeg overdriver ikke, dette er mitt syn på hva en diver er og betydningen av det ordet.

Fabregas i Arsenal var ikke like ille som de nevnte spillere på diving, eller "overspilling" om du vil. Men etter at spanjakken vendte nesa hjemover til den katalanske diver-hovedstaden, så har han dessverre blitt på nivå med nevnte spillere. Men som andre her også nevner, så er det vel DNAet hans som har slått ut i full blomst når han kom tilbake til diver-hjemstedet sitt, og blitt en skikkelig diver.

Link to comment
Share on other sites

Sammenligningen Cesc/Brady er helt relevant. Historiene i Arsenal er så godt som identiske.

Nå er ikke jeg gammel nok til å ha opplevd Brady, dessverre.

 

Men hva angår sammeligningen Brady/Cesc: Gikk noen gang Brady ut i media i ettertid og sa at han ikke var motivert til å spille for Arsenal i sin siste sesong? Faket Brady skader i sin siste sesong for å slippe å spille? Ga han falske løfter om at han elsket klubben og ville bli værende til han hadde vunnet noe med klubben?

 

Dette må nesten den eldre garde opplyse meg om, da jeg ikke har stor kjennskap til saken. Disse spørsmålene er vel ganske relevante etter min mening, på hvorvidt man blir betraktet som en legende etter å ha forlatt klubben.

 

Sorry for dobbelpost, btw.

Link to comment
Share on other sites

Blir flau av å se folk kalle han diver osv.

Stian96 da! Nå har mange kjempet for vår generasjon, her på forumet og så kommer du med slikt :P ?

Alle må få lov til å mene hva de vil, selv om din Gud får litt pepper.

Har det slått deg at folk kan bli flau over ditt maniske forsvar av Fab? You never know...

 

Edit: Hadde det vært mulig å holdt en avstemning om hvorvidt Fabregas er en legende?

Link to comment
Share on other sites

Men hva angår sammeligningen Brady/Cesc: Gikk noen gang Brady ut i media i ettertid og sa at han ikke var motivert til å spille for Arsenal i sin siste sesong? Faket Brady skader i sin siste sesong for å slippe å spille? Ga han falske løfter om at han elsket klubben og ville bli værende til han hadde vunnet noe med klubben?

 

Nei

Link to comment
Share on other sites

 

Nei

Ok, da er det oppklart for min del. Takk for svar, Sir John. :)

 

Ikke at jeg har noe forhold til Brady som spiller, eller hvorvidt han er en legende eller ikke, men dette kan vel være grunnen til at noen ser på Brady som en legende og ikke Cesc. Brady vant trofeer med klubben og var en viktig bidragsyter, Fabregas birdo med noen pene mål og assists, men sviktet klubben når vi trengte han som mest. I tillegg til det kommer han med meget uheldige og sleivete uttalelser i media i ettertid. Altså langt ifra en legende verdig.

Link to comment
Share on other sites

Hvorvidt Fabregas er en legende eller ikke er opp til diskusjon, men hva er poenget med å kalle han en cunt og snakke dritt om han ved enhver anledning?

 

Ellers ser jeg også du snakker om "svik" fra Fabregas. Javel? Hva med sviket fra klubben ovenfor Fabregas? En av verdens aller beste spillere som virkelig ville vinne noe med klubben, men hvert bidige år så måtte han spille med middelmådigheter og hadde et helt intenest press på seg når det gjaldt prestasjoner. Attpåtil ble han kaptein og byrden var virkelig stor for en så ung spiller som Fabregas. Allikevel var han den ALLE så opp til og på tross av alt dette så presterte han på et skyhøyt nivå nærmest hver bidige gang han var på banen.

 

Den siste sesongen ble ikke akkurat hans beste i Arsenal, men allikevel var han langt foran de fleste i kvalitet. Og når man også snakker om motivasjonen hans så kan man jo lure på hva selve grunnen var. Vi vet alle at han hadde fått munnkurv fra klubben sommeren 2010 og 2011, men utifra hva jeg har hørt så ville Fabregas dra i 2010, men ble ut av lojalitet til Arsenal og Wenger. For alt vi vet så skjedde det samme sommeren 2009 og i 2008 også da vi alle vet at Barcelona har hatt lyst til å hente tilbake Fabregas siden han forsvant fra Barca/horeklubben. Men, sommeren 2011 så var det nok og Fabregas forsvant på tross av at Wenger igjen prøvde å holde på han.

 

Det har heller ikke vært lagt skjul på fra Fabregas sin side om at han ville hjem til Barcelona en dag. Når Barcelona attpåtil var verdens soleklart beste lag og praktisk talt hver eneste spiller fra Barcelona daglig maser på Cesc om at han må komme til Barcelona så påvirker det selvfølgelig. Ellers var det også slik at Barcelona ville at Cesc skulle skrive en overgangssøknad slik at han Arsenal måtte kvitte seg med han og dermed ville de få han billigere, men dette nektet Cesc å gjøre.

 

Så hvorfor gidde å kalle han cunt o.l.? Jeg kan skjønne at man blir veldig følelsesladd når det kommer til spillere, men jeg syntes virkelig at Cesc fortjente bedre enn det han fikk fra Arsenal de siste 3-4 sesongene og jeg bærer virkelig ikke nag til han.

Link to comment
Share on other sites

Takk for at du sitter med fasiten og kan fortelle oss hvordan det egentlig er..

Du skal få ha din mening, jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor man ikke kan respektere at de har sine følelser og meninger om klubben på lik linje med oss andre.

Jeg aksepterer at han ville hjem, Barcelona er tidenes beste lag, familien bor der, analklubben til Pique, Puyol & co holder til der blablabla osv.

 

Det er det han ikke var ærlig mot Arsenal, og Arsenal-supporterne, som får meg til å fyre på alle sylindere. Hvorfor måtte han absolutt fortelle i april 2011 hvor mye han elsket klubben og hvor mye han så fram til de neste årene her, når han likevel hadde tenkt å forlate klubben til sommeren? Hvem faen gjør sånt? Totalt respektløst. Men Fabregas har ikke baller til å fortelle sannheten. Han hadde ikke engang baller til å ta farvel med supporterne og klubben han visstnok "elsker".

 

Arsenal gjorde han til (i mine øyne) PLs beste midtbanespiller og kaptein på et av landets mest tradisjonsrike og største lag. I år hadde Fabregas sjansen til å gi mye tilbake til Arsenal, og spesielt Arsene Wenger. Men neida, kapteinen var den første til å hoppe av sin egen synkede skute og velge den løsningen som passet han best.

Link to comment
Share on other sites

Jeg aksepterer at han ville hjem, Barcelona er tidenes beste lag, familien bor der, analklubben til Pique, Puyol & co holder til der blablabla osv.

 

Det er det han ikke var ærlig mot Arsenal, og Arsenal-supporterne, som får meg til å fyre på alle sylindere. Hvorfor måtte han absolutt fortelle i april 2011 hvor mye han elsket klubben og hvor mye han så fram til de neste årene her, når han likevel hadde tenkt å forlate klubben til sommeren? Hvem faen gjør sånt? Totalt respektløst. Men Fabregas har ikke baller til å fortelle sannheten. Han hadde ikke engang baller til å ta farvel med supporterne og klubben han visstnok "elsker".

 

Arsenal gjorde han til (i mine øyne) PLs beste midtbanespiller og kaptein på et av landets mest tradisjonsrike og største lag. I år hadde Fabregas sjansen til å gi mye tilbake til Arsenal, og spesielt Arsene Wenger. Men neida, kapteinen var den første til å hoppe av sin egen synkede skute og velge den løsningen som passet han best.

 

Første del der: Fabregas hadde munnkurve angående sin fremtid. Så nei han kunne rett og slett ikke gjøre noe annet. Trolig var det også for å ikke skape panikk ovenfor Arsenal supporterne mtp. at han allerede var linket kraftig til Barcelona atter en gang.

 

I år hadde Fabregas sjansen til å gi mye tilbake til Arsenal, og spesielt Arsene Wenger. Men neida, kapteinen var den første til å hoppe av sin egen synkede skute og velge den løsningen som passet han best.

 

Hvordan vet du at han hoppet av ved den første sjansen han fikk? Som jeg skrev i innlegget over så er det mulig at Wenger har overtalt Fabregas i 2-3 sesonger allerede før han forsvant til å bli og "tro" på prosjektet hans. Dette er noe han bla. gjorde med Vieira og Henry i flere sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på Fabregas og Brady-debatten, så kan man vel også stille følgende spørsmål Imers:

 

Gikk Brady til sitt hjemland?

Gikk Brady til sin hjemby?

Gikk Brady til sin familie/venner?

Gikk Brady til sin moderklubb?

Gikk Brady til den klubben som hadde den største plassen i hjertet?

 

Dette burde vel også spille inn, om man skal være litt kritisk?

 

Brady gikk etter penger og en stor sjanse, og dolket klubben i ryggen på lik linje med andre som har gått etter det samme. Forskjellen mellom disse, er at Fabregas sin DNA påvirket absolutt mer enn penger og eventyr-sjansen. Så; dette burde vel også spille inn, når man først skal være kritisk på lik linje?

 

Fabregas ville hjem, og det kan være flere grunner for det. Kanskje hadde klubben en stor skyld, i at det skjedde et par år tidligere enn det man håpet på. Jeg tror fortsatt, at om klubben virkelig hadde satset litt mer "normalt" og ikke kun vært opptatt av inntekter; så hadde Fabregas spilt på laget den dag i dag.

 

Og; hvorfor blir spillere som Henry, Vieira, eller gud hvem det måtte være aldri nevnt, de forsvant jo de også. Forskjellen er at de kanskje ikke fikk langtidskontrakter og Wenger følte pengene var viktigere enn oddsen for skader i denne aldersgruppa. Strengt tatt; så kunne de nektet å dra, siden de hadde kontrakt. Hvor var lojaliteten og hjertet til klubben der?

Om klubben var alt, så kunne man blitt å sloss om plassen på laget til siste kontraktsdag.........

 

Så, kan man se hva man selv legger i legende.

For meg handler det ikke KUN om pokalgevinsten som spilleren sitter igjen med i klubben, men med så mange andre faktorer. (spillestil, ferdigheter, magiske øyeblikk, hvilken rolle han har for medspillere på og utenfor banen, hvilken ambasadør spilleren er for klubben, lojalitet, forhold til fansen, osv osv.....)

Link to comment
Share on other sites

Stian96 da! Nå har mange kjempet for vår generasjon, her på forumet og så kommer du med slikt :P ?

Alle må få lov til å mene hva de vil, selv om din Gud får litt pepper.

Har det slått deg at folk kan bli flau over ditt maniske forsvar av Fab? You never know...

 

Edit: Hadde det vært mulig å holdt en avstemning om hvorvidt Fabregas er en legende?

 

Hehe, beklager for det! Det jeg vil fram til at jeg syns det er utrolig synd at en spiller som har gitt så mye til oss, skal bli kalt ting som cunt, diver osv. Total mangel på respekt for en spiller som klart og tydelig elsker klubben, selv om enkelte her inne nekter å tro det.

 

Over til det med Cesc/Brady. Nå har heller jeg aldri sett Brady spille, men utifra det som står syns jeg det er spesielt at to så like spillere skal få to så forskjellige satuser. Hvertfall da han ene faktisk går etter penger, mens han andre går etter hjemklubben.

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe, beklager for det! Det jeg vil fram til at jeg syns det er utrolig synd at en spiller som har gitt så mye til oss, skal bli kalt ting som cunt, diver osv. Total mangel på respekt for en spiller som klart og tydelig elsker klubben, selv om enkelte her inne nekter å tro det.

 

Over til det med Cesc/Brady. Nå har heller jeg aldri sett Brady spille, men utifra det som står syns jeg det er spesielt at to så like spillere skal få to så forskjellige satuser. Hvertfall da han ene faktisk går etter penger, mens han andre går etter hjemklubben.

Ingen fare. Det var kun ment humoristisk. Jeg er, som du sikkert har lagt merke til, ikke en av Fabregas' største fans. Jeg aksepterer valget han har gjort, men jeg liker - ikke alle hans medie-uttalelser.

 

Når det gjelder Brady så tror jeg (med veldig stor fallhøyde da jeg er altfor ung til å huske han) at han stiller med litt forskjellige forutsetninger enn Cesc i legende debatten. Cesc var gallionsfigur for generasjonen etter Wengers andre generasjon, noe som i seg selv er vanskelig nok. Forventningene kan nok ha vært ganske annerledes. Cesc skulle erstatte de aller beste, noe jeg ikke er sikker på var tilfelle for Brady. Hadde Cesc spilt for oss i de vanskelige 80-åra hadde nok hans status vært en helt annen.

Link to comment
Share on other sites

Ingen fare. Det var kun ment humoristisk. Jeg er, som du sikkert har lagt merke til, ikke en av Fabregas' største fans. Jeg aksepterer valget han har gjort, men jeg liker - ikke alle hans medie-uttalelser.

 

Når det gjelder Brady så tror jeg (med veldig stor fallhøyde da jeg er altfor ung til å huske han) at han stiller med litt forskjellige forutsetninger enn Cesc i legende debatten. Cesc var gallionsfigur for generasjonen etter Wengers andre generasjon, noe som i seg selv er vanskelig nok. Forventningene kan nok ha vært ganske annerledes. Cesc skulle erstatte de aller beste, noe jeg ikke er sikker på var tilfelle for Brady. Hadde Cesc spilt for oss i de vanskelige 80-åra hadde nok hans status vært en helt annen.

 

Samme som deg, så er jeg litt forsiktig med å uttale meg om Brady siden det er lenge før min tid. Men nå er nå saken den at Cesc står med flere kamper og flere mål for oss samt. like ''mange'' titler. At Brady var her under vanskligere tider er greit nok det, men mangelen på trofeer er den samme for begge, og når Brady da velger å gå til en klubb han ikke har noe forhold til, mens Cesc går til moderklubben som er verdens beste syns jeg det blir rart med to så forskjellige oppfatninger av spillerne. Cesc klarte å ertsatte Wengers første generasjon, problemet er at resten av laget ikke sto i stil- syns ikke det skal gå utover statusen til Cesc.

 

EDIT: Cesc med nok en assist til Messi as we speak :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Brady sa det samme som spanjolen gjorde, så skal jeg glatt sammenlikne dem. Hvis Brady sa han ikke var motivert - at han "var skadet" når han realiteten ikke var det. Hvis han har fått munnkurv, så kan han fremdeles svare annerledes på spørsmål enn "jeg ser frem til mange år og trofeer med Arsenal". Han kan si "vi får se hva fremtiden bringer", "Tiden vil vise", ja tilogmed "ingen kommentar" ville vært bedre.

 

Jeg tviler sterkt på at klubben har sagt noe om at han skal lyve på spørsmål fra pressen - men å unnlate å bekrefte noe - ja kanskje.

Link to comment
Share on other sites

 

Samme som deg, så er jeg litt forsiktig med å uttale meg om Brady siden det er lenge før min tid. Men nå er nå saken den at Cesc står med flere kamper og flere mål for oss samt. like ''mange'' titler. At Brady var her under vanskligere tider er greit nok det, men mangelen på trofeer er den samme for begge, og når Brady da velger å gå til en klubb han ikke har noe forhold til, mens Cesc går til moderklubben som er verdens beste syns jeg det blir rart med to så forskjellige oppfatninger av spillerne. Cesc klarte å ertsatte Wengers første generasjon, problemet er at resten av laget ikke sto i stil- syns ikke det skal gå utover statusen til Cesc.

 

EDIT: Cesc med nok en assist til Messi as we speak :)

 

Word!!

 

Er helt enig med deg.

Begge var fantastiske spillere for klubben, og som løftet laget med kreativitet, pasninger ut av en annen verden, finesser, og topprodukt. Synd, men begge forlot klubben så alt for tidlig. Men; slik er fotballen. Den ene pga av et stort eventyr og gode penger, mens den andre reiste hjem til sine røtter.

For min del; så hyller jeg begge to.

Link to comment
Share on other sites

Ordbruken her sjokkerar meg.

 

Det er heilt greit at ein ikkje anser Fabregas som legende. Legende-begrepet er utvaska og har mista si meining uansett. Det er alt for lett å bli kalla legende no i desse tabloide tider. At media tyr til det er ingen grunn til at vi, som Arsenal-fans, skal hive oss på. Det er VI som veit kven som er legendar. At ein er ueinig er kanskje grunn god nok til å tenke at han ikkje er ei legende. Utan at det gjer at han fortener merkelappane han får her.

 

Når ein kallar Fabregas for Judas og ei f*tte fordi han greip ein moglegheit til å vende heim til det sportsleg største ein kan oppnå i fotballverda for augneblinken: spele for Barcelona, så har ein mista bakkekontakten spør du meg. Dette var for øvrig IKKJE første og beste moglegheit for han å gjennomføre denne overgangen. At tidspunktet var dårlig for Arsenal er ikkje berre hans feil. Å miste spelarar ein gjerne skulle beholdt er ein del av fotballverda, det er ikkje Fabregas sin feil at han ikkje blei erstatta - det er faktisk lov.

 

Eg trur Fabregas er glad i klubben, men kor lenge skal ein sette personlege ønskjer til side for å hjelpe noko ein uansett ikkje kan redde aleine?

 

Cesc Fabregas spelar for Barcelona no, men eg er glad for at eg har sett han i Arsenal. Eg lar det vere med det.

Link to comment
Share on other sites

At Fabregas og Brady-historiene er såpass like blåser jeg i, opplevde aldri Brady, men vet at han er tilknyttet Arsenal den dag i dag og aldri har uttalt at han var misfornøyd med å spille for oss. Tviler også på at han dro sammen med Arsenal sin nest største stjerne på den tiden slik Fabregas og Nasri gjorde. Jeg nekter å stille meg positiv til Cesc igjen, disse støtteerklæringene over Twitter tolker jeg mer som at han vil tilbake når han ikke lenger er god nok for Barca eller om ting sklir ut for han der. Syns han kunne gjøre slik Henry gjorde, holde kjeft, dessuten betød ikke 'hans elskede Barcelona' så mye når vi snappet han opp og tilbød mer penger enn de gjorde.

Link to comment
Share on other sites

At Fabregas og Brady-historiene er såpass like blåser jeg i, opplevde aldri Brady, men vet at han er tilknyttet Arsenal den dag i dag og aldri har uttalt at han var misfornøyd med å spille for oss. Tviler også på at han dro sammen med Arsenal sin nest største stjerne på den tiden slik Fabregas og Nasri gjorde. Jeg nekter å stille meg positiv til Cesc igjen, disse støtteerklæringene over Twitter tolker jeg mer som at han vil tilbake når han ikke lenger er god nok for Barca eller om ting sklir ut for han der. Syns han kunne gjøre slik Henry gjorde, holde kjeft, dessuten betød ikke 'hans elskede Barcelona' så mye når vi snappet han opp og tilbød mer penger enn de gjorde.

 

Cesc kom ikke til oss for penger- når han kom var han langt unna spilletid for Barca sitt førstelag. Han kom for spilletid, det fikk han og vi utviklet han til å bli en av verdens beste. Gjennom disse årene har han blitt en Arsenal-supporter, og jeg er 110% sikker på om at vi hadde kjempet om titler, hadde han blitt. Jeg tror at han har utsatt Barca overgangen 2-3 sommere på rad, men det har vært null progresjon hos oss, og at han til slutt da ikke hadde noe valg om han ville vinne noe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at han har utsatt Barca overgangen 2-3 sommere på rad, men det har vært null progresjon hos oss, og at han til slutt da ikke hadde noe valg om han ville vinne noe.

 

Ja han var jo tross alt så gammel at tiden tikket bort og han snart måtte legge skoa på hylla. dåååårlig tid.

Link to comment
Share on other sites

Cesc kom ikke til oss for penger- når han kom var han langt unna spilletid for Barca sitt førstelag. Han kom for spilletid, det fikk han og vi utviklet han til å bli en av verdens beste. Gjennom disse årene har han blitt en Arsenal-supporter, og jeg er 110% sikker på om at vi hadde kjempet om titler, hadde han blitt. Jeg tror at han har utsatt Barca overgangen 2-3 sommere på rad, men det har vært null progresjon hos oss, og at han til slutt da ikke hadde noe valg om han ville vinne noe.

Om vi hadde beholdt Cesc kunne vi muligens også beholdt Nasri og med alle spillerne som kom inn så er det nærliggende å tro at vi kunne vunnet noe i år. For meg vil alltid Cesc være en løgner, en judas og en egotrip. Og ikke kom hit og si at han ikke tjener bedre i Spania nå eller fem-seks doblet lønnen sin da han kom til oss. Se på Messi, er du god nok er du gammel nok i Barcelona også.

 

Edit: Jeg er veldig glad for alle gode øyeblikkene han har gitt meg i Arsenal som Milanscoringen hans og de to mot Villa når han kom inn halvskadet, men jeg kommer ikke til å følge karrieren til Cesc med et ekstra øye slik jeg gjorde med f.eks Henry og Pires, er totalt likegyldig til fyren og er først og fremst en cunt i mine øyne fordi jeg blir irritert over at folk skal jokke på han og kalle han en legende når han ikke er i nærheten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...