Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

7nTnr.png

 

Fint å vite at jeg ikke er den eneste som mener det om Cesc, ihvertfall. At noen fortsatt kan forgude den mannen er for meg et mysterium.

Jeg kan forstå at de som ikke har opplevd noe bedre syns godt om han. Selv ble jeg formet som supporter når spillere som Adams, Bergkamp, Vieira, Henry, Pires osv briljerte, og da blir Cesc skolegutt til sammenlikning.

Link to comment
Share on other sites

 

Jada, fine ord Cesc, men jeg bryr meg midt i ræva om hva du mener, Judas.

 

http://www.thesun.co...-it-around.html

Blir faktisk provosert over det der. Hvordan kan han sitte der i Wankerlona-drakten sin og "syntes synd" på Arsenal, når mye av det som har skjedd denne sesongen er hans egen feil? Ekle cunt.

 

Personlig syns jeg denne tråden kan stenges. Er ikke noe behov for å bumpe den lenger.

Link to comment
Share on other sites

Syns det er artig at folker klikker helt fordi en gammel spiller faktisk uttaler seg positivt om laget vårt..

 

En gammel spiller som sviktet laget da laget trengte han som mest. I tillegg til å innrømme at han hadde problemer med motivasjon og ikke klarte å yte sitt beste i sin siste sesong. En spiller som hele tiden har sagt at han skulle bli i Arsenal og fnne trofèer med arsenal.

 

Jeg synes det er artig at folk fortsatt ser på ham som en stor viktig spiller for klubben. Jeg kan forstå det dog når Fabregas er den iktigste spillerene for klubben i den perioden de har fulgt med laget. Men ellers? nei... Han kan fokusere på å trene på divinga og survinga si, noe som tok overraskende kort tid å implementere i den spinkle kroppen - må være på grunn av DNA'et hans.

Link to comment
Share on other sites

I alleste dager?!

 

Må bare si at jeg har et helt annet syn på Cesc Fabregas enn de siste kommentarene her. Jeg synes han er en flott ambassadør for fotballen, en meget god spiller og en særdeles sympatisk type.

 

Judas? Ekle cunt? Jeg blir matt O_O

Link to comment
Share on other sites

Trist å lese at så mange supportere ikke klarer å respektere en tidligere toppspiller i Arsenal som virkelig elsker klubben, men som også har en kjærlighetsforhold til sin barndomsklubb. Er det så vanskelig å akseptere at spillerne har et annet forhold til dette enn oss supportere? Jeg skjønner rett og slett ikke denne voldsomme trangen til å rakke ned på og ikke minst mistro andre mennesker. Hvis Cesc sier han elsker Arsenal og er supporter, hvorfor skal dere ikke tro på ham? Dere blir jo lynende forbannet selv hver gang noen kommenterer at noen er mer supportere enn andre?

Et lite eksempel: Cesc tilbragte 8 år i Arsenal, hvor mange år tilbragte Liam Brady i klubben og hvorfor er han legende? Han forlot klubben til fordel for penger og en større liga fordi han trodde det var det beste for ham. Cesc gikk tilbake til sin barndomsklubb og familien. Han blir hentet til det beste laget verden noen sinne har sett og spiller seg rett inn i laget. Vis meg en spiller i verden som ikke hadde gjort det samme?

Link to comment
Share on other sites

I alleste dager?!

 

Må bare si at jeg har et helt annet syn på Cesc Fabregas enn de siste kommentarene her. Jeg synes han er en flott ambassadør for fotballen, en meget god spiller og en særdeles sympatisk type.

 

Judas? Ekle cunt? Jeg blir matt O_O

 

+1

 

Som med Nasri så tar folk helt av hver gang de kommer med en uttalelse. Til og med når det er positivt ment. Jeg må innrømme at hans stjerne har falt betraktelig etter han dro til Barcelona, men han er fortsatt en knall fyr og at han fortsatt bryr seg om Arsenal er helt klart og det er ikke som om noen av hans gamle lagkamerater bærer nag til vår gamle kaptein heller.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke en av de som kaster ut spydigheter eller kallenavn på Fabregas - men det er en ting som har gjort at jeg har mistet litt sansen:

 

Han er nå som alle andre Barca-spillere - han legger seg for den minste ting - han holder seg til ansktet når duellen skjer skulder mot skulder - og det værste er at han ALLTID løper til dommeren og forsøker å snakke på motstanderen kort av ymse farge i hver eneste duell - akkurat som resten av laget.

 

DET er årsaken til min mangel på respekt for mannen. Og jeg veier spillerne etter hva de gjør på banen - ikke av.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Fabregas så har han hele tiden vært en som overspiller situasjoner. I Arsenal gjorde han også dette, men jeg vil påstå at han har tatt noen steg lengre i Barcelona. Akkurat dette er ufattelig kjedelig må jeg innrømme, men det er vel Barcelona's vei. Rart egentlig mtp. hvordan Messi fremstår.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Fabregas så har han hele tiden vært en som overspiller situasjoner. I Arsenal gjorde han også dette, men jeg vil påstå at han har tatt noen steg lengre i Barcelona. Akkurat dette er ufattelig kjedelig må jeg innrømme, men det er vel Barcelona's vei. Rart egentlig mtp. hvordan Messi fremstår.

 

Ja - men Messi er fra Argentina.. ingen Barca DNA der... så da er det avgjort :P

Link to comment
Share on other sites

At folk fortsatt lar seg lure av dritten han skriver på twitter og sier i intervjuer... Hvis han hadde BRYDD SEG om klubben, så hadde han BLITT HER i august. Men neida, ting så mørke ut, og kapteinen var den første til å ta farvel med sin egen skute. Noe han bestemte seg for allerede i april/mai i fjor mens sesongen fortsatt pågikk. Det går ikke an å bry seg om to klubber, og Fabregas valgte Barcelona over Arsenal. Dermed basta. Sålenge Barcelona gjør det bra og vinner sine kamper, så kommer Fabregas til å DRITE i hvordan Arsenal gjør det og hvordan Wenger har det. At han svarer høflig på spørsmål om klubben som faktisk ga han hele karrieren sin, skulle vel bare mangle? Må kunne forvente litt folkeskikk selv fra en spiller som er en judas.

 

Men neida, bare lev i drømmeverdenen deres. Fabregas er Arsenal-fan og han elsker Arsenal og han er en legende. Han skrvier alltid fine ting om oss på twitter... Btw; husker for øvrig en viss Samir NAsri skrive "once a gonner always a gooner" på twitter for litt siden, så da er han også en legende.

 

NASRI OG FABREGAS!!! LEGENDER I ARSENAL FC!!!!!!!!!!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke en av de som kaster ut spydigheter eller kallenavn på Fabregas - men det er en ting som har gjort at jeg har mistet litt sansen:

 

Han er nå som alle andre Barca-spillere - han legger seg for den minste ting - han holder seg til ansktet når duellen skjer skulder mot skulder - og det værste er at han ALLTID løper til dommeren og forsøker å snakke på motstanderen kort av ymse farge i hver eneste duell - akkurat som resten av laget.

 

DET er årsaken til min mangel på respekt for mannen. Og jeg veier spillerne etter hva de gjør på banen - ikke av.

Han hadde en tendens til dette for oss også og ble mye hetset av andre fans grunnet dette. Det er dessverre blitt forsterket i Barca og det er trist. Men, jeg klarer likevel ikke å skjønne hvorfor folk ikke kan respektere ham når han sier at han er glad i Arsenal og at han ønsker klubben alt godt.

Link to comment
Share on other sites

At folk fortsatt lar seg lure av dritten han skriver på twitter og sier i intervjuer... Hvis han hadde BRYDD SEG om klubben, så hadde han BLITT HER i august. Men neida, ting så mørke ut, og kapteinen var den første til å ta farvel med sin egen skute. Noe han bestemte seg for allerede i april/mai i fjor mens sesongen fortsatt pågikk. Det går ikke an å bry seg om to klubber, og Fabregas valgte Barcelona over Arsenal. Dermed basta. Sålenge Barcelona gjør det bra og vinner sine kamper, så kommer Fabregas til å DRITE i hvordan Arsenal gjør det og hvordan Wenger har det. At han svarer høflig på spørsmål om klubben som faktisk ga han hele karrieren sin, skulle vel bare mangle? Må kunne forvente litt folkeskikk selv fra en spiller som er en judas.

 

Men neida, bare lev i drømmeverdenen deres. Fabregas er Arsenal-fan og han elsker Arsenal og han er en legende. Han skrvier alltid fine ting om oss på twitter... Btw; husker for øvrig en viss Samir NAsri skrive "once a gonner always a gooner" på twitter for litt siden, så da er han også en legende.

 

NASRI OG FABREGAS!!! LEGENDER I ARSENAL FC!!!!!!!!!!!!! :)

Takk for at du sitter med fasiten og kan fortelle oss hvordan det egentlig er..

Du skal få ha din mening, jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor man ikke kan respektere at de har sine følelser og meninger om klubben på lik linje med oss andre.

Link to comment
Share on other sites

Han hadde en tendens til dette for oss også og ble mye hetset av andre fans grunnet dette. Det er dessverre blitt forsterket i Barca og det er trist. Men, jeg klarer likevel ikke å skjønne hvorfor folk ikke kan respektere ham når han sier at han er glad i Arsenal og at han ønsker klubben alt godt.

 

Vel - jeg respekterer han for det han presterte i Arsenal. Jeg synes han på sitt beste var nettopp det - best. Men hvis man tar alle ting som han selv har kommet med åpent i media (live intervjuer) hvor han sier at han har problemer med motivasjon og ikke klarte å yte sitt best i sin siste sesong osv. Så drar dette inntrykket langt ned. De kommentarene som da kommer i ettertid virker for meg for entusiastiske og et forsøk på å glatte over det som har skjedd.

 

For all del - jeg skal lese boken som det ryktes at kommer nå i løpet av 2012 hvor han sier mye om hvordan tden i Arsenal var - den kan selvsagt vri meg helt rundt hvor det er styret og stell klubben som var problemet - men inntil da så synes jeg at han kan fokusere på seg selv og Barca.

 

PS: Han skal dog ha skryt for å gjøre noe som er totalt uvant fra en Barca-spiller: Oppfordre en Arsenalspiller til å bli i Arsenal (RVP) - det står det respekt av.

Link to comment
Share on other sites

Han gjorde sitt beste i nesten 9 år, men ville ut. Synd, men greit nok. Det kan man akseptere, for meg er det ikke noe vondt blod. Det er bare synd vi ikke kunne holde han lengre. Han forlot Barcelona fordi Arsenal ville gjøre han til en bedre spiller. Nå drar han tilbake for å enda bedre. Å kalle han judas blir litt søkt - dette er ikke Sol Campbell akkurat. Å gi han skylda for nedturen er også direkte tåpelig. Det kom ikke som noen overraskelse at han var på vei ut, ansvaret for at vi ikke klarte å reise oss fort nok ligger hos Arsene Wenger.

 

Det at fotballspillere på dette nivået er lojale til klubbene sine er en illusjon. De er lojale til lønnsslippen, trofeene de kan vinne og lag i medvind - Cesc er ikke noe unntak fra det, men jeg er oppriktig overbevist om at han er glad i Arsenal og Arsene Wenger. Han er derimot mer opptatt av sin egen karriere, sånn som alle andre.

 

Når det er sagt ser jeg ikke noe galt i det Fabregas sa i intervjuet.

Link to comment
Share on other sites

Takk for at du sitter med fasiten og kan fortelle oss hvordan det egentlig er..

Du skal få ha din mening, jeg klarer bare ikke å forstå hvorfor man ikke kan respektere at de har sine følelser og meninger om klubben på lik linje med oss andre.

Det er godt det ikke er fotballsupporterhjerner som styrer det meste her i verden.

Selv om vi har sett mye svart/hvitt tenking både blant diktatorer og amerikanske presidenter.

Men i fotball er det noe mer ufarlig,men like viktig for mange.

Link to comment
Share on other sites

Mener du virkelig at han er verre enn Cole og Adebayor?

Ikke noe bedre i allefall.

Cole dro fordi han ikke fikk lønna han hadde forhandlet seg frem til (rykter).

Adebayor dro fordi han har en hjerneskade og ikke visste sitt eget beste

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Personlig syntes jeg ikke han er så ille som Cole og Adebayor. Førstnevnte stakk til Chelsea og forsterket en rival og har i etterkant vært en storc*unt av dimensjoner. Finnes ikke en person jeg kjenner som ikke misliker Cole. Dog er vi hvertfall enige om Adebayor. Fyren der er ikke mye god i hodet for å si det sånn!

Link to comment
Share on other sites

At folk fortsatt lar seg lure av dritten han skriver på twitter og sier i intervjuer... Hvis han hadde BRYDD SEG om klubben, så hadde han BLITT HER i august. Men neida, ting så mørke ut, og kapteinen var den første til å ta farvel med sin egen skute. Noe han bestemte seg for allerede i april/mai i fjor mens sesongen fortsatt pågikk. Det går ikke an å bry seg om to klubber, og Fabregas valgte Barcelona over Arsenal. Dermed basta. Sålenge Barcelona gjør det bra og vinner sine kamper, så kommer Fabregas til å DRITE i hvordan Arsenal gjør det og hvordan Wenger har det. At han svarer høflig på spørsmål om klubben som faktisk ga han hele karrieren sin, skulle vel bare mangle? Må kunne forvente litt folkeskikk selv fra en spiller som er en judas.

 

Men neida, bare lev i drømmeverdenen deres. Fabregas er Arsenal-fan og han elsker Arsenal og han er en legende. Han skrvier alltid fine ting om oss på twitter... Btw; husker for øvrig en viss Samir NAsri skrive "once a gonner always a gooner" på twitter for litt siden, så da er han også en legende.

 

NASRI OG FABREGAS!!! LEGENDER I ARSENAL FC!!!!!!!!!!!!! :)

 

Hvorfor skal det ikke gå an å bry seg om flere enn en klubb? Jeg selv klarer det utmerket hvertfall. Selvfølgelig er han Arsenal fan? Tenk litt over at Barcelona er hjembyen og barndomsklubben + verdens beste klubb. Han vil vinne trofeer, og det kan vi ikke tilby i Arsenal per dags dato.

Link to comment
Share on other sites

At folk fortsatt lar seg lure av dritten han skriver på twitter og sier i intervjuer... Hvis han hadde BRYDD SEG om klubben, så hadde han BLITT HER i august. Men neida, ting så mørke ut, og kapteinen var den første til å ta farvel med sin egen skute. Noe han bestemte seg for allerede i april/mai i fjor mens sesongen fortsatt pågikk. Det går ikke an å bry seg om to klubber, og Fabregas valgte Barcelona over Arsenal. Dermed basta. Sålenge Barcelona gjør det bra og vinner sine kamper, så kommer Fabregas til å DRITE i hvordan Arsenal gjør det og hvordan Wenger har det. At han svarer høflig på spørsmål om klubben som faktisk ga han hele karrieren sin, skulle vel bare mangle? Må kunne forvente litt folkeskikk selv fra en spiller som er en judas.

 

Men neida, bare lev i drømmeverdenen deres. Fabregas er Arsenal-fan og han elsker Arsenal og han er en legende. Han skrvier alltid fine ting om oss på twitter... Btw; husker for øvrig en viss Samir NAsri skrive "once a gonner always a gooner" på twitter for litt siden, så da er han også en legende.

 

NASRI OG FABREGAS!!! LEGENDER I ARSENAL FC!!!!!!!!!!!!! :)

Støtter denne. I en klubb som har hatt så mange fantastiske spillere som Arsenal, så klarer jeg ikke å anse Fabregas som noe annet en veldig god spiller som valgte å forlate oss på værst tenkelige tidspunkt. Legende er han på ingen måte, og det klisset han lirer av seg på twitter og i andre medier tar jeg som et dårlig forsøk på å fremstå som den samme sympatiske mannen han en gang var. Jeg respekterer han som spiller, ingen tvil om det, men nå har partene skilt lag og da trenger han ikke å hylle klubben han forlot fordi han var missfornøyd med tingenes tilstand. Det er jo på kanten til hykleri.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...