Jump to content

2006.08.08 Dinamo Zagreb B


Andain

Recommended Posts

Vel, er jo fullt om Reyes i engelske aviser i dag. Han var ifølge AW "Unsettled and not in the right mind-set/unconsentrated to play"..... Spørs om han ikke er ferdig som spiller for AFC. Håper vi får masse for ham. Han blir sikkert kanongod i Real. Synd, JAR har vært en av favorittene mine siden han kom til klubben, selv om få spillere har frustrert meg slik som han.

Wenger tror han blir, men spørs...

Vi mister altså Bergkamp, Pires, Sol, og kanskje Reyes, iløpet av en sommer. Ikke bra.

 

Glad for seieren i går dog!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk å høre Fabregas på BBC etter kampen. Og så presterer han å si at resultatet gir oss et godt utgangspunkt til returoppgjøret på Highbury! ;) Det er karen sin, det! For et scoop av Wenger!

 

Helt enig.Fabregas er en type jeg har likt siden han debuterte for oss.Dette er

en kjempespiller.

Imponerende resultat i en CL kvallik.Overbevisende.

 

Spillere som Hleb,Rosicky,Fab og VP kommer til å bli enorme for oss denne sesongen.

 

Reyes er en spiller som jeg syns ikke har slått til som forventet.Får vi solgt

med Robinho eller Ribery i bytte sier jeg ja.

 

SUN STAR MAN: ALEKSANDR HLEB (Arsenal). The provider for all three goals.

 

ARSENAL: Almunia 6, Eboue 6, Toure 6, Djourou 7, Hoyte 6, Hleb 8, Gilberto 6, Fabregas 7, Rosicky 7 (Flamini 5), Van Persie 7, Adebayor 6 (Aliadiere 5). Not used: Poom, Reyes, Song Billong, Cygan

Link to comment
Share on other sites

Hater TV3! De viser ikke fjorårets finalist, men de viser et middelmådig Liverpool-lag som har tapt 2-3 treningskamper i sommer(sånn ca).

 

Er redd vi ikke får sett en eneste Gunners-kamp(gruppespillet) på tv3! Helsikes drittkanal!

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg hørte riktig(hører på ATVO) så bommet Flamini etter å ha rundet keeper. Kom den ned på venstreback Flamini ;)

 

 

Nope, han kom alene med keeper etter å ha skjært inn mot midten og fikk ballen av V.Persie (tror eg), gikk alene mot mål og hadde han puffet ballen til høyre hadde Aliadiere scoret helt 100 %.. magisk stemning på scotsman når Cesc og VP scoret i går....ahh deilig....men hva nå Reyes?? ble skremt jeg..

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer lett videre!

Enda en ufattelig intetsigende kommentar fra deg! Jeg forstår ikke at du fortsatt holder på med dette, etter alle tilbakemeldingene du har fått her på forumet?!

 

Vi kommer ikke lett videre til gruppespillet. Sånn er det på dette nivået. Vi må stille med et bra lag også i returoppgjøret, og dette betyr at vi allerede nå invisterer i bruk av ressurser. Sånt koster.

 

Men, vi har et bra utgangspunkt. Og dersom det er det du mener, hadde det vært utrolig gøy om du forsøkte å ta deg tid til å skrive det. :P :P

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Eg bruker MPlayer som er en glimrende avspiller

 

går jo an å bruke VLC og da..

 

 

Jeg har problemer med å laste den ned. Har BitTorrent som begynte å laste ned, men ble brutt. Senere har jeg ikke klart å starte nedlasting.

 

Noen tips?

Prøv å last ned BitComet istedet. Et annet torrent program. her

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...