Jump to content

2006.08.08 Dinamo Zagreb B


Andain

Recommended Posts

Hvis jeg hørte riktig(hører på ATVO) så bommet Flamini etter å ha rundet keeper. Kom den ned på venstreback Flamini :P

Nei han prøvde en lobb, men den gikk rett på keeper. Leste det på VG Live

 

Synd at han bommet, men en kjempekamp av gutta våres :) kampen er akkurat ferdigspilt. 3-0! DEILIG!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

deilig da var vi videre inn i gruppe spillet nydelig !! :)

godt å høre at gutta virker i kjempe form , høres også ut som djourou har utviklet seg stort også, men skal vel ikke være ute og si at han blir reddningen nå som senderos er ute, må vel få litt tøffere motstand på kroppen først!

men fy flate å sterk seier dette var 3-0 på borte bane er uansett sterkt, håper vi får se Theo på emirates nå da !!

Link to comment
Share on other sites

Veldig imponerende dette. Hurtig spill, pasningssikkert og fine mål.

Syns teknikerne Hleb, Rosicky, Fabregas og Van Persie var strålende og styrte det meste.

Generelt en veldig bra laginnsats og et opplagt og arbeidsvillig mannskap så tidlig i sesongen.

 

Forventer lignende resultat hjemmebane, da jeg ikke ble imponert over Zagreb.

Link to comment
Share on other sites

ser på det sånn, spiller ikke han idag da er nok reyes på vei vekk han og..

 

tror vi vinner denne tipper 0-1, eller 1-2 tror de er bedre en vi tror....

det var faktisk bemerkelsesverdig, ja. Wenger byttet Rosicky mot Flamini og Reyes kom ikke på banen i det hele tatt.. kan det være at Real har lagt inn et bud i siste liten? hvis de byr på han må de jo by mer enn det vi ga Sevilla for han og det var ikke så rent lite. 15mill. elns?

 

for å være helt ærlig, så er jeg av de få som aldri har vært imponert av Jose Antonio og mener han er en hype. og selge han å få inn Ribery er jeg ikke i mot, men jeg tviler sterkt på at det skjer.

Link to comment
Share on other sites

dette resultatet var bedre en forventet, gutta spilte en bra kamp..

 

men må si at jeg er litt skuffet over adebayor, den mannen tviler jeg på er god nok...

 

forventer at reyes er ferdig i klubben i og med at han ikke kom innpå..

 

rosicky var bra så det ser lovende ut, reyes ut ribery inn tror jeg bare forsterker oss :)

 

pluss at ribery kan spille på begge kantene, er jo et pluss det og..

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk å høre Fabregas på BBC etter kampen. Og så presterer han å si at resultatet gir oss et godt utgangspunkt til returoppgjøret på Highbury! :) Det er karen sin, det! For et scoop av Wenger!

 

LOL

 

Jeg elsker bare Fabregas!

Link to comment
Share on other sites

Herlig med 3-0 seier på borte bane . Returmøtet blir jo en lek nå , og Arsenal kan regne med friske dineros i kassa etter årets CL . Er fornøyd over innsatsen i kveld :)

 

Diskusjonen rundt Reyes , så blir jeg ikke overrasket om han blir solgt , men håper han får en sesong til å overbevise klubben .

Link to comment
Share on other sites

Verd å merke seg at Arsenal starta kampen utan ein einaste franskmann på laget. Det må være ei stund sidan sist---. Det er tydeleg korleis Wenger har dreia laget frå å være franskinspirert til eit multinasjonalt mannskap, med 9 ulike nasjonar representert i startoppstillinga. Eg er litt usikker på om Hoyte er rett mann på venstre back, og utifrå denne kampen føretrekkjer eg Flamini framover. Wenger og trenarstaben fortener ros for å ha fått laget i form etter all hardtreninga. Hleb får ikkje dei same overskriftene som Fabregas, men var altså delaktig i alle måla, samt at han spelte gjennom Flamini som burde scora. Stor kamp. Elles må Djorou nemnast. Nevnte nokon manglande rutine? Ikkje etter den taklinga å dømme.

Greit å ha han i bakhand. Eg er framleis ikkje overtydd om Senderos.

Link to comment
Share on other sites

Takk for høydepunktene, Andain. Herlig å se den gleden guttene viser etter scoringene!

3-0 som utgangspunkt før hjemmekampen kan man vel være fornøyd med. Muligheter for å se et helt annet lag i returkampen med dette i ryggen. Kanskje Wenger sparer spillere og slipper gutta som ligger tett oppunder en plass på laget.

Veldig lettet over å få et godt resultat og noe bra spill, etter hva jeg har sett, i årets første betydningsfulle kamp. At Thomas starter foran Reyes legger jeg ikke så mye i, men tenker derimot at det er flott at vår nye tjekker for kamptrening med sine nye lagkamerater.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...