Jump to content

2006.08.08 Dinamo Zagreb B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Veldig spennende med Hoyte fra start syns jeg. Artig med engelskmenn involvert også! Også moro med Tomas fra start. Leser på på VG at Arsenal og spesielt RvP imponerer så dette lover bra ;)

 

 

trenger ikke cole vi nei,hoyte klarer seg bra hann B) :(

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg saumfart massevis av sider på jakt etter en link til kampen, men finner ikke noe. Har prøvd både å lete etter Dubai TV linker og Kroatiske linker, men får ikke opp noen som viser kampen. Merkelig nok fant jeg en dama som satt og spådde med kort da. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne vist Arsenal i stedet :(

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg saumfart massevis av sider på jakt etter en link til kampen, men finner ikke noe. Har prøvd både å lete etter Dubai TV linker og Kroatiske linker, men får ikke opp noen som viser kampen. Merkelig nok fant jeg en dama som satt og spådde med kort da. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne vist Arsenal i stedet :(

 

spådde ho arsenal seier?

 

Off topic:

Finnes det noen brukermanual på pplive. Jeg skjønner ikke en dritt

Link to comment
Share on other sites

Nå må vi ikke glemme bortemålsregelen opp i alt dette her... Med 0-0 er det selvfølgelig fordel Arsenal men bare så vidt...

Vi trenger virkelig ett mål eller to i andre omgang. Regner ikke med at Wenger gjør noen bytter i pausa men jeg er rimelig trygg på at Wenger ikke er fornøyd med 0-0... så da spørs det da... får vi se Reyes etterhvert i dag? :(

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg saumfart massevis av sider på jakt etter en link til kampen, men finner ikke noe. Har prøvd både å lete etter Dubai TV linker og Kroatiske linker, men får ikke opp noen som viser kampen. Merkelig nok fant jeg en dama som satt og spådde med kort da. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne vist Arsenal i stedet :(

 

spådde ho arsenal seier?

 

Off topic:

Finnes det noen brukermanual på pplive. Jeg skjønner ikke en dritt

 

Ja ;) hehe. Greit med 0-0 ved pause. Ikke noe dårlig resultat hvis vi får med oss det, men skulle gjerne sett at vi scoret ett eller to mål.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...