Jump to content

2006.08.08 Dinamo Zagreb B


Andain

Recommended Posts

Dinamo Zagreb - Arsenal

Maksimir Stadium, Tirsdag 8 August, klokken 21:05

 

Lagoppstilling:

Dinamo Zagreb:

-

 

Arsenal:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

ITV 1

Dubai Sports 1

HRT 2

 

TV / Radio streams:

Dubai Sports

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Da starter det opp igjen med viktige kamper. Kommer til å bli spennende å se hvordan laget klarer seg i morgen. Alltid litt ekstra nervøs foran de første kampene som spilles i den nye sesongen, for å se hvor laget står.

 

Kampen mot AZ var betryggende, men tror at denne kampen kommer til å bli mye tøffere. Vi må også heve oss flere hakk og føler at vi bør få med oss en godt resultat, fordi normalt så skal ikke Zagreb være noen trussel for oss. Allikevel så har de et veldig godt lag og har de dagen så kan det bli veldig skummelt.

 

Håper det blir VP og Adebayor på topp. De virket veldig bra sist og tror de kommer til å fortsette i denne kampen. :D

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen håper jeg ikke Arsene tar lett som han sjeldent gjør. Men reyes har uttrykt sitt ønske om å ikke spille. Fordi han da ødelegger mulighetene til å spille i cl hvis han drar til real. men jeg tipper 3-1 til arsenal

Link to comment
Share on other sites

Arsenal skal ikke undervurdere dette laget, men de bør være en grei match for laget. Tipper 0-2..

 

Off topic:Cole og Reyes er spillere for Arsenal. Wenger bør bare drite i om ikke Cole får spille CL for Chelsea, eller Reyes ikke for spille for Real! Er man spiller for et lag, spiller man for dette laget! Ser ingen grunn til at Wenger skal "spare" disse spillerne siden dem er ute av kampform! :D

Link to comment
Share on other sites

Reyes har allereda sagt at det bare er tull at han vil stå over kampen,

og at ser fram til å spiller for Arsenal denne sesongen... dette har han faktisk sagt to ganger:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+in+Real+Madrid

 

Ellers tror jeg dette kan bli en meget vanskelig kamp, men har troa på at vi vinner 2-0.

 

Satser på dette laget:

ALmunia

Eboue Kolo Djorou Hoyte

 

Hleb SIlva Cesc Reyes

 

V.Persie Adebayor

Link to comment
Share on other sites

arsenal90:

Problemet med å bruke Cole, eventuelt Reyes. Er att verdien synker, og vi får mindre for spilleren. Da sitter vi der med ett bud på kanskje 13-15 mill pund (som er for lite) og en misfornøyd spiller. Hva gjør vi da?

 

Til Topic:

Tror ikke Wenger spare noe særlig med spillere. Han bruker nok det beste laget og satser på å knuse.

Link to comment
Share on other sites

arsenal90:

Problemet med å bruke Cole, eventuelt Reyes. Er att verdien synker, og vi får mindre for spilleren. Da sitter vi der med ett bud på kanskje 13-15 mill pund (som er for lite) og en misfornøyd spiller. Hva gjør vi da?

 

Til Topic:

Tror ikke Wenger spare noe særlig med spillere. Han bruker nok det beste laget og satser på å knuse.

Du har et poeng, men hva med å ikke selge han til rivalene? ;)

Link to comment
Share on other sites

arsenal90:

Problemet med å bruke Cole, eventuelt Reyes. Er att verdien synker, og vi får mindre for spilleren. Da sitter vi der med ett bud på kanskje 13-15 mill pund (som er for lite) og en misfornøyd spiller. Hva gjør vi da?

 

Til Topic:

Tror ikke Wenger spare noe særlig med spillere. Han bruker nok det beste laget og satser på å knuse.

Du har et poeng, men hva med å ikke selge han til rivalene? ;)

hvis Cole ikke spiller så tror jeg det er fordi han ikke er i form. jeg tror ikke han spiller og at Flamini tar plassen hans. hvis han spiller er han uaktuell for potensielle kjøpere denne sesongen, så derfor må Chelsea komme med et ordentlig bud før returoppgjøret på Emirates. da bør han være i form.

 

synes ikke vi bør selge han til Chelsea, men hvis de vil blåse 25-30 mill. på han så for all del. de kjenner ikke Arsene og Arsenal hvis de tror det svekker oss.

 

forresten håper jeg spillerne tenker mer på kampen mot Zagreb enn det vi gjør. 0-3 mot Alkmar virket uansett veldig lovende. tror de er på minst samme nivå som Zagreb.

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å sette opp et lag her.. Mitt tips:

 

Almunia

Eboue - Kolo - Djourou - Hoyte

Hleb - Fabregas - Gilberto - Reyes

Van Persie - Adebayor

 

Er vel ikke et mannskap man blir skremt av. Spesielt bakerst ser det tynt ut. Men tror vi skal klare kvalifiseringen greit. Tror ikke Dinamo er no bedre enn for eks. Alkmaar.

Link to comment
Share on other sites

Det eg trur blir laget i morgen:

Almunia

 

Eboue - Toure - Djourou - Flamini

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Reyes

 

Adebayor - van Persie.

 

Eg ville foretrukket Hoyte foran Flamini, men trur nok Wenger har meir tru på sin landsmann.

 

Forresten er det nokon som veit om kampen blir tilgjengelig på stream? TV3 ikkje sender kampen, men sjølvsagt sendar dei Liverpools kamp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle tipper Reyes i startelleveren. Han har sagt at han ikke vil spille. Jeg tror mer på Tomas.

Følger du ikkje med? Han sa jo til Arsenal.com at han aldri hadde sagt det tullet Marca fant på. Marca er forresten full av crap. Mykje verre enn Sola

 

Her er linken forresten: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+in+Real+Madrid

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle tipper Reyes i startelleveren. Han har sagt at han ikke vil spille. Jeg tror mer på Tomas.

Følger du ikkje med? Han sa jo til Arsenal.com at han aldri hadde sagt det tullet Marca fant på. Marca er forresten full av crap. Mykje verre enn Sola

 

Her er linken forresten: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+in+Real+Madrid

Der står det ingen ting ang. om han ville spille CL-kvalikken eller ikke. Det står bare det at han ikke sa de ordene om at han ville til Real.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle tipper Reyes i startelleveren. Han har sagt at han ikke vil spille. Jeg tror mer på Tomas.

Følger du ikkje med? Han sa jo til Arsenal.com at han aldri hadde sagt det tullet Marca fant på. Marca er forresten full av crap. Mykje verre enn Sola

 

Her er linken forresten: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+in+Real+Madrid

Der står det ingen ting ang. om han ville spille CL-kvalikken eller ikke. Det står bare det at han ikke sa de ordene om at han ville til Real.

Men viss han ikkje sa at han ikkje ville spela CL-kvalikk, kvifor trur du at han ikkje vil det?

Link to comment
Share on other sites

Går kampen på tv ?????eller på nett ???????????

noen som vet de ? ;)

 

 

Har du i det hele tatt lest posten ? Det står der hvilke kanaler den vises på. Les før du skriver

 

TV kanaler:

ITV 1

Dubai Sports 1

HRT 2

 

____________________________

 

 

Tror faktisk Arsenal vinner ganske enkelt. Jeg har sett dette laget spille før og det var ikke så veldig imponerende. Vi har Ade og VP på topp så jeg tror vi kommer til å score et par mål

Link to comment
Share on other sites

Går kampen på tv ?????eller på nett ???????????

noen som vet de ? ;)

 

 

Har du i det hele tatt lest posten ? Det står der hvilke kanaler den vises på. Les før du skriver

 

TV kanaler:

ITV 1

Dubai Sports 1

HRT 2

 

____________________________

 

 

Tror faktisk Arsenal vinner ganske enkelt. Jeg har sett dette laget spille før og det var ikke så veldig imponerende. Vi har Ade og VP på topp så jeg tror vi kommer til å score et par mål

 

 

mente en norsk kanal jeg da

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle tipper Reyes i startelleveren. Han har sagt at han ikke vil spille. Jeg tror mer på Tomas.

 

Rosicky får eventuelt spille de siste minuttene. Det sier seg selv etter at han har spilt lite i pre-season!

Reyes har ikkje sagt han ikkje vil spele. Ref. Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Går kampen på tv ?????eller på nett ???????????

noen som vet de ? :P

 

 

Har du i det hele tatt lest posten ? Det står der hvilke kanaler den vises på. Les før du skriver

 

TV kanaler:

ITV 1

Dubai Sports 1

HRT 2

 

____________________________

 

 

Tror faktisk Arsenal vinner ganske enkelt. Jeg har sett dette laget spille før og det var ikke så veldig imponerende. Vi har Ade og VP på topp så jeg tror vi kommer til å score et par mål

 

Med Viasat Gull så får du se alle CL kampene inkl denne.

Kampen vises også på Online TV til Arsenal.com :D

 

 

mente en norsk kanal jeg da

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle tipper Reyes i startelleveren. Han har sagt at han ikke vil spille. Jeg tror mer på Tomas.

Følger du ikkje med? Han sa jo til Arsenal.com at han aldri hadde sagt det tullet Marca fant på. Marca er forresten full av crap. Mykje verre enn Sola

 

Her er linken forresten: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...+in+Real+Madrid

Der står det ingen ting ang. om han ville spille CL-kvalikken eller ikke. Det står bare det at han ikke sa de ordene om at han ville til Real.

 

Hvis han ikke vil til Real så hvorfor skal han ikke spille?! Må tenke litt logisk også da!!

 

Håper på dette laget:

- - - - - - - - - - Almunia - - - - - - - - - -

Eboue - - - Toure - - Dourou - - - Hoyte

- - - - - Gilberto - - - - Fàbregas - - - - -

Hleb - - - - - - - Rosicky - - - - - - Reyes

- - - - - - - - - - Adebayor - - - - - - - - -

Link to comment
Share on other sites

Tipper at det blir Almunia, Eboue, Toure, Djourou, Flamini, Hleb, Gilberto, Fabregas, Reyes, VP & Adebayor i morgen.

 

Rosicky er ikke fullstendig matchfit og får iflg Wenger muligens 30 min eller noe sånt. Tror Wenger går for det sikre og kjører Flamini på venstreback ettersom han klarte seg såpass bra der forrige sesong. Hadde uansett vært artig om Hoyte fikk sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...