Jump to content

2006.03.12 Liverpool H


Paddy

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply

Kong Henry var god idag.Liker ikke å si det,men likte ikke Adebayor-Bergkamp bytte.

Ellers er det mange som imponerer.Eboue er solid.Senderos spiller jevnt bra,

og Fab styrer midtbanen.Hleb begynner å bli gull verdt.

Fullt fortjent seier!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

jeg synes vi skal fortsette å ta en kamp om gangen, ligger fokuset der kan det meste gå vår vei

 

Etter Adebayor misbrukte sin sjanse tenkte jeg at dette holder aldri til seier, den tanken forfulgte meg til kampen var ferdig

 

Og JEG TOK FEIL... Hurra

 

superlativene om Henry er vel oppbrukt,men vi trenger denne spilleren ut karrieren

 

Hleb, når pasningene hans sitter så kommer han til å være enorm,men synes allerede han er veldig veldig bra

 

og Fabregas... Steven Gerrard, Gerrard who???

 

endelig marginene med oss

 

og en vakker dag kommer jeg til å få juling pga mine elleville feiringer, var mest pool-supportere på puben jeg var på, etter kampslutt holdt jeg Arsenal-skjerfet høyt hevet

 

viktig å holde føttene på bakken og holde fokus,men noe stort er på gang...

Thierry gjør magi på banen, og jeg tror Wenger driver med magi på treningsfeltet

 

men Arsenal bør alltid gå for 2-0 etter 1-0, fordi vi har en tendens til å ikke klare å forsvare en null ledelse

 

denne kampen burde vi punktert tidligere

Kolo spiller isåfall med hjertet langt utpå drakta, sinnsykt rå tackling

We love Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Litt morsomt å tenke på at dette ikke var første gang Gerrard spilte Henry igjennom. Folk husker vel en viss EM kamp mellom England - Frankrike på Estadio da Luz da Gerrad spilte Henry igjennom på overtid og det ble straffe og England tapte kampen 1 - 2 :P Ellers så vil jeg si at det var en veldig bra og underholdende kamp. Fabregas, har ikke ord om denne spilleren, helt suveren, samme gjelder Henry. Men en ting jeg ikke forstår er hvorfor Adebayor blir byttet ut med Bergkamp, med all mulig respekt så har ikke Bergkamp noe å tilføre på banen lenger synes jeg. Men uansett dette lover bra framover

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

jeg og savner van Persie, fordi jeg mener han er bedre enn Adebayor

Bergkamp er inne i sin siste sesong, og jeg mener støtten North Bank gir til Dennis er fullt fortjent

 

husker noen Everton-kampen, da supporterne sang one more year..

 

jeg vil heller støtte vår store legende de siste minuttene han har igjen på banen, for det er tross alt

Wenger som bruker han

 

og i dagens kamp med såpass mye rom mellom forsvar og midtbane til pool mener jeg Bergkamp kom til sin rett

 

det var han som trådde den nylige stikkeren til Pires som feilaktig ble dømt for offside

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

Hvis Gerrard er så glad i å spille Henry igjennom er han hjertlig velkommen til å spille for hjemmelaget på Emirates neste sesong :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

noen som fremdeles mener at diaby, og ikke cesc, burde ha spilt i dag...? :)

 

synes også det er svært positivt at hleb har funnet formen. i dag var han på nytt en av banens absolutt beste spillere. fart, sinnsyk teknikk og et strålende overblikk. hleb og eboue gir oss mye av det samme som cole og pires gjorde for et par år siden. right is the new left! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

helt utrolig at dette unge Arsenal laget til tider spiller ut et av englands mest vell organiserte lag.

 

dette lover meget bra for framtiden :)

Link to comment
Share on other sites

Dette var bare utrolig herlig!

 

Og det rare var at jeg egentlig ikke fikk panikk da pool utliknet, syns vi hadde så stålkontroll på kampen at jeg følte meg ganske trygg på at vi kom til å slå tilbake...selv om vi trengte god hjelp fra Gerrard da :)

 

Uansett, vi utspilte Liverpool i dag, og vi vant kjempefortjent! Syns dette lover bra jeg...

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo

Vet dette ikke passer inn under denne tråden men det var den beste.

 

Jeg har i gjentatte kamper sett hvor ELENDIG dommer Steve Bennet er. I dag (Liverpool H) kan vi bare takke han for at vi fikk det baklengsmålet vi fikk og nesten mistet seieren. Først var det en feilblåst offside (også linjedommern sin skyld), som fører til Liverpool kontring som blir stoppet av Fabregas som blir klippet ned på høyst ulovlig vis, men pung-løse Bennet lar spillet gå. Det fører til Gerrard skudd og Garcia som header inn returen. Det skal sies at Lehman kunne gjort den boksingen bedre men jeg regner med at dere tar poenget mitt. Denne kampen måtte vi vinne for å ha håp om CL neste år. Kommer vi ikke dit går kanskje Henry til en annen klubb. Alt det pga en ELENDIG dommer. Takk GUD for at vi vant kampen!!!!

Link to comment
Share on other sites

Spilte kamp idag og fikk ikke sett matchen.. Så er det noen som gidder å komme med en spillerbørs?

Her er min spillerbørs ihvertfall:

 

Lehmann: 7

Eboue: 8

Toure: 7

Flamini: 6

Ljungberg: For liten tid

Gilberto: 7

Fabregas: 9

Hleb: 7

Henry: 10 BB

Adebayor: 7

 

Pires: 6

Bergkamp: 5

Link to comment
Share on other sites

Den varmet voldsomt! Takk til alle Arsenals spillere som gjør en kjempejobb. Flami fortjener mer enn 6 forresten!!!

 

Det som imponerer meg mest er at vi igjen slår motstanderlaget og dommere. Synes vi har vært uheldige med dommeren alt altfor mange ganger denne sesongen. Greit nok at utvisningen er knallhard, men alt annet gikk i Liverpools favør. Skandale!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i gjentatte kamper sett hvor ELENDIG dommer Steve Bennet er. I dag (Liverpool H) kan vi bare takke han for at vi fikk det baklengsmålet vi fikk og nesten mistet seieren. Først var det en feilblåst offside (også linjedommern sin skyld), som fører til Liverpool kontring som blir stoppet av Fabregas som blir klippet ned på høyst ulovlig vis, men pung-løse Bennet lar spillet gå. Det fører til Gerrard skudd og Garcia som header inn returen.

 

Hvorvidt Bennett generelt er en dårlig dommer kan sikkert diskuteres, men vi hadde all grunn til å føle oss snytt ved Pools utlikning. Så kampen sammen med en dommer, og han var helt enig at offsiden i forkant var feil, og at Arsenal skulle hatt frispark før Gerrards skudd. Men vi får takke Gerrard for hans flotte stikkball til Henry som gjorde at rettferdigheten skjedde fyllest! :) Ellers hadde vel Pires' skudd fortjent en bedre skjebne, og det ville vel vært en mer "verdig" matchvinner. Totalt sett en helt fortjent seier; mye positivt, men også en del lurveri. Men liten tvil om at Arsenal er i gryende vårform... ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjempekamp av Arsenal.. Moro å se Hleb,Fabregas og selvfølgelig Henry utfolde seg på den måten de gjør.. Med mer effektivitet så hadde denne kampen blitt enda mer artig! Gleder meg virkelig til v.Persie er tilbake nå.. Ade gjør mye bra men han har ikke den "killern" i seg som trengs for å score mange mål i PL.. Og BErgkamp burde ha lagt opp før denne sesongen.. Han er bare helt på trynet!

 

Og til slutt; Tenk så mange mål Henry hadde scoret med Gerrard på laget :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Sterk kamp, ikke noe å si på det. Jens er sikkert ikke fornøyd med målet, men det skal sies at den ballen skifter retning i lufta og er vanskelig å ta. Ellers god innsatts av alle gutta. Gøy å se Hleb og Eboue skape store problemer på sin side samtidig som de har god kontroll bakover.

 

Angående Benett var han god helt til 1 min før Liverpool scoringa. Da var det slutt....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...