Jump to content

2006.03.12 Liverpool H


Paddy

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply
Guest fabregas

Heldigvis finnes det rettferdighet likevel. 3 fortjente poeng holdt på å bli rota vekk, men Gerard fant ut at fortjente 3 poeng og gav oss det. Nå har eg virkelig tru på 4. plass kanskje til og med høgare.

Link to comment
Share on other sites

Trodde virkelig ikke at vi fikk med oss alle poengene når L'Pool utligna, men jammen så klarte vi det. :P Herlig seier!!! Syns vi klarte oss bra, men jeg syns det var fryktelig mye rot i spillet vårt i dag og vi stressa altfor mye, men det er jo fordi L'Pool stresset oss hele tiden i andre omgang.

 

Fantastico!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

Digg å slå l'pool da, nå er vi 8 poeng bak l'pool, 2 poeng bak tottenham med 10 kamper(tror jeg) igjen å spille. 3. plassen er absolutt innen rekkevidde!!! :P

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis finnes det rettferdighet likevel. 3 fortjente poeng holdt på å bli rota vekk, men Gerard fant ut at fortjente 3 poeng og gav oss det. Nå har eg virkelig tru på 4. plass kanskje til og med høgare.

 

Jeg fikk bange anelser etter hvert som klokka gikk. Liker ikke 1-0 ledelse og påfølgende mange misbrukte sjanser. Det hadde vært så fordømt typisk om dette ikke skulle gå veien. Det hadde jo også jævla typisk om dagens Liverpool-lag skulle klare å ta med poeng hjem.

 

Rettferdighet finnes! Vi vinner fortjent, mens Spudz taper fortjent!!

Link to comment
Share on other sites

OI,OI,OI!

Denne uka har vært en hard påkjenning for nervene, men også en fantastisk uke!

Virker som om alle resultater plutselig går vår vei!

Kong Henry spiller fantastisk i dag,men får hjelp av utmerkede assists fra Fabregas og Gerrard.

Og hva skal vi si om Fabregas? Den gutten er utrolig, måten han trer pasninger igjennom de minste nåløyer er helt ute av denne verden!

Når utlikningsmålet kom var jeg redd vi skulle miste to poeng altså. I mine øyne er det en liten keepertabbe, skuddet fra Gerrard var hardt,men det burde vært mulig for Jens og styrt den et annet sted. Hva mener dere?Når det er sagt står Lehmann igjen en utmerket kamp forøvrig.

Eboue imponerer også mer og mer, vi sendte en urutinert unggutt ned til Afrikamesterskapet og fikk hjem en toppspiller, ypperlig!

Ellers synes jeg det er litt trist å se på Dennis sitt innhopp, han virker helt uten glød.

Uansett: for en herlig uke igjen!!

Nå får heldigvis nervene hvile litt...

Link to comment
Share on other sites

Digg å slå l'pool da, nå er vi 8 poeng bak l'pool, 2 poeng bak tottenham med 10 kamper(tror jeg) igjen å spille. 3. plassen er absolutt innen rekkevidde!!! :P

 

9 kamper igjen...

 

Vi klarer iallefall 4.plassen, det er jeg sikker på. Mye positivt å ta med seg, Hleb er virkelig i ferd med å finne storformen (selv om noen umotiverte slurvepasninger trekker ned), Gilberto er blitt mye bedre, og Henry is on fire!

 

I dag var vi periodevis virkelig gode, og vi må huske på at L'pool er et godt organisert lag. Men vi var best og vant fullt fortjent. Gratulerer alle sammen!

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Ganske dårlig dømming må eg seie. Kanskje spesielt frå linjedommarane. Det virka som om Bennett la lista høgt, kanskje litt for høgt, og det holdt på å koste oss verdifulle poeng.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Herlig seier!! Vi vinner fullt fortjent takket være Gerrard. Utrolig bra at Henry leser den.

Henry springer noe så vannvittig mye idag, han har ballen nesten hele tiden og som sagt, løper og løper!

 

Ja, Bergkamp virker uten glød, han vet det går mot slutten for hans del. Men håper vi får sett det beste av han mot slutten av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...