Jump to content

2006.03.12 Liverpool H


Paddy

Recommended Posts

skulle bare mangle at vi slo et talentløst og oppskrytt fotballag som Liverpool med "wannabe.stjerner" som gerrard. 2-1 er lite i forhold til hva vi hadde fortjent.

 

men seier er seier

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply
Guest northbank

Kjempekamp av Arsenal.. Moro å se Hleb,Fabregas og selvfølgelig Henry utfolde seg på den måten de gjør.. Med mer effektivitet så hadde denne kampen blitt enda mer artig! Gleder meg virkelig til v.Persie er tilbake nå.. Ade gjør mye bra men han har ikke den "killern" i seg som trengs for å score mange mål i PL.. Og BErgkamp burde ha lagt opp før denne sesongen.. Han er bare helt på trynet!

 

Og til slutt; Tenk så mange mål Henry hadde scoret med Gerrard på laget :D :D

 

 

Å kalle en av de siste 10 årenes beste spiller i Arsenal for helt på trynet er utrolig lavmål! Skjønner ikke hvordan du kan uttale deg på den måten! Greit han ikke er like god som han var, men bidrar fortsatt!

Link to comment
Share on other sites

Kjempekamp av Arsenal.. Moro å se Hleb,Fabregas og selvfølgelig Henry utfolde seg på den måten de gjør.. Med mer effektivitet så hadde denne kampen blitt enda mer artig! Gleder meg virkelig til v.Persie er tilbake nå.. Ade gjør mye bra men han har ikke den "killern" i seg som trengs for å score mange mål i PL.. Og BErgkamp burde ha lagt opp før denne sesongen.. Han er bare helt på trynet!

 

Og til slutt; Tenk så mange mål Henry hadde scoret med Gerrard på laget :D :D

 

 

Å kalle en av de siste 10 årenes beste spiller i Arsenal for helt på trynet er utrolig lavmål! Skjønner ikke hvordan du kan uttale deg på den måten! Greit han ikke er like god som han var, men bidrar fortsatt!

Har aldri nektet for at han var sykt god( har til og med den nye hjemmedrakta med 10 BERGKAMP på) men sånn som han opptrer i år så blir jeg litt skuffa over at han ikke ga seg etter den utrolige Evertonkampen i fjor..

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Er vel ikke akkurat smart å rakke ned på Dennis. Trolig den mest fantastiske spilleren i Arsenals historie. Tror og håper at vi får se mer magi fra Dennis før han legger opp. Den mannen får Arsenal bruk for når han legger opp som spiller.

Link to comment
Share on other sites

Guest Eggen

Synd at han dà vender nesa mot hjemlige trakter i Nederlandske Amsterdam.

Det er lov å håpe at han får med seg kone og barn på nye år i Islington.

Vi har jo den perfekte youth-treneren i Bergkamp ?

Et godt forbilde, og som gir 100% for klubben samme hva.

 

Enig i at han ikke var BB i dag, for å si det sånn...

MEN, når man ser på hans alder (snart 37), kan man ikke regne med at den

herremannen kommer inn og avgjør kamper lenger.

Han kunne like godt blitt en kjempejoker i dag, da han var mannen bak den feilaktige offside-avblåsningen

av Pires.

Med det samme det er snakk om Bergkamp; Jeg synes det er synd at hans testimonial skal spilles

på Emirates Stadium. Når jeg hører navnet "Dennis Bergkamp", tenker jeg med en gang på Highbury.

Men, doble inntekter er jo en viktig faktor for en fattig liten flygende hollender som har arvet føttene til Pele.

Vi får håpe at det gror frem en ny Dennis Bergkamp i v. Persie.

Hvis det ikke allerede er ferdig-grodd ? :D

Link to comment
Share on other sites

Digg å slå l'pool da, nå er vi 8 poeng bak l'pool, 2 poeng bak tottenham med 10 kamper(tror jeg) igjen å spille. 3. plassen er absolutt innen rekkevidde!!! :D

 

9 kamper igjen...

 

Vi klarer iallefall 4.plassen, det er jeg sikker på. Mye positivt å ta med seg, Hleb er virkelig i ferd med å finne storformen (selv om noen umotiverte slurvepasninger trekker ned), Gilberto er blitt mye bedre, og Henry is on fire!

 

I dag var vi periodevis virkelig gode, og vi må huske på at L'pool er et godt organisert lag. Men vi var best og vant fullt fortjent. Gratulerer alle sammen!

I ferd med å finne formen ??? open your eyes dude . Hleb har vært rå de siste 4-5 kampene hvis du ikke har fått det med deg

Link to comment
Share on other sites

Digg å slå l'pool da, nå er vi 8 poeng bak l'pool, 2 poeng bak tottenham med 10 kamper(tror jeg) igjen å spille. 3. plassen er absolutt innen rekkevidde!!! :D

 

9 kamper igjen...

 

Vi klarer iallefall 4.plassen, det er jeg sikker på. Mye positivt å ta med seg, Hleb er virkelig i ferd med å finne storformen (selv om noen umotiverte slurvepasninger trekker ned), Gilberto er blitt mye bedre, og Henry is on fire!

 

I dag var vi periodevis virkelig gode, og vi må huske på at L'pool er et godt organisert lag. Men vi var best og vant fullt fortjent. Gratulerer alle sammen!

I ferd med å finne formen ??? open your eyes dude . Hleb har vært rå de siste 4-5 kampene hvis du ikke har fått det med deg

 

And you go right ahead and open yours....

 

Jeg skrev STORFORMEN. Han har vært god de siste kampene ja, har enda noe å gå på mener jeg. Har aldri nektet på at han har vært i form i de siste kampene. Men som sagt, han har litt å gå på. Mener jeg

Link to comment
Share on other sites

Kjempekamp av Arsenal.. Moro å se Hleb,Fabregas og selvfølgelig Henry utfolde seg på den måten de gjør.. Med mer effektivitet så hadde denne kampen blitt enda mer artig! Gleder meg virkelig til v.Persie er tilbake nå.. Ade gjør mye bra men han har ikke den "killern" i seg som trengs for å score mange mål i PL.. Og BErgkamp burde ha lagt opp før denne sesongen.. Han er bare helt på trynet!

 

Og til slutt; Tenk så mange mål Henry hadde scoret med Gerrard på laget :D :D

 

 

Å kalle en av de siste 10 årenes beste spiller i Arsenal for helt på trynet er utrolig lavmål! Skjønner ikke hvordan du kan uttale deg på den måten! Greit han ikke er like god som han var, men bidrar fortsatt!

Har aldri nektet for at han var sykt god( har til og med den nye hjemmedrakta med 10 BERGKAMP på) men sånn som han opptrer i år så blir jeg litt skuffa over at han ikke ga seg etter den utrolige Evertonkampen i fjor..

 

Bergkamp har ikke fått så mange sjanser til å spille seg i form i år gjennom å spille i flere kamper på rad og det kan nok gjøre at det kan virke som om han ikke har så mye å bidra med. Han kommer også innpå i faser av kampen hvor det ikke alltid er like lett å sette sitt preg på kampen, og Arsenal har også slitt veldig i år, som preger alle og enhver. Tror uansett at Bergkamp er ytterst viktig for laget også utenfor den grønne matta. Tenk hvilken erfaring og lærdom andre og yngre spillere i klubben har av han, syns det er positivt at han fortsatte ett år til, med tanke på hvor ungt og urutinert laget vårt i år har vært.

Link to comment
Share on other sites

Kjempekamp av Arsenal.. Moro å se Hleb,Fabregas og selvfølgelig Henry utfolde seg på den måten de gjør.. Med mer effektivitet så hadde denne kampen blitt enda mer artig! Gleder meg virkelig til v.Persie er tilbake nå.. Ade gjør mye bra men han har ikke den "killern" i seg som trengs for å score mange mål i PL.. Og BErgkamp burde ha lagt opp før denne sesongen.. Han er bare helt på trynet!

 

Og til slutt; Tenk så mange mål Henry hadde scoret med Gerrard på laget :) :D

 

 

Å kalle en av de siste 10 årenes beste spiller i Arsenal for helt på trynet er utrolig lavmål! Skjønner ikke hvordan du kan uttale deg på den måten! Greit han ikke er like god som han var, men bidrar fortsatt!

Har aldri nektet for at han var sykt god( har til og med den nye hjemmedrakta med 10 BERGKAMP på) men sånn som han opptrer i år så blir jeg litt skuffa over at han ikke ga seg etter den utrolige Evertonkampen i fjor..

 

Bergkamp har ikke fått så mange sjanser til å spille seg i form i år gjennom å spille i flere kamper på rad og det kan nok gjøre at det kan virke som om han ikke har så mye å bidra med. Han kommer også innpå i faser av kampen hvor det ikke alltid er like lett å sette sitt preg på kampen, og Arsenal har også slitt veldig i år, som preger alle og enhver. Tror uansett at Bergkamp er ytterst viktig for laget også utenfor den grønne matta. Tenk hvilken erfaring og lærdom andre og yngre spillere i klubben har av han, syns det er positivt at han fortsatte ett år til, med tanke på hvor ungt og urutinert laget vårt i år har vært.

 

Syns det er hjerterått å lese hvordan enkelte supportere rakker ned på en av vår tids største spillere.

Dennis har vært god når han har fått tillitt og spille fast. DB er ingen subersub.

Han er ikke så god som han var, men er nokså sikker på at DB bidrar mer i kulissene enn mange aner.

La han få avslutte denne sesongen med verdighet!

Ekte supportere hyller denne legenden,ikke motsatt.

Ta det som dere vil de som føler seg trufne

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp har faktisk to meget gode gjennomspill i de 25 minuttene han er på banen. Han er også uheldig med en avslutning fra god posisjon.

Kan ikke skjønne at skal få så mye kritikk etter kampen da han faktisk bidro ganske så mye den tiden han spilte.

 

Men, vi har sett det før: en syndebukk må man ha uansett. Når det ikke er Cygan, Senderos eller Gilberto som feiler kan man velge Bergkamp..

Link to comment
Share on other sites

hadde hvert bedre og sendt theo innpå..

 

bergkamp HAR hvert en fantastisk spiller for arsenal, men de siste to-tre årene har det gått på ned...

 

blitt lenger og lenger mellom go-kampene..

 

håper han blir og finne i trenerteamet til neste år..

 

endellig gikk et sånn slurvette mål vår vei..

 

rettferdighet avgjorde kampen i lag med henry

Link to comment
Share on other sites

Kjempekamp av Arsenal.. Moro å se Hleb,Fabregas og selvfølgelig Henry utfolde seg på den måten de gjør.. Med mer effektivitet så hadde denne kampen blitt enda mer artig! Gleder meg virkelig til v.Persie er tilbake nå.. Ade gjør mye bra men han har ikke den "killern" i seg som trengs for å score mange mål i PL.. Og BErgkamp burde ha lagt opp før denne sesongen.. Han er bare helt på trynet!

 

Og til slutt; Tenk så mange mål Henry hadde scoret med Gerrard på laget :rolleyes: :angry:

 

 

Å kalle en av de siste 10 årenes beste spiller i Arsenal for helt på trynet er utrolig lavmål! Skjønner ikke hvordan du kan uttale deg på den måten! Greit han ikke er like god som han var, men bidrar fortsatt!

Har aldri nektet for at han var sykt god( har til og med den nye hjemmedrakta med 10 BERGKAMP på) men sånn som han opptrer i år så blir jeg litt skuffa over at han ikke ga seg etter den utrolige Evertonkampen i fjor..

 

Bergkamp har ikke fått så mange sjanser til å spille seg i form i år gjennom å spille i flere kamper på rad og det kan nok gjøre at det kan virke som om han ikke har så mye å bidra med. Han kommer også innpå i faser av kampen hvor det ikke alltid er like lett å sette sitt preg på kampen, og Arsenal har også slitt veldig i år, som preger alle og enhver. Tror uansett at Bergkamp er ytterst viktig for laget også utenfor den grønne matta. Tenk hvilken erfaring og lærdom andre og yngre spillere i klubben har av han, syns det er positivt at han fortsatte ett år til, med tanke på hvor ungt og urutinert laget vårt i år har vært.

 

Syns det er hjerterått å lese hvordan enkelte supportere rakker ned på en av vår tids største spillere.

Dennis har vært god når han har fått tillitt og spille fast. DB er ingen subersub.

Han er ikke så god som han var, men er nokså sikker på at DB bidrar mer i kulissene enn mange aner.

La han få avslutte denne sesongen med verdighet!

Ekte supportere hyller denne legenden,ikke motsatt.

Ta det som dere vil de som føler seg trufne

Hvis den var myntet på meg så greit nok, men synes det blir helt feil å "hylle" Bergkamp uansett hva han gjør.. Han er en av de klart beste som noengang har spilt for Arsenal og en levende legende! MEN! Det må da være rom for å kritisere han når han ikke gjør det no bra?! Kan jo ikke surfe på det at han var helt syk før! Helt enig,han er en legende men mot Liverpool så var han ikke god!

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaah. Tilbake etter min beste debut, uansett sjanger, nokosinne.

 

Meir utfyllande rapport frå turen kjem seinare ein gong, når eg får summa meg. Stikkord er Vigdis, Lehmann, Tom Sterri, brødrene Charlton, mystiske forsvinningar og There's only one Steven Gerrard!

 

For en tur.

Link to comment
Share on other sites

Bra å se at laget klarer å vinne over store lag for tiden. Først Real Madrid, så Liverpool.

 

Hadde en fetter som satt ringside på Highbury i går. Han hadde et veddemål med faren sin, som er Liverpool fan, om at hvis Arsenal vant, så skulle han få 1000 nok, og motsatt hvis så skjedde. Ble nok noen fine pund det å kjøpe seg Arsenal-utstyr for det :angry: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Snipp snapp snute så var mitt Highbury eventyr ute, men for en avskjed :D

 

Fantastisk kamp der det beste laget vant, glimrende stemning på "the home of football" :P

 

Takk til min Marita, takk til Jan helge og Catarina som faktisk forlovet seg etter kampen for en herlig tur med mange høydepunkter :D

 

Det ble med 32 kamper på Highbury for min del. Håper Emerates gir meg like mange fantastiske opplevelser........

Link to comment
Share on other sites

Utrolig deilig å se at Arsenal endelig får en heldig seier.

Jeg må innrømme at det gikk en del helt jævlige tanker gjennom hodet mitt når Garcia scorte på Lehmanns elendige utboksing på ett hardt Gerrard skudd. Lehmann gjør som alle gode keepeere feil iblant han og, og det er godt å se at det ikke betydde noe i denne kampen.

En kjempebra uke for Arsenal, at Man U slo Spirs var faktisk viktig(har vel aldri før heiet på Man U).

Link to comment
Share on other sites

Guest tommmy

Min første og sikkert siste kamp på higbury, men for en opplevelse. Det som ikke var så kult var att de eneste billettene vi fikk tak i var på south stand med liverpool supporterene så jeg kunne ikke juble så mye, det som gjor det litt godt igjen var att jeg stod rett bak hjørneflagget når Henry feiret med og kysse til liverpool supporterene og de sto og bannet og jeg stod og smilte:D

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong

Jeg så noe fantastisk artig under Liverpool kampen i går.

 

Jeg så et tilbakespill av Warnock som gikk til corner for Arsenal.

 

Jeg lurte på om noen har et klipp av det?.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...