Jump to content

2006.03.12 Liverpool H


Paddy

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply
Guest Diaby

Mange fra forumet som skal over å se Arsenal-Liverpool?

Veit om nokre. Kjellus, ted-uh og meg i alle fall. Fellestur på deg, eller reise for eiga maskin?

 

Jeg reiser for egen maskin sammen med dama og et annet vennepar.

 

reiser dere på fellestur?

Link to comment
Share on other sites

Mange fra forumet som skal over å se Arsenal-Liverpool?

Veit om nokre. Kjellus, ted-uh og meg i alle fall. Fellestur på deg, eller reise for eiga maskin?

 

Jeg reiser for egen maskin sammen med dama og et annet vennepar.

 

reiser dere på fellestur?

Eg gjer i alle fall, og ted-uh om eg ikkje tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Guest Hleb13

Jeg tror vi vinner denne kampen, med litt flaks og med en lehmann og henry i form tror jeg det ender 1-0 til arsenal målskorer: Henry, med en assist fra Reyes. :o

Link to comment
Share on other sites

Mange fra forumet som skal over å se Arsenal-Liverpool?

Veit om nokre. Kjellus, ted-uh og meg i alle fall. Fellestur på deg, eller reise for eiga maskin?

 

Jeg reiser for egen maskin sammen med dama og et annet vennepar.

 

reiser dere på fellestur?

Eg gjer i alle fall, og ted-uh om eg ikkje tar feil.

 

Okey.....skal ikke se bort i fra at vi møtes i løpet av søndagen.

 

Kjenner jeg fellesturene rett er det gunners pub som teller :-|

 

Det blir også min første og siste tur til Highbury. Det blir enormt. Vi treffes sikkert på Gunners pub. Jeg reiser i morra. Reiser sammen med en Liverpool kompis.

Link to comment
Share on other sites

Vi skal vinne denne kampen ! . Vi er i siget nå og Liverpool er i en dårlig periode og sikkert skuffet etter CL exit .

 

Tror vi kan vinne denne kampen med 2-3 mål hvis vi spiller som vi har gjort de siste 3-4 kampene . Hele laget spiller bra for tiden og det er bare positivt og fryd over det de presterer .

 

Kanskje får Walcott sin debut denne kampen :-|

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Berre å sjå etter ein kar med badehette og svømmebriller, så veit dykk at det er meg! :P

 

Hva om alle norske goonere stiller opp i røde badehetter på søndagen, på denne måten vil alt bli så mye letter..... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

Håper på følgende lag:

 

Lehmann

 

Eboue--Toure--Senderos--Flamini

 

Hleb--Diaby--Gilberto--Ljungberg

 

Henry--Reyes

 

Vi trenger muskler på midten, så dermed starter Diaby istedet for Fabregas.

 

 

fryktelig uenig. vi må stille med vårt beste lag og cesc er en langt bedre fotballspiller enn diaby. cesc kan hviles mot lag som fulham, wba etc, men ikke mot topplagene. da må de 11 beste spille.

 

dessuten holder ikke diaby nivået enda. han sliter med tempoet og er som regel for sen inn i duellene. han lager alt for mange frispark og klarer ikke bryte opp motstandernes pasningsspill. i tillegg holder han alt for lenge på ballen og sinker angrepsspillet. han er en talentfull spiller, men per dags dato er han ikke god nok. dersom noen hviles, tror jeg det blir enten ljungberg eller hleb. forhåpentligvis ikke hleb, som er i kalasform om dagen.

 

tipper disse 11 starter:

lehmann

eboue-senderos-toure-flamini

hleb-cesc-gilberto-reyes

ade-henry

 

van persie kommer inn for adebayor i 2.omgang og gåller!

Link to comment
Share on other sites

Guest Griselabb

Enig med Beelze. Det er klasseforskjell på Fabregas og Diaby, og de siste kampene har Cesc spilt bedre enn noensinne.

 

Tror du van Persie er klar altså? Virker som om Wenger er klar over hvor viktig han er, og som joker i sluttminuttene er han jo verd sin vekt i gull.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

Enig med Beelze. Det er klasseforskjell på Fabregas og Diaby, og de siste kampene har Cesc spilt bedre enn noensinne.

 

Tror du van Persie er klar altså? Virker som om Wenger er klar over hvor viktig han er, og som joker i sluttminuttene er han jo verd sin vekt i gull.

 

han begynte jo å trene igjen denne uken. regner med han får 15-20 minutter dersom laget trenger et mål på søndag. van persie er en av få spillere som kan avgjøre jevne kamper på kun få minutter på banen...

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Trur dette blir laget:

 

Lehmann

 

Eboue - Senderos - Toure - Flamini

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Reyes

 

Abebayor - Henry

 

Benken: Ljungberg, Almunia, Bergkamp, Walcott, Djorou.

Link to comment
Share on other sites

Guest Griselabb

Jeg tror det med at vi ikke takler fysisk motstand blir en litt for billig unnskyldning i lengden. Etter min mening bør det ikke være mulig å takle et så teknisk begavet lag som Arsenal ut av stilen. Det er helt riktig at mange av kampene i denne sesongen har blitt tapt ved at motstandere har stoppet oss før vi har fått ballen til å gå, men når det er sagt har ikke spillere som Ljungberg, Hleb, Reyes og til en viss grad også Fabregas greid å spille opp mot sitt beste på et jevnt nivå. Fabregas har vært en av vår beste i år, men ikke si at jeg er den eneste som mener at det er en helt annen Cesc vi har sett den siste uken?

 

Arsenal har greid å takle fysisk motstand tidligere. At Vieira forsvant betyr naturligvis at vi mister styrke og tyngde på midtbanen, men Fabregas har imponert meg så mye i det siste at han kan tilføre laget en helt annen måte å håndtere tøftspillende lag på. Poenget mitt er at vi er gode nok til å spille dem ut. Vi er gode nok til å spille ut hvem som helst, og med Ljungberg, Reyes og Hleb i form, som alle er eksperter på å passere førsteforsvarere, får vi langt flere alternativer fremover.

 

Henry og Van Persie er i tillegg det ideelle angrepspar. Den ene kan gjøre som han vil om han får bare en meters spillerom, og den andre er så aggressiv og skuddfarlig at det ikke lenger holder å være hardt opp i dem.

 

Jeg sier ikke at det er feil å hevde at Arsenal sliter mot fysiske lag, for det er aturligvis rett i inneværende sesong, men jeg mener at det ikke behøver å være noen selvfølgelighet at det fortsetter å være slik. Jeg spår en Arsenal-sesong av godt gammelt merke hvor vi viser hvem som spiller best fotball på øya.

 

Liverpool blir rundspilt på søndag.

Link to comment
Share on other sites

Helt uenig i at vi skal gå for muskler og ikke finspill på sentral midtbane i denne kampen.. Fabregas er mer enn god nok til å hamle opp med Alonso og Gerrard.. Så mitt tips til 11'er blir slik:

 

Lehmann

 

Eboue-Toure-Senderos-Flamini

 

Ljungberg-Hleb-Gilberto-Fabregas-Reyes

 

Henry

 

Tror vi knuser Liverpool med 3-0.. Helt seriøst! Alle rundt Arsenal er i skyene mens Liverpool er skuffet etter onsdagen! Kunne ikke ha møtt de på et bedre tidspunkt!

 

Go gunners :-| :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Et Liverpool-lag som har nærmest stoppet opp å score mål, burde vi vel fikse greit hjemme på Highbury.

Jeg tipper 2-0 til oss. Formen vår er i anmarsj, og vi sikrer nok 4.plassen til slutt foran tottene.

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

Blir en hard kamp mellom to av topplagene i PL dette.

 

Tipper vi tar en knepen 2-1 seier til slutt,

 

Henry putter to for oss fordi han alltid scorer mot pool på Highbury :D

 

Trøstemålet til pool blir scoret av 2 meter'n på dødball/innlegg :-|

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

Ser ingen grunn til at vi ikke skal stille med samme laget som slo ut Real. Hleb er i knallform for tia. Henry har noe på gang.

 

Dette ligger an til en seier, men husk at liverpool har gitt oss hodebry før. Jeg er litt nervøs foran denne kampen, men tror og håper arsenal drar dette i land

 

Go gunners!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Er ikke nervøs for denne kampen i det hele tatt. Dette vinner vi sikkert. 4-2

 

Henry 3

Ljungberg 1

 

Dette går vår vei ;) Jeg er så sikker som det går ann å bli :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...