Jump to content

2006.03.12 Liverpool H


Paddy

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply
Guest thorchristian

Deilig med spurs tap :D nå er det eneste som mangler seier i morra for uka skal bli komplett ;) :) Har jo også bursdag på mandag og på toppen av ønske lista står det seier mot liverpool :)

Link to comment
Share on other sites

Guest ChuckNorris

Spurs tapte i dag :lol: + united taper mot newcastle + Arsenal gruser Lpool = A complete weekend :lol:

 

 

p.s

Noen fra T.heim som skal på Three Lions i morra.. jeg skal sitte der fra 1 og kikke fotball :lol: yeah

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Helgeaarvoll: Du har rett i det, men jeg er faktisk heeelt sikker på at vi vinner. Jeg vet at det kanskje høres sprøtt ut, men det er nesten så jeg VET at vi vinner :lol: Er bare kjempe sikker, noe som ikke er bra i det hele tatt om dette ikke skulle gå vår vei. Men...vi vinner...magefølelsen kan da ikke være sååå feil :lol:

ThorChristian: Du har så uuuutroolig tøff signatur :lol: ;)

 

Også må jo også jeg si at det er kjempe deilig at tottene tapte idag. Noe som gjør det enda viktigere å vinne imorra!! Uff...nå begynner jeg å tvile BITTELITTEGRANN på magefølelsen min....

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Liverpool har nok fått en psykisk knekk etter å ha tapt for Benfica i Champions League, mens Arsenal har fått et løft og bygger videre på seieren over Real Madrid. Det er mitt tips. ;)

 

Jeg tror ikke at dette blir en gjenganger fra tidligere i år, jeg tror vi vinner etter en Champions League-kamp i dag! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

Er også rimelig sikker på at vi vinner idag. L'pool scorer jo ikke mål, mens vi pleier jo å score litt....ergo vi vinner!

 

Laget:

 

Lehmann

 

Eboue Senderos Toure Flamini

 

Hleb Fabregas Diaby Gilberto Reyes

 

Henry

 

 

Eneste som jeg tror har mulighet for å score for l'pool idag er Gerrard. Han har noen farlige langskudd.

 

Resultat: 3-1(Reyes, Henry, Hleb) (Gerrard)

Link to comment
Share on other sites

L'Pool vil nok ligge solid defensivt og være tålmodige. Jeg tror det vil bli veldig vanskelig i dag, fordi L'Pool er veldig gode, selv om de har slitt litt i det siste nå og ikke scoret så mye, så er det ikke dermed sagt at de er noe mindre farlig.

 

Jeg håper på 3 poeng i dag, men lett blir det ikke!

Link to comment
Share on other sites

Guest Wright Junior

Tipper 3-0;)

Henry,Reyes,Henry

 

----------Henry

Reyes--------------------Hleb

--------Ljungeberg?----Fabregas

-------------Gilberto----------

Flamini-Senderos-Toure-Eboue

------------Lehmann

Link to comment
Share on other sites

Kampen i dag er utrolig viktig. En seier i dag vil gi oss en bølge jeg tror vi kan surfe videre på ganske lenge, noe som utvilsomt er noe vi trenger. Liverpool er gode, sannsynligvis vanskeligere å møte enn Real Madrid, så alt tilsier at dette blir tøft. Vi er heldige som møter Liverpool i en periode de sliter, men vi skal vite at denne kampen er utrolig viktig for Liverpool også, som nå vil kjempe hardt for å reise kjerringa.

 

Tror og håper på en 2-0-seier. Adebayor i 1. omgang og Titi helt på tampen.

Link to comment
Share on other sites

Guest knoed

Pool må vel snart ha brukt opp flaksen sin :)

 

Og makan til kjedelig lag å se på.Så ser bare matchene de spiller mot oss.

 

Tipper liverpool vil ligge lavt.Håper på tidlig mål.

 

Håper og tipper på 3-1.

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet lagoppstilling:

 

Jens Lehmann, Philippe Senderos, Emmanuel Eboue, Kolo Toure, Gilberto, Francesc Fabregas, Mathieu Flamini, Alexander Hleb, Fredrik Ljungberg, Thierry Henry, Emmanuel Adebayor

 

Noen som vet hvorfor Diaby ikke er med i det hele tatt idag??

Link to comment
Share on other sites

Knallbra åpning på kampen, men syns vi slurva fryktelig den siste perioden av omgangen. Vi kan ikke fortsette slik i andre omgang, ellers kommer Liverpool garantert til å utnytte det. Bra mål av Henry i alle fall!! Fortsatt 45 min igjen, uff blir nervepirrende dette!

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Fantastisk fin scoring av Henry, og ikke minst vakker passning fra Fabregas :lol: Ser ut som magefølelsen min stemmer...hittil :) Vi har EID Shittpool mesteparten av kampen, men mot slutten av kampen føler jeg at det blir aalt for mye sløsing. Mange feilpasninger og spillerne blir litt borte. Ble veldig redd når jeg så Toure vri seg i smerte...håper at det ikke er veldig ille... :P

 

Håper vi fortsetter å prestere i 2.omgang, og at det kommer flere scoringer til oss :D Pires er borte hittil, men håper at han hever seg i andre omgangen.

 

Det morsomte med første omgangen(utenom målet) må være når Fabregas hoppet oppå Crouch i en hodeduell :lol: hehe, da lo jeg. Synes nesten det var søtt :P Også er det jo stemning i studio idag. Arsenalsupportere mot Nils :P hehe. Han fortjener å høre litt å da :D :P

 

 

COME ON ARSENAL<3

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...