Jump to content

2006.02.04 Birmingham City B


Andain

Recommended Posts

Det eneste positive i alle disse skadene er jo at de yngre og helt uerfarne spillerne får nok av spilletid og skaper seg nok av erfaring. Det vil gjøre at stallen vår blir enda bredere og sterkere når vi har alle tilbake igjen fra skade.

 

Uansett, jeg tror vi skal få slite knallhardt med å ta poeng borte mot Birmingham. Vi er inne i en dårlig periode nå, men vi må nok skylde litt på skader også. Nå har vi jo kun to ordentlige forsvarere spilleklare, ikke rart det skaper usikkerhet og trøbbel i laget... Men men, har tro på gutta og at vi slår tilbake med seier mot Birmingham ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply
... javel, da ser jeg at Campell og Gilbert er ute til helgen! Dette er bare helt utrolig. Gilbert eller Flamini der bak? Ja, sjefen påstår det! Da blir det vel kanskje Diaby på midten likevel, Morten? ;)

39360[/snapback]

 

Det vil være en stor overaskelse om Diaby ikke spiller, men når det er sagt kan jeg

ikke huske så lenge jeg har holdt med Arsenal at vi har hatt en verre skadesituasjon.

Blir spennende å se hvordan guttene tackler motgangen på lørdag.

39380[/snapback]

 

Må prøve å komme på puben, selvom min tilstedeværelse absolutt ikke har hjulpet noe i det siste ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?article=359669

 

 

Kan ikke han spille midtstopper til helgen da??

 

Sammen med Keown!!

39300[/snapback]

 

Hva med å gjøre en voldsom innsat før helga og hente tilbake Big Tone, Boldie, Dixon og Winterburn :D

 

Er ikke sikkert det hadde funka så bra, men det hadde vært faen så morsomt!!

39308[/snapback]

 

Det hadde eg betalt mykje for å sjå ;) Nei det var tider det, virka ganske fjernt no, med tanke på at vi mangla 2 forsvarera for å i det heile tatt kunne stille med en firer bak. Rekner med at Gilberto blir dratt ned i forsvar saman med Flamini. Men med tanke på pasningskvaliteten til Gilberto i det siste kan det bli veldig skummelt. Huff , nei ting går ikkje helt vår vei for tida....Selvsagt er ikkje laget godt for å vinne prem ,enda. Men at vi ligg så langt ned trur eg har mest med alle skadene å gjere (naivt ?). Med tanke på Toure som er i Afrika og Cole som knapt har spelt i år, sammen med Clichy så seie det seg sjølv. Og det er jo eit par midtbane spelera som kunne hevda seg fleire hakk også (Ljungberg, Pires, Gilberto....).

For øyeblikket er vi vell premier leauges mest ustabile lag, fra å vinne 7-0 mot boro til å tape 2 kampar i prem på lag. Vi gjer det ikvertfall ikkje lett for bookiana ;)

 

Drister meg på dette laget :

Lehman

Flamini-Djourou-Senderos-Gilberto

Hleb-Fabregas-Diaby-Reyes (er ikkje sikker på om han er klar til denne, hvis ikkje, Pires)

Persie-Henry

 

Resultatet kan kan bli alt mellom himmel og jord.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Drister meg på dette laget :

Lehman

Flamini-Djourou-Senderos-Gilberto

Hleb-Fabregas-Diaby-Reyes (er ikkje sikker på om han er klar til denne, hvis ikkje, Pires)

Persie-Henry

 

Resultatet kan kan bli alt mellom himmel og jord.. ;)

39388[/snapback]

 

Hvis man først trekker ned Gilberto i forsvarsrekka, så tror jeg det blir som midtstopper, og at Senderos blir plassert på venstre back. Men jeg har mer tro på at vi starter med den samme forsvarsfireren som vi avsluttet kampen mot West Ham med.

 

Personlig kunne jeg faktisk tenke meg å se Matthew Connolly få sjansen fra start i midtforsvaret.

Link to comment
Share on other sites

Connolly har dessverre vært skadet (surprise, surprise) og er ventet å gjøre comeback for reservene neste kamp. Ryan Garry er kanskje tilbake før sesongslutt. Det er med andre ord lite back up å hente fra resevelaget defensivt.

 

Det absolutt eneste jeg ikke vil se er Larsson på back igjen. Hver gang han spiller der, gjør han seg skyldig i et baklengsmål.

 

At man er kommet dit at de aller fleste kan være enige om at man savner Pascal Cygan sier sitt om situasjonen..

Link to comment
Share on other sites

Dette begynner virkelig å bli komisk. Med Lauren, Cole, Gygan, Toure, Eboue, Clichy, Gilbert og Campbell ute, skal det jaggu bli interessant å se hvem som spiller bak.

 

Senderos og Djourou blir selvskrevne, men det er fremdeles to som mangler.

 

Tror faktisk Keown er farlig nær et comeback!  :blink:

39377[/snapback]

 

Arsene Wenger ble faktisk spurt om det var aktuell med et comeback for Martin Keown og hadde følgende svar;

 

"I do not consider it seriously at the moment,"

"I think he has been out of the game for too long now just to come back and play at that pace."

 

Det skal bli spennende å se sammensetningen av forsvaret vårt til denne kampen, og ikke minst hva utfallet blir. Personlig vil jeg være fornøyd om vi reiser fra Birmingham med 1 poeng denne helgen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Gilberto spiller på midten tror jeg vi får se Reyes og Fabregas på hver sin kant for å hjelpe backene sine. Ellers håper jeg på 4-4-2 ettersom Robin er med igjen. Spørsmålet er vel egentlig, hvem spiller bak....??

39447[/snapback]

 

 

Jeg er ganske sikker på at AW velger 4-5-1 på lørdag. For første gang kan jeg si at det virker fornuftig denne gangen.

 

Tipper at Flamini og Larrson fortsetter bak.

 

Gilberto, Diaby og Cesc sentralt.

 

Reyes og Hleb på kantene og Henry på topp.

 

Om vi vinner?

 

Det er jeg meeeeeeeeeeget usikker på.

 

Om vi får mer enn to skudd på mål og at keeperen deres må gjøre en redning?

 

Det er jeg meeeeeeeeeeeeget usikker på.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Gilberto spiller på midten tror jeg vi får se Reyes og Fabregas på hver sin kant for å hjelpe backene sine. Ellers håper jeg på 4-4-2 ettersom Robin er med igjen. Spørsmålet er vel egentlig, hvem spiller bak....??

39447[/snapback]

 

 

Jeg er ganske sikker på at AW velger 4-5-1 på lørdag. For første gang kan jeg si at det virker fornuftig denne gangen.

 

Tipper at Flamini og Larrson fortsetter bak.

 

Gilberto, Diaby og Cesc sentralt.

 

Reyes og Hleb på kantene og Henry på topp.

 

Om vi vinner?

 

Det er jeg meeeeeeeeeeget usikker på.

 

Om vi får mer enn to skudd på mål og at keeperen deres må gjøre en redning?

 

Det er jeg meeeeeeeeeeeeget usikker på.

39463[/snapback]

 

Heldigvis betyr det null og niks hva du er usikker på! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det absolutt eneste jeg ikke vil se er Larsson på back igjen. Hver gang han spiller der, gjør han seg skyldig i et baklengsmål.

39436[/snapback]

 

Dessverre, så er han vel bortimot det einaste me alternativet me har. Det blir vel pennant han får på seg? Ser for meg dette til å bli jermaine pennants store kamp, og hevn.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Gilberto spiller på midten tror jeg vi får se Reyes og Fabregas på hver sin kant for å hjelpe backene sine. Ellers håper jeg på 4-4-2 ettersom Robin er med igjen. Spørsmålet er vel egentlig, hvem spiller bak....??

39447[/snapback]

 

 

Jeg er ganske sikker på at AW velger 4-5-1 på lørdag. For første gang kan jeg si at det virker fornuftig denne gangen.

 

Tipper at Flamini og Larrson fortsetter bak.

 

Gilberto, Diaby og Cesc sentralt.

 

Reyes og Hleb på kantene og Henry på topp.

 

Om vi vinner?

 

Det er jeg meeeeeeeeeeget usikker på.

 

Om vi får mer enn to skudd på mål og at keeperen deres må gjøre en redning?

 

Det er jeg meeeeeeeeeeeeget usikker på.

39463[/snapback]

 

Heldigvis betyr det null og niks hva du er usikker på! :blink:

39466[/snapback]

 

 

Jeg tar som oftest feil... :D

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig for Wenger å hente tilbake Hoyte? Etter at Cole og Clichy ble skadet snakka han noe om at han kunne hente tilbake Hoyte, men han ville ikke gjøre det før det ble krise. Hvis ikke det vi er inne i nå er krise, da begynner jeg å lure.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Gilberto spiller på midten tror jeg vi får se Reyes og Fabregas på hver sin kant for å hjelpe backene sine. Ellers håper jeg på 4-4-2 ettersom Robin er med igjen. Spørsmålet er vel egentlig, hvem spiller bak....??

39447[/snapback]

 

 

Jeg er ganske sikker på at AW velger 4-5-1 på lørdag. For første gang kan jeg si at det virker fornuftig denne gangen.

 

Tipper at Flamini og Larrson fortsetter bak.

 

Gilberto, Diaby og Cesc sentralt.

 

Reyes og Hleb på kantene og Henry på topp.

 

Om vi vinner?

 

Det er jeg meeeeeeeeeeget usikker på.

 

Om vi får mer enn to skudd på mål og at keeperen deres må gjøre en redning?

 

Det er jeg meeeeeeeeeeeeget usikker på.

39463[/snapback]

 

Ja, men jeg synes det er dumt å benke Robin nå. Etter hva jeg hørte var han bra mot West Ham og det er viktig å få han i form. Vil heller satse på å legge press på Birmingham og få 1-2 kjappe goaler enn å bli presse bakover.

 

Kan nok si med relativ sikkerhet at Larsson og Flamini går gjennom et lynkurs i backspill mens dette innlegget blir skrevet...

Link to comment
Share on other sites

Kan noen huske så mange skader i en lagdel noensinne? Nesten komisk. Stakkars Lewin, han har mye å gjøre om dagen.

 

Håper ikke Gilberto går ned som midtstopper. Mener å huske han har prøvd dette for noen år siden borte mot Blackburn? Keown fikk rødt kort, og Gilberto måtte ned å vikariere, uten hell. Mannen skyr jo dueller og fysisk spill, så da kan vel ikke forsvaret være plassen for han?

 

Tipper forsvaret blir dem som spilte andre omgang mot Hammers. Synest Larsson gjorde sakene bra (jada, han rotet på målet). Senderos får lov til å styre rekka, og det tror jeg hever spillet hans.

 

Wenger klarer vel (dessverre?) å stable på beina en femmer til midtbanen. Håper på to spisser. 4-5-1 kan ikke fungere da det legger opp til å holde tett bakover, og score på de får sjansene som byr seg. De to tingene fungerer ikke for Arsenal om dagen. Håper, men tror ikke, på 4 stk på midtbanen som passer Arse best.

 

Tipper aldri utfallet av en kamp. Blir meget vanskelig da Brum har funnet formen i det siste. Blir sikkert mye oppspill mot Heskey, samt innlegg fra kantene. Pennant gleder seg nok (ps Jermaine; ikke kom med råd til Walcott. Han får det til om han kommer på trening, ikke kommer for sent på trening, ikke drikker seg full til stadighet, ikke kjører bil når han er full, ikkje kjører bil i fylla uten lappen, og samtidig si du er ashley cole. Unngår en dette har han gode sjanser). Vanskelig blir det så det holder.

 

Siden vi ikke har kaptein håper jeg at de som tar turen fra London gir laget all støtte de kan få. De trenger de om dagen. Nå tviler jeg ikke på de som drar til Bham ikke gir lyd fra seg (tullingene som hylte olé på Highbury mot Wigan drar ikke på bortetur).

 

Alle sammen: Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

Gilberto var faktisk god som midtstopper så utrolig som det høres ut.

Men det er det ikke . Legg merke på cornere mot hvem som regel header ut.

Det er Gilberto det.

 

Håper på 4-4-2 i denne kampen.

Angrep er det beste forsvar(spesielt når vi er så skadeskutt bak)

Link to comment
Share on other sites

Håpløse skade problemer for tiden . Jeg skal være veldig glad når alle er tilbake fra skader og Afrika spill. Jeg tror vi blir til å vinne på lørdagen , selv om det er borte kamp . Birmingham sliter med å lage mål denne sesongen med unntak av noen få kamper .

 

Det hadde vært sinnsykt artig med 2-3 mål til pause og så kunne Theo fått spilt 2 omgangen .

Link to comment
Share on other sites

Det er intet mindre enn ufattelig at vi mangler så mange forsvarere på en gang: Cole,Clichy,Cygan,Garry,Lauren,Eboue,Toure,Gilbert,Hoyte. Når så i tillegg vår mest rutinerte forsvarer, Campbell, går hen og får seg en psykisk knekk som holder han ute på ubestemt tid; vel da tror jeg vi skal være meget godt fornøyd hvis vi får poeng på St.Andrews.

 

Jeg forventer ingenting annet i morgen enn at de rutinerte viser en vilje til å blø for drakta. Hvis Gilberto, Pires og Ljungberg er villig til å ta helhjertede defensive løp; hvis Henry holder hodet hevet og maner til innsats; og hvis Lehmann er mer opptatt av å backe opp sine forsvarere enn han er opptatt av dommeren, vel da skal jeg være fornøyd uansett i morgen kveld.

Link to comment
Share on other sites

Kan Adebayor spille imorgen?

39544[/snapback]

 

Fra www.arsenal.com:

 

"Arsenal’s injury list is lengthy. On the upside Francesc Fabregas and Jose Antonio Reyes are back from suspension while Emmanuel Adebayor is available after Togo’s elimination from the African Nations Cup"

 

Men om Wenger tar han med til Birmingham gjennstår å se.

Link to comment
Share on other sites

Kan Adebayor spille imorgen?

39544[/snapback]

 

Fra www.arsenal.com:

 

"Arsenal’s injury list is lengthy. On the upside Francesc Fabregas and Jose Antonio Reyes are back from suspension while Emmanuel Adebayor is available after Togo’s elimination from the African Nations Cup"

 

Men om Wenger tar han med til Birmingham gjennstår å se.

39577[/snapback]

Han er hvertfall med i troppen som Dagbladet har fått tak i..Det er også Theo ;)

http://www.dagbladet.no/sport/2006/02/03/456760.html

Link to comment
Share on other sites

Ifølge dailt mail blir ljungberg og van persie spart i morgon. Merkelig spør du meg.

Spennande at både adebayor og walcott er med i troppen.

 

Lehmann, Flamini, Djourou, Senderos, Larsson, Gilberto, Diaby, Fabregas, Reyes, Hleb, Pires, Bergkamp, Henry, Adebayor, Walcott, Almunia, Poom, Song.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...