Jump to content

2006.02.04 Birmingham City B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Herlig!

 

 

Dette gjorde noe for selvtilliten!

 

Lehmann var nok MoM i dag. Han redda de mange vanskelige skudd som kom, og han var sikker ute i 16-meteren også i dag faktisk. Han hadde enkelte boksinger der han viste en enorm spenst og han viste at det var han som regjerte i luftrommet over Arsenal's 16-meter!

 

Jeg er veldig imponert over det totalt urutinerte forsvaret som gjorde jobben godt hele tiden, selv om Larsson fikk bryne seg på Pennant mange ganger! Flamini gjorde jobben svært godt også mener jeg. Han stoppet Gray/Grey(?) utallige ganger når han prøvde å utfordre. Svært god jobb til midtbanespiller å være. Djourou er en spiller jeg virkelig har fått sansen for. Han løser de vanskeligste oppgaver, når B'ham presset oppi. Han var kald og mista ikke ballen. Han er rask, teknisk og pasningssikker. En av banens beste! Senderos virket nesten litt nervøs. Han mista ballen en del, men allikevel så gjorde han en svært god kamp.. ikke misforstå.

 

Fabregas var også en av de beste i dag. Han var kanskje litt usynlig i første omgang, men han tok det igjen i 2.! Han er veldig pasningssikker, og jeg registrerte ikke en eneste pasningsfeil. Gilberto fortsatte med det bedervelige spillet også i dag.. Han har bare noen FÅ gode pasninger.. det andre han gjør er bare mottaksmiss, pasningsfeil og andre former for tabber, gang på gang! Og det er ikke bra nok for en klubb som Arsenal. Men heldigvis så viser det seg at Diaby allerede er klar for å ta over for ham. Abou viste seg å være ganske så lik Vieira, bare at han var mye mer ballsikker faktisk enn vår gamle franskmann. Dte var iallefall det inntrykket jeg fikk av ham i dag. Han viste også at han var god på hodet, og at han var fysisk veldig sterk! Jeg ser ikke bort i fra at det er Cesc og Diaby som starter på den sentrale midtbanen for Arsenal i neste kamp. Reyes var helt klart den beste utespilleren i første omgang, men det nivået senket seg betraktelig i andre. Men i første så viser han hvilken klassespiller han er. Han viser teknikk, fart etc! Og Hleb var også god i de minuttene han fikk spille. Han viser at han er god til å holde på ballen, og som Daddy Cool, eller hvem det var, sa, så var det jo bare det han kom inn for. Han viser god teknikk og pasningsspill!

 

Henry var totalt bedervelig dårlig i dag! Han var helt sløv og han gadd såvidt å springe. Men allikevel.. pasningen til Diaby og løpet på målet han selv scorte i dag var da nok, så jeg skal ikke klandre ham. Greit nok. Adebayor fikk jo en drømmedebut med mål i den første kampen sin i Arsenaltrøya. Ellers så lignet han jo forferdelig mye på Nwankwo! Han overrasket meg stort i dag han. Han hadde en enorm fart, og han hadde teknikk, og han var agressiv og ga alt i taklinger! God jobb av han også. Kanskje det 2. beste i dag!

 

Men jeg må rett og slett bøye meg dyyyypt i støvet for vår kjære manager! De kjøpene han har gjort dette overgangsvinduet er rett og slett GENIALE. Han visste så godt hva han henta når han henta inn en høy spiss som vi så sårt trengte, og han henta inn en sterk, ung midtbanekriger som kan kjempe om plassen, sentralt på midtbanen hos Arsenal, med Gilberto! han har også henta inn englands største talent som jeg trodde skulle få litt spilletid i dag. Men den gang ei. Men uansett: det viste seg allikevel å bli noen VELDIG gode kjøp Wenger gjorde nå i januar!

Wenger knows så sykt!

 

Takk Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Imers imponerer.... :P

39922[/snapback]

Takker! :P

 

Edit: Her er forøvrig hele kampen:

Birmingham - Arsenal (torrent)

Credits: nobuzz @ MaXxed Football Forums

39925[/snapback]

 

Klarer ikke laste dette ned! Kan noen gi meg et tips?

39959[/snapback]

Trenger trolig et torrent program!

Er ikke sikker, men tror dette er rett program: BitTorrent

 

EDIT: Kanskje dette er rett?

Link to comment
Share on other sites

Bra innlegg!!!

 

Herlig!

 

 

Men jeg må rett og slett bøye meg dyyyypt i støvet for vår kjære manager! De kjøpene han har gjort dette overgangsvinduet er rett og slett GENIALE. Han visste så godt hva han henta når han henta inn en høy spiss som vi så sårt trengte, og han henta inn en sterk, ung midtbanekriger som kan kjempe om plassen, sentralt på midtbanen hos Arsenal, med Gilberto! han har også henta inn englands største talent som jeg trodde skulle få litt spilletid i dag. Men den gang ei. Men uansett: det viste seg allikevel å bli noen VELDIG gode kjøp Wenger gjorde nå i januar!

Wenger knows så sykt!

 

39953[/snapback]

 

 

Helt enig!!! Selv om "hele" verden ofte lurer seriøst p¨å hva han driver med viser det seg alltid at han har en genial plan med det han gjør :P

Link to comment
Share on other sites

Imers imponerer.... :D

39922[/snapback]

Takker! :P

 

Edit: Her er forøvrig hele kampen:

Birmingham - Arsenal (torrent)

Credits: nobuzz @ MaXxed Football Forums

39925[/snapback]

 

Klarer ikke laste dette ned! Kan noen gi meg et tips?

39959[/snapback]

Trenger trolig et torrent program!

Er ikke sikker, men tror dette er rett program: BitTorrent

 

EDIT: Kanskje dette er rett?

39961[/snapback]

 

Takk, ser ut som jeg har god gang på dette nå! Men 19 timers nedlastingstid var skummelt mye! :P

Link to comment
Share on other sites

Uansett; her kommer min spillervurdering:

 

Lehmann: Trygg og han har noen fantastiske feber-redninger 10 (BB)

Flamini: Spiller i en uvant posisjon, men klarer seg greit 7

Djourou: Veldig god og sikker bak 8

Senderos: Blir bedre og bedre utover i kampen 7,7

Larsson: Nok en spiller i uvant posisjon, men kommer greit unna det 7

Fabregas: Spiller høyre flanke som er en uvant posisjon, men er veldig god der og får en assist iløpet av kampen 8,4

Gilberto: Pasningsfoten sitter fortsatt ikke helt 6,8

Diaby: Herregud for en spiller med teknikk og styrke. Har også noen fantastiske raid 9

Reyes God, men detter fortsatt litt lett 7

Henry: Litt anonym, men scorer jo et mål 7,8

Adebayor: Herlig debut, og gode initiativer 9,3

 

Hleb: Anonym og markerer seg aldri 7

39929[/snapback]

 

Hadde du senket alle med 1 poeng hadde det vært mer riktig, syns jeg... For eks.: Hleb får 7 er men er anonym og markerer seg aldri..

 

Men for all del.. Du har gjort en god jobb i Andains fravær :P

Link to comment
Share on other sites

Imers imponerer.... :P

39922[/snapback]

Takker! :)

 

Edit: Her er forøvrig hele kampen:

Birmingham - Arsenal (torrent)

Credits: nobuzz @ MaXxed Football Forums

39925[/snapback]

 

Klarer ikke laste dette ned! Kan noen gi meg et tips?

39959[/snapback]

Trenger trolig et torrent program!

Er ikke sikker, men tror dette er rett program: BitTorrent

 

EDIT: Kanskje dette er rett?

39961[/snapback]

 

Takk, ser ut som jeg har god gang på dette nå! Men 19 timers nedlastingstid var skummelt mye! :-|

39972[/snapback]

Hvor mange timer er det igjen nå da? :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...