Jump to content

2006.02.04 Birmingham City B


Andain

Recommended Posts

Ifølge dailt mail blir ljungberg og van persie spart i morgon. Merkelig spør du meg.

Spennande at både adebayor og walcott er med i troppen.

 

Lehmann, Flamini, Djourou, Senderos, Larsson, Gilberto, Diaby, Fabregas, Reyes, Hleb, Pires, Bergkamp, Henry, Adebayor, Walcott, Almunia, Poom, Song.

39585[/snapback]

 

http://www.arsenal.com/article.asp?article...+for+Birmingham

 

Stemmer det....Kan ikke si jeg liker at Robin ikke er med.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply
har ingen forhåpninger forran denne kampen,er vel fornøyd med 1 poeng!Regner med at pennant spiller årets beste kamp i morgen,det hadde vært litt sånn typisk for denne sesongen!

39592[/snapback]

 

Enig, og Mark Taylor (keeperen) spiller like bra som sist gang, d.v.s. 9 på alle børser som er å finne på internett. Nå skal det bare mangle at Reyes blir skada.

 

Ellers så håper jeg på å se Diaby og Fabregas sammen på midten i morra. Det kan bli spennende! Det er leit at RVP ikke spiller. Han og Reyes trenger spilletid sammen ettersom de er framtiden. Dessuten håper jeg å se Walcott eller Adebayor. Vi har et tap å hevne fra i fjor hvis noen husker det.......

Link to comment
Share on other sites

Interessant med Adebayor og Walcott med i troppen, men jeg synes Freddie og Van Persie i det minste burde vært med på benken.

Wenger sier de har hatt to harde kamper, men det har da vel noen av de andre også?

 

Må si vi har særdeles uflaks med skadene i forsvar og jeg må innrømme at Flamini som høyreback høres ikke lovende ut.. :D

Larson spilte bra som venstreback mot West Ham, så vi får håpe begge klarer seg bra.

 

Likevel må jeg få lov til å være pessimist til denne kampen. B'ham fikk rota til seg et poeng på Anfield, har en bra formkurve hjemme i det siste og er fysisk sterke.

 

Fryker det blir 0-1 men håper på poeng.

 

Blir uansett spennende å se om Adebayor og Walcott får prøve seg!

Link to comment
Share on other sites

Håper at både Adebayor og Walcott får prøve seg i morgen. :) Blir spennende å se hvordan de klarer seg, men vi kan jo håpe at det blir en glitrende start og at de blir svært delaktige i at vi vinner i morgen. Det må snu for oss og jeg tror det blir i morgen, selv om vi er svært svekket defensivt! Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Van Persie er visst ikkje med i troppen, så då blir vel 4-5-1 då. Forbanna tull :)

39575[/snapback]

Håper kanskje vi får se Henry sammen med Adebayor som spisspar. Adebayor er et klarere oppspillspunkt ettersom han er mye høyere, og jeg tror Henry kan dra nytte av det. Men jeg tviler på at det skjer...

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Arsenal startar visstnok kampen med samme forsvar som avslutta mot West Ham. Forhåpentligvis startar Adebayor, slik at me slepp å sjå den fæle 4-5-1 formasjonen, men det er tvilsomt. Eg er ganske sikker på kva som blir den sentrale midtbanen: Gilberto og Fabregas. Eventuelt Diaby viss me spelar 4-5-1. Kantane er eg faktisk mest usikker på. Regnar i alle fall med at Reyes startar. På andre kanten trur eg det blir Hleb eller Pires. Henry startar selvølgelig :)

 

4-5-1

Lehmann

Flamini - Senderos - Djourou - Larsson

 

Pires/Hleb - Gilberto - Fabregas - Diaby - Reyes

 

Henry

 

4-4-2

Lehmann

Flamini - Senderos - Djourou - Larsson

 

Pires/Hleb - Gilberto - Fabregas - Reyes

 

Adebayor - Henry

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag;

 

---------------------Lehmann-------------------------

 

----Gilberto - Muamba - Djourou - Senderos----

 

-Ljungberg - Flamini - Fabregas - Diaby- Reyes-

 

-----------------------Henry-------------------------

 

Walcott og Adebayor innpå hadde vært meget fett.

39649[/snapback]

Ljungberg er ikkje med i troppen. Ellers er vel ikkje Muamba i troppen, og i følge Arsenal.com vil Larsson starte på venstreback: "Midfielder Larsson, 21, will become Arsenal’s seventh starting left back of the season."

Link to comment
Share on other sites

mitt lag:

Lehmann

Flamini Senderos Gilberto Djourou

Hleb Fabregas Diaby Pires

Henry Reyes

Er det ikke rart at Arsene Wenger har tatt med tre keepere i denne kampen,i alle fall står det det på Dagbladet.no

 

Håper at i alle fall en av nykommerne Walcott og Adebayor får prøve seg :)

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag;

 

---------------------Lehmann-------------------------

 

----Gilberto - Muamba - Djourou - Senderos----

 

-Ljungberg - Flamini - Fabregas - Diaby- Reyes-

 

-----------------------Henry-------------------------

 

Walcott og Adebayor innpå hadde vært meget fett.

39649[/snapback]

Ljungberg er ikkje med i troppen. Ellers er vel ikkje Muamba i troppen, og i følge Arsenal.com vil Larsson starte på venstreback: "Midfielder Larsson, 21, will become Arsenal’s seventh starting left back of the season."

39656[/snapback]

Jeezuz, Walcott på kant da :)

 

Rart ikke Muamba er med, han har jo spilt bra i carling cup mener jeg å huske?

Link to comment
Share on other sites

Den ser ut til at følgende lagoppstilling er  mest sannsynlige:

 

injurygunners0kt.jpg

39688[/snapback]

 

Blir ikke Jermaine Pennant altfor vanskelig for Larsson?

Hvorfor ikke Henry-Reyes på topp?

Etter hva jeg kan huske har de to bare vært sammen på topp en gang, da scorte Henry tre ,Reyes hadde fire assist og Arsenal vant 7-0

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Blir ikke Jermaine Pennant altfor vanskelig for Larsson?

Hvorfor ikke Henry-Reyes på topp?

Etter hva jeg kan huske har de to bare vært sammen på topp en gang, da scorte Henry tre ,Reyes hadde fire assist og Arsenal vant 7-0

39689[/snapback]

 

For ordens skyld: Illustrasjonen er "hjemmesnekret" av undertegnede og viser ikke annet enn mitt tips for startoppstilling (Dog basert på opplysninger gitt på arsenal.com og squaden).

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

faktisk så tror jeg vi får se Walcott i morgen, etter å ha lest et helt intervju med Wenger på Arsenal.com....

 

det hadde vært gøy å se han...

 

det er en sterk prestasjon hvis vi slår Birmingham i morgen

 

åtte forsvars-spillere ute... alle i pl hadde slitt da(kanskje bortsett fra Chelski som hadde handlet inn fire nye)

 

men samtidig så er kun tre poeng godt nok,, det vet Wenger og det vet laget

 

Henry--vi trenger din magi i morgen, og for all del ikke begynn å heng med hodet

Link to comment
Share on other sites

Den ser ut til at følgende lagoppstilling er mest sannsynlige:

 

injurygunners0kt.jpg

39688[/snapback]

 

Blir ikke Jermaine Pennant altfor vanskelig for Larsson?

Hvorfor ikke Henry-Reyes på topp?

Etter hva jeg kan huske har de to bare vært sammen på topp en gang, da scorte Henry tre ,Reyes hadde fire assist og Arsenal vant 7-0

39689[/snapback]

 

 

De har nok spilt sammen på topp mer enn det. Og hvis dette blir lagoppstillinga kan du banne på at Reyes sin jobb blir like mye å hjelpe Larsson i forsvar mot Pennant som å angripe. Er vel ikke helt usannsynlig at Song blir å se på backen heller ettersom han har spilt der en sesong før...

Link to comment
Share on other sites

Nei, nå durer jeg på med offensivt fra start av:

 

Lehmann

 

Flamini - Djorou - Gilberto - Senderos

 

Pires - Fabregas - Diaby - Reyes

 

Henry - Adebayor

 

Sub: Almunia, Larsson, Muamba, Hleb og Walcott

 

Jeg er mer bekvem med Gilberto enn Larsson bak der, og det åpner for en 4-rer på midtbanen og 2 stk helt fremme.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer folkens!

 

Vi vant! Hvem hadde trodd det? Ikke jeg, selv om jeg hadde et lite håp. Herlig at tingene går vår vei. Nydelig at også de nye spillerne viser seg frem.

 

Fotballen er rar. Vi taper hjemme mot West Ham, en sikker trepoenger, mens vi vinner solide 2-0 borte mot B'ham i en svært vrien kamp! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Aaah! Endelig!

 

Mange lyspunkter i dag:

 

Flamini gjør en bra jobb som vikar på back'en. Djourou begynner å ligne en stødig midtstopper. Diaby tar kontroll og viser muskler på midtbanen. Adebayor scorer i debut'en.

 

Skal ikke glemme at Birmingham ikke er allverdens, men en borteseier i PL er dog en borteseier!

Link to comment
Share on other sites

Veldig viktig seier! :) Godt fornøyd med både innsatsen til Adebayor og Diaby, men syns også at Flamini og Larsson klarte seg bra :)

 

Dette gjør godt for moralen! Skulle gjerne sett Walcott innpå, men tror nok at Wenger ikke tok noen som helst sjanser i dag og det er helt greit. Det viktigste var at vi klarte å dra i land seieren :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Yes! Endelig en seier! :) :D :D

 

Jeg var spent på Larsson før kampstart, hvordan klarte han seg på venstrebacken?

 

Gratulerer med scoring i Arsenal-debuten, Adebayor!

 

 

Hilsen en meget fornøyd Gooner! :)

Link to comment
Share on other sites

Dette gjør godt for moralen! Skulle gjerne sett Walcott innpå, men tror nok at Wenger ikke tok noen som helst sjanser i dag og det er helt greit. Det viktigste var at vi klarte å dra i land seieren :)

39858[/snapback]

 

Enig! Det var det eneste som manglet. :) Men Walcott får sin mulighet senere. Det viktigste i dag var å dra i land tre poeng på bortebane!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...