Jump to content

Reyes


Guest Dr.arsenal

Recommended Posts

Guest Dr.arsenal

nei!..begynner å bli temmelig lei av denne mamma daltette spanjolen vårs...1 det første: er ikke førnøyd med arsenal(føler seg ikke hjemme :( ) for det andre:spiller rett og slett dårligt....mr Reyes bør sannelig snart begynne å spilel slik han gjorde i begynnelsen av sesongen, og bli den stjernen for arsenal som vi alle ønsker oss han skal bli...og sist men ikke minst, gi unggutten en smok så han ikke savner seniorita reyes så mye :P ....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply
Guest Jon-Halvor
nei!..begynner å bli temmelig lei av denne mamma daltette spanjolen vårs...1 det første: er ikke førnøyd med arsenal(føler seg ikke hjemme  :( ) for det andre:spiller rett og slett dårligt....mr Reyes bør sannelig snart begynne å spilel slik han gjorde i begynnelsen av sesongen, og bli den stjernen for arsenal som vi alle ønsker oss han skal bli...og sist men ikke minst, gi unggutten en smok så han ikke savner seniorita reyes så mye :P ....

22[/snapback]

 

For en fantastisk latterlig post. Den spanske DJ'en burde vært kappa balla av, og det er det. Ikke undervurder hvor vanskelig det er for en 20-åring å flytte fra solfylte Sør-Spania, til England uten å kunne språket. Flytte vekk fra alle venner, osv

Link to comment
Share on other sites

Guest Alexander

Er ikke lett for en ung spansk spiller å komme til England fra Sevilla. Skulle likt å ha sett andre flytte derfra til London. Syns litt synd på Reyes, tror ikke han har noe i mot Arsenal, eller ønsker seg direkte vekk. Men han savner nok Spania, og det hjelper ikke direkte på at han ikke presterer på banen i disse dager. Dette kan fort snu seg, om det ikke er dama hans som tvinger han til å flytte på seg. Uansett utrolig på kanten av denne radio reporteren, selv om det beviser hvor smart Reyes er.

Link to comment
Share on other sites

Nå gikk jo Reyes senest ut i går på arsenal.com at han ville bli i klubben og hjelpe laget til suksess. Tror Reyes finner formen igjen snart, og da har vi mye å glede oss til i avslutningen av sesongen

Link to comment
Share on other sites

Er usikker på om det er medias lengsel etter å lage krøll for Arsenal dette.

Reyes er en ung mann i et fremmed land så at han har hjemlengsel er forståelig, men akkurat denne med at han spiller med 'bad people' og at det er det sikkert ikke i Real Madrid virker uintelligent av Reyes hvis han har sagt det.

Link to comment
Share on other sites

Reyes er et unikt kjøp av Wenger. Her har vi med et av verdens beste talent å gjøre. Wenger har her en ung spiller som ikke er for fremtiden, men for nåtiden. Han skal spille og være en styrke for laget nå.

Reyes har selv sagt at han akter å bli i Arsenal. Så da er det meste i orden?

 

Nei, det er vel ikke det. Wenger har ikke bestemt seg for hvor Reyes skal spille, og denne usikkerheten tror jeg forvirrer en ung sjel som Reyes. Skal han spille på kanten, eller skal han spille med Henry der fremme? Hvor er han best og er han god nok? Klart at gutten stiller seg slike spørsmål han også når det varierer hvor ofte han får spille fra start og hvor på banen han skal være.

Link to comment
Share on other sites

Guest paalhost

Synes ikke dette virker lovende, tror nok reyes forsvinner. Dette vil være veldig synd i så fall. Han har et meget stort potensial og bra "fighter" vilje. Mye rot i klubben om dagen virker det som, med både Cole og Reyes som hovedpersoner på ryktebørsen. Og det virker jo ikke som det bare er rykter heller. Håper Wenger klarer å beholde spillerne. Vi er jo rimelig vant til dette da, med Viera rykter som et sikkert vår tegn i 5-6 år, men Wenger har klart å holde på han. Håper det samme skjer med Ashley og Jose'.

Link to comment
Share on other sites

Reyes har selv sagt han foretrekker spiss, mens jeg personlig mener han er best på kanten. Dette er da kun fordi jeg mener han har for dårlig evne til å holde motstandere unna, og holde på ballen. Der er Van Persie bedre. Teknikken, hurtigheten og målteftene er det ingenting galt med. Hvor mener dere han er best?

 

Jeg mener han har forbedret seg i det siste, og var veldig nære både 1 og 2 scoringer mot Wolverhampton. Så blir det spennende å se i kommende kamp om han er friskere.

Link to comment
Share on other sites

Skummelt, Skummelt synes jeg... At Rey går ut på hjemmesiden og forteller at han gjerne vil bli tror jeg vi skal ta med en klype salt. Tror dessverre at det finnes mye i et dette rykte at han kanskje forsvinner. Har lest det som gutten skal ha sagt på den radio-spøken og det virker lite gjennomtenkt. Det først som slo meg var at gutten snakket med noen han kunne stole på, ergo at han snakket med en person han trodde var Butrogueno hos Real Madrid.... Jeg liker ikke disse ryktene her... Vi trener beholde alle mann, og Reyes har jeg langt fra gitt opp på, men jeg støtter meg til de som mener han bør få spille seg inn å ÈN fast plass.. Tror det ville hjulpet... Merkelig nok satte Wenger inn Pires mot Aston Villa uten å skyve Reyes opp på topp og det synes jeg var rart.... Reyes MÅ beholdes og vi er nødt til å finne ut hvem som er "bad people"...hehe..Noen forslag?

Link to comment
Share on other sites

Tror nok Reyes kommer til å finne seg sjæl igjen etterhvert, det er nok bare snakk om tid og litt på Arsenals sportslige suksess tror jeg!

Når vi vant alle kampene våre i starten av sesongen var Reyes kanskje den beste spilleren vi hadde med scoringer i hver eneste kamp, men da vi begynte og tape poeng så vi alle at han stagnerte veldig. Han kom tross alt til klubben i en periode som vi ALDRI tapte. Tror Reyes kommer tilbake til sitt "gamle jeg" hvis Arsenal gjør det! :(

 

Han er jo også tross alt bare 20 år gammel og vi kan derfor ikke forvente at han spiller en hel sesong på det nivået han startet sesongen, selv om prislappen sier noe annet.

 

Hvis Reyes ikke trives og vil til Real Madrid syns jeg imidlertid han kan gå, vi er ikke tjent med å ha en spiller i troppen som ikke er motivert for å spille for oss også tror jeg heller ikke Owen hadde vært noen dårlig løsning på topp!

Link to comment
Share on other sites

Guest paalhost

Klarer ikke helt å se for meg hvem som er "bad". Lehman har jo vært litt gretten i det siste. Keeperne våres har jo vært ganske "bad" i hele år, men det er ikke på den måten Jose mente det tror jeg. Var jo noen rykter om Krangel mellom Ljungberg og Viera for en stund siden, Viera var jo også i en krangel med Lauren etter Rosenborg kampen. Virker som om han krangler endel. Kanskje Viera er "bad". Eller er bare Jose en sensitiv mammadalt.

 

Det som virker litt suspekt med hele denne saken er at Radio stasjonen som lurte Jose er ganske nært knyttet opp mot Real Madrid. Og det var agenten til Jose som satt opp intervjuet. Kanskje hele greia er planlagt. Hadde jo vært typisk Real.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje hele greia er planlagt. Hadde jo vært typisk Real.

58[/snapback]

 

Ja, Real vet kanskje hva de gjør. Kanskje de planlegger et bud?

 

Jeg tror jammen jeg ville takket ja, dersom budet går over 17 mill pund. For det må gå over det vi gav for ham. Lenge igjen på kontrakten og greier.

Gi meg Owen og Woodgate + 10 mill, så er saken i boks (ha-ha).

 

Jeg lengter etter engelsk blod!

Link to comment
Share on other sites

Guest paalhost

Om Reyes ikke er fornøyd i Arsenal og det rette budet kommer så er salg en mulighet ja. Får vi 17m £ så kan vi jo kjøpe Shaun Wright Philips som en slags erstatter. Selv om de ikke spiler samme posisjon så hadde det vært en løsning. Tror det er begrenset hvor lenge SWF gidder å være i city.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnerman1111

Kjenner jeg Wenger rett, vil han gjøre alt han kan får å holde Reyes i Arsenal, det samme tror jeg spillerene vil gjøre. De vil hjelpe han enda mer enn de kanksje har gjort før. Å ikke stole på Reyes når både han OG Wenger,m har gått ut og sagt at han blir i klubben synes jeg virker rart. Og de som påstår at Reyes må begynne å spille fotball, viss ikke kan han bare komme seg vekk, bør se veldig godt etter en gang til....minst.

 

__________________

Gooner To The Grave

 

Øystein

Link to comment
Share on other sites

Guest paalhost

Du må jo inrømme at det virker noe rart at han da igår ble lurt i et radio program. Han sa jo rett ut at han ikke likte seg i Arsenal og håpet at han kunne gå til Real. Håper han blir, men spør du meg virker det litt mørkt akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Reyes er en utrulig sympatisk og lojal herremann. Bare se på oppførselen hans rundt Sevilla overgangen, og nå i forkant av en mulig Arsenalovergang. Han lider av heimlengsel og trives ikkje. Det må man bare akseptere, er nok ikkje lett for en 20-åring å reise fra solfylte Spania, med sumbreros i drinkene, til det noe gråe Londonværet. Reise fra venner og familie til et fremmed land med kun fremmede personer uten å kunne språket et gram. Håper Reyes finn seg meir til rette og trives i London. Bare da presterer han ETT HUNDRE prosent. Eg forstår og bærer ikkje nag om han etterhvert bestemmer seg for å reise, og han, med sin personlighet, reiser ikkje før det gagner Arsenal like mykje som han. Det er eg sikker på.

Link to comment
Share on other sites

For å være helt ærlig så tror jeg Reyes blir! Wenger vil iallefall gjøre alt for å holde ham i Arsenal. Gutten har virkelig potensiale til å bli en av verdens beste og mest berømte spillere, og fysikken hans syns jeg har forbedret seg. Og han jobber 100% i hver kamp, men får ikke akkurat spillet til å flyte like bra som vanlig. Men bare se, han kommer tilbake :D

Link to comment
Share on other sites

Wenger uttalte på dagnes pressekonferanse at han vil gjøre Reyes til en av verdens beste 'strikers' i Arsenal, noe han tror vil skje også. Det gledet meg, for tror ikke det var mange som var like fornøyd som meg da Reyes kom!

Men jeg utelukker ikke en overgang tilbake til Spania i sommer :D

Hvor er den Reyes som vi så i starten av sesongen?? Jeg har enda søte drømmer om dragninga på Silvestre i Charity Shield kampen :D

Link to comment
Share on other sites

Reyes er en utrulig sympatisk og lojal herremann. Bare se på oppførselen hans rundt Sevilla overgangen, og nå i forkant av en mulig Arsenalovergang. Han lider av heimlengsel og trives ikkje. Det må man bare akseptere, er nok ikkje lett for en 20-åring å reise fra solfylte Spania, med sumbreros i drinkene, til det noe gråe Londonværet. Reise fra venner og familie til et fremmed land med kun fremmede personer uten å kunne språket et gram. Håper Reyes finn seg meir til rette og trives i London. Bare da presterer han ETT HUNDRE prosent. Eg forstår og bærer ikkje nag om han etterhvert bestemmer seg for å reise, og han, med sin personlighet, reiser ikkje før det gagner Arsenal like mykje som han. Det er eg sikker på.

130[/snapback]

 

Som jeg skulle sagt det selv Ulf. At han sliter litt nå er utvilsomt. At han er et supertalent likeså. Går det ikke så går det ikke. No hard feelings. I motsetning til andre potensielle "lurver" som Vieira/Cole, så dreier dette seg ikke om penger, men om en ung gutt som savner solfyllte Sevilla og familen/vennene der nede. Skjønner han godt jeg. Fort gjort å tenke slik når det butter litt imot.

 

Lett å være tøff når en sitter på fanget til mamma selv, for å si det litt stygt til dem som mener han er ei pingle både på og utenfor banen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kroken:D

Lurer litt på hvilke tanker dere har om detta ryktet.. :blink:

Synes det ville vært sørgelig i miste Reyes, liker spilletypen hans, selv om han har slitt med formsvikt de siste kampene...

 

Etter denne spanske radiokanalens "intervju" med Reyes, ble jeg enda mer usikker...

Link to comment
Share on other sites

dette må vi ta med oss, når Arsenal foretrekker å hente utlendinger.

Spanjoler er ikke å stole på. Hvem tør kjøpe bruktbil i Spania? :blink:

 

Reyes benevner lagkamerater med "some bad people", og hvem sikter han til...?

 

Nei fjern dotten! Få inn Crouch fra Soton heller.... :)

204[/snapback]

 

Herlige å ha deg tilbake igjen, Oskar! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...