Jump to content

Reyes


Guest Dr.arsenal

Recommended Posts

jeg er også veldig usikker på om det kommer til å skje. Jeg leste også i The Sun at han hadde sagt at å leve i England var "a pain in the a**e" men alt som står i Sun er jo ikke alltid sant, men da han sa at han hadde ønsket å spille for Real Madrid hele livet sitt til de som lurte han gjorde ihvertfall meg veldig usikker. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply
Guest MorpheuZ

Rart hvordan ting fort kan snu seg i fotballen. I August, Septemer og Oktober månedene briljerte Reyes, og fortalte over hvordan han hadde klart å tilpasse engelsk fotball og leve måte. Samtidig som Henry fortalte over hvor gode venner de var, men så kom den kjente formsvikten, som desverre ser ut til å tatt motet ut av vår utrolige gode spilller. :blink:

 

Jeg håper virkelig at gutta og Wenger står 100% bak gutten og at han finner formen. Blir spennede å se imorgen om Reyes starter til fordel for Pires. Det gutten hadde trengt er et ligamål.

 

Det er ikke bare Reyes som ser ut til å ha problemer i Arsenal leiren. Den godt brukte termen "Together", det utrolige samholdet og venneskapet innad i laget, ser desverre ut til å blitt borte i denne vanskelige perioden. Jeg tror ikke at det er uvennskap i leiren, men det er ikke det samme som fjorår sesongen, hvor laget gav alt i hver eneste kamp og kjempet FOR hverandre.

 

Uansett, så vet jeg at den dårlige trenden vil snu. For det har alltid skjedd før i Arsenal. Husk vi rota bort PL tittelen for to år siden, og hvordan vant i den tilbake ifjor? Hehe, og da får jeg bare gode tanker over hvordan vi kommer til å vinne PL til neste år, for PL tittlen er nok desverre Chelsea sin i år :)

Link to comment
Share on other sites

Mange som er tøffe i trynet her inne :blink:

 

At unggutten har potensiale til å bli en av verdens beste spillere er jeg ikke i tvil om. Til nå har vi desverre bare sett det i små glimt eller for kortere perioder. Faktisk tror jeg det meste skotter på sjøltiliten. Du ser usikkerheten i det meste av hva han foretar seg. Nesten vondt å se på.

 

Reyes er kanskje ikke lagd av stål på det mentale planet. Gutten møter antagelig sin første skikkelige motbør som fotballspiller. Skjønner godt at han har hjemlengsel jeg. Langt borte fra den trygge tilværelsen i hjemlandet og Sevilla. Når det nå butter i mot så er det ikke rart at han har tanker rundt det å returnere til Spania.

 

Jeg håper ikke det kommer til å skje. Gi Reyes tid. Wenger har helt klart en viktig opgave i å bygge spanjolen opp igjen.

 

Det er lett å lire av seg usakligheter som "fjern den dotten", osv men "tøffe" Mee and Bertie er vel bare den typen som snur kappen med vinden. Tenker han var Reyes-fan tidlig i sesongen. :)

Link to comment
Share on other sites

 

Det er lett å lire av seg usakligheter som "fjern den dotten", osv men "tøffe" Mee and Bertie er vel bare den typen som snur kappen med vinden. Tenker han var Reyes-fan tidlig i sesongen. ;)

269[/snapback]

 

Nå er ikke jeg særlig stor fan av hverken den ene eller den andre, men jeg setter umåtelig pris på fotballspillere som hjelper mitt Arsenal. Når det gjelder Reyes så må det bare nevnes at han ikke er fysisk sterk nok i PL ennå, men slik kan rette på seg.

Men at spanjolen benevner lagkamerater som "bad people" den er verre å akseptere.

Da synes jeg at Dotten Pyses skal bort, veldig langt bort.

326[/snapback]

 

 

Og at det finnes elementer i vårt Arsenal som kanskje er en smule "bad" er selvfølgelig utenkelig?

Sett i lys av omstendighetene uttalelsene falt så kunne det nok vært verre. Men naivdet var han, den godeste Reyes. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Det ser dårlig ut med tanke på Reyes sin framtid i klubben! Han er lei England tror jeg! Håper det blir en varm vinter og vår i London, så han føler seg mer hjemme! Jeg tror han går fra Arsenal til Real. Men jeg er ikke sikker om det blir til sommeren eller i nærmeste framtid. Jeg tror ikke at han skriver noen ny kontrakt med Arsenal i hvert fall.

Link to comment
Share on other sites

Går det ikke så går det ikke. No hard feelings. I motsetning til andre potensielle "lurver" som Vieira/Cole, så dreier dette seg ikke om penger, men om en ung gutt som savner solfyllte Sevilla og familen/vennene der nede. Skjønner han godt jeg. Fort gjort å tenke slik når det butter litt imot.

 

Ja, hjemlengselen kommer som regel den dagen motgangen melder seg. Reyes har hatt problemer med å takle den fysiske fotballen i England. Men uten å være motstander av fysisk fotball, når han ikke blir bedre beskyttet av dommerne enn han ble på OT, da skjønner jeg godt at man kan bli frustrert. For spørsmålet er jo hvem sine interesser som skal prioriteres, de som spiller teknisk fotball, eller de som bare er ute etter å ødelegge? Får håpe han klarer å arbeide seg gjennom denne motgangen og komme styrket ut av det, både for hans egen, klubbens og vår del.

 

Men at en slik situasjon oppstår kan Arsenal i det store og det hele takke seg selv for. Når man systematisk satser på å kjøpe spillere med stor geografisk avstand fra England, så er jo dette noe man får på kjøpet. Og i Reyes tilfelle kan man jo heller ikke snakke om at engelske spillere er for dyre heller?

Link to comment
Share on other sites

Utrolig trist om Reyes skulle forlate oss alt nå til sommeren. Syntes det er dumt at slike radiostasjoner juger slik de gjør, håper han saksøker dem og lager ett aldri så lite helv**** for dem

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Utrolig trist om Reyes skulle forlate oss alt nå til sommeren. Syntes det er dumt at slike radiostasjoner juger slik de gjør, håper han saksøker dem og lager ett aldri så lite helv**** for dem

362[/snapback]

Evt kontakter ETA og ber de ta seg av saken. ;)

*Ment i en spøkefull tone*

Link to comment
Share on other sites

Reyes vil bli et savn om han går. Han har ekstreme kvaliteter på banen. Dessuten har han sjarm og mulighet til å bli en superstjerne, noe som er av komers betydning. Håper han snur, at han gjør det bra på bana utover våren, og at han gir seg selv mer tid.

 

Owen vil jeg ikke ha. For dårlig etter min mening, vil ikke passe sammen med Henry. Vi trenger ikke, eller har ikke råd til to ektreme bakromsspillere på topp. En må fylle rommet som tilrettelegger, target eller bindeledd. Hvis ikke vil det bare være å rygge mot oss. Owen har ikke kvaliteter som møtespiss, der er han ordinær.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

På tide at jeg kom tilbake på dette forumet ser jeg:))

Kraftig avsporing av debatten når man peker på at gutten er spansk.

Det er jo Fabregas også, og mange andre solide spillere med ham.

Jose Antonio var usannsynlig god i starten av sesongen, og jeg vil ha ham tilbake på samme sporet så raskt som mulig.

Det eneste som teller for meg er at Arsenal vinner, og da bør spillerne som spiller være i form. Gutten vi snakker om sleit en del før han ble skadet, men jeg synes han har virket piggere etter at han kom tilbake.

Tipper at han spiller en kanon-kamp i kveld, og at vi alle trykker ham til vårt bryst etterpå!!!

Link to comment
Share on other sites

Han har problemer med å tilpasse seg i England & vil tilbake til Spania.

Greit nok sa han at han trudde han hadde klart det, men alle kan ta feil, han har aldri prøvd å flytta fra landet sitt før. Så forståelig nok savner han Spania.

Og ja, han dreit seg litt ut i det radiointervjuet men han sa og at so lenge han var i Arsenal ville han gi allt. Det viser god sportsånd. Står bak Reyes uansett kva han velger.

Link to comment
Share on other sites

Man må jo også huske at gutten kostet en del penger...

Han har vel ~4 år igjen av kontrakten - og noen må hoste opp

en anseelig sum før Arsenal vil la ham gå - eventuelt. Jeg tror

nok at dette løser seg - og er glad for å se Henry tre støttende til:

http://www.thisislondon.co.uk/sport/footba...?source=Evening

Personlig er jeg litt usikker på forholdet mellom Henry&Reyes,

men dette lover iaf godt. Velger å tro at "bad people"-historien

er mest "pizza i en spillertunnel"...

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Tviler på at Reyes vil bort, selv om det har vært snakk om det. Han har vel ikke vært i sin beste form i det siste, men det var godt at han scoret igjen mot Palace.

Jeg mener Reyes er dum hvis han tenker på å gå fra Arsenal til Real. Real er et drittlag!

Arsenal er bedre enn Real!Mye bedre!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

halla arsenal fans! Håper dere ikke er like nærvøse på kampen i kveld som jeg......

 

Vi sliter jo med stallen og mangler nesten alle spissene...

 

Jeg synest Wenger skulle tatt frem sjekkhefte $ og hentet ihvertfall en stjerne spiller, så vi har noe å ta av hvis vi skulle bli plaget med skader...

 

Hva med Julius Aghahowa ?

 

Og tenkt hvis vi har hatt råd til Chivu :(

 

Kanskje Todorov fra Belgia ;) men han er vell litt ung enda.

 

Mido er heller ingen dårlig spiller!

 

komentarer ?

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Reyes drar men i såfall ville det vært kjempe synd fordi han er jo en så ung spiller med et enormt talent og i tillegg så kjøpte vi "den glade spanjol" for veldig mye penger

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Stor..._350217,00.html

 

Jaja, Reyes..Blir kanskje Real på han til sommer'n da??

 

Det er Marca som skriver dette, og mye rart kommer derfra, men de skal visst ha gode kilder innenfor Real, så det er sikkert noe i disse ryktene.

Man kan jo se på Reyes at han ikke har det gøy på banen lenger. Smilet er borte og man ser tydelig at han ikke trives og får til ting på banen.

Da er det vel hjemmelengselen som tar overhånd da <_<

 

Hvis han vil spille i Spania er det helt greit for meg, men veldig synd at vi kanskje ikke får se dette store talentet utvikle seg mer i Arsenal.

Håper jo i det lengste at han blir, men dette må Reyes avgjøre selv.

Virker litt feil hvis board'n skal holde han igjen, men Wenger vil aldri presse noen spiller å være i Arsenal mot sin vilje.

 

Så da er evt. mitt forslag.

 

La oss få Solari i bytte! Synes han er en glimrende ving!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...nal/4345083.stm

 

Enda meir om Reyes sitt ønske for å spille for Real Madrid. Kan det vere at han forsvinner til sommaren? Dette ser ikkje bra ut, men vil han reise så la han få lov til det. Det siste vi trenger i klubben er ein spelar med heimlengsel, men ikkje misforstå, eg likar Reyes.

3191[/snapback]

 

Dersom klubben løser et evt. Reyes-salg like godt som da Overmars og Petit ble solgt, kan vi se framtida lyst i møte. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Dette er en del av Arsenal sin strategi for å hente Beckham til AG, tro meg, har inside informasjon fra toppkilder

 

Du hørte det først her hos meg på dette forumet (men ikke si det til noen, spesielt ikke the sun/mirror/marca....)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Da var det ingen tvil, reyes til Real neste sesong. Alt ligger til rette nå for en transfer til Real Madrid. Presidenten uttalte at han ønsket Reyes til Real neste sesong. Og folk mener at Reyes vil piffe opp karrieren sin med å vende hjem igjen. Leste også en annen Reyes historie der det står at Alt ligger til rette for en transfer. Arsenal er villig til å høre, Real er klare og Reyes har uttalte hver dag hvor mye lyst han har til å spille for Real. Reyes er ferdig i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Da var det ingen tvil, reyes til Real neste sesong. Alt ligger til rette nå for en transfer til Real Madrid. Presidenten uttalte at han ønsket Reyes til Real neste sesong. Og folk mener at Reyes vil piffe opp karrieren sin med å vende hjem igjen. Leste også en annen Reyes historie der det står at Alt ligger til rette for en transfer. Arsenal er villig til å høre, Real er klare og Reyes har uttalte hver dag hvor mye lyst han har til å spille for Real. Reyes er ferdig i Arsenal.

3360[/snapback]

 

 

Hvor har du dette fra??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...