Jump to content

Reyes


Guest Dr.arsenal

Recommended Posts

Guest Ric_IMITOP.COM
Da var det ingen tvil, reyes til Real neste sesong. Alt ligger til rette nå for en transfer til Real Madrid. Presidenten uttalte at han ønsket Reyes til Real neste sesong. Og folk mener at Reyes vil piffe opp karrieren sin med å vende hjem igjen. Leste også en annen Reyes historie der det står at Alt ligger til rette for en transfer. Arsenal er villig til å høre, Real er klare og Reyes har uttalte hver dag hvor mye lyst han har til å spille for Real. Reyes er ferdig i Arsenal.

3360[/snapback]

 

 

Hvor har du dette fra??

3363[/snapback]

 

Dette står skrevet på spansk. Men du kan lese noe annet fra news now. Det er sant. Arsenal venter bare på en transfer sum. Hvis ikke reyes går så blir jeg ;) Da skjønner jeg ingenting. Tror det er best, så får han tilbake lysten igjen og jeg tror han lykkes der. Best for alle parter.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Agenten til Reyes er visstnok i samtalar med David Dein angåande ein overgang til Real i sommar.

Synd å sei det, men Reyes flytter nok tilbake til Spania. Han kjem aldri til få ut sitt fulle potensiale i Arsenal viss han ikkje klarer å slå seg til ro i landet.

 

Men det spørs om Wenger er villig til å gi slipp på Jose Antonio..

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun
Reyes drar!Få han vekk fortest mulig, kan ikke ha en dagdrømmer på banen. Han skuffer hver kamp for tiden og imponerer ikke meg, det gjør han nok sikkert i real etter en stund, men tror faktisk reyes som så mange andre som har forlatt arsenal kommer til å angre på dette valget.
Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Reyes drar!Få han vekk fortest mulig, kan ikke ha en dagdrømmer på banen. Han skuffer hver kamp for tiden og imponerer ikke meg, det gjør han nok sikkert i real etter en stund, men tror faktisk reyes som så mange andre som har forlatt arsenal kommer til å angre på dette valget.

3383[/snapback]

 

Han drar nok, det er ingen tvil om. Man skal gi 100% for Arsenal, noe ikke Reyes gjør. La han vende tilbake til spania og la ham utvlikle seg videre. Det er best for alle. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo synd å miste han, har alltid ment at han er en av spanias største talenter. Hvis vi skulle selge han må vi kjøpe en annen spiller fra Sevilla og det er Julio Baptista. Han ER den nye Pele :D

Link to comment
Share on other sites

Det er jo synd å miste han, har alltid ment at han er en av spanias største talenter. Hvis vi skulle selge han må vi kjøpe en annen spiller fra Sevilla og det er Julio Baptista. Han ER den nye Pele :D

3629[/snapback]

 

enig med deg der Gaston.

Det er synd å miste Jose "Den smilende spanjol" Reyes. Vil savne smilet hans på banen men det smilet har jeg ikke sett på LANG tid. Vi bør selge han visst vi får ca. det vi betalte for han men ikke mye mindre.

Link to comment
Share on other sites

Det ser stygt ut nå desverre!

Trodde denne spilleren skulle bli en "hit" men tok skammelig feil.

Hvis Owen hadde gått andre veien så hadde jeg kanskje ikke vært så trist nå, men det ser ikke slik ut! :(

Hva skjer nå??

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Nei, dette liker jeg ikke. Jeg hadde veldig lyst til å se Reyes spille lenge i Arsenal drakta. Men det ser ut som spanjolen heller vil bruke den svarte og hvite drakta til Real Madrid istedet for den røde og hvite :unsure:

 

Jeg skjønner at han lengter etter hjemmelandet sitt, men....uff....blir bare skuffet over at han drar. Men på en annen side så er det greit, en spiller som ikke ønske å bli i den klubben, klarer heller ikke å levere ordentelig. :huh:

 

Får håpe han får suksess i Spania da....og at vi får en annen spiller....som får suksess i Arsenal :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Kroken:D

Pernille og Ric, hva veit dere om at Reyes ikke gir alt for Arsenal??

Er det noe som tyder på at han ikke gjør det??

Det er det latterligste jeg har hørt på lenge.........!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Man ser det bare... Trekker seg fra dueller! Tør ikke gå på mål slik han gjorde i starten. Han gjør ingenting for å vinne ballen tilbake. Hvis du ikke er blind ser du det!! Det virker som han tenker på at han skal spille for et annet lag, når han spiller. (eller er han bare i elendig super dårlig form?!)

 

Jeg mener vi skal selge han :(

Link to comment
Share on other sites

Man ser det bare... Trekker seg fra dueller! Tør ikke gå på mål slik han gjorde i starten. Han gjør ingenting for å vinne ballen tilbake. Hvis du ikke er blind ser du det!! Det virker som han tenker på at han skal spille for et annet lag, når han spiller. (eller er han bare i elendig super dårlig form?!)

 

Jeg mener vi skal selge han :angry:

3732[/snapback]

 

Når jeg leser dette så tenker jeg med en gang på medgangssupportere, og det er det du ter deg som nå. Når det går rykter om at vi skal selge en person så kritiserer vi han, og hvis vi skal kjøpe en så rose vi han opp til himmelen uten en anelse om hvem han er. Jeg tror Reyes kommer til å bli bedre og bedre for hver sesong som går. Så vi får bare vente å se hva skjebnen viser :D

Link to comment
Share on other sites

jeg tror ikke at Reyes forsvinner. Han spilte en 100% kamp mot Blackburn i dag og burde kanskje scora på sjansen han fikk tidlig i andre omgang, men han jobba utrolig bra i resten av kampen da i gjenngjeld. Det var nok en liten formsvikt i en periode denne sessongen og så begynner alle å si at han er misfornøyd. :angry:

 

PS: trekker tilbake det jeg sa om at vi kunne selge han for innkjøps prisen er lei meg Reyes for at jeg sa det. :D

Link to comment
Share on other sites

Man ser det bare... Trekker seg fra dueller! Tør ikke gå på mål slik han gjorde i starten. Han gjør ingenting for å vinne ballen tilbake. Hvis du ikke er blind ser du det!! Det virker som han tenker på at han skal spille for et annet lag, når han spiller. (eller er han bare i elendig super dårlig form?!)

 

Jeg mener vi skal selge han :D

3732[/snapback]

 

Når jeg leser dette så tenker jeg med en gang på medgangssupportere, og det er det du ter deg som nå. Når det går rykter om at vi skal selge en person så kritiserer vi han, og hvis vi skal kjøpe en så rose vi han opp til himmelen uten en anelse om hvem han er. Jeg tror Reyes kommer til å bli bedre og bedre for hver sesong som går. Så vi får bare vente å se hva skjebnen viser :)

3793[/snapback]

 

Medgangssupporter det er det dummeste jeg har hørt. Er det ikke lov å ha en annen mening en deg?? Alle har ikke samme mening om en spiller.Hvis alle hadde ment det samme, da hadde det vært morro å diskutere i dette forumet. Jeje!

Og du det, er ikke ofte jeg kritiserer en spiller vi skal selge(er jo bare rykter ang Reyes). Blåser nemlig i om spillern skal selges eller bli, jeg har en mening om alle som spiller i Arsenal uansett.

 

Reyes er en god spiller, men ikke etter forventningene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Alt snakket om at Reyes ikke vil lukke døren til Real Madrid, er ikke så viktig. Som vi vet så har han innrømmet at det ville vært en ære å spille for RM, og det står han for. Ikke mer enn det. Real Madrid er den største klubben i Spania og har en imponerende historie.

En ting er iallefall sikkert, Jose vil gi 100 % så lenge han spiller for Arsenal. Det er alt jeg ønsker iallefall. Jeg trenger ikke høre at dem sier de elsker klubben hver sesong! Dette er profesjonelle spiller!

Link to comment
Share on other sites

Greit at det "bare" er rykter ,men med de uttalelsene han har hatt i det siste så er det vanskelig å ikke tolke det dit hen at han vil bort, og det er jo ingen vits å holde på en spiller som er vil det.

Ser heller ikke noe problematikk i at han går . Gutten er jo en medgangsspiller , og jeg tror han får spilletid av ren sympati fra Wenger.

dessuten har vi Van Persie ,som jeg synes spiller med mye mer sjel og guts enn hva Reyes gjør.

Link to comment
Share on other sites

Det er mye skriverier om Reyes nå ja. :P

 

Marca kan enten bare finne på eller så har de helt rett i det de skriver. De er ganske uberegnelige sånn.

 

Det er vel nesten ingen fotballspiller som ikke vil spille for Barca eller Real, men når ryktene og angivelige uttalelser fra Reyes gjentar seg gang på gang, kan det jo fort være mye riktighet i det som står

Det hender ofte at slike rykter faktisk er sanne.

Jeg har bare hørt at Marca har gode kontakter innad i Real, men om det ellers er mye vett i det de skriver vet jeg ikke..hehe.

 

Jeg håper uansett Reyes blir, men lengter han hjem er det bare å sende han med første fly sørover.

 

Og av disse spekulasjonene blir det naturligvis oppstyr om Owen.

Byttehandel o.l.

Han kunne sikkert gjort det bra i Arsenal, men jeg synes han mangler flere ferdigheter for å imponere meg nok.

Og når det gjelder overgangssum mener jeg Reyes pr. i dag faktisk er verdt en god del mer enn Owen og derfor skal vi ha penger i tillegg! :)

Har forresten Arsenal hele summen til Sevilla enda?? Er jo ikke så lenge siden han kom.

 

Nei, er det noen jeg kunne tenkt meg fra Real tror jeg det må bli Solari.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...