Jump to content

Carlos Vela


Guest Beelzebot

Recommended Posts

Guest Van Persie
SKY Sports melder idag at Celta Vigo har bekreftet at dem låner Carlos Vela neste sesong fra Arsenal. Dette til tross for at Arsenal på ingen måte offisielt har bekreftet noen overgang.

 

Det er vistnok Celta Vigos president Horacio Gomez som har bekreftet låneavtalen med Arsenal.

 

Les hele artikkelen her

 

En mer utfyllende artikkel finnes her for de av dere som kan spansk.

32270[/snapback]

Dette er nyttig og bra for Vela. Han blir sikkert tatt godt vare på i Celta Vigo ;) .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 746
  • Created
  • Last Reply

Carlos Vela skal vistnok reise til London for å diskuterer med ledelsen i Arsenal vedrørende hvilken klubb han skal spille for i kommende sesong. Det viriker mao ikke klart at han skal på utlån til Celta Vigo.

 

"There isn't anything official yet from Celta Vigo,". "I suppose that I will know something during this week once I get to England and meet the officials of Arsenal.

 

"Then it will be decided where I will play but for the moment there isn't anything for sure with Celta. I will travel to England and once I get there they will tell me for which team I will play.

 

"Any European team to which Arsenal will send me will be something very important for me. I hope that everything ends okay and that I get the chance to play in a top league but until I get to Europe, I will not know where I will go."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi skriver idag 16 Janauar 2006 og ingenting er enda bekreftet eller avbekreftet om hva som er status i Carlos Vela overgangen (dersom det i det hele og store ikke er annet enn et rykte).

 

Siste nyhet er at Carlos Vela reiser sammens med sine foreldre til Spania i nærmeste fremtid. Dette har det også vært skrevet om tidligere, men årsaken til at det har drøyet ut er vistnok at faren til Carlos ikke hatt fått ordnet permisjon fra jobben sin i Mexico.

 

En annen problemstilling er vistnok at Celta Vigo allerede har 3 spillere som fylle opp utenlandskvoten deres, men at planen deres er å matche Vela på farmerlaget deres i 2 divisjon.

 

Gjør oppmerksom på at denne nyheten kan innehold feil, da den er oversatt fra spansk (og undertegnede ikke fremstår som den aller beste innenfor det språket).

Link to comment
Share on other sites

Vi skriver idag 16 Janauar 2006 og ingenting er enda bekreftet eller avbekreftet om hva som er status i Carlos Vela overgangen (dersom det i det hele og store ikke er annet enn et rykte).

35867[/snapback]

 

Føler meg sikker på at Vela kommer til Arsenal. Hvorfor skulle Velas klubb (eks-klubb??) bekrefte på egne nettsider at Vela er gått til Arsenal? Tror nok han kommer og blir lånt ut Celta, Beveren eller et annet lag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Vi skriver idag 16 Janauar 2006 og ingenting er enda bekreftet eller avbekreftet om hva som er status i Carlos Vela overgangen (dersom det i det hele og store ikke er annet enn et rykte).

35867[/snapback]

 

Føler meg sikker på at Vela kommer til Arsenal. Hvorfor skulle Velas klubb (eks-klubb??) bekrefte på egne nettsider at Vela er gått til Arsenal? Tror nok han kommer og blir lånt ut Celta, Beveren eller et annet lag.

35880[/snapback]

 

I Theo Walcott - tråden hadde Helmik'n link til følgende artikkel på arsenal.com, der det kan virke som Wenger indirekte bekrefter at Vela er Arsenalspiller:

 

Bekreftelse på at Vela er Arsenalspiller?

 

Fra artikkelen:

 

Wenger’s contacts are legendary but even he admits it is getting harder to scout top talent in Europe or abroad.

 

“Unfortunately that is the case,” he said. “In England I can understand it but now we have a young player in Spain of 14 years old and everyone knows about him. That has changed in the last 10 years. The information goes everywhere and only for a very, very short time you are alone on the market.”

Link to comment
Share on other sites

Han snakker helt generelt om hvordan fjortenåringer nå til dags (over hele verden) blir oppdaget av diverse speidere. Spania er tilfeldig valgt eksempel og med "vi har" mener han "man har".

 

Vela er ikke nevnt med ett ord. Dessuten er Carlos Vela 16 år.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest A. Hleb
Når man ikke makter å konkurrere med Chelski om de etablerte stjernene, så må man begynne i den enden hvor man henter talentene før de har blomstret.

 

Det er noe Wenger kan!!!!

27042[/snapback]

Og det er lurt.

Chelsea tenker kun på nåtiden, mens Arsenal tenker framtid i investeringene sine.

 

Vela kommer til å gli inn i Arsenal-stilen med en gang, det vedder jeg på.

 

Framtiden er stor :rolleyes: .

27046[/snapback]

 

Men fremtiden er stor for Chelsea også... Det virker som de har evig med penger...!!

Selv om de bare tenker på nåtiden, har de så mye penger at har råd til det...

De kommer sannsynligvis til å kjøpe inn verdensstjerner hele tiden i mange år fremover...

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Marca.com

 

Det er mulig jeg misforstår her, men jeg oppfatter det slik at han har signert en femårskontrakt med Celta Vigo og at Celta Vigo benekter at han vil bli en Arsenal-spiller sommeren 2008, slik det tidligere har vært antydet.  :huh:

38819[/snapback]

 

Det ser ut til at Celta Vigo benekter at Vela skal til Arsenal i 2008.

 

Her er hvertfall en litt haltende oversettelse til engelsk ...

 

...ved hjelp av "Google language tools"

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å bli litt tvilende til at han noen gang kommer til Arsenal. Jeg finner det veldig merkelig at det aldri har vært bekreftet på arsenal.com at Arsenal har kjøpt denne spilleren

Link to comment
Share on other sites

Jeg begynner å bli litt tvilende til at han noen gang kommer til Arsenal. Jeg finner det veldig merkelig at det aldri har vært bekreftet på arsenal.com at Arsenal har kjøpt denne spilleren

39241[/snapback]

 

En grunn kan være at det er relativt lenge til han blir 18 år og kan tegne proffkontrakt. Dessuten er vel heller ikke arbeidstillatelsen i orden. Dermed er det stor usikkerhet knyttet til om han noen gang kommer til oss.

Link to comment
Share on other sites

Det kan vel være mulig at vi har en opsjon på Carlos Vela, over to-tre år kanskje? Ser ikke bort fra at Arsenal og Celta Vigo går litt utenom systemet, med en litt annerledes utlånsavtale. Carlos Vela er Celta Vigo-spiller frem til Arsenal betaler for hospiteringen av stortalentet, en slags utdanningskostnad. Er det en mulighet kanskje?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Re9es

Er det noen som vet 100 % sikkert hvordan overgang for Carlos Vela gikk? Har fått med meg at han endte opp i Celta Vigo, men som mange vet , har Arsenal inngått samarbeidsavtale med den spanske klubben.

Nå var det noen spanske nettsider som skrev at han hadde skrevet under en permanent avtale, men har dette blitt bekreftet? Jeg leser i disse dager på flere nettsteder at Fran Merida skal "låne's" til Celta Vigo på samme måte som ble gjort med Vela. Nå er dette rykter(ang. Merida), men hvordan gikk det med Carlos Vela? Noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet 100 % sikkert hvordan overgang for Carlos Vela gikk? Har fått med meg at han endte opp i Celta Vigo, men som mange vet , har Arsenal inngått samarbeidsavtale med den spanske klubben.

Nå var det noen spanske nettsider som skrev at han hadde skrevet under en permanent avtale, men har dette blitt bekreftet? Jeg leser i disse dager på flere nettsteder at Fran Merida skal "låne's" til Celta Vigo på samme måte som ble gjort med Vela. Nå er dette rykter(ang. Merida), men hvordan gikk det med Carlos Vela? Noen som vet?

 

Det eneste som kan bekreftes er vel at Carlos Vela skulle til Celta Vigo, men om han frem til nå har dukket opp hos den Spanske klubben vet jeg ikke. Vistnok ble avreise fra hjemmelandet utsatt grunnet problemer rundt faren sitt pass og permisjon fra jobb.

 

Jeg har mine sterke tvil på at vi kommer til å få noen offisielle uttalelser fra Arsenal før eventuell han signere en kontrakt med Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Carlos har forøvrig vært i Honduras med Mexico's U20-landslag på en 3 lags-turnering. Klippet ut et lite intervju av han på Celta's offisielle hjemmeside og oversatte det med en translator....

 

CARLOS WATCHES: '' WHAT I NEED IS TO BE PLAYING''. Envoy Wednesday 15 March, to the 18:02 (GMT+1)

 

¿How was you in Honduras?

I arrived yesterday in the afternoon. It was me well, we gain two parties, we draw one and we lost one.

 

I please by competing again?

Clear man, what need is to be playing after being five alone months coaching and without competing.

 

You did some goal in the tournament?

Yes, I marked two and two penalties did me. I please.

 

You saw the qualifying round of the Real Madrid with the Arsenal?

Yes and I am very I please that continue the Arsenal ahead in the Champion´s.

 

Two months they remain you to be able to compete again..

I expect that before to call me again the seleccionador for some pending friendly games and thus to be able to continue being of concern, al less in the next assemblies of the Sub 20 I think to be.

 

Your seleccionador declared that thought to continue counting with you..

I hope thus be and in this manner to put me but in form to arrive possible the best to the next season.

 

Enda et intervju:

 

http://www.laprensahn.com/deportes_nota.ph...42&t=1141452000

Link to comment
Share on other sites

Igjen en artikkel som langt på vei avkrefter at Vela har signert for Arsenal. Slik jeg forstår det sier han her at han vraket Arsenal til fordel for spill i Spania, og skrev heller under en femårskontrakt med Celta.

 

Ronaldo er forbildet hans og han drømmer om å spille for Real Madrid en dag.

 

Jeg tror vi må innse at han er Celta-spiller permanent nå, og ikke på utlån via Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Igjen en artikkel som langt på vei avkrefter at Vela har signert for Arsenal. Slik jeg forstår det sier han her at han vraket Arsenal til fordel for spill i Spania, og skrev heller under en femårskontrakt med Celta.

 

Ronaldo er forbildet hans og han drømmer om å spille for Real Madrid en dag.

 

Jeg tror vi må innse at han er Celta-spiller permanent nå, og ikke på utlån via Arsenal.

 

Vela er nok 100 % Celta Vigo-spiller ja. Forhåpentligvis sitter Arsenal igjen med en forkjøpsrett.

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg kan skjønne harArsenal kjøpt(betalt for) Vela. Dette bekreftet også Chivas på hjemmesiden sin,det samme gjorde Velas far. Men pga reglene rundt arbeidstillatelse er det illegalt for oss å signere han, og derfor har han signert kontrakt med Celta vigo da de er vår samarbeidsklubb. Der kommer han til å spille inntil vi kan skaffe en arbeidstillatelse. Om vi har forkjøpsrett eller hva det egentlig dreier seg om vet jeg ikke sikkert, men en eller annen slags avtale er det nok helt sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Så vidt jeg kan skjønne harArsenal kjøpt(betalt for) Vela. Dette bekreftet også Chivas på hjemmesiden sin,det samme gjorde Velas far. Men pga reglene rundt arbeidstillatelse er det illegalt for oss å signere han, og derfor har han signert kontrakt med Celta vigo da de er vår samarbeidsklubb. Der kommer han til å spille inntil vi kan skaffe en arbeidstillatelse. Om vi har forkjøpsrett eller hva det egentlig dreier seg om vet jeg ikke sikkert, men en eller annen slags avtale er det nok helt sikkert.

 

Ja, det er det jeg håper på.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...