Jump to content

2005.10.18 Sparta Praha B


Sindre

Recommended Posts

Ikkje mykje endringar foran denne kampen sammenlikna med sist kamp. På arseblog blir det spekulert i at gilberto er den einaste som returnerer til laget, av dei som var ute sist. Eg sitt å håper på at spelarar som sol og van persie er med i troppen.

Motstanderen bør vere overkommelig, men med arsenallaget no for tida, så er absolutt ingenting ein selvfølge lenger!

 

For dei som har viasat gull, går kampen live der, eller så fant eg desse andre kanalane:

 

Premiere Sport Portal

 

Superpsort 3SA

 

C+ Deporte 2

 

ITV2

 

Sky Calcio 12

 

ART Sport 3 (Delay 22:00)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Arsenal er vel i dag å sammenligne med ett såret rovdyr. Med andre ord, uberegnelige, eller i beste fall farlige.

Jeg håper på det siste og tror Arsenal vil slå tilbake.

 

Med Gilberto på laget vil vi få tilbake den rette defensive balansen på midtbanen. Det tror jeg kan bli avgjørende nede i Praha. Hvis vi i tillegg skulle få tilbake Campbell så skulle den defensive biten være på plass.

 

Som kjent har vi sliti voldsomt offensivt og greier ikke omsette sjanser til mål. I denne kampen tror jeg det er nødvendig å være tålmodig. Sparta Praha har ett stort press på seg til å vinne opgjøret. Det er en stor fordel for oss. Sjansene våre vil komme, sent i kampen tror jeg. Da er det bare å "sette den".

 

Har god følelse for 1-0 seier og et "gudskjelov" mål av Reyes ;)

 

I utganspunktet skal vi også si oss fornøyd med uavgjordt.

 

Dette skal vi greie :( :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er temmelig urealistisk å se noen Henry på banen på tirsdag,men om vi får tilbake Gilberto vil dette hjelpe ytterligere på den defensive tryggheten.

 

Litt paradoksalt er det at dersom vi spiller like bra og skaper like mange sjanser som vi gjorde borte mot WBA, så vinner vi greit i Praha.

 

Van Persie er kanskje tilbake og vil øke målfarligheten,mens det blir spennende å se hvordan Wenger disponerer spesielt midtbanen nå som Ljungberg også er ute.

Jeg tipper en midtbane med Cesc og Gilberto sentralt,mens Flamini blir skyvet ut til høyre og en formsvak Pires ute til venstre.

 

Denne vinner vi!!

Link to comment
Share on other sites

Å gamble på Henry og Campbell vil være særdeles korttenkt. Da kan man fort risikere at skadene blir forverret, og at de ender opp som langtidsskadet. La de få den tiden de trenger til å bli 100% skadefrie.

 

Kommentaren til Wenger i artikkelen som Helmik'n har lagt ut link til, gjør meg litt irritert. Han sier at årsaken til at han er villig til å gamble med Henry og Campbell, er fordi laget hans så ut som et juniorlag, og den eneste plassen han kan finne rutine er i skadestua. Vel, dette burde du ha tenkt på før sesongen Wenger. Du hadde muligheten til å hente inn rutine, men av en eller annen merkelig grunn fikk du for deg at stallen var bred nok.

 

Jeg velger iallefall heller å tape denne kampen enn å risikere langtidssakder på Henry og Campbell, for da kan vi iallefall glemme trofeer denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Oi, oi, oi! "I will say no more" :(

23520[/snapback]

Arsenal.com bekrefter også dette.

 

Stallen som er med til Tsjekkia:

1 Jens LEHMANN

7 Robert PIRES

9 Jose Antonio REYES

11 Robin VAN PERSIE

12 LAUREN

14 Thierry HENRY

15 Francesc FABREGAS

16 Mathieu FLAMINI

17 Alexandre SONG

18 Pascal CYGAN

19 GILBERTO

20 Philippe SENDEROS

22 Gael CLICHY

24 Manuel ALMUNIA

26 Quincy OWUSU-ABEYIE

27 Emmanuel EBOUE

28 Kolo TOURE

29 Sebastian LARSSON

Link to comment
Share on other sites

Tror heller ikke det er lurt å gamble på spillere som ikke er 100% fit.

Jeg husker vi gjorde det med Vieira og han ble langtidsskadet.

Rutine kunne vi som Kim sier handlet inn før, men får håpe vi klarer et

bra resultat.

Tipper laget blir:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Senderos Clichy

 

Fabregas Gilberto Flamini Pires

 

Reyes VP

Link to comment
Share on other sites

Mitt ønske for denne kampen er at vi i vår vanskelige situasjon må være litt kyniske. La oss spille for 00 og et poeng. La oss vise oss som et topplag og reise å gjøre jobben. La Henry komme inn på de siste 10. I alle nederlagsinnleggene og i den noe depressive tone i forumet for tiden, tenk hvis mitt tips som er følgende går inn: Arsenal er den første klubben klar for knockoutrundene i Ch.l. Me ded uavgjort i Prahe, eller bedre, og seier hjemme i neste er vi klare.

Link to comment
Share on other sites

Tipper Henry sitter på benken - nødløysing. Uansett er det viktig for LAGET å ha med sin kaptein på reise - også utafor bana.

23536[/snapback]

 

Mine tanker går også i de baner om at Wenger ønsker å inkludere Thierry i troppen og ikke minst at han befinner seg på benken under kampen for å styrke laget med hans tilstedeværelse. Personlig tror jeg sjansene for at vi får se Thierry komme innpå er små. Forhåpentligvis har dette den effekten Wenger håper på og kanskje gir den laget en tankevekker (og spesielt van Persie og Reyes som ikke leverte målene vi så sårt har trengt denne sesongen)

Link to comment
Share on other sites

Kampen går direkte på følgende TV kanaler :

 

SuperSport 3 SA

CT-2

ITV 2

C+ Deporte 2

Kiosque 3

Prem Sport Portal

Lumiere TV

Sky Calcio 12

Viasat Sport 2

Sport TV Multi Jogo

 

... Samt i opptak på følgende kanaler :

 

Alfa TV

ART Sport 3

SuperSport 4

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Kampen går direkte på følgende TV kanaler :

 

SuperSport 3 SA

CT-2

ITV 2

C+ Deporte 2

Kiosque 3

Prem Sport Portal

Lumiere TV

Sky Calcio 12

Viasat Sport 2

Sport TV Multi Jogo

 

... Samt i opptak på følgende kanaler :

 

Alfa TV

ART Sport 3

SuperSport 4

23557[/snapback]

 

Ahhh :P Går den ikke i opptak på verken tv3 eller viasat sport 1??? :)

Link to comment
Share on other sites

Ahhh :P  Går den ikke i opptak på verken tv3 eller viasat sport 1??? :)

23568[/snapback]

 

TV3:

Kl. 22.50: Bayern München-Juventus. Redigert opptak.

 

Viasat Sport 1:

Kl. 22:40: Sparta Praha-Arsenal Fotball: UEFA Champions League

Link to comment
Share on other sites

Troppen som Wenger tar med seg, er snart til å kjenne igjen.

 

Ser at Henry, van Persie og Gilberto er med. Tror dog ikke at Wenger vil ta noen sjanser med spillere som ikke er klare. Tipper at Wenger og Gary Lewin har dette under kontroll.

 

En åpen kamp. Men hadde det vært litt typisk at vi klarte tre poeng denne gangen også? Ikke umulig!

 

Ellers imponerer TV3. Tidlgere har de argumentert med at Man U er trekker mange seere osv. Lurer på om BM og Juventus trekker mer en Arsenal. Verdamt :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Tipper vi får se Thierry fra start i denne kampen.

Hadde han ikke vært fit, ville han nok ikke vært med på turen i det hele tatt.

Og, hvis han er fit, spiller han fra start!!!!!

Wenger uttaler at det ideelle ville vært å brukt ham de siste 30 min, for å gi ham match-trening, men det er nok en av Wengers faste finter.

Vi trenger virkelig Henry-magi nå.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Endelig CL, og endelig seier.

Arsenal reiser "kjerringa"! Sikkert kamp på oddsen. :P

23566[/snapback]

 

Riktig Oskar, helt riktig.

Dette har du bætterdø meg peiling på :)

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi får se Thierry fra start i denne kampen.

Hadde han ikke vært fit, ville han nok ikke vært med på turen i det hele tatt.

Og, hvis han er fit, spiller han fra start!!!!!

Wenger uttaler at det ideelle ville vært å brukt ham de siste 30 min, for å gi ham match-trening, men det er nok en av Wengers faste finter.

Vi trenger virkelig Henry-magi nå.

23573[/snapback]

 

Tviler sterkt vi får se noe til Thierry fra start i denne kampen, husk at han ikke har spilt for reservelaget engang etter skaden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror grunnen til at det er mindre Arsenal-kamper i Norge er at det har mer med norske spillere på laget å gjøre. I Sverige viser dem flere Arsenal-kamper enn her i Norge, nettopp fordi vi ikke har norske spillere! I Sverige så viser de dem mer pga Freddie.

Men dette er bare hva jeg tror!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...