Jump to content

2005.10.18 Sparta Praha B


Sindre

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply
Ahhh ;) Går den ikke i opptak på verken tv3 eller viasat sport 1??? :lol:

23568[/snapback]

 

TV3:

Kl. 22.50: Bayern München-Juventus. Redigert opptak.

 

Viasat Sport 1:

Kl. 22:40: Sparta Praha-Arsenal Fotball: UEFA Champions League

23571[/snapback]

 

Synes det er mest morsomt å se kampen uten å vite hvordan det har gått på forhånd. Selv om det egentlig er avgjort er det sånn for meg. Men tror dere at det betyr at jeg må droppe å se på tv3 eller viasat 1 hele kvelden før kl 2240?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror grunnen til at det er mindre Arsenal-kamper i Norge er at det har mer med norske spillere på laget å gjøre. I Sverige viser dem flere Arsenal-kamper enn her i Norge, nettopp fordi vi ikke har norske spillere! I Sverige så viser de dem mer pga Freddie.

Men dette er bare hva jeg tror!

23584[/snapback]

 

Stemmer nok det, men nå er det vel ingen norske som spiller i Manure for tiden heller (tror ikke Solskjær kommer tilbake) så dette er pga. av TV3's redaksjonelle disposisjoner, da med Manure-fan Roar Stokke + at de har flest fans i Norge.

Liverpool blir vel nedprioritert pga. RBK.

Svenskene har forøvrig Barca som førsteprioritet pga. Henke, og deretter Juve og Arsenal pga. Zlatan og Freddie.

 

Så hvis vi kjøper Carew og Braaten blir vi nok prioritert! ;)

 

For min del er det totalt uaktuelt å se kampene i redigert opptak.

Får ikke noe godt innblikk hvem som spiller best osv. i disse kampene.

Stemmer for at TV3 skal vise hele kamp nr. 2 igjen, sånn som Viasat Sport gjør, da skal jeg vurdere å se den i opptak, men det er likevel kjipt å vente til langt på kveld før man får sett kampen. :lol:

Dårlig at Viasat sjelden tar hensyn til hvem som møtes.

Hadde det f.eks. vært Manure-Lille og Arsenal-Real Madrid samtidig, hadde vi garantert fått Manure live og Arsenal i opptak på TV3.

 

For å være helt ærlig tror jeg ikke seertallene er så forskjellig uansett hvem som vises live..

 

Vi som kan, må nok belage oss på turer til fotballpuben i fremtiden også for å se CL-kampene.

De viser ihvertfall direkte..og med engelske kommentatorer. Beste man kan få!

 

 

Leste intervju med Wenger, og jeg tolket det som at han skal bruke Henry i kveld.

Tror han er frisk jeg faktisk, og har forhåpninger på at han spiller.

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=31...etter+than+ever

 

Tipper 2-1 til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Tipper vi får se Thierry fra start i denne kampen.

Hadde han ikke vært fit, ville han nok ikke vært med på turen i det hele tatt.

Og, hvis han er fit, spiller han fra start!!!!!

Wenger uttaler at det ideelle ville vært å brukt ham de siste 30 min, for å gi ham match-trening, men det er nok en av Wengers faste finter.

Vi trenger virkelig Henry-magi nå.

23573[/snapback]

 

Tviler sterkt vi får se noe til Thierry fra start i denne kampen, husk at han ikke har spilt for reservelaget engang etter skaden.

23578[/snapback]

 

Her er det iallefall bekreftet at Henry ikke starter men er med på benken. Ser ut som Wenger vil se an kampen og leder vi 3-0 ved pause ser vi nok ikke noe Henry i denne kampen.

Kilde: BBC

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Tipper vi får se Thierry fra start i denne kampen.

Hadde han ikke vært fit, ville han nok ikke vært med på turen i det hele tatt.

Og, hvis han er fit, spiller han fra start!!!!!

Wenger uttaler at det ideelle ville vært å brukt ham de siste 30 min, for å gi ham match-trening, men det er nok en av Wengers faste finter.

Vi trenger virkelig Henry-magi nå.

23573[/snapback]

 

Tviler sterkt vi får se noe til Thierry fra start i denne kampen, husk at han ikke har spilt for reservelaget engang etter skaden.

23578[/snapback]

 

Her er det iallefall bekreftet at Henry ikke starter men er med på benken. Ser ut som Wenger vil se an kampen og leder vi 3-0 ved pause ser vi nok ikke noe Henry i denne kampen.

Kilde: BBC

 

23609[/snapback]

Trur faktisk det er omvendt. Er ting avgjort, slepp nok Titi til. Då kan han spele litt reservert. Wenger ønsker nemlig at han skal spele, slik eg har forstått det.

Link to comment
Share on other sites

For dem av dere som ikke har mulighet til å se kampen på noen TV kanal (slik som meg selv), så går den direkte via stream på kanalen Star Sport.

 

Mulige linker :

 

mms://219.146.78.36/live7

mms://61.128.101.18/starsport

mms://61.188.214.3:2004/df

23603[/snapback]

 

Korleis trur du kvaliteten er då? Ingen av linkane som vart publisert til wba-kampen i helga leverte jo.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Tipper vi får se Thierry fra start i denne kampen.

Hadde han ikke vært fit, ville han nok ikke vært med på turen i det hele tatt.

Og, hvis han er fit, spiller han fra start!!!!!

Wenger uttaler at det ideelle ville vært å brukt ham de siste 30 min, for å gi ham match-trening, men det er nok en av Wengers faste finter.

Vi trenger virkelig Henry-magi nå.

23573[/snapback]

 

Tviler sterkt vi får se noe til Thierry fra start i denne kampen, husk at han ikke har spilt for reservelaget engang etter skaden.

23578[/snapback]

 

Her er det iallefall bekreftet at Henry ikke starter men er med på benken. Ser ut som Wenger vil se an kampen og leder vi 3-0 ved pause ser vi nok ikke noe Henry i denne kampen.

Kilde: BBC

 

23609[/snapback]

Trur faktisk det er omvendt. Er ting avgjort, slepp nok Titi til. Då kan han spele litt reservert. Wenger ønsker nemlig at han skal spele, slik eg har forstått det.

23612[/snapback]

 

Forsåvidt kan det også hende men jeg tror det er lurere å spare han til kampen mot City slik at han er mer klar til Scum kampen på WHL.

 

Mvh

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Føler meg rimelig trygg på at vi starter med følgende lagoppstilling:

 

1 Jens LEHMANN

 

12 LAUREN

22 Gael CLICHY

20 Philippe SENDEROS

28 Kolo TOURE

 

15 Francesc FABREGAS

16 Mathieu FLAMINI

19 GILBERTO

7 Robert PIRES

 

9 Jose Antonio REYES

11 Robin VAN PERSIE

 

Reserver:

 

24 Manuel ALMUNIA

14 Thierry HENRY

17 Alexandre SONG

18 Pascal CYGAN

26 Quincy OWUSU-ABEYIE

27 Emmanuel EBOUE

29 Sebastian LARSSON

 

Det eneste usikkerhetsmomentet er vel høyrekanten. Kanskje Wenger satser på Eboue og da ryker Flamini ut på benken.

Jeg har tro på at vi reiser oss og tar med oss minst 1 poeng fra Praha.

Link to comment
Share on other sites

For dem av dere som ikke har mulighet til å se kampen på noen TV kanal (slik som meg selv), så går den direkte via stream på kanalen Star Sport.

 

Mulige linker :

 

mms://219.146.78.36/live7

mms://61.128.101.18/starsport

mms://61.188.214.3:2004/df

23603[/snapback]

 

Korleis trur du kvaliteten er då? Ingen av linkane som vart publisert til wba-kampen i helga leverte jo.

23616[/snapback]

 

Er nok redd for at det er av samme type kvalitet som i helgen (dvs. forhåpentligvis gir disse bilde, men vil nok forvente litt lagg, etc etc)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tipper på en ganske jevn kamp, men som Arsenal kommer greit ut av. Thierry starter nok ikke, men han kommer nok iallefall inn i løpet av kampen. Det hadde ikke vært dumt om han ikke kunne lagt seg inn på scoringslista heller! Jeg har en følelse av at det er lettere for en spilelr å komme inn å score, enn fpr en som spiller fra start. Så vi kan jo tippe på 5 til Henry hvis han ikke starter..neida, men han får spille! Tipper som mange andre her på 2-1 til oss goonere! :)

 

Laget (før pausen):

 

-----------------Lehmann-----------------

Lauren----Toure----Senderos----Clichy

Ljungberg---Gilberto--Fabregas---Pires

-------------v.Persie---Reyes------------

 

Laget (etter pausen):

 

-----------------Lehmann-----------------

Lauren----Toure----Senderos----Clichy

Ljungberg--Gilberto---Fabregas--Reyes

------------Bergkamp---Henry-----------

 

Benken: Almunia--Cygan--Flamini--Henry(45, v.Persie)--Bergkamp(45, Pires)

 

Tror dette hadde funka... Laget etter pausen er nesten topp-laget til Arsenal denne sesongen. Vet ikke helt hvem av v.Persie eller Bergkamp som skal spille, men jeg valgte v.Persie først, og så trenger Henry Dennis ved sin side nå, nå som han ikke er 100% fit, som en "erstatter" hvis det går helt galt liksom.......... :lol: :(

Tror at vi går til en sikker seier her nå. Ikke det at det blir lett, men vi vinner nok ja. ;)

Link to comment
Share on other sites

For dem av dere som ikke har mulighet til å se kampen på noen TV kanal (slik som meg selv), så går den direkte via stream på kanalen Star Sport.

 

Mulige linker :

 

mms://219.146.78.36/live7

mms://61.128.101.18/starsport

mms://61.188.214.3:2004/df

23603[/snapback]

Ingen av linkene funker hos meg! Det står bare: "Siden kan ikke vises". Er det fordi de ikke åpnes før i kveld eller er det fordi jeg ikke har et program som trengs?

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp er jo ikke med engang Helmikn og ljungberg er skada :lol:

 

Jeg ville ha prøvd dette laget:

 

---------------Lehmann-----------------

Lauren----Toure----Senderos----Clichy

Pires----Fabregas----Gilberto----Reyes

----------V.persie----Abeyie-----------

 

Benken: song, cygan,almunia, henry, flamini

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp er jo ikke med engang Helmikn og ljungberg er skada ;)

 

Jeg ville ha prøvd dette laget:

 

---------------Lehmann-----------------

Lauren----Toure----Senderos----Clichy

Pires----Fabregas----Gilberto----Reyes

----------V.persie----Abeyie-----------

 

Benken: song, cygan,almunia, henry, flamini

23637[/snapback]

 

I CL er det tillatt med 7 mann på benken. I og med at det er tatt ut en 18 manns tropp, har vi nok 7 på benken i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Lehmann

Lauren-Senderos-Toure-Clichy

Fabregas-Gilberto-Flamini-Pires

Reyes-Henry

 

Brukbart lag dette, men vi skal slite knallhardt hvis vi skal ha 3 poeng i denne kampen.

Siste sjansen til tsjekkerne dette sjø. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Her er laget som starter i kveld, melder arsenal.com:

 

Lehmann

 

Lauren

Toure

Cygan

Clichy

 

Fabregas

Flamini

Gilberto

Pires

 

van Persie

 

Reyes

 

Benken:

Almunia

Henry

Song

Senderos

Eboue

Larsson

Quincy

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...