Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Syns denne var litt artig jeg da; Det høres kanskje rart ut, men noe av det største jeg har opplevd er å pisse på WHL. Å stå tett i tett med digre, ekte, engelske tottenhamsupportere, høre fansen synge for full hals utenfor dørene og virkelig kjenne på lukten av urin og øl.

 

Skulle vel nesten tro (for han sin del) at det var bedre å stå på tribunen og deltatt i syngingen sammen med de "hardbarkede tottenhamsupporterne" enn å stå i et pisseavlukke, men men. Hver sin smak :P

 

Sier det meste om fotballen Tottenham spiller, når høydepunktet for langveisfarende er lukten og stemningen i urinalet...

Link to comment
Share on other sites

Her har vi en liten sak jeg nylig opplevde..

- Jeg prøvde å få billett til RBK-Chelsea, og måtte til slutt ta til takke med billett sammen med bortesupporterne, noe som i og for seg var bedre enn å sitte hjemme :P

Og på stillingen 0-4, begynte Chelsea-fansen og synge "Are you Tottenham in disguise!?!?!" Da måtte jeg synge med! Kjente smilebåndet trakk seg lengre enn langt :o

Link to comment
Share on other sites

Syns denne var litt artig jeg da; Det høres kanskje rart ut, men noe av det største jeg har opplevd er å pisse på WHL. Å stå tett i tett med digre, ekte, engelske tottenhamsupportere, høre fansen synge for full hals utenfor dørene og virkelig kjenne på lukten av urin og øl.

 

Skulle vel nesten tro (for han sin del) at det var bedre å stå på tribunen og deltatt i syngingen sammen med de "hardbarkede tottenhamsupporterne" enn å stå i et pisseavlukke, men men. Hver sin smak :P

 

Hvem sier noe om at det var i urinalen de pisset? Står jo svart på hvitt der at de pisset på WHL? Morsom tanke dette, at det største for Tottenhamfans er å pisse på sitt eget bedritne stadion..

Link to comment
Share on other sites

Skal dog sies at spurvene har bedret spillet betraktelig i det siste, virket mer samla og bedre organisert under Ramos. Noen sterke resultater i det siste, og selvfølgelig er de ikke noe "nedrykkslag", finnes faktisk endel spillere med rimelig god kvalitet der (Bale, Lennon, Berbatov, Keane). Men får meg en god latter hver gang en yid får seg til å mene at de nesten har en like god start 11'er som oss. Kvalitetsmessig er vi milevis foran de. Ser forresten Bohemen skal forsterke vaktholdet foran NLD på lørdag. ha ha, rimelig høy temperament i disse kampene. Tror yidsa nok en gang går bitre ut døra til tonene av "We can see you sneaking out", "We won the league at the shithouse" osv. Priceless!!. Be there, lørdag kl 13.45.

Link to comment
Share on other sites

Her har vi en liten sak jeg nylig opplevde..

- Jeg prøvde å få billett til RBK-Chelsea, og måtte til slutt ta til takke med billett sammen med bortesupporterne, noe som i og for seg var bedre enn å sitte hjemme :o

Og på stillingen 0-4, begynte Chelsea-fansen og synge "Are you Tottenham in disguise!?!?!" Da måtte jeg synge med! Kjente smilebåndet trakk seg lengre enn langt :D

Det er vår sang! Chelski er bare en klubb som prøver å stjele rivalene våre, latterlig... ;)

 

Og ellers synes jeg det virkelig er latterlig å lese på TV-forumet for tiden. De er for eksempel sure fordi vi flyttet til Nord-London, ei tid der ikke de fleste av deres besteforeldre ikke var født engang. Og 1919 situasjonen, hadde det ikke vært for den hadde Arsenal vært i Conference South nå... De er så j*vla latterlige, og det er en av de mange grunnene til at jeg hater dem. De er aldeles ikke misunnelige på oss, fordi en av dem vil heller komme på 10.plass uten f.eks. Lehmann i mål, enn å vinne the Treble med ham, hvor dum går den ann å bli? Tottenham har jo "aldri" hatt noen usportslige spillere de, så jeg skjønner det jo litt.

 

Men hvis jeg sier det ikke er noe galt med Lehmann, vil de vel bare le av meg. Men, jaja, han viser gang på gang ironi, som isposen mot Bolton, og da han drøyde tiden mot Wigan og Manu etter å ha blitt utsatt for nøyaktig det samme tidligere i kampen, noe som fikk dommeren til å trekke på smilebåndet. Og filminga mot Drogba og Chelsea fortjener en egen pris, Diver Drogba er en av de som filmer mest i England. Det viste han ved 3-4 tilfeller i samme kamp, før Lehmann filmet, men Jens kom seg opp med en gang og det sier vel litt. Og når de gjelder Almunia, viser det bare hvor ivrig han er til å spille fotball, og gjør alt han kan for å få plassen tilbake, noe som sikkert mange andre konkurrenter har gjort før, bare de ikke har sagt det ut i media.

 

Emmanuel Eboue har jeg tilgitt, han er veldig (!) usportslig til tider, men dog han er f*en meg en Arsenalspiller også. Han spiller for klubben vi alle elsker, hvordan kan man mislike noen som står for det samme? Han har temperament, noe som de sier vi IKKE klarer å innrømme! Skal si de følger med... Toure har sagt at gutten er så morsom at han får han til å le på banen til tider. Altså han er ingen spiller som vil Arsenal alt vondt. Og hvis yidsa hater sine egne susportslige spillere er det greit for meg. Jeg elsker Arsenal, jeg elsker usportslige Eboue!

 

Til og med Cesc Fabregas blir hetset... Finere person og fotballgeni skal du lete lenge etter, skjønner ikke hva de argumenter med dette. Fordi han er Arsenals beste og fikk halve White Hart Lane til å forsvinne før tiden med sitt praktskudd tidligere i høst? Og alt han har gjort "galt", som jeg kan huske, er lett å forsvare. Som f.eks. taklinga på Cole, var bare hevn, etter Coles "fantastiske" bokutgivelse. Og Mark Hughes i FA Cupen i fjor tør han å stå fram og si hva han mener, noe mer? Kom med det yiddos!

 

Så kommer Arsene Wenger, "manageren uten ryggrad", og til og med "pedofilen" lever de ennå på. Det er bare to managere Premier League som har vært lenge i klubben sin, Arsene Wenger og Alex Ferguson, og det med god grunn. I Wengers periode i klubben har de hatt Francis, Gross, Graham, Hoddle, Santini, Jol og Ramos, syv stykker, trenere som ikke kan måle seg med Wenger, ikke en gang George Graham. Og Wenger kontra Ferguson er vel nokså like, sett med nøytrale øyne, to fantastisk manager, som kan klage på dommere og sånt. Noe som ikke er folk som Martin Jol verdig ;)

 

Og de tror vel ennå at det var Arsenal som serverte lasange i mai 06. En episode som var synd for Tottenham, men etter at de scoret når to Arsenalspillere lå nede noen dager før, kan de vel holde kjeft. Og var det ikke Davids som hadde brillene rettet mot begge to og spilte videre. Ikke så rart, mannen er jo blind, akkurat som Stevie Wonder :P

 

Det hele topper seg når de sier United, bare med noen få tilfeller, har hatt usportslige (les: Keane, Neville's, Rooney, Ronaldo, Fergie himself, van Nistelrooy OSV) spillere. Trodde det var bare fjortiser som er Unitedfans (medgangssupportere) kunne si noe sånt. Og snakk om medgangsupportere, skylder de på at vi er det! Jeg fulgte dem enkelt og greit på grunn av Bobby Pires og draktene, som en av dem sier er de styggeste i verden. Ser du ikke med "litt" tykke Tottenham briller nå? Jeg vet ikke hvordan det er med andre, meg jeg følger denne klubben om vi blir kjøpt opp og havner i 15.divisjon, noe som dog aldri vil skje...

 

Og de kan ikke diskuter Arsenal uten å nevne antall engelskmenn i klubben! Tenk å si dette: "Du er et av verdens største talenter, men er ikke et middelmådig talent fra England, gå hjem!". Vi er tross alt et av de engelske PL-klubbene som er igjen (les: Hill-Wood, Fiszman, Friar, Edelman, Carr, Bracewell-Smith...) ! Og vi er ikke til salgs. Vi bruker heller ikke £16 millioner på engelskmenn som Darren Bent, eller en milliard på Hargreaves, Ferdinand, Rooney og Carrick. Vi kjøper billig, utenlandsk, KVALITET. Man kan dessverre ikke finne verdens 11 beste fotballspillere i Islington!

 

Stadionnavnet er noe ikke vi Gooners kan gjøre noe med, dessverre. Vi tjener penger på det, og det er vel ikke så vanskelig å forstå at vi ikke er fra Emiratene, og at det er like greit og kalle det Ashburton Grove, eller noe annet, som det skal hete. Vi er en klubb MED historie og en klubb som spiller FIN fotball, noe tydeligvis ikke alle har fått med seg, stakkar.

 

Og jeg anbefaler å lese innlegget til EspenS i Arsenaltråden der, han er en ærlig og smart Arsenalsupporter som av en eller annen grunn får lov til å skrive der. Hadde alle yidsa vært slik som han, han verden vært mye bedre skal jeg si ;) Det er hvertfall godt det er noen der inne som innrømmer at Arsenal spiller fin fotball, de som ikke gjør det taler for seg selv. "Solaar" fra TV forumet sier at fotballen ikke er vakker, den er det stikk motsatte. Godt det ikke var en smart person som sa dette, han her kan unnskyldes!

En kommentator (?) sa en gang - "De som ikke liker Arsenals stil, liker ikke fotball i det hele tatt".

 

____________________________________________

Dette ble et rotete innlegg, og jeg regner med yidsa kommer til å le godt, så dumme som de er. Mitt hat til Tottenham, får meg til å elske United, en klubb jeg ikke kan fordra. Og hvorfor skriver yidsa ARSE***, vet de ikke hva det betyr? Det har ingenting med våpenlager, eller Arsenal FC å gjøre. De bruker faktisk like mange tegn om de bare skriver Arsenal...

 

Og all honnør til ærlige Tottenham-supportere, som kan innrømme at Wenger er en av verdens beste managere, Arsenal spiller fin fotball og ikke er historieløse. De er tross alt mennesker de også...

 

I would rather burn in hell than be a yid!

 

Edit: Til dere yids som leser her: Når det gjeller Chaz, så er det ikke mange i Norge som kan så mye fotball som han, hvertfall ingen yids!

Link to comment
Share on other sites

Og jeg anbefaler å lese innlegget til EspenS i Arsenaltråden der, han er en ærlig og smart Arsenalsupporter som av en eller annen grunn får lov til å skrive der. Hadde alle yidsa vært slik som han, han verden vært mye bedre skal jeg si :) Det er hvertfall godt det er noen der inne som innrømmer at Arsenal spiller fin fotball, de som ikke gjør det taler for seg selv. "Solaar" fra TV forumet sier at fotballen ikke er vakker, den er det stikk motsatte. Godt det ikke var en smart person som sa dette, han her kan unnskyldes!

En kommentator (?) sa en gang - "De som ikke liker Arsenals stil, liker ikke fotball i det hele tatt".

 

____________________________________________

 

 

Hehe, takk skal du ha! Jeg måtte bare regge meg for å svare der inne, men nå har de jaggu stengt hele forumet for meg. Så nå får jeg ikke sett noe av hva som står der inne etter at jeg skrev.

 

Grunnen til at jeg fikk skrive der inne er fordi jeg regga meg, og så skrev innlegget!

Men etter hva jeg har forstått har det vært delte meninger om å banne meg.

 

For å si det sånn, det gjør jo egentlig ikke noe. Endelig har jeg fått tilgang på forumet her igjen å, etter et halvannet år uten!

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk vi ryker ut mot dem denne gangen. De har blitt et hakk bedre under Ramos.

 

Og de kommer til å toppe laget i Mikke-Mus cupen som vanlig.

 

Blir nok neppe noen lette kamper. Spudz har en del å hevne her. Under fjorårets semifinale ble jo spurvene løpt i senk av unggutta til Arsenal. :)

 

Regner med at Spudz stiller med sterkt lag. Når det er sagt, så er jo mannskapet omtrent det samme som i fjor. Ryker de her, blir det vanskelig å oppnå noen stor sportslig prestasjon. Utfallet avhenger også en del av hva slags lag Wenger vil stille med her. Mot Blackburn var jo troppen blottet for de store navnene. Tidligere har han jo hatt med to-tre etablerte, gjerne plassert på benken.

Link to comment
Share on other sites

Tror faktisk vi ryker ut mot dem denne gangen. De har blitt et hakk bedre under Ramos.

 

Og de kommer til å toppe laget i Mikke-Mus cupen som vanlig.

 

Blir nok neppe noen lette kamper. Spudz har en del å hevne her. Under fjorårets semifinale ble jo spurvene løpt i senk av unggutta til Arsenal. :)

 

Regner med at Spudz stiller med sterkt lag. Når det er sagt, så er jo mannskapet omtrent det samme som i fjor. Ryker de her, blir det vanskelig å oppnå noen stor sportslig prestasjon. Utfallet avhenger også en del av hva slags lag Wenger vil stille med her. Mot Blackburn var jo troppen blottet for de store navnene. Tidligere har han jo hatt med to-tre etablerte, gjerne plassert på benken.

 

Etter finalen ifjor utalte Wenger at han aldri ville ha med noen etablerte PL spillere med i den turneringen igjen. Hvis jeg ikke er helt på jordet var det hvertfall noe sånt han sa. pga slåsskampen på overtid, eller noe (?)

Link to comment
Share on other sites

Uff da! 2-1! Nytt vendepunkt i dag?

 

Ikke lett å være spurv om dagen! ;)

 

Det er søren ikke lett å holde rede på hvor dette vendepunktet er til enhver tid......

 

Da er det langt enklere å forholde seg til at peak ble nådd for votter og vintere siden!

 

God Jul!

Link to comment
Share on other sites

Det skader ikke med noen sitater fra spurvene:

 

Etter 2-1 scoringen;

 

Dette er tottenham i et jævla nøtteskall.

 

Kan ikke være mer enig!

 

Neste gang vinner vi!

 

Hva? Det blir jo sagt hvert eneste år!

 

Vi vant! Nok en gang, gledelig jul. ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har tittet innom TV? Noen potensielle selvmordskandidater? Noen som konverterte til Crewe eller tilsvarende? Noen som har ønsket seg "The last 20 matches vs Big Brother" på DVD? Stakkars jækler, det blir en tøff jul. IGJEN!!!! MOAHAHAHAHAHAHA!!!!!! :D ;) :D :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...