Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Engasjementet er på alle høyder, belive me!! Rå latter på vei til Sola etter å ha fått melding om Sunderlands mål. "Kødde du?" etterfulgt av noen merkverdige lyder etter å ha blitt informert om 1-3 mot Everton, og jaggu sitter han ikke der nede i solsteiken og fabulerer om St. Totteringsday i dag også.

 

Han får sikkert rikelig anledning til å komme med noen syrlige kommentarer utover høsten.

Han må jo ta det litt rolig i starten, kan ikke bruke opp alle kommentarene så tidlig når mulighetene for slike kommentarer alltid kommer på løpende bånd. Det er jo tross alt Spudz vi prater om.

Link to comment
Share on other sites

Og idag mte bunnlaget Derby County på WHL.

Hadde gjort seg med et nytt tap for vå gale nabo, men da ryker vel Jol?

Det blir for gale, så kanskje man kan håpe på jolenissen, for Jol og Tottenham er som grilldress og billige pølser. De passer sammen, men er ingen ener.

De er da ener i noe, de er vel fortsatt det laget som har hatt flest nesten-signinger opp gjennom tidene?

Link to comment
Share on other sites

Grattis! Bånnlaget ser ut til å kunne klatre opp av sumpa nå. De leder mirakuløst nok 2-0 etter 5 min mot megagode Derby County!!!!

 

Og der var det jaggu ennå et mål fra hottentottenes side. 3-0 mot sterke Derby etter 15 min.

 

Huff.. får håpe Derby klarer å kjempe seg opp og vinne kampen 3-4! :)

Link to comment
Share on other sites

:)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 18 2007, 04:22 PM) 101349[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Grattis! Bånnlaget ser ut til å kunne klatre opp av sumpa nå. De leder mirakuløst nok 2-0 etter 5 min mot megagode Derby County!!!!

 

Og der var det jaggu ennå et mål fra hottentottenes side. 3-0 mot sterke Derby etter 15 min.

 

Huff.. får håpe Derby klarer å kjempe seg opp og vinne kampen 3-4! :)

Husker at for noen få år siden, i en cupkamp tror jeg, ledet tottene 3-0 mot City og klarte å tape kampen 5-4 etter at en viss SWP hadde strålt på vingen.

Link to comment
Share on other sites

Svære greier av Spurs. Endelig seier, og bra er det for nå får kanskje grilldresskongen enda noen måneder i yndlingsplaget på sidelinjen på falleferdige WHL.

 

Vel det har kanskje ikke så mye å si hvem som er manager der, iallefall har ingen klart det mesterstykke som Bill Nicholson klarte i 1961; nemlig å vinne ligamesterskapet med klubben som er mest berømt for å være naboen til storklubben.

 

En meget viktig seier med tanke på fremtiden til Jol! Nå starter en ny opptur for Spudz og dermed blir Jol en garantist for videre suksess! Jol must stay!! :)

Link to comment
Share on other sites

Derby prestasjonene var sørgelige greier. De gjorde en bedre kamp mot Pompey sist gang. I dag spilte de uten forsvar og uten press på ballfører. Hvem ville ikke kunnet vunne mot dette laget, slik de spilte i dag?

Bra at jeg ikke satset mye på oddsen på U eller B resultat. Kan jo egentlig takke norsktipping for det, siden de ikke turde å ha denne som single kamp.

 

Da er vell Jol på trygg grunn igjen? hehe, no way :)

Link to comment
Share on other sites

Derby prestasjonene var sørgelige greier. De gjorde en bedre kamp mot Pompey sist gang. I dag spilte de uten forsvar og uten press på ballfører. Hvem ville ikke kunnet vunne mot dette laget, slik de spilte i dag?

Bra at jeg ikke satset mye på oddsen på U eller B resultat. Kan jo egentlig takke norsktipping for det, siden de ikke turde å ha denne som single kamp.

 

Da er vell Jol på trygg grunn igjen? hehe, no way :)

 

I dag satset jeg hjemmeseier på Spudz - Derby med 0-1 handikapp. Sånn bare for å støtte opp om grillmester'n. Er livredd for at de henter tilbake Hoddle. Jol ruler! :)

 

0,,2007380267,00.jpg

Litt mange pølser?

Link to comment
Share on other sites

Hjemme igjen. Hvilken herlig uke på Cala Bona. Selv dagens seier over Derby, og Viking`s tap for Odd greier ikke å rokke ved det. Spudz er og blir, for alltid, en middelhavsfarer. Fy f*** den klubben vet å drite på draget. De stopper aldri å "underholde". I just luv `em!!!! :rolleyes: :P ;) Men fytti fanken så kaldt det var her hjemme! ;)

Link to comment
Share on other sites

Kjekt å ha deg tilbake Chaz! Du kan tro vi har hatt mange fine øyeblikk på denne tråden og på TV-forumet den siste tiden. Dine velformulerte og treffene kommentarer har vært et savn! :P

 

I dag har Jol sikret seg heltestatus i fugleredet. Neste kamp er Man U borte. Mon tro hva som skjer der? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Bare en ting jeg vil si til Tottenham:

 

 

.................... .. ... /´ /)

.................... ..,../¯ ..//

.................... ..../....//

.................... ..,/¯ ..//

.................... ./... ./ /

............./´¯/' ...'/´¯`•¸

........../'/.../... ./... ..../¨¯\

........('(...´(... ....... ,~/'...')

.........\.......... ..... ..\/..../

..........''...\.... ..... . _.•´

............\....... ..... ..(

..............\..... ..... ...\

Link to comment
Share on other sites

Jeg gidder ikke lage ny tråd med stiller likevel spørsmålet;

Hvorfor i huleste skal norske Arsenal-fans ha et sterkere hat-forhold til Tottenham enn til alle de andre konkurrentene i samme sjikt på tabellen når den geografiske nærheten ikke angår oss i det hele tatt siden det er langt til helvete uansett om det er White Hart Lane eller kafaen de nå kaller stadionene sine i PL. Det blir som om en sønn skal hate faren til en faren hatet fordi sånn er det bare. Jeg er revnenes likegyldig hva våre rivaler (I vårt sjiktet på tabellen) heter og hvor de tilfeldigvis holder til(Uansett langt langt vekke). Liverpool vant, det er etter min mening dummere enn at Tottenham tapte.

 

 

Ganske enkelt fordi at rivaleriet mellom Arsenal og Spurs er det sterkeste rivaleriet mellom NOEN engelske klubber. Selvsagt angår den geografiske nærheten oss. Det er en del av den totale Arsenal pakken. Og et av de aller mist viktige ellementene i den nyss nevnte pakken er forholdet til lillebror "up the road". Denne verdens United`er, Chelsea`er eller Liverpool`er kommer og går, men tro du meg; Tottenham og rivaleriet til gjengen i London N17 består! Uavhengig av hvor stor sportslig forskjell det er på klubbene. Sånn er det ganske enkelt, og det er udiskutabelt!

Link to comment
Share on other sites

Noen gullkorn fra TV:

 

Haha:-) Lehmann fortsatt i storform:-D

Haha:) For Tottenham er jo i så mye bedre form om dagen?? 1-0 tap for Sunderland:) Deretter 3-1 tap mot Everton. HAHA!!

 

Haha. Lehnmann må være tidenes tabbekeeper.

Priser meg lykkelig over at vi har ENO

For Misses Robinson er jo en så mye bedre keeper, og han gjør jo mye mindre tabber?? My ass.

 

Herlig med nok en Lehmann-blunder. Viktig at Arse taper poeng i kamper de bør vinne

Ehhh... Når var B'burn borte en kamp vi burde vinne? Jeg er rimelig sikker på at Tottene hadde tapt denne bortekampen mot B'burn!

 

Og hvis dere ser i tråden "HATER Arsenal" som ligger under generell fotballdiskusjon, så kan dere se at de stokk dumme tott-tilhengerne diskuterer og mobber Lehmann for en morsom incident som skjedde i forrige sesong (Uthalingen av tid mot Wigan) ;)

 

Spurvefansen hater oss, mens vi bare ler av dem :D

Link to comment
Share on other sites

Neimen, det ser jammen ut som om det er trøbbel hos vår lille nabo. Jol skal etter ryktene være nær ved å få sparken, og nå krever han at Berbatov blir solgt. HA! Ser liksom ikke for meg Wenger hadde gjort det samme med Cesc, for eksempel :ph34r: Men men, Sevillas trener ryktes å ta over. Virker jo som en dyktig trener det, med hans merittliste. Men det virker jo rart at han skal forlate Sevilla som spiller i CL til fordel for scum unga som koser seg i UEFA Cupen..

 

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1294814.ece (se nederste siste del av artikkelen)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...