Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Hvis DETTE er forsmaken på Tottenhams sesong,

da sier jeg bare; Sky's the limit B)

 

Det jeg desverre har en liten dårlig følelse av at vi taper på WHL i år...

Det hadde vært så typisk.. Tottenham starter elendig, Arsenal bra, Tottenham slår Arsenal

Dessuten skal en Yid jeg kjenner på denne kampen, og sist gang han så dette derbyet var sist gang Arsenal tapte mot amatørene... Jeg som da er smått overtroisk foran fotballkamper får en følelse av at det skjer igjen ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen "gode" poster fra TV:

 

"En skam å se på. ** **** vi spiller dårlig. Det er så rævva, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si eller hvor jeg skal begynne.

 

Det er stanga av berba og redning på strek fra Defoe.. av og til sitter spillet.. men gjevnt over.. ** **** så dårlig.. det er flaut å se på!"

 

Helt enig, jeg hadde også vært flau hadde jeg vært en yids.

 

 

"Er det noen her som mener Jol er samme klasse som M**rinho, B**itez, ;) Wenger B) og F**guson? Det er ingen tvil om hvor problemet vårt er, jeg sa det i forfjor, jeg sa det i fjor og JA JEG SIER DET ETTER KUN 2 KAMPER I ÅR!

 

JOL MUST GO!"

 

Før sesongen var tonen en annen. Tipper jeg!

 

 

Ohhh, what a lovely day! Let's all laugh at Tottenham! :P

Link to comment
Share on other sites

Det jeg desverre har en liten dårlig følelse av at vi taper på WHL i år...

Det hadde vært så typisk.. Tottenham starter elendig, Arsenal bra, Tottenham slår Arsenal

Dessuten skal en Yid jeg kjenner på denne kampen, og sist gang han så dette derbyet var sist gang Arsenal tapte mot amatørene... Jeg som da er smått overtroisk foran fotballkamper får en følelse av at det skjer igjen :huh:

 

Med andre ord så er det lenge siden kameraten din har sett et lokaloppgjør? :P

 

Når det gjeldene derbyene, så har form og plassering nok ikke så mye å si. Dette er kampen som ingen vil tape.

Link to comment
Share on other sites

Det jeg desverre har en liten dårlig følelse av at vi taper på WHL i år...

Det hadde vært så typisk.. Tottenham starter elendig, Arsenal bra, Tottenham slår Arsenal

Dessuten skal en Yid jeg kjenner på denne kampen, og sist gang han så dette derbyet var sist gang Arsenal tapte mot amatørene... Jeg som da er smått overtroisk foran fotballkamper får en følelse av at det skjer igjen :huh:

 

Med andre ord så er det lenge siden kameraten din har sett et lokaloppgjør? ;)

 

Når det gjeldene derbyene, så har form og plassering nok ikke så mye å si. Dette er kampen som ingen vil tape.

Hehe ja en stund siden, men han er i London årlig og har en grei rekord da han ser Spurs..

 

....men du vet... Arsenal mot United på OT i fjor... Var vel ikke mange som trudde vi skulle ta skalpen dems der.. :P

 

Alltid vært smått overtroisk før Arsenalkampene (Og KIL for den saks skyld).. Tenker på alt mulig.. Hva som skjedde i fjor, farge på sokkene mine (!!!), sammenligner sesonger hvor vi har spilt bra og dårlig og deretter resultatene i de sesongene, hva jeg gjorde kvelden før.. (Bad karma etter en liten fylletur?) liggestilling i sofaen, potetgull?, hvilken tv jeg ser på...

 

Huff, leser over dette jeg har skrivi.. Burde søke hjelp :P

Link to comment
Share on other sites

HAHA :huh: . Nå tenker jeg det er kaos i Spurveleiren. Jeg var ute på Wembley i Bodø og såg kampen mellom Hottentottene og Everton. Jeg heiet så klart på Everton, og før kampen satte jeg 300 spenn på everton seier hos Norsk Tipping. Det ble bra fortjeneste det, for N.T ga 3,75 på B seier ;)

 

100 mill£ er brukt og laget er tippet til å utfordre gullet denne sesongen. Jeg har faktisk større tro på at Jol får sparken enn at de vinner noe som helst.

 

Sjekk dette her:

1 Everton 2 2 0 0 5 2 3 6

2 Newcastle 1 1 0 0 3 1 2 3

3 Man City 1 1 0 0 2 0 2 3

4 Chelsea 1 1 0 0 3 2 1 3

5 Arsenal 1 1 0 0 2 1 1 3

6 Blackburn 1 1 0 0 2 1 1 3

7 Liverpool 1 1 0 0 2 1 1 3

8 Sunderland 1 1 0 0 1 0 1 3

9 Derby 1 0 1 0 2 2 0 1

10 Portsmouth 1 0 1 0 2 2 0 1

11 Man Utd 1 0 1 0 0 0 0 1

12 Reading 1 0 1 0 0 0 0 1

13 Birmingham 1 0 0 1 2 3 -1 0

14 Aston Villa 1 0 0 1 1 2 -1 0

15 Fulham 1 0 0 1 1 2 -1 0

16 Middlesbro 1 0 0 1 1 2 -1 0

17 Wigan 1 0 0 1 1 2 -1 0

18 Bolton 1 0 0 1 1 3 -2 0

19 West Ham 1 0 0 1 0 2 -2 0

20 Tottenham 2 0 0 2 1 4 -3 0

 

LOL, det kan da umulig være bra og tape 6 poeng på 2 kamper. Og selv om tottene og everton er de eneste som har spilt 2 kamper ligger de likevell på siste. Dette lukter direkte nedrykk lang veg haha :P

Link to comment
Share on other sites

er bare trist. skal sove til lørdag, gidder ikke stå opp før da

Hadde jeg også gjort :P

 

hadet på badet

Jepp, hadet bra nede i sumpa.

Stakkars Tottenhamsupportere Lørdag..

'

Enig, stakkars de.

 

*Pip*, kunne ikke Arsholes ha tapt mot Fulham i det minste, flakselaget.

Det blir nok bare i din beste drøm!

 

Tottenham er rett og slett for dårlig. Vi mangler kreativitet å midtbanen, vi mangler kantspillere.

Og tydeligvis har vi ikke back upp for skade spillere. Så hvordan skal dette gå i en lang og hard sesong?????

Det går rett til Championship!

 

robinson var vel en av dem som løp mest idag...

Forventet du noe annet?

Ja,... da har vi sleptt inn 4 mål alt da....snitt på 2 pr kamp

God i matte, du!

 

jaja... noen som husker 07 sessongen?

ligner litt på den dette her...

Nei, sier du det!?

 

 

HA EN GOD NATT, ALLE SAMMEN! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Går det an å få bedre sesongstart for en Arsenalfan? Seier mot Fulham, og Spurs taper begge sine første kamper, i sesongen der de skulle knuse Arsenal på tabellen.

 

Klarte ikke å dy meg. I dag måtte jeg inn på TV!

 

Ha det bra. Dette gidder jeg ikke... F*ttef*en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For et j*vla søpplelag. Hvordan er det mulig å være tottenham supporter???? Snakk om selvpining.

Abandon the ship!!

Jepp.. endelig en Tottenhamfan som klarer å se realiteten at man bare ikke skal være Tottenhamfan.

 

 

Bottom of the league da.....

Å? Jeg trodde alle eksperter visste at Spurs kom til å senke the Gunners på tabellen jeg?! :huh:

 

 

Det eneste er jo at jeg er en opptimist innerst inne, og derfor må jeg se iallefall halve 2 omg før jeg går å legger meg å gråter tl jeg sovner.....

Felle en tåre for Spurs. Forkastelig!

 

 

Ser ut til å bli stygge siffer i dag...........

Synes de er fine jeg..

 

 

Ingen sak å lage mål mot oss, og ikke mye å forsvare seg mot heller. De kunne sikkert ha spilt en ny PL-kamp i morra til og med.

Denne chicco er en kar med vett i skallen.

 

 

Vi har to av de mest talentfull midtbanespillerne i Europa i troppen

Huuuh? Nevn èn av dem.

 

 

jaja... noen som husker 07 sessongen?

ligner litt på den dette her...

Hva?!! Betyr det at dere igjen må se langt etter CL plass? Ja! Og det uten magesjau i siste runden.

 

 

Då he vi innteke botnen av Premier League so då kan det kun bli bedre heretter.

Faktisk et meget godt poeng.. Vi bør nok passe oss!

 

 

Er det noen her som mener Jol er samme klasse som Mourinho, Benitez, Wenger og Ferguson? Det er ingen tvil om hvor problemet vårt er, jeg sa det i forfjor, jeg sa det i fjor og JA JEG SIER DET ETTER KUN 2 KAMPER I ÅR!

 

JOL MUST GO!

Lyder som musikk i mine ører.

 

 

Kunne skrevet side opp og side ned med quotes fra deres geniale forum, men jeg har desverre ikke tid til mer nå.. Er bare å ta turen selv.. dere vil ikke bli skuffet. < Tottenhamsvenner.no / Tottenham 1-3 Everton, offisiell kamptråd >

 

 

Forresten, må jeg (helt seriøst) si at jeg synes det er et merkelig fenomen at TV'erne alltid har noen skikkelige oppramsinsrier med banneord, slakting av egne spillere, selg-selg-rop osvosv.. Vi har hatt våre selg-selg-utrop vi også (skal ikke nevne navn), det skal jeg ærlig innrømme, men vi drar ikke noen svære ramser med banneord i bold skrift, eller har slike kommentarer som ikke henger på greip.

Nå har jeg ikke vært inne på så mange andre forum for kun èt lag enn vårt eget og TV, men etter hva jeg har sett er det klasseforskjell på brukerne på disse to forumene. Faktisk talt mener jeg ikke dette som noen skikkelig offence til brukerne på TV, men jeg må si at disse oppgulpene til Tottenhamsvennene etter og i kampene deres, skjer aldri i samme grad her inne, og det er et helt annet seriøsitetsnivå her på vårt kjære Gunners.no!

Link to comment
Share on other sites

Makalaust.

 

Helmik, slik har det alltid vært på det forumet. Skal i sannhetens navn sies at det finnes vettuge folk der også da, men "rølpet" dominerer stort.

 

Den gamle på tur til Mallorca virket strålende fornøyd med nyheten, i den grad det er en nyhet at Tott går på snørra.

Link to comment
Share on other sites

På oppfordring kommer en hilsen fra Chaz:

 

"Livet er herlig i 34 grader og sol. To strake seiere og ditto stjernetryning for Jolebukken og hans ikke fullt så brave menn."

 

"St.Totteringsday is cust around the corner!"

 

:-)

 

Savner helt klarte engasjementet til Chaz på denne tråden. Starten til Spudz har jo vært langt over forventning! ;) Satser på at han kommer sterkere tilbake!

Link to comment
Share on other sites

Engasjementet er på alle høyder, belive me!! Rå latter på vei til Sola etter å ha fått melding om Sunderlands mål. "Kødde du?" etterfulgt av noen merkverdige lyder etter å ha blitt informert om 1-3 mot Everton, og jaggu sitter han ikke der nede i solsteiken og fabulerer om St. Totteringsday i dag også.

 

Han får sikkert rikelig anledning til å komme med noen syrlige kommentarer utover høsten.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...