Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jaja .. spudz må jo filme seg til 1 poeng da !! Men i helgen er det vi som skal stikke av med seiren i helgen ja !!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Lykketreff eller ei. Andre omgangen på WHL talte sitt tydelige språk: Klasseforskjell, og det uten mannen som ifølge yidsa er hele Arsenal!

 

St.Totterings Day er et faktum.

Og ikke glem at begge(!) våre toppscorere var ute idag, i tillegg til at Cesc startet på benken. Arsenal var klart best i 2. omgangen og burde vunnet, men kjenner jeg Yidsa rett jubler de som om de skulle ha vunnet CL nå.

Link to comment
Share on other sites

Skandale!

St.Totteringsday ble utsatt på overtid. Er vel fortsatt en teoretisk mulighet for Spurs (hvis Arsenal taper alt med mange mål og Spurs vinner alt med mange mål).

Tar jeg ikke feil, kan lucky scum verst mulig komme 1 poeng bak oss :) Men i helvete at det går ann å ikke vinne idag :xxx:

Link to comment
Share on other sites

Skandale!

St.Totteringsday ble utsatt på overtid. Er vel fortsatt en teoretisk mulighet for Spurs (hvis Arsenal taper alt med mange mål og Spurs vinner alt med mange mål).

Det er St. Totteringhams Day i dag. http://home.skysports.com/leaguetable.aspx?cpid=8&clid=3

 

Før kampen var det 13 poeng opp for Scum med 15 poeng å spele for. Nå er det fortsatt 13 poeng med 12 poeng å spele om. Altså: St. Totteringhams Day!

Link to comment
Share on other sites

St. Totterings Day kom noe sent denne våren, men det får tilskrives at Arsenal har hatt et annus horribles med skader og atter skader. Og "stang-ut" marginer.

 

men herlig å se at Spudzb lir rundspilt til de grader. med normal målteft på spissene hadde denne kampen endt med 5-6 mål for Arsenal.

 

Tottenham er en fjert i Nord-London. Svakt lag, patetisk manager, stygt stadion, og en skokk med destruktive publikummere.

Enig med redaktør Bård i Canal+ studio. Kampene mot United og Liverpool er storkampene. Tottenham er for svake til å matche Arsenal over lengre tid.

Men jeg skjønner jo at spudzene har nabooppgjøret som storkamp. Og måle krefter med giganten er jo stort, og sjangsen for å banke Arsenal er jo til stede, om enn bare teoretisk.

 

Happy St.Totterings Day.

 

:) :D

 

AMEN! ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

 

akkurat som jeg skrev i kamptråden; Tottenham duller seg inn i den villfarelsen at de er kommet nærmere Arsenal, på grunn av den sene utlikningen. La de leve i den troen...! ;) :P

 

Tottenham er synonymt med naivitet, ihvertfall i forhold til egne ferdigheter... :D

 

La amatørene leve i troen. Håper at grillsjefen har samme syn på saken som Keane. Da går det rett vest!! :P

Link to comment
Share on other sites

Gullkorn fra Henry :)

 

Henry wrote in yesterday's match programme for the home game against Fulham: "What makes me laugh is the way Tottenham always celebrate whenever they get a draw against us.

 

"I would like to remind them that once again they have not made the Champions League. So I was amazed to see their reaction at the full-time whistle.

 

"I had to look twice at the score on the TV because I thought they had won it the way they were celebrating. When I celebrated my equaliser against them at home last season I did so because the goal had a meaning.

 

"It turned out to be an important goal in the race for fourth place. I wasn't going to celebrate just because we drew against Tottenham.

 

"It was the same when we won the league there in 2004. They equalised to make it 2-2 that day and when I saw (Mauricio) Taricco celebrate so much that he injured himself, I said to him 'you do realise we only needed a point and now we are celebrating the title on your ground."

Link to comment
Share on other sites

Aaah, våre venner på TV forumet går av hengslene igjen. Thierry Henry`s lille sannhetsepistel om hvordan og hvorfor man feirer har fått tullebukkene (de som fikk døra i trynet når vettet ble utdelt) til å tilte fullstendig. Les, nyt og le høyt:

 

JEG HATER HENRY!! Makan til jævlig fyr finner man jammen meg ikke...æsssj

 

Det siste året har jeg fått følelsen av at Arsenal som klubb og dens fans har begynt å føle presset fra oss...vi nærmer oss...Herlig følelse.

 

Henry er en fallende stjerne.. Sikkert bare litt bitter.. Må være fælt for han å se at Berba er bedre

 

fy faen for en jævel!!! Sattan så provoserende

 

Henry er en arrogant dritt. Det vet vi alle.

 

 

Kampene mot arsenal handler ikke om 3 poeng, men om mye mye mer. Trist at de latterlige spillerlonningene i engelsk fotball odelegger dagens spilleres evne til aa oppfatte dette.

 

Den siste var fra vår gamle "venn" Petter`n. Godt å se at han fremdeles ikke har fått slått på lysbryteren.

 

Her er tråden:

 

http://main.tottenhamsvenner.no/e107_plugi...opic.php?116950

 

Så mange glimrende innlegg i en tråd er en sjeldenhet. Den tråden kommer garantert til å bli en klassikker. Finnes det noen form for debattforaenes "Oskar"? I så fall vil den tråden GARANTERT vinne i kategorien "årets utdritning"! Gud for en herlig gjeng!!! :D :) :P

Link to comment
Share on other sites

Hoho! Men i "hater Arsenal" tråden deres er det jammen meg tyst for tiden.

 

Finfin lesning dette, Chaz!

 

Tottenham nærmer seg? Så vidt jeg kan erindre ut fra tabellen i øyeblikket ligger vi nå mange flere poeng foran dem enn det vi gjorde i fjor på dette tidspunktet. Dette skulle da tilsi at de blir dårligere og dårligere enn oss, ikke at de nærmer seg vårt nivå.

 

Jaja. Sånn er det når man er Tottenham supporter. Er man så dum og velger et slikt et drittlag som favorittlag, ja, da har du ikke mye vett i huet!

Link to comment
Share on other sites

 

Tottenham nærmer seg? Så vidt jeg kan erindre ut fra tabellen i øyeblikket ligger vi nå mange flere poeng foran dem enn det vi gjorde i fjor på dette tidspunktet. Dette skulle da tilsi at de blir dårligere og dårligere enn oss, ikke at de nærmer seg vårt nivå.

 

 

Lurer på hvor de får det fra. De må ha noen egne matematiske genier som klarer å regne ut dette. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er jo gromt å karre seg til et uavgjort restultat. Dette har jo lattermidt vært kommentert her på kamptrådene også. Lurer på hva slags sinnstilstand en skal være i for ikke å reagere på hvor sanseløst det feires. Føle presset? I wonder. Hvilke følelser kan utløse slike scener. En ting er sikkert, DE må jaggu presset.

Link to comment
Share on other sites

Tja, ville ikkje vi jubla hemningslaust om vi unngår å tape for Tottenham? Eg ville.

 

I agree!

Jeg forstår hva Thierry mener, men jeg forstår ikke hva som er så big deal med det. Hvis vi scoret et 2-2 mål mot samme hvilket lag, på overtid av overtid sent i sesongen nå, ville jeg tatt helt av.. spesiellt hvis det hadde vært mot Spurs.

Jeg hadde blitt like glad som jeg ble sur hvis det var vi som scoret det målet Tottenham scoret mot oss, og vi hadde ligget under. Dvs slå i et bord som det kollapser, brøle som en phsykopat og nesten begynne å grine..

Link to comment
Share on other sites

Kan forøvrig noen forklare meg hvorfor Tottenham-supporterne ikke klarer å skrive Arsenal, men på død og liv skal skrive Arsen*l e.l.

 

Mon tro om det her ligger et religiøst aspekt? Jf. eksempelvis jødenes historiske forbud mot å nevne Gud ved navn. Eller evner man bare ikke å skrive det rette navn?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...