Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Fra TV-forumet. Defoe på 1-0 til oss.

Kom igjen nå kjære gud.. vær så snill å la spurs score 2 mål på slutten nå...

Det hadde bare vært så inderlig snilt av deg..

 

Så når Mido scorer utligninga

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

 

GUD HAR SVART PÅ MIN BØNN..

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MIDO MIDO MIDO

 

 

beklager all banningen min på forumet her Gud..

 

visst du er så snill å lar vårt alles så kjære Spurs score et til mål så skal jeg aldri banne på forumet igjen.

 

Kjære Gud, vær så snill:)

 

 

Men som kjent er "Gud" Arsenalsupporter :D

Link to comment
Share on other sites

Sist de slo oss var 1999, er ikke lenge til det blir 10 årsjubileum :blink:

Om 4-5 år til er det 50 år siden scum vant serien, om 42-43 år til er det 50 år siden de slo oss B)

 

Herlig kamp igår, stolt, kan nesten måles med United seieren. Nok en lang dag på TV-forumet. Vi knuser Chelski i finalen og Mourinho får sparken! Optimisten lenge leve for tottene, but is has to end the right way.

 

Og Almunia driblet Keane!!! :D

Link to comment
Share on other sites

"Noen som la merke til feiringen til Adebayor og Henry?? Henry er den mest kvalmeste og ekleste fyren jeg vet av....ÆSJ. Kan faen meg holde seg på tribuna den jævla egoisten

_________________

YIDDO 4 LIFE!!!! "

 

 

Haha :) , såg detta innlegget på scum sida.... Snakk om misunnlighet!

Hadde Henry vore pittelitt egoistisk, så hadde han gjort som Shearer gjorde i noken år, og scort lett over 30 mål i sesongen!

Link to comment
Share on other sites

hakan1 prøvde seg med eit regnestykke på alderen, der han fann ut at Arsenal sin snittalder berre var om lag to år yngre enn Tottenham sitt, og dermed var forskjellen minimal (om ein les mellom linjene).

 

No har det seg slik at han triksa litt med tala for å få det til å sjå enno betre ut. Adebayor fekk seg to år ekstra, Senderos eitt, Denilson og Traore eitt.

 

I tillegg blei Robinson, Chimbonda, Ghaly, Malbranque og Huddlestone i dette regnestykket eit år yngre enn dei i realiteten er. Det skal nevnast, i rettferdas namn, at Defoe var tillagt eit ekstra år.

 

Alle midlar er tillat for å bortforklare tap. Det er vel neppe tilfeldig at det er Tottenhamspelarar som går ned i alder og våre som går opp? :)

 

PS: Våre menn var i gjennomsnitt ca 3 år yngre enn Tottenham sine, trass i at vi hadde dei to eldste på bana...

Link to comment
Share on other sites

Tor Eggen med kongekommentar etter Ricardo "Antonio Banderas" Rocha`s tabbe på 2-1 - målet; "Jeg vet at folk røyker gress, men har sjelden sett folk spise det.."

 

:)

Tor Eggen er konge! Og han har en tendens til å være "snill" med AFC.

Husker for noen år siden han kalte Erik Ask for en idiot på direkten under en hockeykamp. Lo så jeg grein!

Link to comment
Share on other sites

Alle midlar er tillat for å bortforklare tap.

 

Alt er lov i krig og kjærlighet som kjent. Men yids'en evner faktisk å tilføre dette begrepet noe nytt, hvilket jo er en prestasjon i seg selv; de overgår stadig seg selv i ynkelige forsøk på å gjøre virkeligheten mindre brutal enn den faktisk er. Det som er det tragikomiske og ironiske er jo at de eneste de klarer å lure er seg selv...! :) :) For oss er det jo heller snakk om en stadig økende underholdningsverdi! ;)

Link to comment
Share on other sites

hakan1 prøvde seg med eit regnestykke på alderen, der han fann ut at Arsenal sin snittalder berre var om lag to år yngre enn Tottenham sitt, og dermed var forskjellen minimal (om ein les mellom linjene).

 

No har det seg slik at han triksa litt med tala for å få det til å sjå enno betre ut. Adebayor fekk seg to år ekstra, Senderos eitt, Denilson og Traore eitt.

 

I tillegg blei Robinson, Chimbonda, Ghaly, Malbranque og Huddlestone i dette regnestykket eit år yngre enn dei i realiteten er. Det skal nevnast, i rettferdas namn, at Defoe var tillagt eit ekstra år.

 

Alle midlar er tillat for å bortforklare tap. Det er vel neppe tilfeldig at det er Tottenhamspelarar som går ned i alder og våre som går opp? :)

 

PS: Våre menn var i gjennomsnitt ca 3 år yngre enn Tottenham sine, trass i at vi hadde dei to eldste på bana...

 

hakan1 er såpass flink med tall, at han burde søke seg jobb i SSB. Andre alternativer kan være et engasjement som politiker. ;)

 

Han kan regne frem og tilbake så mye han vil. Poenget var at vi nærmest slo de ut med reservene, og ikke med juniorlaget.

 

Samme f.... - Vi vant! :)

Link to comment
Share on other sites

115 minutes and the spurvs flew away.......... :)

Rart å ikke ha sett et eneste innlegg fra Chaz etter dette, men det kommer vel snart!

 

Uansett, det var rett og slett utrolig artig og jeg diskuterte med en Tottenhamsupporter på KIL forumet i går og han sa følgende:

 

Jøss.....se nå har plutselig ligacupen fått stor betydning ja, herlig

 

Var du på kampen? Og hadde med deg tv hvor du hørte på Eggen? merkelig.....jeg så nesten ingen bilder av Spurs fans på tribuna i dag....noe som kanskje kommer av at dere ikke klarte å gi dem kvota de hadde krav på. Hoppende og dansende?...riktig!

 

Så er det bare å gratulere ManU med seier til helga i samme slengen....denne kampen kommer til å sitte i beina til gutta i lange tider. Og det er vel uansett ikke noe håp for at King, Lee, Lennon og Berbatov er klare allerede nå til helga heller

 

 

Jeg hadde nevnt måten Tottenhamsupporterne hoppet og danset som gærne på da Mido putta... 20 minutter senere var de sporløst forsvunnet :)

Link to comment
Share on other sites

Fremtidsoptimismen har igjen inntatt tv- forumet.

 

Denne uttalelsen kan jo bli en klassiker hvis han står for sine ord. (det med uthevet skrift)

 

Tror han mener at du skrev topp 10. Det var vel litt vel negativt? Klarer vi bare topp 10 i år, da gidder jeg faen ikke mer. Topp 8, og jeg skal vurdere å gidde mer. Som jeg har sagt siden faens første kamp i år - vi klarer topp 6 - og det skal vi være fornøyd med.

 

Jeg er så lei av å ha rett hele tiden. Nå får dere faen meg begynne å høre etter. Alt det latterlige Champions League pisset i begynnelsen av sesongen var bull-shit. Jeg sa topp 6, og det kommer vi til å klare!

 

Klarer vi ikke topp 6 skal jeg gå med samme boksern i 2 uker og spise den etterpå. På Bohemen mens dere alle ser på!

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er så lei av å ha rett hele tiden. Nå får dere faen meg begynne å høre etter. Alt det latterlige Champions League pisset i begynnelsen av sesongen var bull-shit. Jeg sa topp 6, og det kommer vi til å klare!

 

:) :P :D Ordelingskunsten lever i beste velgående på TV ser jeg. Mulig det er flises pikker i, men en bindestrek efter "Champions League" hadde nok gjort seg... ;)

Link to comment
Share on other sites

Takk for at dere holder tråden godt i live, gutter. :) Jeg var i heimen til Oskar, med hele den mannlige delen av Bøe familien, det var rett og slett en heilag stund på onsdag. Der oppe i Kristiansund. Vi nøt hvert øyeblikk, med unntak av Mido scoringen, vel og merke. :P

 

Lurer på om ikke den godeste Petter fra TV forumet tok turen innom AG på onsdag. Nok en nedtur for gutten! :D

Link to comment
Share on other sites

 

Lurer på om ikke den godeste Petter fra TV forumet tok turen innom AG på onsdag. Nok en nedtur for gutten! :P

 

Greier liksom ikke helt å synes synd på ham! :) Skulle uansett tro han er godt vandt med nedturer...

 

Synes synes på? Er du gal? Det kunne ikke falt meg inn i min villeste drømmer, har man gjort et så dårlig valg her i livet, får man jaggu ta konsekvensen! :D

Link to comment
Share on other sites

 

Lurer på om ikke den godeste Petter fra TV forumet tok turen innom AG på onsdag. Nok en nedtur for gutten! :D

 

Greier liksom ikke helt å synes synd på ham! :) Skulle uansett tro han er godt vandt med nedturer...

 

Synes synes på? Er du gal? Det kunne ikke falt meg inn i min villeste drømmer, har man gjort et så dårlig valg her i livet, får man jaggu ta konsekvensen! ;)

Good point! :P Stakkars Thorstvedt som nesten må ta "skylden" for mange tapte sjeler her til lands.

Link to comment
Share on other sites

Synes synes på? Er du gal? Det kunne ikke falt meg inn i min villeste drømmer, har man gjort et så dårlig valg her i livet, får man jaggu ta konsekvensen! :)

 

he he, men det er jo noe som heter å være bevisstløs i gjerningsøyeblikket, og akkurat det mistenker jeg mange yids for å ha vært når de valgte favorittlag...

Link to comment
Share on other sites

 

he he, men det er jo noe som heter å være bevisstløs i gjerningsøyeblikket, og akkurat det mistenker jeg mange yids for å ha vært når de valgte favorittlag...

 

Ingen unskyldning i det hele tatt..........

 

nei, noen unnskyldning er det for så vidt ikke. Det er jo noe som heter formildende omstendigheter og redusert straff, men når det gjelder å være yid så er jo det en livstidsstraff uansett! :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Takk for at dere holder tråden godt i live, gutter. ;) Jeg var i heimen til Oskar, med hele den mannlige delen av Bøe familien, det var rett og slett en heilag stund på onsdag. Der oppe i Kristiansund. Vi nøt hvert øyeblikk, med unntak av Mido scoringen, vel og merke. :(

 

 

Høres ut som en "eksplosiv" forsamling.......neppe mange diplomatiske kommentarer å finne da Mido skallet inn frisparket fra Fido (blæh - bløt). :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...