Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Haha.

 

GENIALT!!

 

Ingenting varmer som å se Spursfansen møte seg i døra og spise sine egne ord. Og faktum er at det skjer HVER forbanna gang de åpner nebbet.

 

Fryktelig glad jeg har hatt gode foreldre og en god oppvekts så jeg holder med laget fra riktig side av by'n.

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Evju postet det følgende i kamptråden, men det svært beskrivende sitatet hører sannelig hjemme her også.

Jermain Defoe doesn't hesitate when asked if tonight's Carling Cup semi-final, first leg against Arsenal will be the biggest game of his career to date.

 

"Definitely," said the striker. "I can't wait for it and if I score I'll go crazy!"

 

Litt små-artig at en av de minst viktige kampene i vår sesong, er karriere-høydepunkt for Spurs' beste! :D:D

Link to comment
Share on other sites

"Hei. Jeg lufter her tanken om et globalt spleiselag på en ny tottenhamspiller. Her er en utredning av forslaget mitt:

De som er interesserte legger en sum i potten, f.eks 100-500-1000NOK, for å få en viss struktur, alt etter hva vi blir enige om. (Hver respektive valuta divideres/multipliseres med NOK-valør). Deltakerne i spleiselaget kjøper da en eierandel i spilleren, likt aksjeprinsippet. Vi oppretter en konto øremerket spillerkjøp, i Tottenham Hotspur sitt navn. Altså ingen mellommenn, men at hver respektive aktør setter penger rett inn på denne kontoen.

Eks: 2000 supportere i Norge betaler 200NOK hver + at vi klarer å verve f.eks 1 aktør hver. 4000*200=800.000NOK, dette bare i Norge!

Sett at vi globalt finner 250000 interessenter, som gir 50 Mill. Tottenham Hotspur legger ut resten, slik at vi får en klassespiller til klubben. Dere tenker sikkert at dette er å sikte vel høyt, men hvis alle drar i samme retning, er dette ingen umulighet.

Ledere for Tottenham supporterklubb i Norge oppfordres herved til å "lufte" denne tanken videre med alle Tottenhams supporterklubber verden over. La oss ta i ett tak for å løfte klubben i vårt hjerte til nye høyder!!

Håper på konstruktive innlegg, slik at vi får realisert denne drømmen.

La oss lage historie...

Audere est facere... To dare is to do.. Come on you Spurs!!!"

 

De er ikke mye lure der ass! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Walkover for totttene. Det syns eg e sykt at laget(Feyenoord) blir utestengt pga suporterbråk. E det ikke normalt å la kampen gå med tomme tribuner, eller bare suportere fra det ene laget?

 

Ble selv overrasket over utfallet. UEFA vil kanskje forsøke å plassere skapet. Når det er sagt, så vil jeg ikke bli overrasket om vedtaket blir omgjort.

 

Når det gjelder Spudz, så kan de vel prise seg lykkelige over dette vedtaket. Nå er de videre. Alternativt hadde de vært slått ut.

 

Flaks og atter flaks! Fortsetter det slik, kan de vinne hele greia. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ganske morro å lese i kamptråden fra Tott - Arsenal på WHL. Bruker flere sider på å mase om pm med link til stream, selv om det er helt tydelig at alt snakk om streamer er ulovlig i forumet. Spesiell avgjørelse å forby slikt snakk, men hvor vanskelig kan det være å google, istedenfor å mase om pm om og om igjen?

Link to comment
Share on other sites

Ganske morro å lese i kamptråden fra Tott - Arsenal på WHL. Bruker flere sider på å mase om pm med link til stream, selv om det er helt tydelig at alt snakk om streamer er ulovlig i forumet. Spesiell avgjørelse å forby slikt snakk, men hvor vanskelig kan det være å google, istedenfor å mase om pm om og om igjen?

 

Svaret er ganske enkelt; den gjengen er ikke inteligente nok! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hjem som slakt, selv etter å ha karret seg til ekstraomganger. Det klarer bare Tottenham B)

 

Forøvrig ordentlig provoserende å se Martin Jol ikle seg grilldress når han besøker vår storstue. Uforskammet - ikke minst overfor Tottenhams supportere som ikke akkurat lukter cupfinale hver dag.

 

Vel vel, neste sesong vinner nok Tottenham...

Link to comment
Share on other sites

Dett var dett og vi fikk nok en gang vist hvem som er storebror og hvem som er lillebror.

 

Bra at verden fortsatt er i vater.

 

Ellers dagens sitat fra kampen på tv-forum fra en som kaller seg hakan1

 

FAAN FOR ET MØKKALAG VI HAR!!!!!!!!!!!

 

helt korrekt dette har vi vist lenge B)

Link to comment
Share on other sites

Nok en nydelig dag! :D

 

Fortjent seier som vanlig!

 

Som vanlig er det mye action på TV-forumet, men tempen er faktisk lavere enn hva jeg hadde trodd. Man slikker sine sår og trøster så godt man kan. Blant annet hevder de at ikke Arsenal stilte med et reservepreget lag. Neivel..

 

Almunia, Hoyte, Toure, Senderos, Traore, Walcott, Denilson, Silva, Diaby, Aliadiere, Adebayor.

 

Her teller jeg i allefall seks stykk. Jo da, Fabregas, Rosicky og Clichy kom innpå, men..

Link to comment
Share on other sites

Herlig seier igjen av unggutta :D

De spilte utrolig bra med masse gode passninger og de vant mesteparten av duellene. Hadde de tapt så hadde jeg jeg vært fornøyd uansett, men man kan se tydelige kvaliteter sammenlignet.

 

Kampen var vi ute å fikk sett :blink: . yidsen ble ganske stille etter hvert , men det er vi jo vant med. stor i kjeften, og snar å spring.

 

1961, 1993, 1999 B)

Link to comment
Share on other sites

Fra TV:

Det som er helt klart etter denne kampen er at våre "nestbeste" ikke er på nivå med Arse**l's.

Hadde vi hatt med Berba, Lennon og King i slag så hadde kanskje kampen sett anderledes ut, da dette nok er våre 3 viktigste spillere pr dags dato.

 

Ja, og hadde vi stilt med Henry, Hleb, Jens og Robin så hadde dere ikke fått mål og siffrene hadde kunne blitt 6-7 til Arsenal. Sist kamp luktet det av spursen da Hleb kom innpå :D (magetrøbbel igjen?)

 

TV:

Bare jug fra anal laget at de stiller opp med reservelag, de er så

dårlige at de prøver å syke oss ut med å si at de spiller med reservene.

jeg er sikker på at det var toppa lag.

 

 

Mohahahahahahhahahahhahahah, for et gjeng :blink: . De har skikkelig greie på fotball disse yidsen.

 

TV: 20 min igjen av vinduet, håper for guds skyld noen legger inne et skambud på defoe, og vi blir kvitt ham. dagens opptreden provoserer meg noe så inni satans helvete, fyren er dum

 

Tenk å være supporter, og så kalle Defoe for dum? hadde jeg vært internet ansvarlig på *TV , hadde samtlige blitt utestengt for direkte ufine og idiotiske poster.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...