Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Dine betraktninger stemmer nok veldig bra Mee and Bertie. Arsenal-tråden er gjennomsyret av hat. Nesten litt skremmende at temperaturen er så høy der. For øvrig så er temperaturen forholdsvis høy på TV-forumet generelt.

 

Jeg er inhabil når jeg skal bedømme vårt eget forum, men jeg har vel rett når jeg sier at det går litt roligere her?

 

Ellers vil en eventuell Spudz-seier til helgen være sesongens høydepunkt. ;)

 

Mon tro hva slags mat som blir servert før denne kampen? :(

Link to comment
Share on other sites

Vår gode "venn" BlowJobHolmem serverer gullkorn på løpende bånd:

 

På laurdag er det klart for tronskifte i Nord-London - då er det vi som blir storebror også resultatmessig. 10 års helvete skal snart ta slutt (12 sesongar bak Arse på tabellen). Men vi er alltid, alltid ein betre klubb enn Arse - uansett ligaplassering og titlar!

 

Eg hatar Arsenal, er ikkje redd for å seie det heller. Arsenal er ondskap; hadde Sauron vore eit fotballag hadde han vore Arsenal. Arsenal er krig, hungersnaud og pest på ein gong. Arsenal er smerte og fortvilelse. Eg hatar Arsenal.

 

Hva skal man si til sånt?

Link to comment
Share on other sites

Vår gode "venn" BlowJobHolmem serverer gullkorn på løpende bånd:

 

På laurdag er det klart for tronskifte i Nord-London - då er det vi som blir storebror også resultatmessig. 10 års helvete skal snart ta slutt (12 sesongar bak Arse på tabellen). Men vi er alltid, alltid ein betre klubb enn Arse - uansett ligaplassering og titlar!

 

Tronskifte? :P Ble nesten kasta av stolen!

 

Han har i allefall (nesten) rett i en ting; 10 års helvete. Hadde blitt mer korrekt om startet å telle etter 60/61-sesongen! :P

Link to comment
Share on other sites

Skal bli "artig" å følge TV forumet utover ettermiddagen og kvelden. :-)

 

Temperaturen på TV-forumet begynner å nærme seg kokepunktet. Siste nytt er at JOLenissen må gå.

 

Poll får selvsagt all skyld, men det faktisk mange som gir Tottenham det glatte lag. Så det finnes faktisk håp!

Link to comment
Share on other sites

(Premier League)

 

Gilberto Silva, 4 mål på 14 kamper (0,29 mål pr. kamp)

 

Jermaine Defoe, 3 mål på 15 kamper (0,20 mål pr. kamp)

Dimitar Berbatov, 2 mål på 11 kamper (0,18 mål pr. kamp)

Robbie Keane, 1 mål på 13 kamper (0,08 mål pr. kamp)

 

Stå på sier jeg bare!!

Link to comment
Share on other sites

Berre ein tanke: om Tottenham hadde fått 3 slike mål mot oss, som vi fikk mot dei i dag. Korleis ville temperaturen vore her??

;)

 

Sjølv om vi er klart best så er frustrasjonen forståeleg, i dag.

Link to comment
Share on other sites

Titter litt på TV-forumet, og er meget positivt overrasket over oppførselen der inne. De fleste er helt på det reine med at de var ubrukelige, og at selv om dommeravgjørelsene var med å av avgjøre kampen har de først og fremst seg selv å takke. Finnes selvfølgelig unntak ;)

Link to comment
Share on other sites

Kikket på kamptråden på Tottenhams venner. Artig lesning hvis du starter fra begynnelsen av og fortsetter til etter kampen. :D Så positive og optimistiske før kampen og så mye dritt som dukker opp utover i kampen og etter kampen! :D

 

Poll får gjennomgå - noe jeg kan forstå. Allikevel var vi fullstendig overlegne og endelig har vi flaksen litt på vår side. Har ikke vært mye av det den siste tiden. Trodde faktisk Tottenham var i bedre form om dagen enn de var i dag, fordi de spilte fryktelig dårlig i dag.

 

Da er det bare å se frem til CL. ;) Proud to be a GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Berre ein tanke: om Tottenham hadde fått 3 slike mål mot oss, som vi fikk mot dei i dag. Korleis ville temperaturen vore her??

;)

 

Sjølv om vi er klart best så er frustrasjonen forståeleg, i dag.

 

Det driter jeg flatt i, Paddy. ;) En fornøyelig lørdag. Den blir bare bedre og bedre etterhvert som det synker inn. "Cheerio, cheerio, cheerio........" :D ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Berre ein tanke: om Tottenham hadde fått 3 slike mål mot oss, som vi fikk mot dei i dag. Korleis ville temperaturen vore her??

;)

 

Sjølv om vi er klart best så er frustrasjonen forståeleg, i dag.

 

 

Det er egentlig fint lite frustrasjon alt tatt i betraktning. Paddy. De er slått av et bedre lag, og de vet det. De mest frustrerte i dag er Spursspillerene som kan takke dommeren for at de fullfører med 11 mann.

Link to comment
Share on other sites

Har vært inne å lest litt på Tv, og det er mange som syns at Arsenal var det beste laget uten tvil. Fint at enkelte er såpass jordnær at de inrømmer slikt.

 

Til spurvfansen vil jeg bare si at det ikke ser ut til å hjelpe å grave / mure inne spurvs effekter i stadionet. Sort magi og jolenissen er bare slikt små barn tror på ;)

 

Sitter med et stort smil og tenker på 3 årstall, 1961, 1993 og 1999. Denne helgen er herlig dere.

Link to comment
Share on other sites

Har sitti å lest litt på TV nå. Og det er akkurat som Frank sier. Hele tråden starter vel ett par dager før vår Bolton kamp, og etter to tap på rad er de i ekstase der inne. Endelig skal vi slå Arsenal osv osv. De er så høyt oppe. De er faktisk i et eget drømmeland. Så putter Arsenal 1-0, så 2 og deretter 3. Biipbiipbiip og vekkeklokka ringer, back to basic. Og ned på jorda igjen ;)

Link to comment
Share on other sites

Så kampen på Sky Sports, der de hadde tatt med litt interessant statistikk: Spurvene har ikke vunnet borte mot "de fire store" på 58 forsøk!! Og de vil være en stor klubb ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo bra at Tottenham fansen klarer å se realitetene, og i sin alminnelighet klarer å takle dette såpass bra. For det må jo føles fælt når man får den brutale virkeligheten slengt midt i fjeset på denne måten, og hvor noen tvilsomme dommeravgjørelser gjør det hele ekstra ille. Men uansett avslørte jo denne kampen hvor latterlig dårlige Tottenham er, og hvor stor forskjell det fortsatt er på disse to klubbene. Det i seg selv er jo verdt en god, lang og skadefro latter! :P <_<

Link to comment
Share on other sites

Hahaha, Hottentottenham fik skambank av et "one-man-team", som de så fint har kalt oss, og det UTEN denne ene mannen. Nå kan Tippern, BlowJobHolmem og de andre yidsene bare holde kjeft.

 

Det ble ikke så veldig utslagsgivende å ha mange engelske spillere på laget heller...

Link to comment
Share on other sites

Ble utrolig skuffet når det klarte å få inn 2-1 rett før slutt. Lucky Spudz! Men det var et aldri så lite plaster på såret når de fikk en mann utvist. Satser på strenge reaksjon på Zakora.

 

Ellers kommer det aldri til å skje igjen det som skjedde Arsenal og Man U i 90/91 sesongen. Selv om det har vært mange tilsvarende episoder siden den gang, virker dette totalt uaktuelt om dagen.

 

Uansett reaksjon fra FA, så fortsetter Spudz den gode trenden med grisespill. :)

Link to comment
Share on other sites

Et lite sitat fra våre "kjære venner" på TV forumet:

 

Å hate det andre laget er berre en del av det å være spurs-supporter og sjølsagt ikkje det viktigaste. Men når vi nettopp har tapt mot dei så er det jo ikkje rart at vi hater dei litt ekstra.

 

Hat er bra, et tegn på at en bryr seg om det som skjer.

 

Joda GaryLineker, hat er en fin bil. ;) Er det rart det er krig i verden? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Synd på disse spudzene; ikke mange lørdager er "berget og vellykket" for den gjengen. Hva med den sesongen vi gikk ubeseiret....hahahaha......og det er jo ikke mange tap Arsenal har hatt de siste 10 sesongene.

 

Og enda færre dager har det samme dag som et Arsenaltap vært en Spudz seier.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er kanskje noe jeg burde vite men jeg spør alikevel;

Fordi jeg hørte på FK Fotball en søndag. P3's fantastiske fotball program som jeg anbefaler til alle. Der snakket de om en merkedag for Arsenal fans. Det er den dagen hvor det er teoretisk umulig for spudz å ta oss igjen på tabellen? Det kunne være så tidlig som mars i gode sesonger.. :angry:

Morsomt å høre på, da begge programlederne er spudz gutter. Men uansett, hva heter den dagen??

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...