Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Så, så, gutter! Vi blir nederlagsdømt i ny og ned, av både norske og utenlandske medier. Det gjør vi alltid, og det er noe vi må venne oss til. Det er ikke mange som har tro på Arsenal, pga spillerinnkjøp og pengebruk, annet en enkelte Goonere. Det samme var tilfelle i fjor, og vi kom så nærme seriegull og CL-semi at det ikke er vits i å gå noe nærmere inn på det. Vi kom 37 poeng foran Tottenham, som skulle ta CL-plassen i fra oss. I år skjer det samme: Tottenham punger ut, og mange får plutselig troen på dem, bare pga noen nye spillere. Hva gjør Dos Santos, Modric og Bentley Tottenham til et så mye bedre lag? De kom langt nede i fjor, og det er ikke bare uflaks, eller hva det enn måtte være. De er som Chelsea, de kjøper navn... Og hvis det skulle vært fasiten for suksess, hvorfor vant ikke Chelsea et eneste trofee i fjor?

 

Tottenham er heldige om de får beholde Berbatov, og Keane har forsvunnet. De har da Darren Bent, som er et av de største bevis på at en høy pris ikke gjør spilleren noe særlig mye bedre. Han var en stor spiller før han kom til Tottenham, men av en eller annen grunn klarte de å ødelegge han også. Og at de klarer å utvikle de tre nye så mye bedre, er det ingen som kan si. Jeg tror selv at Modric ikke klarer å leve helt opp til forvetningene, han blir nok blant de beste spillerne i avskummet, men allikevel... Bentley fikk lite spilletid i Arsenal, og det er ikke uten grunn. Bare se på Cesc i forhold, han har spilt 200 kamper for oss i ca samme alder, og Dos Santos ble heller ikke solgt så lett fra Barca uten grunn...

 

Og som mange påpeker sliter de deffensivt, og jeg vet at de slapp inn nesten like mye mål som de scoret i fjor, og jeg er sikker på at det ikke endrer seg i år. Jeg tror Arsenal kan ta gull i år, det gjør jeg alltid. Men vi kan fort havne ned på 3. eller 4.plass igjen, men en ting er sikkert, og det er at det blir St.Totteringsday en vakker vårdag, 2009, om det ikke blir til nyttår da :huh:

 

Jeg blir rett og slett kvalm over at noen tror Tottenham Hotspur kommer foran Arsenal i årets PL-utgave... Det skal mer til enn som så. Jeg er nokså sikker på at vi får en forsterkning før september, og da burde det ikke være noen tvil!!! Arsenal er fremdeles Arsenal, og Spurs er Spurs, det sier vel det meste?

 

- Arsenal Wenger's Red and White Army (We hate Tottenham!) - :)

Link to comment
Share on other sites

2-1, og der var kampen over! Og Tottenham går mot topp 4, for ikke å si seriegull, og skremmer livet av alle etter en fantastisk seriestart. Modric, B*ntley og co kommer til å vinne alt framover! For et fantastisk lag, de er nå på vei til å ta over tronen i Nord-London...

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet at de ikke liker det, men nå har jeg lest gjennom kamptråden på TV-forumet... Same old story! Når skal de lære? :) Hvordan klarer de å la det samme skje år etter år? Haha! Poor old Yiddos! Skal bli veldig gøy å se hvordan det går videre, så får vi håpe de holder seg i Premier League :D

Link to comment
Share on other sites

To artige poenger klippet fra AWIMB:

 

Did you know that Spurs haven't lost a pre-season friendly for 4 yrs...

 

To be fair, Tottenham fans should be pretty happy tonight...

At the start of play they were forth from bottom on alphabetical order, but their 1-2 loss has lifted them a place to the dizzy heights of 16th.

Link to comment
Share on other sites

Jeg velger å sitere topicens navn, "Let's all laugh at Hottentotts"! :) ;) ;) Det er like deilig hver gang.

De skrur opp forventningene og kjøper for der tredobbelte av oss hver sommer, og de for med seg "eksperter" i tilegg. Men som normalt går det i dass når det gjelder!! I'm enjoying it!! :D

Link to comment
Share on other sites

Tottenham ja, at yidsen aldri lærer! :P :)

 

Nå skal det sies at det er langt frem, og jeg tror Tottenham kommer høyere enn de foregående sesongene, men det at de så til de grader kommer ned på jorda igjen etter mange gode treningskamper der de er blitt hauset opp til verdensmestere er jo så til de grader typisk, og ikke minst komisk for oss. Og nettopp det at de taper en slik kamp, uansett hvor langt frem det er, forteller vel at de neppe klarer å bli stabile nok til å blande seg inn i tetstriden, i den grad noen oppriktig har trodd på det! :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...