Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Hva slags typer er det egentlig som holder til på TV forumet??

 

Dawson kunne jeg tenke meg å begrave levende.. dynk han i bensin og brenn han på london bridge!!

 

Okey... :D

Og er plenty mer der det kommer fra...

I tillegg er det en helt fantastisk selvmotsigelse i det utsagnet. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvilken dramatikk det ble når Pest og Kolera braket sammen.

 

Hadde håpet av Pest skulle dra dette i land, men ser jo nå i ettertid at målet til Kolera skapte liv og røre på TV-forumet. Har nå pløyd meg i gjennom drøssevis av sider med eder og galle. Glosene, truslene, fortvilelsene og all annen elendighet står i kø. Må oppleves! :D

 

Nok en flott helg!

Link to comment
Share on other sites

Men dritt la gå, dette var strengt det beste resultatet av alle.

 

Uavgjort det beste resultatet? For en som heier på Arsenal?

Har forståelse for at folk har sine erkefiender akkurat som jeg har ManU, men likevel :D

 

For hvordan Arsenal gjør det(Bør være det som betyr mest for en Arsenal-supporter) er det i praksis ingen betydning hvordan Tottenham gjør det resten av sesongen. Vi kan se vekk fra at de skal ta igjen alle de poengene de er bak oss i sesongens siste tredel(ca). Om ManU får poeng eller ikke er har på sin side veldig mye å si for hvordan det går med Arsenal. Nesten like mye betyr det at Chelsea snubler innimellom, som i dag. Skulle en av de vinne resten, tar de gullet, i 98% av tilfellene. Skulle Tottenham vinne resten av kampene har det 98% sannsynlig ikke noe annet enn evt. et positivt utfall på Arsenal plassering i ligaen.

 

Jeg vil mye heller at Arsenal skal komme på 2plass i ligaen bak Tottenham enn at vi skal komme på femte og de rykker ned.

 

At det gikk bra for Arsenal i dag, med både seier selv, og uavgjort både for Chelsea og ManU, er vi vel begge enig i :lol: Men at det er bedre med uavgjort enn den seieren det lenge holdt så uy til å bli. er jeg helt uenig i.

Link to comment
Share on other sites

Hadde spurs vunnet idag, ja da hadde de nok kommet ut med 2 dvd`er iløpet av sesongen 2007/08. Det hadde kanskje vært litt vel mye for spurvene, og spesielt med tanke på at det ikke har blitt tilført noe nytt i pokalskapet :D

 

Nei, la nå det normale være det normale.

Link to comment
Share on other sites

 

Uavgjort det beste resultatet? For en som heier på Arsenal?

Har forståelse for at folk har sine erkefiender akkurat som jeg har ManU, men likevel :lol:

 

For hvordan Arsenal gjør det(Bør være det som betyr mest for en Arsenal-supporter) er det i praksis ingen betydning hvordan Tottenham gjør det resten av sesongen. Vi kan se vekk fra at de skal ta igjen alle de poengene de er bak oss i sesongens siste tredel(ca). Om ManU får poeng eller ikke er har på sin side veldig mye å si for hvordan det går med Arsenal. Nesten like mye betyr det at Chelsea snubler innimellom, som i dag. Skulle en av de vinne resten, tar de gullet, i 98% av tilfellene. Skulle Tottenham vinne resten av kampene har det 98% sannsynlig ikke noe annet enn evt. et positivt utfall på Arsenal plassering i ligaen.

 

Jeg vil mye heller at Arsenal skal komme på 2plass i ligaen bak Tottenham enn at vi skal komme på femte og de rykker ned.

 

At det gikk bra for Arsenal i dag, med både seier selv, og uavgjort både for Chelsea og ManU, er vi vel begge enig i :D Men at det er bedre med uavgjort enn den seieren det lenge holdt så uy til å bli. er jeg helt uenig i.

 

Jepp, i den totale sammenheng så var uavgjort det beste resultatet. Spesielt når det skjedde slik det faktisk talt gjorde. To poeng borte vekk for United, og selvmordstendenser for spudz. Kunne faktisk talt ikk vært bedre.

 

En del av pakken med å være Gooner, er forholdet til naboen. Så er det, snn har det vært, og sånn kommer det til å fortsette å være. Takk og pris for det.

 

Dette utsagnet: Jeg vil mye heller at Arsenal skal komme på 2plass i ligaen bak Tottenham enn at vi skal komme på femte og de rykker ned. faller på sin egen ekstreme urimelighet. Seriøst Veginho, da har du IKKE forstått det! :D

Link to comment
Share on other sites

Hva slags typer er det egentlig som holder til på TV forumet??

 

Dawson kunne jeg tenke meg å begrave levende.. dynk han i bensin og brenn han på london bridge!!

 

 

Tenk å ha lyst til å drepe halve laget sitt hver helg.

De må vel bli slitne..?

Link to comment
Share on other sites

Eg så innspurten på denne kampen og da sa kommentatoren at tottenham hadde sluppet inn mål på overtid 6 ganger bare denne sesongen, og jaggu ble 7 ganger også, men dette måtte vi vel regne med, det er jo tross alt tottenham vi snakker om her..

Link to comment
Share on other sites

Jepp, i den totale sammenheng så var uavgjort det beste resultatet. Spesielt når det skjedde slik det faktisk talt gjorde. To poeng borte vekk for United, og selvmordstendenser for spudz. Kunne faktisk talt ikk vært bedre.

 

En del av pakken med å være Gooner, er forholdet til naboen. Så er det, snn har det vært, og sånn kommer det til å fortsette å være. Takk og pris for det.

 

Dette utsagnet: Jeg vil mye heller at Arsenal skal komme på 2plass i ligaen bak Tottenham enn at vi skal komme på femte og de rykker ned. faller på sin egen ekstreme urimelighet. Seriøst Veginho, da har du IKKE forstått det! :D

 

Jeg heier på Arsenal. For meg er pri 1 helt klart og langt foran andre hensyn at Arsenal skal gjøre det så bra som overhodet mulig. Langt langt bak i rekken kommer hvordan andre lag plasserer suksess mellom seg/ plasserer seg i forhold til hverandre på tabellen. Hadde ManU og Tottenham byttet plass foran kampen, hadde jeg helt klart ønsket ManU-seier tross at jeg "hater" dem slik du "hater" Tottenham. Det fordi det for meg er uendelig mye viktigere at Arsenal gjør det bra enn at et annet lag gjør det dårlig.

 

Å framstå som du har sett lyset synes jeg er ganske utidig. For du er vel fullt klar over at dagens ManU-poeng kan bli det som til slutt gjør at vi ikke vinner ligaen. Men da vil jo Tottenham kanskje være en eller to plasser lengre ned og, men vil det være en veldig god trøstepremie? Selv for deg?

 

Tottenhams sesong er boss så og si uansett hva som skjer resten av sesongen. Men for deg er det altså så viktig at den blir bittelitt dårligere at våre sjanser for gull minskes litt, men likevel betydelig og absolutt det som til slutt kan bli avgjørende.

 

Innimellom så ser det ut som du ikke har evnen til å se at andre enn deg faktisk mener noe annet enn deg. Du har og problemer med å respektere at andre har forskjellige meninger enn deg. Som når vi diskuterte om Arsenal hadde solgt sjelen sin med å kalle stadionet Emirates. Dette er et DISKUSJONS-forum og en meget sentral del av å diskutere er at en har forskjellige meninger. Det finnes blogger, dagbøker, og mange andre steder du kan skrive mye uten å måtte høre/lese andre sine meninger.

Link to comment
Share on other sites

Såg det hadde vært en del aktivitet på denne tråden. Tittet innom for å se om noe hadde skjedd, men her er jo alt ved det normale. Vi er nå nede på 9 poeng, så det kan i teorien være game-set-match om 2 runder.

 

PS!

Pest v Kolera var strålende regissert. To poeng tapt for begge.

Link to comment
Share on other sites

Big Heads

 

Fans from White Hart Lane, despite their side failing to collect any silverware since winning the lowly regarded League Cup in 1999 - they're in the final this year, though - continue to act as if their team deserves to be on a par with the Big Four, according to the survey's findings.

 

 

...ha ha, selv om Arsenal er blitt kåret til å ha "Most Corporate Fans".

Link to comment
Share on other sites

Leste forøvrig på Tottenham.com at klubben offisielt har søkt om å få starte i Intertoto-cupen neste år. Ambisjonene er som alltid skyhøye og fansen i ekstase over å komme ut i Europa :P :D

 

Forøvrig blir de akkurat nå tildels utspilt av Derby :D

Link to comment
Share on other sites

Ikke annet å regne med mot Derby. 26 kamper, 9 poeng og -32 i målforskjell. :D

 

Spudz er hakket bedre enn Derby! :P

 

I første omgang er begge lag like dårlige. I andre omgang er Spurs akkurat hakket bedre- omtrent tilsvarende forskjellen på tabellen :D

Link to comment
Share on other sites

Tottene får ikke UEFA-cup plass om de taper CC-finalen, er bare i FA-cupen det er slik.

Mulighetene deres er å kvalifisere seg enten via CC-finalen eller UEFA-cup finalen. Dersom de ikke klarer å gjøre det via noen av disse, må de komme på 7. plass i ligaen ( Egentlig 5 & 6 som gir UEFA-cup, men dersom Chelski vinner CC, går den ekstra UEFA-cup plassen til 7. plassen i ligaen. )

Link to comment
Share on other sites

http://home.c2i.net/per-lind/spurs_scum_heltcover.jpg

 

Dette blir årets bestselger, uten tvil ;)

 

Owned!!! ler meg ihjel. Er det noen som har "owned" noen, så er det netopp det Arsenal har gjort med Yiddsa.

 

Akkurat i den kampen blei vi faktisk ''Owned'' Men det var den ene gangen, skal bli lenge til neste gang :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...