Jump to content

Ryan Smith


Dr. Phil

Recommended Posts

Hvis Smith blir solgt, så bør f*** meg Wenger følge han ut døra

 

Dette var da voldsomt mr. Kartrud! Mener du at vi skal kvitte oss med trollmannen som lager gull av gråstein og har vært med å få oss opp i verdenstoppen, bare fordi han letter oss for en unggutt som kanskje ikke kommer til å bli god nok for førstelaget?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Hvis Smith blir solgt, så bør f*** meg Wenger følge han ut døra

 

Dette var da voldsomt mr. Kartrud! Mener du at vi skal kvitte oss med trollmannen som lager gull av gråstein og har vært med å få oss opp i verdenstoppen, bare fordi han letter oss for en unggutt som kanskje ikke kommer til å bli god nok for førstelaget?

 

Nei dette forstår jeg heller ingenting av. Er Smith så viktig?

 

Ellers er jeg enig med #11 RvP angående dette. Jeg har også litt forhåpninger til denne spilleren.. jeg liker liksom kombinasjonen rask og teknisk.

Link to comment
Share on other sites

Blir vanvittig frustrert hvis Ryan Smith blir solgt. Er det en jeg alltid har håpa på er det han....Selger vi han håper jeg vi ordner en klausul hvor vi kan hente han tilbake hvis han blir god nok!! Virker ikke noe mindre lovende enn Lupoli, Bendtner og gjengen...

Link to comment
Share on other sites

Syns også dettte er frustrerende.Når en ser en spiller som Song få flere sjanser da begynner

en å lure på hva som er galt med engelske talenter.

Egenrekrutteringen fra våre egne rekker(engelsk) begynner å bli syltynn nå.Nå er det på tide

med en god engelsk spiller som får tillitt.

Og ja det betyr noe å ha noe engelsk i laget vårt.

Link to comment
Share on other sites

Syns også dettte er frustrerende.Når en ser en spiller som Song få flere sjanser da begynner

en å lure på hva som er galt med engelske talenter.

Egenrekrutteringen fra våre egne rekker(engelsk) begynner å bli syltynn nå.Nå er det på tide

med en god engelsk spiller som får tillitt.

Og ja det betyr noe å ha noe engelsk i laget vårt.

 

Da blir spørsmålet om vi skal ofre å gi Cole enda en sjanse, eller lete etter ny engelsk erstatter, noe Wenger tvilsomt kjøper?

 

 

Jeg vil nødig gi Cole en ny sjanse, så jeg vet hva jeg svarer.

Link to comment
Share on other sites

Syns også dettte er frustrerende.Når en ser en spiller som Song få flere sjanser da begynner

en å lure på hva som er galt med engelske talenter.

Egenrekrutteringen fra våre egne rekker(engelsk) begynner å bli syltynn nå.Nå er det på tide

med en god engelsk spiller som får tillitt.

Og ja det betyr noe å ha noe engelsk i laget vårt.

 

Kloke ord!

 

Smith føyer seg pent inn i rekken av engelske unggutter som ikke blir en del av Arsenal.

 

Uansett hvordan man vrir og ender på dette, så er et Arsenal-lag uten engelske innslag et aldri så lite minus.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Smith blir solgt, så bør f*** meg Wenger følge han ut døra

 

Dette var da voldsomt mr. Kartrud! Mener du at vi skal kvitte oss med trollmannen som lager gull av gråstein og har vært med å få oss opp i verdenstoppen, bare fordi han letter oss for en unggutt som kanskje ikke kommer til å bli god nok for førstelaget?

+ husk at Wenger også skaffer ungutta.. Han må da kunne selge èn unggutt uten å få sparken? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis Smith blir solgt, så bør f*** meg Wenger følge han ut døra

 

Dette var da voldsomt mr. Kartrud! Mener du at vi skal kvitte oss med trollmannen som lager gull av gråstein og har vært med å få oss opp i verdenstoppen, bare fordi han letter oss for en unggutt som kanskje ikke kommer til å bli god nok for førstelaget?

 

Et eller annet må iallefall snart bli gjort på den fronten. Nå er jeg lei av å se engelske talenter bli skuffet ut i kulda, uten å få noe særlig med sjanser. Av det jeg har sett av Smith, sammenlignet med f. eks Song, så er Smith en mye bedre spiller...Men neida, Smith blir kanskje solgt, mens Song kommer til å få så mange sjanser han bare vil.

 

Uttrykket om at er man god nok, får man spille, er greit nok det, men det hersker ingen tvil om at det er forskjellsbehandling av talentene...Se bare på hvor mange sjanser Aliadiere har fått. Nevn ett engelsk talent i Arsenal under Wenger som har fått like mange sjanser til å slå gjennom, utenom Cole.

 

Og du må gjerne tenke at jeg må være gal som mener at Wenger da bør ta sin hatt og gå. Men jeg har min mening, og jeg står for den. Og det er ikke bare pga det med Smith at jeg sier dette, men en komibnasjon

av flere ting det seneste året som gjør at jeg begynner å tro at Wenger har gjort sitt i klubben, og at han ikke makter å føre oss til ett nytt nivå. Ett nivå som vi er nødt til å nå skal vi ha noen forhåpninger om sportslig suksess

Link to comment
Share on other sites

Hvis Smith blir solgt, så bør f*** meg Wenger følge han ut døra

 

Dette var da voldsomt mr. Kartrud! Mener du at vi skal kvitte oss med trollmannen som lager gull av gråstein og har vært med å få oss opp i verdenstoppen, bare fordi han letter oss for en unggutt som kanskje ikke kommer til å bli god nok for førstelaget?

 

Et eller annet må iallefall snart bli gjort på den fronten. Nå er jeg lei av å se engelske talenter bli skuffet ut i kulda, uten å få noe særlig med sjanser. Av det jeg har sett av Smith, sammenlignet med f. eks Song, så er Smith en mye bedre spiller...Men neida, Smith blir kanskje solgt, mens Song kommer til å få så mange sjanser han bare vil.

 

Uttrykket om at er man god nok, får man spille, er greit nok det, men det hersker ingen tvil om at det er forskjellsbehandling av talentene...Se bare på hvor mange sjanser Aliadiere har fått. Nevn ett engelsk talent i Arsenal under Wenger som har fått like mange sjanser til å slå gjennom, utenom Cole.

 

Og du må gjerne tenke at jeg må være gal som mener at Wenger da bør ta sin hatt og gå. Men jeg har min mening, og jeg står for den. Og det er ikke bare pga det med Smith at jeg sier dette, men en komibnasjon

av flere ting det seneste året som gjør at jeg begynner å tro at Wenger har gjort sitt i klubben, og at han ikke makter å føre oss til ett nytt nivå. Ett nivå som vi er nødt til å nå skal vi ha noen forhåpninger om sportslig suksess

 

Data kan du, supermod, - men ikke Arsenal. Det er min mening. Ufattelig at du kan konkludere så hardt og etter bare ett år uten medaljer. Jeg er overrasket, og synes at din kritikk av Wenger er ufordragelig, frekk og uberettiget! Han har gjort ALT for denne klubben, og det er FEIL å konkludere i forhold til mangel på utvikling av talenter og resultater.

Wenger har utviklet talenter, og de beste lar han spille. Selvsagt driver han forskjellsbehandling. Det er en treners plikt. Dette er ikke nivået (miniputt-nivå) der alle skal få spille og prøve seg. Dersom Song går foran en engelsk pjokk på midten, har Wenger ment at Song er best. Han er ikke rasist for det!

 

Wenger har nettopp begynt fornyingen av Arsenal?!!! Og han klarte det med å lede Arsenal til mesterligafinale og 4 plass i serien. Hvor gammel er du? Har du ikke opplevd Arsenal på 80-tallet? Jeg er virkelig fornøyd med det vi opplever om dagen!

 

Og om Ryan Smith, som jeg var håpefull ifht, forsvinner, - ja så tror jeg at Wenger såg at han ville komme til å falle igjennom! ARSENE KNOWS!!! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Hvis Smith blir solgt, så bør f*** meg Wenger følge han ut døra

 

Dette var da voldsomt mr. Kartrud! Mener du at vi skal kvitte oss med trollmannen som lager gull av gråstein og har vært med å få oss opp i verdenstoppen, bare fordi han letter oss for en unggutt som kanskje ikke kommer til å bli god nok for førstelaget?

 

Et eller annet må iallefall snart bli gjort på den fronten. Nå er jeg lei av å se engelske talenter bli skuffet ut i kulda, uten å få noe særlig med sjanser. Av det jeg har sett av Smith, sammenlignet med f. eks Song, så er Smith en mye bedre spiller...Men neida, Smith blir kanskje solgt, mens Song kommer til å få så mange sjanser han bare vil.

 

Uttrykket om at er man god nok, får man spille, er greit nok det, men det hersker ingen tvil om at det er forskjellsbehandling av talentene...Se bare på hvor mange sjanser Aliadiere har fått. Nevn ett engelsk talent i Arsenal under Wenger som har fått like mange sjanser til å slå gjennom, utenom Cole.

 

Og du må gjerne tenke at jeg må være gal som mener at Wenger da bør ta sin hatt og gå. Men jeg har min mening, og jeg står for den. Og det er ikke bare pga det med Smith at jeg sier dette, men en komibnasjon

av flere ting det seneste året som gjør at jeg begynner å tro at Wenger har gjort sitt i klubben, og at han ikke makter å føre oss til ett nytt nivå. Ett nivå som vi er nødt til å nå skal vi ha noen forhåpninger om sportslig suksess

 

Data kan du, supermod, - men ikke Arsenal. Det er min mening. Ufattelig at du kan konkludere så hardt og etter bare ett år uten medaljer. Jeg er overrasket, og synes at din kritikk av Wenger er ufordragelig, frekk og uberettiget! Han har gjort ALT for denne klubben, og det er FEIL å konkludere i forhold til mangel på utvikling av talenter og resultater.

Wenger har utviklet talenter, og de beste lar han spille. Selvsagt driver han forskjellsbehandling. Det er en treners plikt. Dette er ikke nivået (miniputt-nivå) der alle skal få spille og prøve seg. Dersom Song går foran en engelsk pjokk på midten, har Wenger ment at Song er best. Han er ikke rasist for det!

 

Wenger har nettopp begynt fornyingen av Arsenal?!!! Og han klarte det med å lede Arsenal til mesterligafinale og 4 plass i serien. Hvor gammel er du? Har du ikke opplevd Arsenal på 80-tallet? Jeg er virkelig fornøyd med det vi opplever om dagen!

 

Og om Ryan Smith, som jeg var håpefull ifht, forsvinner, - ja så tror jeg at Wenger såg at han ville komme til å falle igjennom! ARSENE KNOWS!!! :huh:

 

Du må gjerne mene at min kritikk av Wenger er ufordragelig, frekk og uberettighet. Du må også gjerne mene at jeg ikke kan Arsenal. Akkurat det driter jeg i.

 

Jeg velger faktisk å ha egne meninger, og ikke være en nikkedukke som lever i en verden der man tror alt er perfekt og at Wenger er ufeilbarlig. Wenger har sine svakheter som alle andre trenere i verden.

 

Og jo, jeg har faktisk opplevd 80-tallet. Men Arsenal er en helt annen klubb nå, og dermed er forventningene mye høyere nå enn de var på 80-tallet. 4. plass på 80-tallet var supert. 4. plass i 2006 hører ikke hjemme for en klubb med Arsenals ambisjoner.

 

Og selvfølgelig skal Wenger ha det meste av æren for at klubben har kommet dit den er nå, men det betyr ikke at han ikke skal kunne kritiseres. Og selv om han har fått oss dit vi er nå, så er det ikke sikkert han klarer å ta oss til neste nivå.

 

Vi har ett nytt stadion nå, og det skal ikke mange nedturene til før det vil bli vanskelig å fylle Emirates, og et lag som ikke presterer, uten engelskmenn på banen, vil slite med å få støtte fra fansen.

 

Og uttrykket Arsene knows er det perfekte skalkeskjul for at man ikke evner å ha egne meninger

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner at engelske innslag etterlyses, men jeg skjønner ikke hva det er Ryan Smith har gjort som tilsier at dette er en såkalt skandale.

 

Nå er det ikke nødvendigvis akkurat det at Ryan Smith eventuelt blir solgt som gjør at jeg blir irritert. Det er mere trenden som virkelig gjør meg bekymret. Du spør hva Ryan Smith har gjort som tilsier at dette er en skandale. Vel, da spør jeg hva det er Song har gjort, som gjør at han fortjener en kontrakt? Hva er det Aliadiere har gjort, som tilsier at han fortjener alle sjansene han har fått?

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Song har jeg like store problemer med å henge meg på den massive kritikken av han som jeg har det med Gilberto, Lauren og andre hoggestabber med ikke engelsk bakgrunn. Det er nå min mening. Hadde pipa hatt en annen lyd om han var en londoner mon tro?

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Song har jeg like store problemer med å henge meg på den massive kritikken av han som jeg har det med Gilberto, Lauren og andre hoggestabber med ikke engelsk bakgrunn. Det er nå min mening. Hadde pipa hatt en annen lyd om han var en londoner mon tro?

 

Nå er jeg faktisk en av de som ikke henger med på den massive kritikken av Gilberto og Lauren, da jeg faktisk mener de er blant våre viktigste spillere.

 

Når det gjelder det om pipa hadde hatt en annen lyd hvis han hadde vært londoner, så er svaret faktisk nei. Jeg mener helt ærlig at Song ikke er god nok for Arsenal.

 

Største problemet for Smith, er vel at den posisjonen han innehar på banen, er den posisjonen som er best oppdekket av rutine. Det kommer til å ta mange mange år før noen talenter kommer til å slå gjennom i en kantrolle i Arsenal. Sentralt på midten derimot, er det tynt med rutine, og det ser heller ikke ut som Wenger har noen planer om å hente inn noe rutine der. Derfor kommer desverre Song til å få mange sjanser denne sesongen, og det frykter jeg kommer til å gjenspeile seg i resultatene.

 

Jeg ser allerede for meg skrekkscenarioet hvor Gilberto og Fabregas er skadet før kamper mot lag som Chelsea og United, og Arsenal må stille med en sentral midtbane bestående av Flamini og Song. Blir ikke mye gull av slikt for å si det sånn

Link to comment
Share on other sites

Kim, tror du seriøst at Wenger nedprioriterer engelske spillere i forhold til utlendinger.

Kan du gi meg en god grund til hvorfor han skulle det?

Kan det i tilfelle han noe å gjøre med kvaliteten eller holdningene å gjøre til disse spillerne?

Kan du si meg hvorfor Wenger handlet inn Walcott i vinter hvis han ikke liker engelskmenn?

 

Stikk fingern i jorda er mitt råd :huh:

 

Når det gjelder Wengers posisjon og stilling i klubben så bør den selvfølgelig evalueres kontinuerlig. Jeg er også av dem som ser Wengers klare svakheter og tør stille spørsmålstegn ved hans fremtid. Men ikke i bakrunn i ungdomspolitikken.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende hvis Smith blir solgt syns jeg.

Det er ikke så mange venstrevinger av hans type for tiden og han drar også fordel av hurtighet, veldig god teknikk og innlegg med venstrefot.

Wenger har jo skrytt mye av han før og han burde da være ganske nærme noen kamper i Premier League?

 

Enten er Smith lei ventetiden (forståelig nok) og vil bort eller så har Wenger ikke trua på han mer.

 

Angående Song...

Jeg vil nok tro Gilberto, Flamini og Diaby aller er foran Song i rekkefølga på sentral/defensiv midtbane, så tror ikke han får slippe til mye i PL eller CL uansett. Men han er jo også den som er yngst av de fire.

Blir Gilberto og Flamini skadet samtidig og Diaby fortsatt ute kan det jo hende Song får slippe til, men det er jo ganske tilfeldig da.

 

Jeg er heller ikke veldig imponert over Song enda, men jeg kan også nevne flere som jeg syns har variable prestasjoner i Arsenal. Både av de unge og mer rutinerte spillere.

 

Jeg mener uansett Yaya Toure eller Appiah bør kjøpes for å få inn med teknikk og pasningspresisjon i den posisjonen.

men det kan vi snakke om i en annen tråd...

 

Anyway...Smith syns jeg bør bli i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Ryan Smith pådrog seg eit komplisert beinbrot for ei stund tilbake, og har aldri vore den same etter det som han var før. DIFOR blir han solgt. Han utvikla seg ikkje slik klubben, vi og han sjølv hadde håpa.

 

Ser ingen grunn til å verken halshogge eller lovprise nokon for dette. Det er ein del av livet - spelarar kjem og går.

Link to comment
Share on other sites

Skuffelsen over at vi solgte Ryan SMith har enda ikke gitt seg. Gidder ikke henge meg på bølgen din KIM. Blir for dumt. Er det noe Wenger beviste ifjor er det vel at han fortsatt har det som skal til!!!

 

Synd at Smith ble solgt, var et bra talent!!

 

Smith har ikke blitt solgt!!!!!

 

 

Ellers støtter jeg Kim angående Song.. Song er en spiller som har fått alt for mange sjanser i Arsenaltrøya som han ikke burde fått. Han er rett og slett et godt hakk dårligere enn alle spillerne i A-stallen til Arsenal, men får sjansen nå fordi Diaby er skadet.

 

Det som gjør at Smith blir "forskjellsbehandlet", det er at vi har mye større valg på vingplass, både på høyre og venstre, som er mye bedre enn Smith. Derfor han nok ikke Ryan noen fremtiden i klubben uansett, blandt navn som Rosicky, Reyes, Ljungberg, v.Persie osv. som alle kan spille på flankene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ihvertfall hvem jeg skal sette på plass om det går som jeg håper og tror! :)

 

Ja, du må bare prøve å sette meg på plass så mye som du vil du

Link to comment
Share on other sites

Skuffelsen over at vi solgte Ryan SMith har enda ikke gitt seg. Gidder ikke henge meg på bølgen din KIM. Blir for dumt. Er det noe Wenger beviste ifjor er det vel at han fortsatt har det som skal til!!!

 

Synd at Smith ble solgt, var et bra talent!!

 

Smith har ikke blitt solgt!!!!!

 

 

Ellers støtter jeg Kim angående Song.. Song er en spiller som har fått alt for mange sjanser i Arsenaltrøya som han ikke burde fått. Han er rett og slett et godt hakk dårligere enn alle spillerne i A-stallen til Arsenal, men får sjansen nå fordi Diaby er skadet.

 

Det som gjør at Smith blir "forskjellsbehandlet", det er at vi har mye større valg på vingplass, både på høyre og venstre, som er mye bedre enn Smith. Derfor han nok ikke Ryan noen fremtiden i klubben uansett, blandt navn som Rosicky, Reyes, Ljungberg, v.Persie osv. som alle kan spille på flankene.

 

 

Det er tydeligvis rett rundt hjørnet og Derby vil kjøpe...

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener poenget Kim tar opp skal bli tatt seriøst.

Ryan Smith er et eksempel på nok en engelsk unggutt som

forsvinner ut av Arsenal.Og jeg syns det er meget trist at vi nå

åpner en ny sesong på en ny stadion uten en engelsk spiller på

Arsenal.

Så er spørsmålet: Er engelske unge spillere blitt så dårlige at de

ikke får plass på Arsenals lag?

 

Jeg tror det er en kombinasjon av pris,og at vi har en manager som

har brent seg på engelske spillere(Wright og Jeffers f.eks)

 

Når en ser f.eks midtstopperproblematikken så lurer jeg ennå på at Cygan ble funnet

god nok og Upson ikke.

Song og Aladiere hvor f.eks Ali har vært en fiasko i alle klubbene han har

blitt lånt ut til.Hvorfor får han en sjanse til?

 

Jeg mener bestemt at spillere som Hoyte,Gilbert,Smith og Walcott bør få

en skikkelig sjanse alla disse 2 overnevnte...men igjen det er en utenlandsk

managers privilegium og valg å velge hvem han vil,men forsvar har

ikke vært Wengers forse det snudde når Keown ble trukket inn.Derfor er jeg enig med Kim at Wenger er naiv hvis han tror vi har det ok med stoppere nå.

En skade på Toure......tør ikke tenke tanken engang.

Og ja det blir helt feil å avfeie problematikk uten å komme med et enestre motargument.

 

Se på Viking i Norge.Lignende ting skjer der nå.Lokale talentfulle ungutter vil vekk og

danske og svenske spillere spiller på førstelaget.

 

Som Arsenalsupporter ser jeg det som bekymringsfullt at alle engelske unguttene våre forsvinner ut av Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...