Jump to content

Ryan Smith


Dr. Phil

Recommended Posts

Ja, for Upson har virkelig vert en kanonspelar. Makan. Hadde Matthew Upson spelt i ein storklubb hadde han vore avslørt gong på gong på gong, a la Cygan. Forskjellen er at Cygan er villig til å vere fjerdevalg - Upson var det ikkje. Upson ville vekk, Wenger lot han gå, som han også ville gjort med Cygan om han ville vekk.

 

Det er ingen engelske spelarar som har vore gode nok for Arsenal eller som har hatt profesjonaliteten i seg til å forsvare ein plass i Arsenal-stallen. Difor er det ingen engelskmenn der. Bortsett frå Cole til dags dato. Alle ønskar vi vel flest mogleg engelskmenn i stallen, det gjer Wenger også det (om du les det han har uttalt), men ikkje for ein kvar pris. Ynskjer ein spelar seg vekk, ein spelar som berre kanskje blir god nok, så lar man jo spelaren gå... Aliadiere får nok en sjanse til fordi han ikkje byrjar å grine med en gong han ikkje får spele!

 

Kven er det som har avfeia kritikk uten å gi motargument?? Det finnast mange motargument mot det dykk seier, og dei har blitt sagt, men er dei ikkje gyldige dei då?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Det er ingen tvil om at engelske spillere ikke har vært gode nok hittil. Personlig er jeg utrolig skuffa fordi jeg hadde store forhåpninger om å se Smith få spilletid. Dessuten er Smith en spiller som defintivt har ferdighetene til å spille for oss. Spørsmålet er om han har det psykiske.

 

På generelt grunnlag vil jeg si at Wenger aldri har tatt feil av en engelsk spiller hittil. Skulle som sagt gjerne sett smith få spilletid i år. Om Wenger valgte å selge han eller om han gikk selv er det vel for øyeblikket ingen som veit...

Link to comment
Share on other sites

Hmm.Så dermed er det med andre ord ikke bekymringsfullt at vi ikke

har klart å få opp unge engelske spillere på Arsenal de siste 5 åra?

Se litt nærmere ..her i Norge f.eks.At din klubb ikke fikk opp en eneste norsk spiller

og hele laget var utenlandsk.Jeg reagerte på Chelski som først var ute med mye

utlendinger på laget men tom de har flere engelskmenn enn oss.

Da begynner jeg å lure på om ungdomsakademiet vårt fungerer bare for non-engelske

spillere.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.Så dermed er det med andre ord ikke bekymringsfullt at vi ikke

har klart å få opp unge engelske spillere på Arsenal de siste 5 åra?

Se litt nærmere ..her i Norge f.eks.At din klubb ikke fikk opp en eneste norsk spiller

og hele laget var utenlandsk.Jeg reagerte på Chelski som først var ute med mye

utlendinger på laget men tom de har flere engelskmenn enn oss.

Da begynner jeg å lure på om ungdomsakademiet vårt fungerer bare for non-engelske

spillere.

Joda, visst er det bekymringsfullt men å gå derifrå til å kreve Wenger sitt hovud på eit fat, er vel litt drøyt?

Chelsea har vel, med all respekt, berre fått opp John Terry dei siste åra, frå sitt eige akademi. Vi har Ashley Cole. Kva er skilnaden? At dei har kjøpt til seg Fat Frank og Joe Cole for blodpris (men vel anvendte pengar) får så være. Husk at dei var dei første til å stille uten engelskmenn.

 

Som sagt: det er ingen som ynskjar at det skal vere så mange utlendingar på laget, ei heller Wenger. MEN: Er du villig til å ofre sportsleg suksess et par år, for å spele med Ryan Smith, Gilbert, Hoyte og så vidare? Det kjem engelskmenn tilbake på Arsenal, for det er ingen som ynskjer at situasjonen skal vere slik som no.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.Så dermed er det med andre ord ikke bekymringsfullt at vi ikke

har klart å få opp unge engelske spillere på Arsenal de siste 5 åra?

Se litt nærmere ..her i Norge f.eks.At din klubb ikke fikk opp en eneste norsk spiller

og hele laget var utenlandsk.Jeg reagerte på Chelski som først var ute med mye

utlendinger på laget men tom de har flere engelskmenn enn oss.

Da begynner jeg å lure på om ungdomsakademiet vårt fungerer bare for non-engelske

spillere.

Joda, visst er det bekymringsfullt men å gå derifrå til å kreve Wenger sitt hovud på eit fat, er vel litt drøyt?

Chelsea har vel, med all respekt, berre fått opp John Terry dei siste åra, frå sitt eige akademi. Vi har Ashley Cole. Kva er skilnaden? At dei har kjøpt til seg Fat Frank og Joe Cole for blodpris (men vel anvendte pengar) får så være. Husk at dei var dei første til å stille uten engelskmenn.

 

Som sagt: det er ingen som ynskjar at det skal vere så mange utlendingar på laget, ei heller Wenger. MEN: Er du villig til å ofre sportsleg suksess et par år, for å spele med Ryan Smith, Gilbert, Hoyte og så vidare? Det kjem engelskmenn tilbake på Arsenal, for det er ingen som ynskjer at situasjonen skal vere slik som no.

 

Jo det er drøyt å kreve Wengers hode på et fat,men det har jeg heller ikke gjort.

Ikke uenig med det du sier her heller.Engelskmenn har nesten priset seg selv ut av markedet.

Men ser ikke at f.eks spillere som Hoyte og Gilbert vil være betinget med ikke suksess.

Gilbert var strålende på backplassen han,men uansett så håper jeg snart ungdomsakademiet vårt

får futt på noen engelske talenter også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener poenget Kim tar opp skal bli tatt seriøst.

Ryan Smith er et eksempel på nok en engelsk unggutt som

forsvinner ut av Arsenal.Og jeg syns det er meget trist at vi nå

åpner en ny sesong på en ny stadion uten en engelsk spiller på

Arsenal.

Så er spørsmålet: Er engelske unge spillere blitt så dårlige at de

ikke får plass på Arsenals lag?

 

Jeg tror det er en kombinasjon av pris,og at vi har en manager som

har brent seg på engelske spillere(Wright og Jeffers f.eks)

 

Når en ser f.eks midtstopperproblematikken så lurer jeg ennå på at Cygan ble funnet

god nok og Upson ikke.

Song og Aladiere hvor f.eks Ali har vært en fiasko i alle klubbene han har

blitt lånt ut til.Hvorfor får han en sjanse til?

 

Jeg mener bestemt at spillere som Hoyte,Gilbert,Smith og Walcott bør få

en skikkelig sjanse alla disse 2 overnevnte...men igjen det er en utenlandsk

managers privilegium og valg å velge hvem han vil,men forsvar har

ikke vært Wengers forse det snudde når Keown ble trukket inn.Derfor er jeg enig med Kim at Wenger er naiv hvis han tror vi har det ok med stoppere nå.

En skade på Toure......tør ikke tenke tanken engang.

Og ja det blir helt feil å avfeie problematikk uten å komme med et enestre motargument.

 

Se på Viking i Norge.Lignende ting skjer der nå.Lokale talentfulle ungutter vil vekk og

danske og svenske spillere spiller på førstelaget.

 

Som Arsenalsupporter ser jeg det som bekymringsfullt at alle engelske unguttene våre forsvinner ut av Arsenal.

 

upson er hudre ganger bedre en cygan!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener poenget Kim tar opp skal bli tatt seriøst.

Ryan Smith er et eksempel på nok en engelsk unggutt som

forsvinner ut av Arsenal.Og jeg syns det er meget trist at vi nå

åpner en ny sesong på en ny stadion uten en engelsk spiller på

Arsenal.

Så er spørsmålet: Er engelske unge spillere blitt så dårlige at de

ikke får plass på Arsenals lag?

 

Jeg tror det er en kombinasjon av pris,og at vi har en manager som

har brent seg på engelske spillere(Wright og Jeffers f.eks)

 

Når en ser f.eks midtstopperproblematikken så lurer jeg ennå på at Cygan ble funnet

god nok og Upson ikke.

Song og Aladiere hvor f.eks Ali har vært en fiasko i alle klubbene han har

blitt lånt ut til.Hvorfor får han en sjanse til?

 

Jeg mener bestemt at spillere som Hoyte,Gilbert,Smith og Walcott bør få

en skikkelig sjanse alla disse 2 overnevnte...men igjen det er en utenlandsk

managers privilegium og valg å velge hvem han vil,men forsvar har

ikke vært Wengers forse det snudde når Keown ble trukket inn.Derfor er jeg enig med Kim at Wenger er naiv hvis han tror vi har det ok med stoppere nå.

En skade på Toure......tør ikke tenke tanken engang.

Og ja det blir helt feil å avfeie problematikk uten å komme med et enestre motargument.

 

Se på Viking i Norge.Lignende ting skjer der nå.Lokale talentfulle ungutter vil vekk og

danske og svenske spillere spiller på førstelaget.

 

Som Arsenalsupporter ser jeg det som bekymringsfullt at alle engelske unguttene våre forsvinner ut av Arsenal.

 

upson er hudre ganger bedre en cygan!!!!

 

Upson er ekstremt mye bedre enn Cygan. Vår gamle unggutt har utviklet seg mye og har spilt bra det siste meget sesongen. Men en ting som må nevnes er at vi fikk Toure og Eboue for pengene vi fikk fra salget av Upson. Noen som angrer? :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...