Jump to content

Ryan Smith


Dr. Phil

Recommended Posts

Guest Beelzebot

Ryan Smith er arsenals soleklart største talent. hvis ikke han er fast inventar i arsenals tropp innen 12 mnd bør hele akademiet legges ned. han har alt en fotballspiller skal ha: teknikk, fart, overblikk og pasningsfot. ryan smith er den neste ronaldinho. verre er det ikke...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply
Ryan Smith er arsenals soleklart største talent. hvis ikke han er fast inventar i arsenals tropp innen 12 mnd bør hele akademiet legges ned. han har alt en fotballspiller skal ha: teknikk, fart, overblikk og pasningsfot. ryan smith er den neste ronaldinho. verre er det ikke...

33845[/snapback]

 

Jøss hele ungdomsavdelingen legges ned hvis en spiller ikke klarer 1.laget?

Det kaller jeg useriøst. Nok av stortalenter som ikke har klart nåløyet pga

av forskjellige årsaker.

Men Ryan Smith er en spiller jeg håper slår til, men det er umulig å si. Jermaine

Pennant og David Bentley hadde/har også alt, men ingen av de har slått til i

Arsenals drakt.

Link to comment
Share on other sites

Smith bør være en mann med potensial ihvertfall. Har sett lite men, det jeg har sett har vært meget bra og lovende.

 

Når det gjeldet Pennant og Bently er jeg ikke nig i at de hadde alt. Pennant manglet noe meget viktig, og det er hodet. Han klarte rett og slett ikke være seriøs nok til å utnytte sitt store talent.

 

Bently mangler flere ting, blant annet fysikk og hurtighet.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Ryan Smith er arsenals soleklart største talent. hvis ikke han er fast inventar i arsenals tropp innen 12 mnd bør hele akademiet legges ned. han har alt en fotballspiller skal ha: teknikk, fart, overblikk og pasningsfot. ryan smith er den neste ronaldinho. verre er det ikke...

33845[/snapback]

 

Jøss hele ungdomsavdelingen legges ned hvis en spiller ikke klarer 1.laget?

Det kaller jeg useriøst. Nok av stortalenter som ikke har klart nåløyet pga

av forskjellige årsaker.

Men Ryan Smith er en spiller jeg håper slår til, men det er umulig å si. Jermaine

Pennant og David Bentley hadde/har også alt, men ingen av de har slått til i

Arsenals drakt.

33848[/snapback]

 

bentley og pennant har aldri vært i nærheten av smith. faller på sin egen urimelighet. pennant hadde ikke teknikken og overblikket, mens bentley manglet bl.a. fart.

Link to comment
Share on other sites

Er noen her som følger tett på Ryan??! Hadde vært kjekt med en statusrapport fra vår mest håpefulle av utlånte spillere. Spilte han mot Tott'nscum?

35529[/snapback]

 

Han spilte for det meste høyre ving mot Spurs og gjorde sine saker bra.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ryan Smith's return confirmed

 

Det har gått rykter lenge, og da var det klart. Ryan Smith kommer tilbake til Arsenal.

Synd at det ikke gikk bedre i Leicester.

 

Jeg må innrømme at troen på at Ryan Smith skal slå igjennom i Arsenal har fått seg et skudd for baugen i år.

 

Både og. Var jo tydeligvis meget god før jul. Tviler på han har tapt seg allverden, men det er klart han hadde ikke blitt benka hvis han var eksepsjonelt god. Håper allikevel på Ryan, han er Islington gutt. trenger sånne....

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikkje Smith som har dalt i kvalitet. Men heller den nye Leicester-manageren som ikkje syns Smith er spelartypen dei trenger i laget. Han foretrekker vel ein beinbrekker på venstrekanten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå som Ryan er tilbake i Arsenal, håper jeg han snart kan klare å spille seg inn på benken til A-laget iallefall. Har ikke sett ham spille noe særlig, men veien er blitt betydelig lengre etter ankomsten til Theo W.

Likevel, jeg håper vi kan få Ryan igjennom det trange nåløyet, og at han blir den første "local lad" siden Cole som slår igjennom.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Leeds United skal iflg Engelsk media ha lagt inn et bud på £500,000 for Ryan Smith, men skal ha fått dette avvist av Arsenal. Ryan har over lengre tid blitt omtalt som et av klubbens største talenter og det er ikke få som hadde ønsket at Smith skulle slå igjennom i Arsenal drakten.

 

Forrige sesongen tilbragte Ryan på utlån hos Leicester City hvor han fikk med seg 19 kamper.

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig at Ryan ikke blir solgt. Han har aldri fått neon ordentlig sjanse på A-laget. Vi har ikke allverden med kantspillere så jeg håper han kan få mye spilletid og utvikle seg til en god spiller. Han er engelsk og egenprodusert og det trengeer vi med de nye UEFA reglene.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Håper inderlig at Ryan ikke blir solgt. Han har aldri fått neon ordentlig sjanse på A-laget. Vi har ikke allverden med kantspillere så jeg håper han kan få mye spilletid og utvikle seg til en god spiller. Han er engelsk og egenprodusert og det trengeer vi med de nye UEFA reglene.

 

Vi trenger ikke Smith med tanke på de nye UEFA-reglene. Absolutt ikke.

Så dermed må han nok heller satse på å bli/være god nok! Som alle andre. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ryan Smith er visstnok nær en overgang til Derby.

 

Har hatt forhåpninger til dette talentet, men han har vel aldri slått skikkelig til.

Ville kanskje sendt ham ut på lån foreløpig, og sett hvordan det gikk. Men blandt Reyes, Rosicky, Ljungberg, Hleb osv. så blir Smith liten.

 

Må evt. ønske han lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikkje det her om det skulle vise seg å stemme. Smith er jo eit stort talent, men har vore uheldig med skadar. Han er i tillegg frå Islington-området. Det blir synd viss klubben skulle miste enda eit lokalt talent i tillegg til Cole, som eg er ganske sikker på at drar.

Link to comment
Share on other sites

Liker ikkje det her om det skulle vise seg å stemme. Smith er jo eit stort talent, men har vore uheldig med skadar. Han er i tillegg frå Islington-området. Det blir synd viss klubben skulle miste enda eit lokalt talent i tillegg til Cole, som eg er ganske sikker på at drar.

 

Enig.Ser ikke på dette som positivt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...