Jump to content

23.09.20 Leicester (B) Carabao Cup


Simbad

Recommended Posts

6 minutes ago, Bekkern said:

Håpløst det som skjer nå uansett hva som er årsak og grunn. Vi får håpe vi får tak i noen kreative midtbanespillere som klarer å slå stikkere når vi møter lag som ligger på 25 meter. Det vi så mot West Ham var pinlig. 

Får håpe ryktene om Aouar blir til virkelighet. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5 minutes ago, Bekkern said:

Håpløst det som skjer nå uansett hva som er årsak og grunn. Vi får håpe vi får tak i noen kreative midtbanespillere som klarer å slå stikkere når vi møter lag som ligger på 25 meter. Det vi så mot West Ham var pinlig. 

Der er jeg enig. Tror at hvis Özil hadde vært i riktig sinnstilstand så hadde han fått spille, men vi vet jo ikke hva som skjer med han. Eneste jeg vet er at Arteta ikke anser han for å være god nok til å være i troppen. Det er det eneste som teller.

Håper fortsatt vi kjøper Aouar og Partey. De to hadde forvandlet laget vårt.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Der er jeg enig. Tror at hvis Özil hadde vært i riktig sinnstilstand så hadde han fått spille, men vi vet jo ikke hva som skjer med han. Eneste jeg vet er at Arteta ikke anser han for å være god nok til å være i troppen. Det er det eneste som teller.

Håper fortsatt vi kjøper Aouar og Partey. De to hadde forvandlet laget vårt.

Der er jeg helt enig! Med de to kunne vi sett enda lysere på framtiden😊 vi vinner i kveld👍

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Der er jeg enig. Tror at hvis Özil hadde vært i riktig sinnstilstand så hadde han fått spille, men vi vet jo ikke hva som skjer med han. Eneste jeg vet er at Arteta ikke anser han for å være god nok til å være i troppen. Det er det eneste som teller.

Håper fortsatt vi kjøper Aouar og Partey. De to hadde forvandlet laget vårt.

Har ikke Arteta tenkt å bruke Øzil så MÅ vi hente. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...