Jump to content

What to do, when in London


epdaman

Recommended Posts

En ting man ikke bør gjøre er å gå inn på puben Drayton park i Arsenaldrakt før kamp...

 

Dårlig opplevelse?

 

Veit det var bortesupportarane sin pub i Highbury-days. Har høyrt det er litt mix no. Sjølv har eg ikkje vore der.

 

Ellers så var Arsenal Station stengt i nokre veker grunna oppussing (eller noko i den duren). Men trur den skulle vere opna til Readingkampen så var 3. mars.

 

Korrekt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 545
  • Created
  • Last Reply

En ting man ikke bør gjøre er å gå inn på puben Drayton park i Arsenaldrakt før kamp...

 

Dårlig opplevelse?

 

Veit det var bortesupportarane sin pub i Highbury-days. Har høyrt det er litt mix no. Sjølv har eg ikkje vore der.

 

Ellers så var Arsenal Station stengt i nokre veker grunna oppussing (eller noko i den duren). Men trur den skulle vere opna til Readingkampen så var 3. mars.

 

Hehe, nei, vi hadde surra lenge rundt etter en pub noen hadde fortalt oss om, og vi trodde det var drayton. På utsiden stod det en gjeng, det var i desember, så ingen supporter effekter syntes..Vi i Arsenal drakter brøytet oss rolig gjennom for å komme inn, de spurte om vi virkelig skulle gå inn på pub'n, vi trodde da at de bare tullet og svarte ," for sure" eller noe. De sa at vi sikkert kunne gå inn hvis vi virkelig ville, men da var det ikke sikkert vi kom ut igjen.. Vi trodde de fortsatt tullet og gikk inn.. Der var det et hav av engelskemenn i portsmouthdrakter som tittet anstrengt på oss.. Det gikk opp for oss hva gutta på utsiden hadde snakket om.. Vi snudde fort!

Link to comment
Share on other sites

Her er ei pubvurdering fra den svenske supporterklubben, kanskje ikkje heilt up to date men...:

 

1.The Gunners Bar

Korsningen Elwood Street/Blackstock Road

Puben ligger på Blackstock Road, bara någon minuts gångväg från Highbury. På matchdagar brukar stället fyllas snabbt och även gatorna utanför används som en del av puben. Normalt brukar även stämningen vara god här både innan och efter matcherna. Ölpriserna är normala och räkna med £2,50 för en pint.

Puben är givetvis inredd med Arsenalmemoria och personalen brukar bära matchtröjor. I jukeboxen spelas Arsenalmusik och åker du till London för att kolla på Arsenal är ett besök på Gunners Bar ett måste.

 

2.The Twelve Pins

Finsbury Park

Stor pub som ligger uppe vid tunnelbanestationen Finsbury Park. Lokalen är uppdelad i två sektioner med barer i båda. Flera storbildskärmar finns och här brukar stämningen vara god innan matcherna. Sist vi var där var stället öppet till 01:00 på lördagen vilket naturligtvis är ett stort plus. Ett Irländkst liveband spelade då, men på matchdagar är det bara fotboll som gäller här. En och annan bortasupporter brukar också kliva in för att i fredlig anda diskutera. Väl värt ett besök.

 

3. The Blackstock

Finsbury Park

Enligt mig en ganska blek pub som ligger i korsningen Seven Sisters Road/Blackstock Road. De flesta Arsenal-fans som laddar i denna del av N5 innan matcherna väljer tyvärr för Blackstock Twelve Pins. Har varit inne här några gånger efter matcher, men då ganska sent och inga av de gånger har det varit något drag. Mycket vanligt folk som sitter och tar en pint eller ett glas vin.

Välj en annan pub!

 

4. The Gas Light

Finsbury Park

Har den sista tiden genomgått en enorm uppfräschning. Jag var där första gången 1998 och firade dubbeln. Då var det ett sunkigt gammalt hak med mycket känsla och myt. Gooners till bristningsgränsen, men sedan tyckte polisen det blev lite väl stökigt – då blev det kravaller. Nästa besök var ifjol – då höll man på att renoverade för fulla muggar. Antar att ställe är kanonfräscht nu. Brukar vara ett habilt vattenhål direkt efter ett besök på World of Arsenal Sport, som ligger mittemot.

Normala pubpriser.

 

5. Kings Head

Blackstock Road – Monsell Road

På dörren hänger en skylt som säger att hundar inte är välkomna, om Spurssupporters är detta framgår ej.

Väggarna pryds av Arsenalflaggor, matchtröjor och halsdukar.

Kings Head är en ganska liten pub. Man får snabbt känslan av att detta är en pub som har mer stammisar än turister. Besökarna är lite äldre och de flesta står i baren och diskuterar dagens bestyr med barpersonalen.

Ingen musik dånar ur högtalarna och stämningen i lokalen är lugn.

Det finns 8-9 bord med tillhörande soffor och stolar. Det är även ok att stå på trottoaren utanför och dricka.

På tapparna har man 7 sorters öl En pint Fosters kostar £2.40 och en Coca-Cola kostar £1.40, kall och god.

Snabb service av trevlig personal. Om du inte vill trängas med turister, sjungande supporterters är detta en pub att rekommendera.

Dom visar även matcher på en storbilds-tv.

 

6. The Arsenal Tavern

Blackstock Road – Mountgrove Road

Denna pub är en av de större i området runt Highbury. Matchdagar är här hög puls. Även fredagar lär det gå livat till då puben även har en nattklubb. Nattklubben går under namnet @club.

Matchdagar fungerar ordinarie pubavdelning och nattklubbavdelningen som en pub. På fredagar däremot separerar man de bägge och vill man gå på nattklubben så skall man gå in från Mountgrove road.

Det spelas musik på hög volym och det är fullt med folk både inne i puben och utanför på gatan.

Det finns inte mindre än tre barer här och i den stora baren jobbar inte mindre än sju personer den dagen vi är gäster här. Det är en bred publik som söker sig till denna pub och sorlet är högt.

Man har två projektorer och ett gäng större tv-apparater som brukar sända matcher. Matchdagar finns här inte så mycket bord och stolar inne i den större baren.

I den inre delen som fungerar som nattklubb finns det skinnsoffor längs med väggarna. Här brukar det sjungas före matcher och efter matcher. Efter vinstmatchen mot Leicesters flödade ölen och det sjöngs fram till stängning. En Fosters kostar £2.40, kall och god. Snabb service av stressad personal. En pub med bra puls och mycket folk.

 

7.The Auld Triangle

Kallas för The Plimsoll och ligger mellan Finsbury Park Station och North Bank. Om man promenerar St Thomas Road från Finsbury Park finner man puben på vänster sida. Ett mysigt litet ställe som brukar vara välfyllt på matchdagar. Ölen ligger på normalpris och precis som The Gunners Bar används även här gatan utanför när lokalen fyllts. De gånger jag varit där har stämningen varit ganska lugn och vill man sjunga upp sig innan match är detta inget ställe att rekomendera. Här står folk lugnt och sansat och snackar, men det kan hetta till och sånger ekar ut ur lokalen.

 

8.The Supporters Club

St. Thomas´s Road

Arsenals officiella supporterklubbs medlemspub som ligger på St Thomas Road. För att komma in krävs att man är medlem i AFSC (Guldmedlem) annars kostar det ett par pund i inträde. Stället är egentligen ingen pub och syns knappt utifrån. Men det lilla rummet brukar vara välfyllt med trogna Gooners. Ölen är billig, tror att vi betalade £1,50 förra gången vi var där. Håller öppnet när Arsenal spelar hemmamatcher. Mitt inne i lokalen står ett övertäckt biljardbord och väggarna är givetvis klädda med Arsenalgrejer.

Medelåldern brukar vara rätt hög och de fans som letar sig hit är rutinerade. Vill man har fart och stämning så är supporterklubbens pub inget att rekommendera. Här är det lugnt och städat både innan och efter match. Folk dricker pints och snackar skit, men det är trevligt.

 

9. T-bird

Blackstock Road

Känt för att många av de hårdare grabbarna brukar hänga här. Är mer av en miniklubb än en pub. Många går in och handlar en bira eller en Smirnoff och står sedan på gatan. Hög musik och ganska trendigt för att vara Islington.

Kan dock vara väl värt ett besök.

 

10. The Woodbine

Blackstock Road

En pub som ligger en stenkast ner från Gunners bar sett. Mycket folk av blandad ålder.

Matchdagar är det trångt här inne då lokalen är ganska liten och välbesökt.

Det går alldeles utmärkt att dricka sin öl ute på trottoaren.

Om du vill avnjuta din öl utomhus får du lov att dricka ur plastglas, precis i entrén ställer du sedan ditt glas på ett bord.

På onsdagar arrangerar man frågetävling och vill du vara med får du slanta upp £1.

Man kan matchdagar se på fotboll här då det finns en storbilds-tv och ett par mindre tv-apparater.

En Fosters kostade £2.20 och en Coca-Cola £1.

Ölen var inte speciellt kall och personalen var vi det tillfället vi var här ganska långsam.

Det kan vara oerhört bra sång här på matchdagar, men det kan också vara helt dött...

 

11. The Bank of Friendship

Blackstock Road

Precis där Blackstock Road övergår till Highbury park ligger Bank of Friendship. Puben ligger en bit upp på Blackstock sett från Gunners bar.

En pub som kan tyckas var en aning trång. Fortsätt gärna ut på innergården om du vill ta en nypa luft eller sitta ner och dricka din pint.

Fina dagar finns det möjlighet att se matcher på tv eller lyssna på matcher via radio på innergården.

Även inne på puben går det givetvis se matcher på de tv-apparater som finns. Puben har två barer och är välförsedd med bord och stolar. Här är det lite äldre publik. Om du tycker att det är för trångt och högljutt inne på Gunners så ta gärna och sväng förbi Bank of Friendship.

En Fosters kostar £2.40 och är kall och välsmakande. Servicen är god.

 

12. The Highbury Barn

Highbury Park Road

Har aldrig varit där innan någan match, men väl käkat en lunch. Stättet är stor med bord och stolar ute. Serverar bra mat och är mycket trevligt. Barkillen berättade för mig att stället är mycket välbesökt innan Arsenal matcher och nästa gång jag är i London och kollar Arsenal ska jag dit.

Bra priser och trevlig personal.

Rekommenderas!

 

13. Drayton Park

Drayton Park

Puben med samma namn som gatan. Har använts som bortalagets pub, men frågan är vad som händer när Ashburton Grove står färdigt. DÅ kommer puben att ligga på första parkett.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det noen som skal på Arsenal-Bolton,skal nemlig jeg :D

Gleder meg sykt!

Er det noen steder i London jeg burde få med meg?

Første gang til London vettu.

Jeg anbefaler London Eye på det sterkeste, der får du sett bl.a Wembley, Emirates, Big Ben og mye annet!

Bare til info så er nærmeste stasjon til hjulet, Waterloo.

Reis til Wembley, det er et mesterverk av et stadion!

Big Ben og Buckinghamslottet er jo helst en selfølge ;)

 

Godt råd: Prøv å ignorer det som er igjen av Highbury ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som skal på Arsenal-Bolton,skal nemlig jeg :D

Gleder meg sykt!

Er det noen steder i London jeg burde få med meg?

Første gang til London vettu.

Jeg anbefaler London Eye på det sterkeste, der får du sett bl.a Wembley, Emirates, Big Ben og mye annet!

Bare til info så er nærmeste stasjon til hjulet, Waterloo.

Reis til Wembley, det er et mesterverk av et stadion!

Big Ben og Buckinghamslottet er jo helst en selfølge ;)

 

Godt råd: Prøv å ignorer det som er igjen av Highbury ;)

 

oki,takk for tipset ;)

Skal kose meg veldig.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som skal på Arsenal-Bolton,skal nemlig jeg ;)

Gleder meg sykt!

Er det noen steder i London jeg burde få med meg?

Første gang til London vettu.

Jeg anbefaler London Eye på det sterkeste, der får du sett bl.a Wembley, Emirates, Big Ben og mye annet!

Bare til info så er nærmeste stasjon til hjulet, Waterloo.

Reis til Wembley, det er et mesterverk av et stadion!

Big Ben og Buckinghamslottet er jo helst en selfølge ;)

 

Godt råd: Prøv å ignorer det som er igjen av Highbury :o

 

oki,takk for tipset ;)

Skal kose meg veldig.

Vær du sikker, London er verdens beste by!!

Forresten, glemte å nevne handlegata Oxford Street ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Vært der begge gangene. Må si at siste gang nå var det elendig. Måtte vente 4 timer ekstra før vi fikk sjekket inn pga kluss, og frokosten var bare kaos. Trur det var en million mennesker der til 50 sitteplasser. I tillegg var det umulig å få mat omtrent, da det hele tiden var tomt. Kameraten min endte opp med å kun spise bønner til frokost under oppholdet.... Men såklart, er man ikke fler enn 2 stk som bare skal se fotball eller noe, så er ddet helt greit, men er man 6 stk, inkludert 3 tenåringsjenter som kun skal shoppe shoppe shoppe, så ble det hele ganske stressende...

 

Men som sagt, sikkert bedre om man kun er en liten gjeng som har samme formål med turen <_<

 

Ellers er hotellet omtrent nærmeste nabo til Oxford Street, så sånn sett er det perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har kjennskap til St Giles hotell? Hvordan evt beliggenheten er til Heathrow, Emirates og resten av London etc? ;)

Regner med det er St Giles hotellet i Central London du mener? ;)

 

Tottenham Court Road er nærmeste undergrunnsstasjon til St Giles hotel. For å komme deg dit fra Heathrow, ta undergrunnen (Piccadilly Line) som går mot Cockfosters. På Leicester Square stasjon, bytt til Northern Line som går til enten High Barnet, Edgware eller Mill Hill East. Første stopp er Tottenham Court Road. Tilbake til Heathrow tar du Northern Line som går til Kennington eller Morden. Bytt på Leicester Square igjen. Ta deretter Piccadilly Line til Heathrow Terminals 1-2-3. Du skal mest sansynlig gå av tuben på Heathrow Terminal 4, siden flyene fra Oslo benytter denne terminalen. Hvilken terminal du lander på sto ihvertfall oppgitt på bekreftelsen fra flyselskapet når flyturen var bestilt, da jeg var i London sist. :)

 

Dersom du er sporty kan du gå til/fra Leicester Square og hotellet, så slipper du byttingen av tog på TCR. Når det gjelder å komme seg til Arsenal Station, så tar du Piccadilly Line til Cockfosters fra Leicester Square (Har ikke tatt med byttingen fra Northern Line her). Fra Arsenal tar du Piccadilly Line til Heathrow Terminals 1-2-3 og bytter/går av på Leicester Square.

 

Kart over undergrunnssystemet i London kan du finne her: Link (Obs! Filen er i PDF format.)

Her er link til hjemmesiden til St Giles: Link

Hjemmesiden til TFL: LINK

 

Dere andre må gjerne rette meg hvis noe av dette er feil :)

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt Londontur nå.

Blir ferietur og fotball, og hotellet vi valgte ble Hyde Park Towers hotell.

 

Tror dette ligger et stykke fra Emirates(?) Så litt på http://www.tfl.gov.uk og fant etterhvert ut at det tar ca en halvtimes tid med tuben? Litt usikker på om dette stemmer, så kanskje noen som vet? :)

 

*Føler meg som skikkelig bonde i byen når jeg nå skar over for første gang*

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Frank: Det skal ta en knapp halvtime med tube mellom hotellet ditt (som ligger nærmest Bayswater stasjon) til Emirates, ja. Men det er alltid vanskelig å si nøyaktig. Det kan fort gå en del minutter på å gå inn og ut av stasjoner - King's Cross station (som du må bytte tube på) er en del større enn trikkestoppene i Oslo... Du tar iaf. Circle line (den gule) fra Bayswater til King's Cross og bytter der til Piccadilly line (den mørkeblå). Pass på at du velger riktig vei :D Det gjør ingenting (er heller en fordel for opplevelsen) å komme noen timer før kamp dersom det er seriekamp du skal på - er det Emirates Cup vet jeg ikke - det er jo første gang. Vær uansett gjerne tidlig ute. Min erfaring er at det går mer tid på tuben enn man regner med, men det er likevel klart den mest effektive måten å reise i London på. God tur!

Link to comment
Share on other sites

Skal over til høsten, og mest sansynlig så blir det Arsenal-Derby kampen, den 22 september, jeg skal se på.

 

Noen andre som har tenkt seg over på denne kampen også?

 

Men det jeg egentlig lurer på er om det er noen her som har bestilt omvising på Emirates før, altså via http://www.arsenal.com/stadiumtours? Og hvor skal man møte opp da omvisningen begynner?

Link to comment
Share on other sites

Skal over til høsten, og mest sansynlig så blir det Arsenal-Derby kampen, den 22 september, jeg skal se på.

 

Noen andre som har tenkt seg over på denne kampen også?

 

Men det jeg egentlig lurer på er om det er noen her som har bestilt omvising på Emirates før, altså via http://www.arsenal.com/stadiumtours? Og hvor skal man møte opp da omvisningen begynner?

 

Eg bestilte gjennom arsenal.com. Ingen problem. Møter opp ved directors/club level inngangen, i sør/øst hjørnet utfor AG.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg og fattern bestilt kampbilletter og hotell for Derby-kampen fra 21-23 september gjennom Reiseshop.no. Jeg så mer nøye på beskrivelsen av pakken etter at vi hadde bestilt, og det sto at det fulgte med en stadium tour voucher pr pers. Vil dette si at jeg ikke trenger å bestille noe stadium tour nå da? Dette fulgte visstnok med i pakken. Jaja, jeg er ihvertfall glad. Da ble jo omvisning ordnet automatisk! :D

 

Flyturen fikk vi meget billig (Synes jeg). Vi bestilte enveis billett med Norwegian fra Gardermoen til London Stansted, og deretter bestilte vi enveis billett med British Airways hjem igjen fra Heathrow. Pr pers kom disse enkeltbillettene til sammen på ca kr 1500,-.

 

Sammenlagt med hotell, kampbillett og flytur ble prisen på hele turen ca kr 4500,- pr pers.

 

Vet det kan gjøres billigere hvis man får billett gjennom AN, men når opphavet ikke er medlem, så gjør vi det på denne måten.

 

Og til dere som svarte på første innlegget mitt: Takk for svar! :D

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg og fattern bestilt kampbilletter og hotell for Derby-kampen fra 21-23 september gjennom Reiseshop.no. Jeg så mer nøye på beskrivelsen av pakken etter at vi hadde bestilt, og det sto at det fulgte med en stadium tour voucher pr pers. Vil dette si at jeg ikke trenger å bestille noe stadium tour nå da? Dette fulgte visstnok med i pakken. Jaja, jeg er ihvertfall glad. Da ble jo omvisning ordnet automatisk! :D

 

Flyturen fikk vi meget billig (Synes jeg). Vi bestilte enveis billett med Norwegian fra Gardermoen til London Stansted, og deretter bestilte vi enveis billett med British Airways hjem igjen fra Heathrow. Pr pers kom disse enkeltbillettene til sammen på ca kr 1500,-.

 

Sammenlagt med hotell, kampbillett og flytur ble prisen på hele turen ca kr 4500,- pr pers.

 

Vet det kan gjøres billigere hvis man får billett gjennom AN, men når opphavet ikke er medlem, så gjør vi det på denne måten.

 

Og til dere som svarte på første innlegget mitt: Takk for svar! ;)

 

Jeg skal også på Derby-kampen, såfremt at jeg får billett gjennom Red membership. Må vel vente 1 mnd. før jeg kan bestille.

Jeg drar noen dager tidligere enn dere og kan dermed prøve å få med meg CL-kamp tirsdag eller onsdagen før også. B) Derfor ordner jeg fly og hotell selv.

 

Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg har ikke booket noe enda, men skal det snart.

 

For min del blir det hotell fra 18.-21. sept. og deretter bo privat hos en kompis i Colchester til 25. sept.

Han skal også være med på kampene siden vi begge har membership, og skal prøve å få plasser sammen. Totalt én uke i England og forhåpentligvis to kamper på oss. ;)

Det ordna seg i fjor og prøver på det samme i år. :P

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg og fattern bestilt kampbilletter og hotell for Derby-kampen fra 21-23 september gjennom Reiseshop.no. Jeg så mer nøye på beskrivelsen av pakken etter at vi hadde bestilt, og det sto at det fulgte med en stadium tour voucher pr pers. Vil dette si at jeg ikke trenger å bestille noe stadium tour nå da? Dette fulgte visstnok med i pakken. Jaja, jeg er ihvertfall glad. Da ble jo omvisning ordnet automatisk! :D

 

Flyturen fikk vi meget billig (Synes jeg). Vi bestilte enveis billett med Norwegian fra Gardermoen til London Stansted, og deretter bestilte vi enveis billett med British Airways hjem igjen fra Heathrow. Pr pers kom disse enkeltbillettene til sammen på ca kr 1500,-.

 

Sammenlagt med hotell, kampbillett og flytur ble prisen på hele turen ca kr 4500,- pr pers.

 

Vet det kan gjøres billigere hvis man får billett gjennom AN, men når opphavet ikke er medlem, så gjør vi det på denne måten.

 

Og til dere som svarte på første innlegget mitt: Takk for svar! ;)

 

Jeg skal også på Derby-kampen, såfremt at jeg får billett gjennom Red membership. Må vel vente 1 mnd. før jeg kan bestille.

Jeg drar noen dager tidligere enn dere og kan dermed prøve å få med meg CL-kamp tirsdag eller onsdagen før også. ;) Derfor ordner jeg fly og hotell selv.

 

Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg har ikke booket noe enda, men skal det snart.

 

For min del blir det hotell fra 18.-21. sept. og deretter bo privat hos en kompis i Colchester til 25. sept.

Han skal også være med på kampene siden vi begge har membership, og skal prøve å få plasser sammen. Totalt én uke i England og forhåpentligvis to kamper på oss. B)

Det ordna seg i fjor og prøver på det samme i år. B)

Vi skal bo på Premier Travel Inn Kings Cross. Noen her som har bodd på dette hotellet tidligere? Noen erfaringer derfra?

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg og fattern bestilt kampbilletter og hotell for Derby-kampen fra 21-23 september gjennom Reiseshop.no. Jeg så mer nøye på beskrivelsen av pakken etter at vi hadde bestilt, og det sto at det fulgte med en stadium tour voucher pr pers. Vil dette si at jeg ikke trenger å bestille noe stadium tour nå da? Dette fulgte visstnok med i pakken. Jaja, jeg er ihvertfall glad. Da ble jo omvisning ordnet automatisk! :D

 

Flyturen fikk vi meget billig (Synes jeg). Vi bestilte enveis billett med Norwegian fra Gardermoen til London Stansted, og deretter bestilte vi enveis billett med British Airways hjem igjen fra Heathrow. Pr pers kom disse enkeltbillettene til sammen på ca kr 1500,-.

 

Sammenlagt med hotell, kampbillett og flytur ble prisen på hele turen ca kr 4500,- pr pers.

 

Vet det kan gjøres billigere hvis man får billett gjennom AN, men når opphavet ikke er medlem, så gjør vi det på denne måten.

 

Og til dere som svarte på første innlegget mitt: Takk for svar! :D

 

Jeg skal også på Derby-kampen, såfremt at jeg får billett gjennom Red membership. Må vel vente 1 mnd. før jeg kan bestille.

Jeg drar noen dager tidligere enn dere og kan dermed prøve å få med meg CL-kamp tirsdag eller onsdagen før også. ;) Derfor ordner jeg fly og hotell selv.

 

Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg har ikke booket noe enda, men skal det snart.

 

For min del blir det hotell fra 18.-21. sept. og deretter bo privat hos en kompis i Colchester til 25. sept.

Han skal også være med på kampene siden vi begge har membership, og skal prøve å få plasser sammen. Totalt én uke i England og forhåpentligvis to kamper på oss. ;)

Det ordna seg i fjor og prøver på det samme i år. B)

Vi skal bo på Premier Travel Inn Kings Cross. Noen her som har bodd på dette hotellet tidligere? Noen erfaringer derfra?

 

ok, det ble Hyde Park Towers Hotel for min del. £142 for 3 netter inkl. frokost. Grei pris det. :)

 

 

Hils Perry Groves fra meg når du er ute i Colchester, Caribo! Tin-Tin; a wonderful lad! ;)

 

Jepp, skal gjøre det hvis jeg ser han. :D

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg og fattern bestilt kampbilletter og hotell for Derby-kampen fra 21-23 september gjennom Reiseshop.no. Jeg så mer nøye på beskrivelsen av pakken etter at vi hadde bestilt, og det sto at det fulgte med en stadium tour voucher pr pers. Vil dette si at jeg ikke trenger å bestille noe stadium tour nå da? Dette fulgte visstnok med i pakken. Jaja, jeg er ihvertfall glad. Da ble jo omvisning ordnet automatisk! :)

 

Flyturen fikk vi meget billig (Synes jeg). Vi bestilte enveis billett med Norwegian fra Gardermoen til London Stansted, og deretter bestilte vi enveis billett med British Airways hjem igjen fra Heathrow. Pr pers kom disse enkeltbillettene til sammen på ca kr 1500,-.

 

Sammenlagt med hotell, kampbillett og flytur ble prisen på hele turen ca kr 4500,- pr pers.

 

Vet det kan gjøres billigere hvis man får billett gjennom AN, men når opphavet ikke er medlem, så gjør vi det på denne måten.

 

Og til dere som svarte på første innlegget mitt: Takk for svar! B)

 

Jeg skal også på Derby-kampen, såfremt at jeg får billett gjennom Red membership. Må vel vente 1 mnd. før jeg kan bestille.

Jeg drar noen dager tidligere enn dere og kan dermed prøve å få med meg CL-kamp tirsdag eller onsdagen før også. ;) Derfor ordner jeg fly og hotell selv.

 

Hvilket hotell skal dere bo på? Jeg har ikke booket noe enda, men skal det snart.

 

For min del blir det hotell fra 18.-21. sept. og deretter bo privat hos en kompis i Colchester til 25. sept.

Han skal også være med på kampene siden vi begge har membership, og skal prøve å få plasser sammen. Totalt én uke i England og forhåpentligvis to kamper på oss. :)

Det ordna seg i fjor og prøver på det samme i år. B)

 

 

 

Hva koster red membership?

Link to comment
Share on other sites

Hva koster red membership?

 

Eg betalte £20 for fornying av medlemskap nå i vår. Betalte £30 første gang, men da valgte eg å ta med en medlemskapspakke. Ved fornying var dette valgfritt, så eg valgte (dessverre) å velge alternativet uten pakken.

Link to comment
Share on other sites

Hva koster red membership?

 

Eg betalte £20 for fornying av medlemskap nå i vår. Betalte £30 første gang, men da valgte eg å ta med en medlemskapspakke. Ved fornying var dette valgfritt, så eg valgte (dessverre) å velge alternativet uten pakken.

 

 

 

Takker!

skal vurdere sterkt å kjøpe det, Var det så at man kun fikk kjøpt en billett pr membership? I såfall må jeg ordne red m til kona også!. jiiiiiha!

Link to comment
Share on other sites

Hva koster red membership?

 

Eg betalte £20 for fornying av medlemskap nå i vår. Betalte £30 første gang, men da valgte eg å ta med en medlemskapspakke. Ved fornying var dette valgfritt, så eg valgte (dessverre) å velge alternativet uten pakken.

 

 

 

Takker!

skal vurdere stert å kjøpe det, Var det så at man kun fikk kjøpt en billett pr membership? I såfall må jeg ordne red m til kona også!. jiiiiiha!

 

Det stemmer, 1 billett pr. medlemskap.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...