Jump to content

What to do, when in London


epdaman

Recommended Posts

Jeg skal være i London i helgen og lurer på om Everton - Arsenal sendes på tv-skjermene der borte og hvor det evt. er best å se kampen?

36377[/snapback]

Hvis den blir sendt på tv, bør du reise på en av disse Pubene.

Men hadde jeg vært deg, ville jeg reist til The Gunners Bar ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 545
  • Created
  • Last Reply
Guest bislett

Matchen kjøres på TV ja så da får jeg ta meg en tur.

 

Jeg skal være i London i helgen og lurer på om Everton - Arsenal sendes på tv-skjermene der borte og hvor det evt. er best å se kampen?

36377[/snapback]

Hvis den blir sendt på tv, bør du reise på en av disse Pubene.

Men hadde jeg vært deg, ville jeg reist til The Gunners Bar :D

36383[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Guest bislett

Noen som vet om noen av disse barene har trådløs sone eller PCer med netttilknytning?

Er det noen internettkafeer i strøket?

 

 

 

Jeg skal være i London i helgen og lurer på om Everton - Arsenal sendes på tv-skjermene der borte og hvor det evt. er best å se kampen?

36377[/snapback]

Hvis den blir sendt på tv, bør du reise på en av disse Pubene.

Men hadde jeg vært deg, ville jeg reist til The Gunners Bar :D

36383[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om noen av disse barene har  trådløs sone eller PCer med netttilknytning?

Er det noen internettkafeer i strøket?

 

 

 

Jeg skal være i London i helgen og lurer på om Everton - Arsenal sendes på tv-skjermene der borte og hvor det evt. er best å se kampen?

36377[/snapback]

Hvis den blir sendt på tv, bør du reise på en av disse Pubene.

Men hadde jeg vært deg, ville jeg reist til The Gunners Bar ;)

36383[/snapback]

36433[/snapback]

Har vært på The Gunners Bar selv og kunne ikke se noen PCer der. Lite sannsynslig at dem da har internett også vil jeg tro.

 

Internettkafeer kunne jeg heller ikke se når jeg gikk rundt i London's gater etter kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Chaz

Forfattet den , 11:31 PM Stort hotell, med mange små rom. Samt at politibilen uler hele natten gjennom Tottenham Court Road. Det var min erfaring for 15 år siden 

Kan jo ha endret seg på 15 år da, Chaz :D Snakka akkurat med en kompis i lunsjen, han sa St. Giles var bra. Men uansett blir det vel ikke hotellet jeg kommer til å huske....

 

Vi er to stk. som skal over. Kompisen er på Liverpool da. Det blir enormt!

Dette blir forøvrig min første og sannsynligvis siste tur på Highbury. Hvordan er det med omvisning på Highbury? Har det åpningstider omtrent som et museum?

 

Legger til at det blir fredag-mandag og Ryanair på oss.

Link to comment
Share on other sites

Joda Daggy, hotellet HAR bedret seg. Så vidt jeg vet er det relativt nyrenovert. Men akkurat det med de der jævla sirene tror jeg er et "problem" fremdeles. Og vær klar over at yids`en, norske sådanne, vistnok har brukt hotellet i det siste. Det drar ned! :D

Link to comment
Share on other sites

Joda Daggy, hotellet HAR bedret seg. Så vidt jeg vet er det relativt nyrenovert. Men akkurat det med de der jævla sirene tror jeg er et "problem" fremdeles. Og vær klar over at yids`en, norske sådanne, vistnok har brukt hotellet i det siste. Det drar ned! :D

38701[/snapback]

 

yids`en?

Spurs folk? Han kompisen jeg nevnte er en spurs mann... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Noen som kan anbefale en plass i London hvor jeg kan få en flott Arsenal-tattoo?

 

Jeg kan, men husker ikke helt adressa. Ta undergrund til Camden Town (Camden Market), følg markedsgata noen meter, så finner du en Tatoo shop på høyre sida. Hadde med meg en logo sjøl og de tok utfordringen på strak arm. Meget profesjonelle og seriøse.

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan anbefale en plass i London hvor jeg kan få en flott Arsenal-tattoo?

 

Jeg kan, men husker ikke helt adressa. Ta undergrund til Camden Town (Camden Market), følg markedsgata noen meter, så finner du en Tatoo shop på høyre sida. Hadde med meg en logo sjøl og de tok utfordringen på strak arm. Meget profesjonelle og seriøse.

 

Takk for svar!

Hvilket motiv valgte du? Det nye logo eller? Hva var prisen?

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan anbefale en plass i London hvor jeg kan få en flott Arsenal-tattoo?

 

Jeg kan, men husker ikke helt adressa. Ta undergrund til Camden Town (Camden Market), følg markedsgata noen meter, så finner du en Tatoo shop på høyre sida. Hadde med meg en logo sjøl og de tok utfordringen på strak arm. Meget profesjonelle og seriøse.

 

Takk for svar!

Hvilket motiv valgte du? Det nye logo eller? Hva var prisen?

 

 

Det var den nye logoen og jeg betalte £100 + litt for noen salver. Størelsen er ca 8x5 cm, i orginale farger og ser strålende ut (synes nå jeg da)

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Reiser i morgen for å se Real kampen. (Min første Highbury tur!) Er museet på Highbury åpent på dagen selv om det er kampdag? Tviler på det, men det er verdt å spørre.

 

Det er vennlige folk på Highbury så forklar at du har reist fra helt fra Norge så kan de sikkert fikse noe ;) Skader hvertfall ikke å spørre.

 

 

Museet er vel åpent på kampdager?

Fant følgende på museumsidene på Arsenal.com

 

Matchday admission is now open to everyone but the Museum can only accommodate 200 people, so please be patient if there's a queue. The Museum is also open on other selected days.

 

Så det er verdt ett forsøk

 

 

Det er nok ikke det nei, hvis du leser på sia, så står det; Museum Opening Times : Friday 9.30am - 4pm.

Link to comment
Share on other sites

Matchday admission is now open to everyone but the Museum can only accommodate 200 people, so please be patient if there's a queue. The Museum is also open on other selected days.

 

 

 

Det er nok ikke det nei, hvis du leser på sia, så står det; Museum Opening Times : Friday 9.30am - 4pm.

 

Så leser vi det som er uthevet en gang til ....

Link to comment
Share on other sites

Matchday admission is now open to everyone but the Museum can only accommodate 200 people, so please be patient if there's a queue. The Museum is also open on other selected days.

 

 

 

Det er nok ikke det nei, hvis du leser på sia, så står det; Museum Opening Times : Friday 9.30am - 4pm.

 

Så leser vi det som er uthevet en gang til ....

 

det må man også :lol:

 

meeen, da ere litt missvisende ja....

Link to comment
Share on other sites

Stort hotell, med mange små rom. Samt at politibilen uler hele natten gjennom Tottenham Court Road. Det var min erfaring for 15 år siden :huh:

 

Jepp, var der i helga. Og jeg som skrev at det kunne ha forandret seg, Chaz. Du hadde helt rett. Mye politibil uling ja. Men et veldig bra hotell ellers.

 

Reisen var fantastisk. Kampen magisk, den hadde alt. Det var rett og slett akkurat sånn jeg ville ha min eneste opplevelse på Highbury.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg skal til london i påska, og vil gjerne få med meg omvisning på highbury. Er det mulig å kjøpe billetter på forhånd? Og evt hvordan?

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar, Sindre. :P Ser at alt av omvisninger er utsolgt. Vil det si at det ikke er mulig og få med seg en omvisning, eller kan man møte opp og håpe at man får en plass?

Link to comment
Share on other sites

Drar over til London i påska, og skal reise med dama og et annet par.

Noen som kan anbefale restauranter? (god kvalitet og ikke enorme priser)

 

Tviler på at pubmaten blir godkjent av dama under hele oppholdet, siden dette ikke er av den vanlige gutte-turen :P

Link to comment
Share on other sites

Drar over til London i påska, og skal reise med dama og et annet par.

Noen som kan anbefale restauranter? (god kvalitet og ikke enorme priser)

 

Tviler på at pubmaten blir godkjent av dama under hele oppholdet, siden dette ikke er av den vanlige gutte-turen :P

 

The Tratoo i Abingdon Road. Sidegate til Kensington High Street. Like ved Kensington High Street Station. Spør etter eier og hovmester Salvatore, og hils fra meg. Lovely, lovely place. Jeg har trødd der siden 1978 og plassen er like trivelig den dag i dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Aresen

Jeg skal til London på søndag. Jeg har ikke billett og håper å få kjøpt ett til CL kampen mot Juventus på svart børsen. Har noen tips og erfaring om hvor kan få tak i haiene og når bør man helst være rundt Highbury? 3 -4 timer før avspark?

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar, Sindre. :P Ser at alt av omvisninger er utsolgt. Vil det si at det ikke er mulig og få med seg en omvisning, eller kan man møte opp og håpe at man får en plass?

 

Beklager, då blir det nok vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...