Jump to content

Nordmenn til Arsenal...?


Eboue

Recommended Posts

Helmik'n, nå undervurderer du nivået i PL. Jeg savner ikke Paddy. Vet du hvorfor? Fordi vi har Cesc. Og når du sier at Doffen ikke kan være SÅ mye dårligere, så tar du stregt tatt feil. Tenk deg en stjernespiller som Gamst, han måtte bruke 6 måneder på å slå igjennom, selv om han var tippeligaens klart beste spiller til før han dro. Doffen er ikke like god som Gamsten var og om Doffen og eventuelt Strømstad kommer til Londen, så er jeg redd de kommer til å stagnere fryktelig og råtne på benk. De ttrenger 1lagskamper og det får de i Start. Og når Start ikke er like gode lenger for dem, bør de finne seg en klubb som er hakket bedre, hvor de kan utviklet talentet sitt, og SÅ dra til en toppklubb om de er gode nok der.

23102[/snapback]

 

Jeg har aldri sagt at jeg savner Paddy. Jeg har også sagt at Cesc er en mer enn god nok erstatter. Men jeg trekker tilbake det at Hæstad kan bli/være like god som Cesc...glem det! Sorry, det er jo helt på jordet av meg å si det!!! :lol:

 

Men jeg mener at Hæstad ikke har veldig mye igjen før han kan komme seg til et lag i PL eller et eller annet lag i utlandet. Jeg ser at du er uenig, men jeg mener det!

Det kunne også vært at begge de to hadde blitt benket, men de hadde bygd seg opp og treneren deres hadde sett dem påt trening, for de har en veldig løpsstyrke, god kondis, god teknikk osv. så de hadde fått prøve seg. Og de hadde etter det fått prøve seg mer og mer! De to der og noen andre spillere i TL, er nesten for gode til at de kan være der lenger. De må få prøve seg på større utfordringer! (Jeg sier ikke nå at TL er lett for de, for det er det ikke, men jeg sier at de er gode nok til å få komme til utlandet!!!)

 

:) :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply
Helmik'n  , du må slutte å sammenligne Cesc med norske spillere. Det er ikke Cesc verdig :lol:

23106[/snapback]

 

Om du ser hva du leser eller?? :)

Jeg har trukket det tilbake fo lenge siden, og jeg har ikke sagt det utenom!!! :D

Den eneste grunnen til at jeg sammenligner Cesc med de norske spillerne er på grunn av at Cesc er den beste unge spilleren i (sikekrt) verden akkurat nå, og de norske jeg snakker om er stort sett unge midtbanespillere, og da blir det enkelt å bare sammenligne de(t)!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest jan-birger

jeg tror aldri Doffen hadde klart og takle et så stort nivå så raskt etter han ble "kjent" som fotballspiller..jeg tror det er best for Doffen sin del at han jobber seg oppover med forskjellige klubber før han kommer på et så stort nivå som og spille i england

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Det er nok en klok avgjørelse av Hæstad dette. Tror han gjør lurt i å ikke dra til klubber som Arsenal. For der vil det bli for lite spilletid, til at utviklinga hans skal gå riktig vei. Vi ser jo Gamst, han hadde muligheter til å gå til mye større klubber en Blackburn. Men han valgte rikitg og han har utvikla seg voldsomt.

 

Lykke til Hæstad.

Link to comment
Share on other sites

Som Start fan så skulle jeg gjerne hatt doffen i start, men som ARsenal fan så vil jeg absolutt ikke ha han der, tror han kommer til og gå på en kjempesmell i Premier Leauge, samme ved en eventuel overgang for Braaten, tror per dags dato at ingen i tippeligaen er god nok for laget vårt, om ikke for Premier Leauge, det er så utrolig stor forskjell på nivået, og det tror jeg den godeste Hæstad skal oppleve nå han kommer i dueller med spillere som Gilberto, Gerrard, Scholes Lampard, osv osv, han har selvsagt imponert i landslaget av og til, og ja,m han kommer til og få en brukbar kamp til tider, men tror ikke han holder dette nivået, desverre, men rykker Wigan ned, så er han nok championship materiale, han burde spilt i belgia, nederland eller noe slikt...men uansett, Lykke til Doffen, har spilt noen kamper mot han oppgjennom årene... :(

Link to comment
Share on other sites

Som Start supporter så mener jeg at Hæstad er laangt fra god nok for Arsenal. Mannen er best uten ball! Arsenal er et lag der samtlige spillere må være gode med ball.

 

Heller Strømstad spør du meg, men Braaten er den spilleren jeg kunne sett i Arsenal med en gang. Han kan utvikle seg til å bli en stjernespiller i Arsenal.

 

(Forøvrig synes jeg at Daniel Fredheim Holm er en meget god spiller som det også hadde vært spennende å hatt i Arsenal stallen. Han er teknisk og en god fotballspiller. Han har alle de egenskapene en spiller i PL burde ha.)

Link to comment
Share on other sites

Som Start supporter så mener jeg at Hæstad er laangt fra god nok for Arsenal. Mannen er best uten ball! Arsenal er et lag der samtlige spillere må være gode med ball.

 

Heller Strømstad spør du meg, men Braaten er den spilleren jeg kunne sett i Arsenal med en gang. Han kan utvikle seg til å bli en stjernespiller i Arsenal.

 

(Forøvrig synes jeg at Daniel Fredheim Holm er en meget god spiller som det også hadde vært spennende å hatt i Arsenal stallen. Han er teknisk og en god fotballspiller. Han har alle de egenskapene en spiller i PL burde ha.)

 

Bortsett fra å score mål! Det er jo en viktig egenskap for en spiss..

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fett med en norsk spiller i Arsenal. Da kunne vi fått litt mer spalteplass. For øyeblikket synes jeg Gamst og Carew er spillere vi kunne brukt(Da tenker jeg ikke på at vi har flere enn nok spillere i de posisjonene spesielt spiss). Henry skal visstnok ha uttalt at Carew er hans drømmespisspartner for en tid tilbake men det blir vel aldri noe av. Håper heller på Gamst, utrolig god spiller offensivt som også har utmerket seg med stor løpskapasitet noe Rosicky mangler. Gamst har og uttalt at han vil til en av de fire store en gang i fremtiden. Kanskje han kommer til Arsenal til sommeren? :o

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fett med en norsk spiller i Arsenal. Da kunne vi fått litt mer spalteplass. For øyeblikket synes jeg Gamst og Carew er spillere vi kunne brukt(Da tenker jeg ikke på at vi har flere enn nok spillere i de posisjonene spesielt spiss). Henry skal visstnok ha uttalt at Carew er hans drømmespisspartner for en tid tilbake men det blir vel aldri noe av. Håper heller på Gamst, utrolig god spiller offensivt som også har utmerket seg med stor løpskapasitet noe Rosicky mangler. Gamst har og uttalt at han vil til en av de fire store en gang i fremtiden. Kanskje han kommer til Arsenal til sommeren? :o

 

Jeg så det intervjuet på Canal+ og de vinkla hele artikkelen som ble skrevet om det feil. Han sa i utgangspunktet masse fine ting om hans gode venn og gamle nabo Steffen Iversen også spør intervjueren om Carew og da sier Henry noe om at Carew er ganske lik Ivers.

 

Så klarte de vinkle den artikkelen til å bli det den ble..

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært fett med en norsk spiller i Arsenal. Da kunne vi fått litt mer spalteplass. For øyeblikket synes jeg Gamst og Carew er spillere vi kunne brukt(Da tenker jeg ikke på at vi har flere enn nok spillere i de posisjonene spesielt spiss). Henry skal visstnok ha uttalt at Carew er hans drømmespisspartner for en tid tilbake men det blir vel aldri noe av. Håper heller på Gamst, utrolig god spiller offensivt som også har utmerket seg med stor løpskapasitet noe Rosicky mangler. Gamst har og uttalt at han vil til en av de fire store en gang i fremtiden. Kanskje han kommer til Arsenal til sommeren? :o

 

Jeg så det intervjuet på Canal+ og de vinkla hele artikkelen som ble skrevet om det feil. Han sa i utgangspunktet masse fine ting om hans gode venn og gamle nabo Steffen Iversen også spør intervjueren om Carew og da sier Henry noe om at Carew er ganske lik Ivers.

 

Så klarte de vinkle den artikkelen til å bli det den ble..

 

Da har jeg sett det og, for noen uker siden diktet jo flere medier opp vår tropp i ligacupkampen mot Pool. I tillegg til at det de skrev kun var tipping fra deres side viste det seg å være helt feil og. Jeg synes det er helt utrolig at journalister kan synke så dypt. Man leser ikke i mediene for å finne ut hvilke spillere de TROR Arsenal bruker i neste kamp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Synd ikke Arsenal klarte å snappe Flo før Leeds.

Det var utrolig! der gikk vi glipp av en stor spiller! En spiller som later som han går til høyre også går han til høyre. Tenk at vi ikke henta han..!

 

hehe..

 

Rett og slett.. Tore Andre Flo er Norges dårligste proff spiller nå omtrent så hvis vi først skal ha en nordmann, så synes jeg ikke Tore er den rette altså.

Link to comment
Share on other sites

Hva med Gamst'n? Meget god kamp i dag også, 1,5 assists og 1 flott skudd som resulterte i mål.

 

Om Arsenal først skal hente en nordmann synes jeg han er det eneste mulige alternativet, om det ikke finnes noen unge supertalenter fra Norge.

 

Gamst Pedersen er vel sammen med Riise den nordmannen som er nærmest Arsenal-kvalitet. Tror laget ville vært styrket med de to i stallen, selv om Gamsten selvsagt ikke ville komme foran Rosicky i køen. Gamst Pedersen imponerer i Blackburn, men jeg VIL ikke ha han i Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Synd ikke Arsenal klarte å snappe Flo før Leeds.

 

Kunne jo satt han innpå i en kamp. :)

Han scorer jo ALLTID i debuten, selv på sine eldre dager.

 

Nei, la oss heller hente Gamsten!

Kunne gitt litt konkurranse med Rosicky om venstrekantplassen(Eller kanskje ikke vært snauere enn å ta plassen). Tviler på at Gamsten kommer til en klubb der han mest sannsynlig blir spillende andrefiolin. Han holder seg vel i Blackburn til en klubb med ambisjoner om seriegull(Pool,ManU,Oss og Chelsea) sier de vil satse på han som førstevalg. Selv om Gamsten vel har spilt bedre enn Rosicky i år hadde vel Rosicky fått beholde plassen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...