Jump to content

Nordmenn til Arsenal...?


Eboue

Recommended Posts

Hverken Doffen, Grindheim, Dole eller Ole holder mål til å være aktuelle for Arsenal.

19594[/snapback]

 

Nei, kanskje ikke det...men talenter er de, det kan dere ikke ta fra dem!!!

---------------------------------------------

Men Daniel Fredheim-Holm er kanskje noe annet...tror kanskje at han kunne gjort det bra i Arsenal jeg...han er teknisk, har fart, skyter brukbart...god nok! :)

 

 

(Nå gjør jeg meg klar til at jeg får et ras av "Holm, hahaha, i Arsenal??? :lol: " svar... :D )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Holm, hahaha, i Arsenal??? :D

 

Må si jeg har store problemer med å se en nordmann som

ville vært et pluss for Arsenal i dag. Det gjelder ikke bare

Fredheim-Holm... Det vill nok utvilsomt vært et pluss for

Holm, Doffen eller Braathen om de hadde fått gå til Arsenal,

men det er nok bare "norske drømmer". Borch er vel den

som kom nærmest. Men Knut er ingen Jens...

Link to comment
Share on other sites

Holm, hahaha, i Arsenal??? :lol:

 

Må si jeg har store problemer med å se en nordmann som

ville vært et pluss for Arsenal i dag. Det gjelder ikke bare

Fredheim-Holm... Det vill nok utvilsomt vært et pluss for

Holm, Doffen eller Braathen om de hadde fått gå til Arsenal,

men det er nok bare "norske drømmer". Borch er vel den

som kom nærmest. Men Knut er ingen Jens...

19677[/snapback]

 

enig der ingen norske spillere er like gode som Gilberto silva eller kolo Toure f. eks

Link to comment
Share on other sites

Lydersen ble vel kjøpt mest for å spe på i Grahams lommebok...

Han var et bedre kjøp for Graham enn for Arsenal iaf. Litt synd,

ja, for Lydersen var god på den tiden! Er ikke så sikker på at

Carew heller har noe å gjøre i Arsenal - med tanke på de vi har.

Det er definitivt ikke en angriper vi trenger mest. Er også redd for

at Carews "formtopp" er forbigående, men det er jo lov å håpe at

den iaf varer til onsdag :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Uansett nordmann eller ikke, er jeg av den formening av at noe vi virkelig trenger, er en angriper. Få lag om noen som liker å tro at de menger seg blant Europas topp 8-10, er så tynt bekledd fremme.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Synes ikke denne tråden handler om det ryktet vi snakker om. Det går fra om Kristofer Hæstad skal til Arsenal, til at vi trenger enda en angriper. :withstupid:

Hvis vi skal diskutere Hæstad innpå her, så gjør vi det. Ikke sant?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen
Synes ikke denne tråden handler om det ryktet vi snakker om. Det går fra om Kristofer Hæstad skal til Arsenal, til at vi trenger enda en angriper. :withstupid:

Hvis vi skal diskutere Hæstad innpå her, så gjør vi det. Ikke sant?

20009[/snapback]

 

Skjerp deg mann.

Må kunne gå an å la en diskusjon gå sin gang. Mener du at jeg i den situasjonen hvor jeg ville diskutere videre det Didrik sa, burde starte en ny tråd angående dette? Eller burde jeg finne en "passende" tråd hvor jeg kunne håpe at han eller noen andre vil gå inn der og diskutere videre?

 

Jeg er helt med på at det går en grense for hva man skal snakke om under tråder, i forhold til tema. Men nå er jeg forsåvidt i nærheten av temaet ettersom det er snakk om Arsenal vil ha behov for en spiller som Hæstad, mens jeg belyser at jeg synes behovet for en angriper er like stort som en midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Synes ikke denne tråden handler om det ryktet vi snakker om. Det går fra om Kristofer Hæstad skal til Arsenal, til at vi trenger enda en angriper. :withstupid:

Hvis vi skal diskutere Hæstad innpå her, så gjør vi det. Ikke sant?

20009[/snapback]

 

Skjerp deg mann.

Må kunne gå an å la en diskusjon gå sin gang. Mener du at jeg i den situasjonen hvor jeg ville diskutere videre det Didrik sa, burde starte en ny tråd angående dette? Eller burde jeg finne en "passende" tråd hvor jeg kunne håpe at han eller noen andre vil gå inn der og diskutere videre?

 

Jeg er helt med på at det går en grense for hva man skal snakke om under tråder, i forhold til tema. Men nå er jeg forsåvidt i nærheten av temaet ettersom det er snakk om Arsenal vil ha behov for en spiller som Hæstad, mens jeg belyser at jeg synes behovet for en angriper er like stort som en midtbanespiller.

20017[/snapback]

Merkelig hvor taus du har vært i det siste...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Merkelig hvor taus du har vært i det siste...

20020[/snapback]

 

 

Hva i huleste er det du mener med dette?

 

At det er merkelig at jeg ikke er så mye her inne som jeg var før?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Merkelig hvor taus du har vært i det siste...

20020[/snapback]

 

 

Hva i huleste er det du mener med dette?

 

At det er merkelig at jeg ikke er så mye her inne som jeg var før?

20133[/snapback]

Jepp!

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

Hva er det som er merkelig med at jeg synes forumet er dårligere enn før, og at jeg dermed ikke gidder å bruke noe særlig tid her inne?

 

Det som vel er merkelig er hvordan du oppfører deg som en moderator uten å være det..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

hehe....ja.

 

jeg skjønner fortsatt ikke hvor du vil hen....

 

jeg liker å diskutere start også med folk som ikke holder med laget. Dermed synes jeg det er stas å ta opp diskusjonsemnet enten det er i kameratgjengen min her i oslo, på jobben, på pubben eller på diverse forum på internett.

 

Jeg synes fortsatt dette forumet er mye mindre interessant enn før, og bruker dermed mindre tid her inne. Har du fått det inn i trønderskallen din nå?

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
hehe....ja.

 

jeg skjønner fortsatt ikke hvor du vil hen....

 

jeg liker å diskutere start også med folk som ikke holder med laget. Dermed synes jeg det er stas å ta opp diskusjonsemnet enten det er i kameratgjengen min her i oslo, på jobben, på pubben eller på diverse forum på internett.

 

Jeg synes fortsatt dette forumet er mye mindre interessant enn før, og bruker dermed mindre tid her inne. Har du fått det inn i trønderskallen din nå?

20342[/snapback]

Oi sann, litt sur i stemmen?

Eller kanskje hendene?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Willer

Doffen og Daniel Braathen... dette tror jeg virkelig er emner som Wenger kan utvikle til topp spillere.

 

Doffen har jo duellstyrken som skal til...og som vi kanskje savner på midtbanen.

Braathen har en fantastisk duellstyrke i tillegg til fart... Spesielt duellstyrke savner vi på topp.

 

Dette er jo billige spillere som Wenger kan utvikle. Hadde vært moro med en nordmann eller to i Gunners...

 

Synspunkt?

Link to comment
Share on other sites

Doffen og Daniel Braathen... dette tror jeg virkelig er emner som Wenger kan utvikle til topp spillere.

 

Doffen har jo duellstyrken som skal til...og som vi kanskje savner på midtbanen.

Braathen har en fantastisk duellstyrke i tillegg til fart... Spesielt duellstyrke savner vi på topp.

 

Dette er jo billige spillere som Wenger kan utvikle. Hadde vært moro med en nordmann eller to i Gunners...

 

Synspunkt?

22731[/snapback]

 

Helt enig med edg Willer!

 

Begge de to har stor fart og teknikk. De har også kraft i kroppen, særlig Braathen. Braathen han en veldig kraft i kroppen som er kanskje positivt sjelden hos spisser. Jeg er også enig i at Wenger kunne utvikle disse to, hvis han hadde fått de til klubben for en relativt billig penge! Men når jeg tenker meg om så kommer Hæstad etter både Cesc og Flamini i rekka der han spiller. Men da er det egentlig bare Braathen som er igjen som "brukbar". Men Daniel Braathen i Arsenal; ikke dumt, ikke dumt! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Doffen og Daniel Braathen... dette tror jeg virkelig er emner som Wenger kan utvikle til topp spillere.

 

Doffen har jo duellstyrken som skal til...og som vi kanskje savner på midtbanen.

Braathen har en fantastisk duellstyrke i tillegg til fart... Spesielt duellstyrke savner vi på topp.

 

Dette er jo billige spillere som Wenger kan utvikle. Hadde vært moro med en nordmann eller to i Gunners...

 

Synspunkt?

22731[/snapback]

 

Helt enig med edg Willer!

 

Begge de to har stor fart og teknikk. De har også kraft i kroppen, særlig Braathen. Braathen han en veldig kraft i kroppen som er kanskje positivt sjelden hos spisser. Jeg er også enig i at Wenger kunne utvikle disse to, hvis han hadde fått de til klubben for en relativt billig penge! Men når jeg tenker meg om så kommer Hæstad etter både Cesc og Flamini i rekka der han spiller. Men da er det egentlig bare Braathen som er igjen som "brukbar". Men Daniel Braathen i Arsenal; ikke dumt, ikke dumt! :)

22732[/snapback]

 

Braaten og Doffen er uten tvil talenter og Wenger har uten tvil evne til utvikle talenter til toppspillere, men jeg har en lite mistanke om at både Braaten og Doffen er kommet til det stadiet der det kun er førstelagsfotball som vil gi ytterligere fremgang. Utsiktene til slik erfaring ved en evt. Arsenal-overgang er yderst begrenset.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er rykter om at spioner fra Arsenal var i Norge for å se, Hæstad og Strømstad i kampen mot Vålerenga. Dette var en kamp hvor enga ble utspilt etter alle kunstens regler. Denne kampen måtte være den beste reklame med tanke på en eventuell arsenalkontrakt for de to gutta. Jeg er blant de som synes hæstad kanskje er norges beste spiller og jeg tror han med sin innsats, vilje, styrke, innstilling og ikke minst hans lynhurtige lave tyngdepunkt kunne bidra mye for arsenal.

 

Kanskje er det noe av dette som ligger og lurer i overgangsvinduet i januar.

 

 

http://www.arseblog.com/index.php#October12

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er rykter om at spioner fra Arsenal var i Norge for å se, Hæstad og Strømstad i kampen mot Vålerenga. Dette var en kamp hvor enga ble utspilt etter alle kunstens regler. Denne kampen måtte være den beste reklame med tanke på en eventuell arsenalkontrakt for de to gutta. Jeg er blant de som synes hæstad kanskje er norges beste spiller og jeg tror han med sin innsats, vilje, styrke, innstilling og ikke minst hans lynhurtige lave tyngdepunkt kunne bidra mye for arsenal.

 

Kanskje er det noe av dette som ligger og lurer i overgangsvinduet i januar.

 

 

http://www.arseblog.com/index.php#October12

23052[/snapback]

 

Jeg er også en av de som synes at Hæstad er en (eller er) av de /den beste spilleren i TL! Han har ikke lenge igjen før han kan komme til utlandet. Enten det blir Tyskland, England, Spania, Italia, Frankrike eller har søren heller, så har han ikke så lenge igjen. Og jeg ser ikke bort fra at Arsenal kan oppdra både Strøstad og Hæstad i samme "bås". De kan begynne på stadiet til juniorlaget til Arsenal er på nå, så bygger de seg oppover og oppover gabske fort, for begge de to er allerede nesten modne for å spille på et A-lag i PL. Hæstad kan ikke være så veldig mye dårligere enn Fabregas faktisk (bare tenker høyt nå asså.) Og han kan komme både like langt og kanskje lengre enn det Cesc er kommet nå. Både Hæstad og Strømstad er agressive spillere, men som enda kan være litt for "spe." Begge er veldig lave og små, noe som kanskje Cesc også er. Men jeg regner de norske her som mindre. Og Fabregas kommer nok lengre en de, men det jeg prøver å komme frem til her er at "Doffen" og Strømstad ikke er langt fra en karriære ute i fra Norge iallefall!

Link to comment
Share on other sites

Helmik'n, nå undervurderer du nivået i PL. Jeg savner ikke Paddy. Vet du hvorfor? Fordi vi har Cesc. Og når du sier at Doffen ikke kan være SÅ mye dårligere, så tar du stregt tatt feil. Tenk deg en stjernespiller som Gamst, han måtte bruke 6 måneder på å slå igjennom, selv om han var tippeligaens klart beste spiller til før han dro. Doffen er ikke like god som Gamsten var og om Doffen og eventuelt Strømstad kommer til Londen, så er jeg redd de kommer til å stagnere fryktelig og råtne på benk. De ttrenger 1lagskamper og det får de i Start. Og når Start ikke er like gode lenger for dem, bør de finne seg en klubb som er hakket bedre, hvor de kan utviklet talentet sitt, og SÅ dra til en toppklubb om de er gode nok der.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...