Jump to content

Nordmenn til Arsenal...?


Eboue

Recommended Posts

Denne spilleren syntes jeg det hadde vært morsomt å få til klubben:

 

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...Gamst&channel=&

Nei takk..

Vi trenger en driblesterk ving med stor fart.

Marc Overmars egentlig.

Med Overmars, Ian Wright, Tony Adams og David Seaman inn, hadde vi vært ligautfordrere med en gang.

 

Hmm..kom til å tenke på at det denne sommeren er akkurat 10 år siden den sommeren hvor vi handlet inn Petit og Overmars og gikk videre til å vår første double på 27 år..

 

jeg er litt enig å litt uenig med deg.

Savner også en ving med stor fart som kan terrorisere forsvarere ,slik som overmars gjorde.

Men ser du på en spiller som pires så hadde han ikke noen enorm fart,men egentlig veldig annerledes egenskaper enn overmars.

Synes pires og gamst er litt like,di har begge en brukbar kreativ side,og er habile avsluttere.

En annen ting som di har,og som er like viktig som fart er det å kunne dukke opp der ballen havner,og ta disse lange løpene på bakerste stolpe.

Så vist vi kjøper gamst så tror jeg vi får en spiller som kommer til å gjøre det veldig bra .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Denne spilleren syntes jeg det hadde vært morsomt å få til klubben:

 

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...Gamst&channel=&

Tror ikke Gamsten er go nok for Arsenal, ikke man u, liverpool eller €he£$ea for den sakt skyld. Er nok bare Tottenham som er interesert av de klubbene som står nevnt i denne artikelen. Gamsten vil nok gjøre lurt i å bli i Blackburnen stund til. Der har han heltestatus blandt fansen, en sentral plass i laget og er managerens førstevalg...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da har vi fått en Nordmann i Arsenal,folkens :) :) :) :)

Håvard Nordtveit. ;)

Velkommen til oss :P

Og lykke til,han kan bli en hitt.

 

Om fire år er han en av verdens beste stoppere :D

Link to comment
Share on other sites

Får håpe han er verdens beste midtstopper om fire år. Men han er bare en av mange talenter fra utlandet som kommer til engelske klubber hvert år så vi får ikke ta det på forskudd. Det er mange som blir flopper og ender opp med og dra tilbake til hjemmlig serie som middelmodige spillere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...