Jump to content

Nordmenn til Arsenal...?


Eboue

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Tror ikkje Doffen hadde vært klart for å spille på et så strort nivå allerede nå, han har talentet...........kansje neste sesong!!

 

 

Viss Arsenal trenger ein ny midtbane spiller, så må det være av skikkelig klasse...........ikkje det at Doffen er dårlig, er en stor Start og Doffen fan sjøl, men tror ærlig at han må vente enda et år!!

 

 

Forresten...........han er Man U fan!! dust

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Jeg mener at Hæstad er for liten og lett. Nå er jo Cesc veldig liten også, men han er også mye bedre enn Hæstad.

 

Dessuten har ikke Hæstad's spill imponert meg såpass at han bør komme til Arsenal. Han har fortsatt mye å gå på.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Det er vel ikke bare Hæstad som var grunnen til at Arsenal var der. Hvis Arsenal er interessert i Hæstad blir den kampen som å slå to fluer i en smekk! Senderos spilte jo også kampen, så Arsenal så nok på han også!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke bare Hæstad som var grunnen til at Arsenal var der. Hvis Arsenal er interessert i Hæstad blir den kampen som å slå to fluer i en smekk! Senderos spilte jo også kampen, så Arsenal så nok på han også!

18118[/snapback]

 

 

Enig med deg der gett! HVIS arsenal var der, noe som ikke er sikkert, er de nok ikke veldig interrisert i hæstad.. i alle fall ikke slik han er nå! vi har flere unge, og gode midtbaner i arsenal nå! trenger ikke enda en!

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb
Det er vel ikke bare Hæstad som var grunnen til at Arsenal var der. Hvis Arsenal er interessert i Hæstad blir den kampen som å slå to fluer i en smekk! Senderos spilte jo også kampen, så Arsenal så nok på han også!

18118[/snapback]

 

 

Enig med deg der gett! HVIS arsenal var der, noe som ikke er sikkert, er de nok ikke veldig interrisert i hæstad.. i alle fall ikke slik han er nå! vi har flere unge, og gode midtbaner i arsenal nå! trenger ikke enda en!

18131[/snapback]

 

helt enig i det du sier der!

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Utelukket!

 

Hvilke kvaliteter har denne "Doffen" (og for så vidt hvilken som helst annen norsk "midtbanesliter") som Arsenal ikke har i dag?

 

Svar: Absolutt ingen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen
Utelukket!

 

Hvilke kvaliteter har denne "Doffen" (og for så vidt hvilken som helst annen norsk "midtbanesliter") som Arsenal ikke har i dag?

 

Svar: Absolutt ingen.

18644[/snapback]

 

Først av alt, jeg sier på ingen måte at han er en spiller som ville gått rett inn på laget vårt.

Men må bare få poengtere at han har "absolutt ingen" kvaliteter som Arsenal ikke har i dag er rett og slett feil. Jeg har sett hvert minutt av samtlige kamper han har spilt i år, og han har utviklet seg noe enormt fra i fjor. Vi har ingen på Arsenal som på noen som helst måte spiller som en typisk midtbaneterrier slik for eksempel gattuso spiller. Det har selvfølgelig noe med spillestil å gjøre også. Hos Arsenal ligger de sentrale gjerne mye dypere enn hva Doffen gjør i Start, når motstanderen har ballen. Det nærmeste en kommer Doffen i Arsenal er faktisk Gilberto, men disse er også langt i fra hverandre. Så etter min mening har han absolutt kvaliteter som vi kan trenge i Arsenal, men om disse er gode nok til å "betale" for de kvalitetene han ikke har, ja det er en helt annen sak.

Link to comment
Share on other sites

Utelukket!

 

Hvilke kvaliteter har denne "Doffen" (og for så vidt hvilken som helst annen norsk "midtbanesliter") som Arsenal ikke har i dag?

 

Svar: Absolutt ingen.

18644[/snapback]

 

Først av alt, jeg sier på ingen måte at han er en spiller som ville gått rett inn på laget vårt.

Men må bare få poengtere at han har "absolutt ingen" kvaliteter som Arsenal ikke har i dag er rett og slett feil. Jeg har sett hvert minutt av samtlige kamper han har spilt i år, og han har utviklet seg noe enormt fra i fjor. Vi har ingen på Arsenal som på noen som helst måte spiller som en typisk midtbaneterrier slik for eksempel gattuso spiller. Det har selvfølgelig noe med spillestil å gjøre også. Hos Arsenal ligger de sentrale gjerne mye dypere enn hva Doffen gjør i Start, når motstanderen har ballen. Det nærmeste en kommer Doffen i Arsenal er faktisk Gilberto, men disse er også langt i fra hverandre. Så etter min mening har han absolutt kvaliteter som vi kan trenge i Arsenal, men om disse er gode nok til å "betale" for de kvalitetene han ikke har, ja det er en helt annen sak.

18931[/snapback]

 

Det nærmeste en kommer Doffen i Arsenal er Flamini/Fabregas etter min mening.

De er mer aggressive på press og spesielt Flamini er en terrier. Uten sammenligning

forøvrig.

Gilberto er alt for laid back som spiller i forhold til Doffen.

 

Når det er sagt syns jeg det begynner å bli rart at hver gang en norsk spiller gjør det

bra hjemme så er han plutselig god nok for Arsenal.

Som jeg ser det er det kun en fotballspiller fra Norge som kunne vært noe

for oss.

Hvem det er har jeg nevnt i en annen tråd.(men han er ikke verdensklasse han hell) :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazzmakrellen

jo er enig i at Flamini nok er en spiller som har noen av kvalitetene som doffen har, men heller ikke han er den typen som takler så fort det er en anledning. synes vi har mistet mye taklingskraft på midten etter at Paddy forsvant. Men som sagt, jeg sier IKKE at Doffen ergod nok for Arsenal. (Men det ville vært perfekt for meg om det skulle skjedd, da det ville gjort det veldig mye enklere for meg å få billett :huh: )

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Heller Grindheim.

18634[/snapback]

 

Ikke Grindheim heller! Har faen ikke talent verken han eller Hæstad

18959[/snapback]

 

Både Grindheim og Hæstad er forholdsvis store talenter, i norsk og nordisk målestokk, men min påstand er at de ikke er talentfulle nok for en klubb som Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Heller Grindheim.

18634[/snapback]

 

Ikke Grindheim heller! Har faen ikke talent verken han eller Hæstad

18959[/snapback]

 

Du kan bare ikke påstå at ikke verken Grindheim eller Hæstad er talenter!!! :rolleyes:

Det er de...ikke noe å snakke om engang!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Hverken Doffen, Grindheim, Dole eller Ole holder mål til å være aktuelle for Arsenal.

Akkurat nå er det fint lite å finne i Norge for Arsenal.

Kanskje burde Myhre blitt valgt før Poom, det er vel den eneste sjanse vi hadde for å få litt mer blest om klubben.

19594[/snapback]

 

 

Ikke helt riktig dette Oskar, Daniel Braathen er den desidert mest talentfulle spilleren i Norge for tiden, problemet med ham er at han holder på å rote bort talentet sitt.

Arsene har ham allerede på blokka si og det kan være redningen for dette unike talentet.

Link to comment
Share on other sites

Hverken Doffen, Grindheim, Dole eller Ole holder mål til å være aktuelle for Arsenal.

Akkurat nå er det fint lite å finne i Norge for Arsenal.

Kanskje burde Myhre blitt valgt før Poom, det er vel den eneste sjanse vi hadde for å få litt mer blest om klubben.

19594[/snapback]

 

 

Ikke helt riktig dette Oskar, Daniel Braathen er den desidert mest talentfulle spilleren i Norge for tiden, problemet med ham er at han holder på å rote bort talentet sitt.

Arsene har ham allerede på blokka si og det kan være redningen for dette unike talentet.

19599[/snapback]

 

Jo skal være litt enig med deg i det. Men det er mye som må bearbeides med Braathen.

Men er det noen som klarer det, ja så er det Wenger og hans stab.

Men pr. dato har ingen kompetanse nok til å bli Arsenalspiller, selv om de har et iboende talent......

19612[/snapback]

 

Vent og se, om et par år er Fredheim Holm Arsenal spiller :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...