Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Det er rett og slett kvalmt og se ManU når de spiller seriekamp hjemme, dommerne blir så sinnsykt påvirket av publikum at det er til å spy av. Det skal sies at dagens straffe var grei(dog ekstremt idiotisk av Pienaar, fy faen så unødvendig å felle en spiller på vei vekk fra mål på den måten). Men se bare på den ekstratiden som blir lagt til; tre stakkarslige minutter, hva ville det blitt om ManU enda ikke hadde scoret? Det blir litt som når RBK først får fem minutter til å score et avgjørende mål, så etter å ha scort slipper unna det siste siden de allerede leder.

 

Dette er en stor skam for engelsk fotball, ALLE lag skal ha akkurat samme sjanser for å få straffer og frispark uavhengig av størrelse, tabelposisjon og publikumsoppmøte. Det finnes sikkert i en viss grad hos oss og, men ikke i nærheten av hva det gjør på OT. Dette må tas tak i av FA!

 

 

Sinnsykt skuffende og trist at de til slutt fikk enda en seier, det var sinnsykt fortjent men likevel ektremt unødvendig iom at Everton etter alt å dømme hadde fått med seg poeng om det ikke plutselig hadde klikket for Pienaar. Vi kunne fått en sårt tiltrengt tre poengs ledelse, men det endte opp med at Manu tok enda en seier på hjemmebane, de har ikke tapt poeng hjemme siden serieåpningen, i mine øyne er det ikke rart da de har et fantastisk spillermateriale samt så og si ALLTID har dommeren på sin side i avgjørende situasjoner, også når avgjørelsen er hakkende gal. Så lenge hjemmefansen liker det, gjør dommeren det.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo bomma på straffe nå nettopp for Shitchester United!!

 

Endelig! Har venta så lenge på at han skal bomme på en straffe en gang. Han filmer seg jo omtrent til alle straffer, så det er fullt fortjent at han bommer på en nå. (Selv om det denne gangen var en hands av Spector)

 

C'mon West Ham!!!! Utligning snart nå!!!!!!!!

 

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!! West Ham!!!!

 

1-1. Anton Ferdinand!!

Link to comment
Share on other sites

JAAAA!! Takk Freddie & Co (selv om han ikke var særlig god)!

 

Nydelig å se West Ham fansen synge "I'm forever blowing bubbles" etter dette her! TAKK! :D

 

Da trenger vi kun uavgjort for å ta tilbake serieledelsen.

 

By the way: Upson is still a gooner! :) :D

Link to comment
Share on other sites

By the way: Upson is still a gooner! :) :P

Upson senka United, Harper senka Liverpool og selvfølgelig Sebbe Larsson senka Tottene. God hjelp vi har fått ja, sikkert flere jeg ikke kommer på i farta ;)

 

Men dette var herlig, 2 dager med mobbing og nå holder medgangssupporterne kjeft igjen ;) Fuckin excellent! We are top of the league, hvor vi hører hjemme :P "Crynaldo" straffet var vel kampens høydepunkt, samt å se Fergie "tygge" tyggis på tribunen :P

Link to comment
Share on other sites

JAAAA!! Takk Freddie & Co (selv om han ikke var særlig god)!

 

Nydelig å se West Ham fansen synge "I'm forever blowing bubbles" etter dette her! TAKK! :)

 

Da trenger vi kun uavgjort for å ta tilbake serieledelsen.

 

By the way: Upson is still a gooner! :P :P

 

Må vel vinne? Manu har bedre målforskjell!

 

Ah. Det stemmer. Tenkte ikke på vår 0-0 kamp, og deres 4-0. Du har selvsagt helt rett. Inkludert vår 3 + mål i dag, er vi faktisk ennå bak dem.

 

Forresten HERLIG å ta tilbake serieledelsen! :P ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport...ticle632426.ece

 

Fergie sier: What annoys me about some players today is this personal glory thing. They score a goal and then knock players out of the way so they can have their own private, personal gratification and praise from the fans. It's ugly seeing these kind of celebrations.

These present-day footballers need to be noticed, with their earrings and tattoos.

 

Nå bør vel Ronaldo snart ta hintet? ;)

Ellers for en gangs skyld veldig kloke ord fra Alex :D

Link to comment
Share on other sites

Eg gjorde eit forsøk på å sjå Villa - Manu idag, men det bakfyrte gitt.. eg sovna tidlig i 2.omgang, så no får eg sikkert ikkje sove i natt.. ;)

 

Er det mulig å vere så rævva kjedelig?! Er nesten glad for at "glansbildet" Rooney scora, slik at vi slepp å sjå Manu i fleire kampar enn nødvendig....

Link to comment
Share on other sites

Der scoret verdens største bøg for manu; Cristina Ronaldo.

 

Hvorfor i all verden hopper muren? En mur skal stå stille. Basta bom.

 

Edit: Der scoret også huleboeren Carl Tevez.

 

Men det jeg er mest sur på akkurat nå er at vi ikke klarte å ta ALLE poengene HJEMME mot patetiske, fattige, rævva, )/(&/%&¤% Birmingham.

 

EDIT2: Der scoret homoen nok en gang for (=&/%%¤&¤-laget.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...