Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Ikke dra den for langt nå da. Det gule kortet han fikk for filming burde han aldri hatt. United ble nok snytt for straffe mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Det gule kortet han fikk for filming burde han aldri hatt. United ble nok snytt for straffe mener jeg.

Skandaløst at du sier det. Han hopper jo over keeper, null kontakt, og faller som ei flue. Han gjør seg klar til å hoppe over Niemi i det ballen blir spilt igjennom til han.

 

Kan tenke meg mye som er skandaløst, utsagnet mitt er ikke det. Jeg kan ikke se hvordan han kan holde seg på beina der.

Link to comment
Share on other sites

Det gule kortet han fikk for filming burde han aldri hatt. United ble nok snytt for straffe mener jeg.

Skandaløst at du sier det. Han hopper jo over keeper, null kontakt, og faller som ei flue. Han gjør seg klar til å hoppe over Niemi i det ballen blir spilt igjennom til han.

 

Kan tenke meg mye som er skandaløst, utsagnet mitt er ikke det. Jeg kan ikke se hvordan han kan holde seg på beina der.

Hadde han hoppet slik som man gjør når man løper f.eks 100m. hekk, da hadde han holdt seg lett på beina. Istedet skal han hoppe over på et klossete vis, noe som garanterer at han ikke klarer å holde seg på beina. Ergo; dive.

 

Han bøyer overkroppen frem før han hopper. Han nærmest stuper over keeper, noe som ser idiotisk ut, og noe som faktisk er idiotisk. Ikke rart han er stemplet som en diver, han prøver jo aldri på noe annet enn å filme.

Link to comment
Share on other sites

Vi er enig om å være uenig. Skulle likt å se hva du hadde sagt om det hadde vært f.eks. van Persie som hadde gjort noe liknende :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, moro at gamle blånesa Fergie fortsetter å uttale seg om at "Arsenal will lose points".

Selvfølgelig kommer vi til å gjøre det, men fortsett å konsentrer deg om oss du, så kanskje dere også kommer til å tape en del poeng fremover.

Link to comment
Share on other sites

Vi er enig om å være uenig. Skulle likt å se hva du hadde sagt om det hadde vært f.eks. van Persie som hadde gjort noe liknende ;)

Ja der er vi enige :(, men jeg hadde nok sagt det samme, dersom det fortsatt ikke er kontakt mellom keeper og angriper. :D

Veldig vanskelig situasjon. Ja, Ronaldo legger til mye ekstra, og det er ingen kontakt mellom dem. Men Ronaldo kommer i stor fart og blir hindret av Niemi i å få ballen tilbake etter å ha spilt den forbi keeperen. Det store spørsmålet er om Ronaldo ville rukket ballen før Fulham forsvaret dersom keeperen ikke hadde hindret han. Gult kort synes jeg det i alle fall ikke er! Gutten diver mye, men i dette tilfellet synes jeg det blir feil å kritsere han.

Link to comment
Share on other sites

http://youtube.com/watch?v=3KSzaZeSNd0 Her er videon. Dette er filming, fortjener vel kanskje rødt for å klappe slik til dommeren?

Uansett så skulle ha Ronaldo hatt Gult lenge før den situasjonen, han filmer hele tiden. Og det er opptil flere ganger i hver eneste kamp.

Skjønner ikke at han ikke skjemmes? Hele verden ser det i reprise.

 

Her er forresten noen grunner til at Ronaldo er storfavoritt til å stikke av med en Oskar pris: http://youtube.com/watch?v=QB6Cd87s2D0

Link to comment
Share on other sites

http://youtube.com/watch?v=3KSzaZeSNd0 Her er videon. Dette er filming, fortjener vel kanskje rødt for å klappe slik til dommeren?

Uansett så skulle ha Ronaldo hatt Gult lenge før den situasjonen, han filmer hele tiden. Og det er opptil flere ganger i hver eneste kamp.

Skjønner ikke at han ikke skjemmes? Hele verden ser det i reprise.

 

Her er forresten noen grunner til at Ronaldo er storfavoritt til å stikke av med en Oskar pris: http://youtube.com/watch?v=QB6Cd87s2D0

 

Pen skryteliste det der.. Bør vel nevnes at ikke alle situasjonene er klare diving-tilfeller.. Men noen av de er hårreisende. Han har egentlig bare seg selv å takke for at dommere kanskje er litt ekstra obs på filming med han. Jeg synes forøvrig at det gule nå sist var feil.

Link to comment
Share on other sites

Tåpelig med en såkalt topp 30-liste hvor ikke alle er klare tilfeller av filming engang. Ingen av de seks første reagerte jeg spesielt på iallfall. Når en blir taklet så kan det til tider se latterlig ut å falle senere, men om du kommer ut av balanse så kan det fort skje. Samme om du prøver å hoppe unna en takling, noe som også gjelder i flere av situasjonene i filmen.

 

Dæven, denne videoen blir jo dårligere jo mer jeg ser av den, tipper den er lagd av noen som faktsik prøver å forsvare ham. Tror jeg telte seks eller syv klare filminger i løpet av filmen, og en del overdramatiseringer av episoder hvor han antagelig hadde falt uansett.

Link to comment
Share on other sites

Det gule kortet han fikk for filming burde han aldri hatt. United ble nok snytt for straffe mener jeg.

Skandaløst at du sier det. Han hopper jo over keeper, null kontakt, og faller som ei flue. Han gjør seg klar til å hoppe over Niemi i det ballen blir spilt igjennom til han.

 

Kan tenke meg mye som er skandaløst, utsagnet mitt er ikke det. Jeg kan ikke se hvordan han kan holde seg på beina der.

 

Støttes.

 

Dog synes jeg den lille vinklingen han gjør på fallet rett før han treffer bakken, ser litt "filmete" ut.

 

Men det er greit at det ikke er kontakt med keeper og spiller, så lenge keeper hindrer spiller i å kunne få tak i ballen. Når Niemi går etter føttene til Ronaldo (dog ikke treffer) så hindrer han Ronaldo i å kunne holde seg på beina. Dermed tror United ble snytt for straffe. As simple as that.

 

Dog skal det sies at jeg koser meg veldig over at alle avgjørelsene for en gangs skyld ikke går United's vei. Herlig.

Link to comment
Share on other sites

Dog skal det sies at jeg koser meg veldig over at alle avgjørelsene for en gangs skyld ikke går United's vei. Herlig.

Jepp. For en gangs skyld får ikke United straffe på Old Trafford når de skriker etter det. Dommeren hadde baller nok denne gangen til å stå imot den skitne Manu fansen.

Link to comment
Share on other sites

Dog skal det sies at jeg koser meg veldig over at alle avgjørelsene for en gangs skyld ikke går United's vei. Herlig.

Jepp. For en gangs skyld får ikke United straffe på Old Trafford når de skriker etter det. Dommeren hadde baller nok denne gangen til å stå imot den skitne Manu fansen.

 

Respekt!

Hvem var det (dommeren), forresten?

 

Synes det skal dras frem som en hendelse som kan gjøre en dommer mer likt. Det kreves mye av en dommer å gjøre det vedkommende gjorde i denne situasjonen. Både på Old Trafford foran det ondskapsfulle hjemmepublikummet til United, og rett foran nesa på Rudolf (drister meg til å kalle Rednose for det i disse juledager). Tror dette var første gang jeg har sett noe slikt. Ihvertfall ved en så uklar situasjon. Jeg gjentar: Respekt!

 

Håper forøvrig ikke det var Mike 'The Rat' Riley, for da trekker jeg tilbake alt jeg har sagt. Jeg har alt annet enn respekt for mannen etter Ferdinands felling av Freddie alene med keeper for en del sesonger tilbake.

Link to comment
Share on other sites

I dag filmer Ronaldo GARANTERT til seg et straffespark, som han like gjerne også tar selv.. Jeg blir rett og slett provosert når jeg ser filming i så ekstrem grad som han viste i dag. Skal legge ut klipp når jeg finner.

 

Den filmingen var GROV! På 3-1. Jeezuz!!!

Link to comment
Share on other sites

Herregud, jeg blir virkelig kvalm av ham.

For meg er det et under at FA ikke har en regel mot slikt, at de etter kampen kan straffe de som filmer slik.

Og det er ikke den eneste gangen Ronaldo filmet idag, han hadde en 4-5 soleklare filminger idag :rolleyes:

Utrulig frustrerende å se på!!!

 

Men som trøst hadde satset penger på at Manutd skulle vinne med over to mål, og at Ronaldo skåret :D

Link to comment
Share on other sites

Uansett.

Han er sabla god. Med han i vår tropp ville vi vært fryktelig sterke.

United er mer avhengig av enkeltspillere enn oss. Skade på Ronaldo og veien ville bli lettere for oss.

 

For min del hadde jeg ikke villet hatt Ronaldo gratis.

 

Herregud, jeg blir virkelig kvalm av ham.

For meg er det et under at FA ikke har en regel mot slikt, at de etter kampen kan straffe de som filmer slik.

Og det er ikke den eneste gangen Ronaldo filmet idag, han hadde en 4-5 soleklare filminger idag :angry:

Utrulig frustrerende å se på!!!

 

Men som trøst hadde satset penger på at Manutd skulle vinne med over to mål, og at Ronaldo skåret :)

 

Veldig enig. Virker ikke som om de bryr seg om å stoppe filming og usportsilgheter. Noen kampers karantene for en slik latterlig opptreden, er sannsynligvis det som skal til for å minske filming betraktlig. Jeg forstår at dommerne blir lurt i øyeblikket, for Ronaldo er en proffesjonell filmer, men i ettertid MÅ det gå an å gripe inn..

Link to comment
Share on other sites

Uansett.

Han er sabla god. Med han i vår tropp ville vi vært fryktelig sterke.

United er mer avhengig av enkeltspillere enn oss. Skade på Ronaldo og veien ville bli lettere for oss.

 

Ingen tvil om at han er en fantastisk fotball spiller. Men ville ikke hatt en slik spiller på laget mitt for fem flate øre.

Eboue er det nærmeste vi kommer en filmer, selv om Eboue ikke er i nærheten av en slik spiller.

Link to comment
Share on other sites

Det er latterlig at en spiller av Ronaldo's kaliber ønsker å synke så lavt at han filmer seg til straffe når laget leder 3-1 mot det desidert dårligste laget i pl.

Hadde ikke hatt lyst til å ha en så usportslig spiller i stallen om så jeg hadde blitt betalt for det!!

Dommerne må snart begynne å få øynene opp for han!

Honnør til Rob Styles som gjorde det forrige helg:)

Link to comment
Share on other sites

I dag filmer Ronaldo GARANTERT til seg et straffespark, som han like gjerne også tar selv.. Jeg blir rett og slett provosert når jeg ser filming i så ekstrem grad som han viste i dag. Skal legge ut klipp når jeg finner.

 

Fått tak i klippet? fikk ikke sett det...

Link to comment
Share on other sites

Det er ille nok at han filmer på overtid mot en lag de leder mot, men det faktum at han tar straffen selv når Teves har putta 2 mål og dermed har sjansen til å få sitt første hattrick på Old Trafford, er en skam! Noen må gi den gutten noen timer i etikk og respekt :angry:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...