Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Bare å nyte målet til Benjani mot Moan Utd i går: http://youtube.com/watch?v=5ulaxcszF9E

 

Det er en så perfekt utført heading, et perfekt angrep. Ingen kunne slått et bedre innlegg enn det Taylor gjorde der, ingen hadde kontrollert den headingen til Benjani så godt som han gjorde der heller. "No one could see that coming. No one saw Benjani coming!"

Link to comment
Share on other sites

Synd Cristiano ikke skal spille de neste kampene, for det hadde jo vært morsomt å se ham gjemme hodet nedi drakten på grunn av at han ikke hadde hatt råd til å kjøpe sminken sin de neste ukene.

'Dakars lille Cristiano..

 

Nei, fra spøk til revolver: Å ikke få to ukeslønner er jo ingenting for en spiller på Premier League-nivå, og spesielt ikke av Cristianos kaliber. Han kommer ikke til å merke det grann av denne "straffen". Steng ham heller ute i enda flere kamper om det han gjorde var så forferdelig alvorlig. Bitch-slape en annen person har vel aldri vært noe farlig heller.. bare nedverdigende overfor deg selv. Så jeg synes ikke han trenger straff i det hele tatt jeg! :) (ja, jeg vet at det var skalling han gjorde, men vi MÅ jo bare kødde litt om dette med bitch-slaps når vi først har sjansen)

Link to comment
Share on other sites

1 - 0 til pause. Nani med mange fine finesser. Giggs veldig usynlig. Tror City drar dette i land. Man kan se selvtilliten og den eksta boosten i laget når United angriper. Richards minner meg veldig om vår egen King Kolo, ekstremt god omgang av han!

Link to comment
Share on other sites

Helsikken for en spiller Micah Richards er!!!

De som kommenterte negativt mot at jeg mente vi burde hentet han for rundt 200 mill før sesongen kan jo bare stappe den kommentaren langt opp et sted solen ikke skinner. Fantastisk at City leder, ufortjent, men ManU har ikke skapt sjanser på løpende bånd heller. Jeg føler meg veldig usikker på Schmeicel, han er helt klart preget av anledningen. Uansett så skal Dunne, Richards og de to nye sidebackene til City hindre det meste som kommer, det som er farlig er legg bak forsvaret, han glapp jo et sånt nnlegg, men hvem var der da? Micah Richards selvfølgelig. Noen som vet om Bianchi er skadet?

Link to comment
Share on other sites

Sven og Manchester shitty hadde griseflaks som fikk ale 3 poengene med seg. City var elendig på det meste, og United kan kunn skylde på seg selv at de ikke klarte å være effektive nok foran mål. Man får jo litt medfølelse når man ser at United msibruker så mange store sjanser, for de hadde absolutt fortjent seier. Det var jo akkurat slik Arsenal tapte mange poeng sist sesong. Mot lag som knapt klarte å få med seg ballen fremover, og et Arsenallag som hadde 20-30 gode sjanser, ja, til og med bomm på åpent mål var det. Og selfølgelig måtte motstanderen få et litt heldig mål i det 87minuttet på den eneste sjansen de hadde produsert i hele kampen.

 

Manu har hatt en horribel start, men jeg er sikker de vil komme sterkt tilbake etter hvert. Det er jo viktig at Arsenal klarer å få et godt forsprang, og ikke sløse bort poeng på dumme tabber.

Link to comment
Share on other sites

Nå ligger United på nedrykksplass. Nest sist på tabellen! :) :)

 

Det blir ikke noe heia Spurs av den grunn!!!!!!!!!!!!!!!! Go United.

Skal ikke starte opp igjen debatten om hvem av Tott og Manu som er verst (Manu er mest hat, forresten.hehe), men håper for all del ikke United vinner her!!! Vi vil vel vinne ligaen, og da er det jo bra når våre største rivaler avgir poeng. Håper på uavgjort.... ...og mange langtidsskader :lol:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...