Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Vel, han var overalt på banen. Synes han var helt ok.

 

Van persie derimot...

 

 

Elendig :D

 

.. ja, det var han kanskje. Og han hadde en god takling i eget forsvar mot slutten. Men før det haglet feilpasningene, og touchen hans virket svært rusten. I likhet med flere andre utpå der. Sant nok.

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, nå har jeg jaggu sett ManU bli snytt for straffe på Okd Trafford! Det trodde jeg ikke skulle få oppleve!

 

 

 

Vel, da ble Chelsea det også. Phil Jones kommer med armen i en svært unaturlig bevegelse og hindrer Ashley Cole. Det er tull å si som Lundekvam: "Det e kontakt der, men det er ikke nok til straffe". Med så små marginer det er i dagens fotball, er selvsagt litt kontakt i en slik situasjon nok til at man kommer det tidels sekundet for sent til å avslutte.

Edited by Ravenghost
Link to comment
Share on other sites

Det er ingenting som tyder på at Man u ikke skal være helt "der oppe". Merkelig at så mange såkalte eksperter spådde at manu skal være fornøyde med en 4.plass.

 

Beholder de Rooney, samt signerer en stjernespiller, så blir de riktig riktig farlig ( noe de allerede er..)

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

Å si at Manu sin benk ikke er bra, er helt på trynet. To av de beste vingene i landet, pluss en som scorer på bestilling når han blir byttet inn...

Dommerens innsats har vært så som så. RvP skulle vært utvist, men heldigvis valgte dommer rett da Wellbeck falt teatralsk i 16-meteren!

Link to comment
Share on other sites

Ben elfen skrev: "Deilig å se Man U bli forvandlet til et tannløst drittlag på rekordtid.
Moyes har ingen plan B!"


nå var dette bare en kamp, men du har åpenbart et poeng her. Fergusons evne til å "lade om" underveis, og foreta taktiske endringer mot slutten av kampen har skaffet ManU mange pokaler opp gjennom årene. Så langt ser det ikke ut som Moyes helt er der. Et godt tegn, men det er viktig å påpeke at det er mange kamper og det kan jo hende dette endrer seg etter hvert...?

Link to comment
Share on other sites

Klart det kan endre seg men la oss glede oss så lenge det varer.

Og en liten rettelse. 2 kamper. De så like tannløse ut mot Chelsea.

 

BE

 

for all del, to kamper. Og ja, et tannløst drittlag. Nå viser de sitt sanne jeg! ;) for hvor mange kamper under AF har de ikke vært et tannløst drittlag i mer enn 85 minutter uten å bli straffet for sine feil, vist et par øyeblikks magi på tampen, og vunnet?

Link to comment
Share on other sites

Jeg så Liverpool mot Manchester United her forleden og det slo meg at Manu minnet noe så jævlig om Everton, bare med bedre spillere. Det eneste forskjellen var at de ikke hadde en høysåte å slå ballen mot når de trengte scoring mot slutten. Nå har de fått ham!

 

Let's all laugh at everton 2.0!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...