Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Hadde vært meget deilig det ja. Selv om det er litt småklubbmentalitet.

 

Forøvrig.. nevnte gråhåra c... har uttalt seg om Rooney:

 

"He should be loyal & stay at Manchester since its them that made him who he is today"

 

Hmmm......

Link to comment
Share on other sites

Sjokkerer det? Han forlot en skute han visste sank. Ingen som trenger å lure på hvorfor han gjorde det noe mer nå.

Hadde klubben og Wenger hatt litt baller hadde de gjort som Liverpool med Suarez, nektet.

 

Alt er som normalt, United spiller ikke best men leder 0-2 greit. Vinnerskaller i alle ledd.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

RVP er klasse, det visste vi når vi solgte. Vi erstattet han med en Giroud som ikke når han til anklene engang, og atpåtill er Giroud mutters alene om å måtte dra lasset for tiden. Ifølge Wenger er Sanogo vanvittig god, men han blir ikke satt på engang. Nei, United blir oppi der iår også.

Link to comment
Share on other sites

2x van Persie. Er så klasse kontra hva vi har fremover i banen (ekskludert Cazorla).

Cazorla er i mine øyne meget effektiv til å snurre rundt seg selv i ufarlig sone, er ellers en nokså god fotballspiller som er lite effektiv dessverre. Er overrasket over hvor lite flink han er til å tre medspillere på løp. Flere kamper hvor han har rom og mulighet til å tre tidlig uten at han gjør det. Jeg trodde da han kom til oss at det var en av hans sterkeste sider, men han har ikke overbevist meg om det enda. Han er milevis bak vP i den delen av spillet og enda lengre bak en spiller som Fab. Cazorla bruker for lang tid og det er for mange runder. Rosicky er langt mer effektiv og mye mer fremoverrettet i spillet sitt. Per i dag er han for meg det beste alternativet vi har i den hengende rollen.

 

Forøvrig en nytelse å se vP spille fotball. Det er så smart og presist at han gjør alle spillerne rundt seg gode. Han er rett og slett blandt verdens beste spillere og fortjener bedre enn hva Arsenal har vist av ambisjoner de siste årene. Jeg forstår bedre og bedre hans uttalelser i forbindelse med overgangen i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Cazorla er i mine øyne meget effektiv til å snurre rundt seg selv i ufarlig sone, er ellers en nokså god fotballspiller som er lite effektiv dessverre. Er overrasket over hvor lite flink han er til å tre medspillere på løp. Flere kamper hvor han har rom og mulighet til å tre tidlig uten at han gjør det. Jeg trodde da han kom til oss at det var en av hans sterkeste sider, men han har ikke overbevist meg om det enda. Han er milevis bak vP i den delen av spillet og enda lengre bak en spiller som Fab. Cazorla bruker for lang tid og det er for mange runder. Rosicky er langt mer effektiv og mye mer fremoverrettet i spillet sitt. Per i dag er han for meg det beste alternativet vi har i den hengende rollen.

 

Forøvrig en nytelse å se vP spille fotball. Det er så smart og presist at han gjør alle spillerne rundt seg gode. Han er rett og slett blandt verdens beste spillere og fortjener bedre enn hva Arsenal har vist av ambisjoner de siste årene. Jeg forstår bedre og bedre hans uttalelser i forbindelse med overgangen i fjor.

 

Ingen tvil om at Cazorla tuller og dveler mye på ballen fremfor å sende gjennom en spiller/gå på løp, men i mine øyne er han fortsatt en overlegen spiller kontra Rosicky. Rosicky har mange meget gode egenskaper, men det er ikke ofte han heller evner å tre gjennom spillere på løp. Og i motsetning til Cazorla så er det ytterst sjeldent tsjekkeren evner å putte ballen i nettet. Og når man spiller i den posisjonen Rosicky gjør så er det et must. I går hadde han to gigasjanser (jeg bruker ikke giga veldig ofte) og maktet ikke å være i nærheten av å score på en eneste av de. Det er rett og slett ikke godt nok.

 

Når det gjelder Cazorla så har jeg påpekt fra første stund at han er en spiller som liker å ha ballen i beina. Han oppsøker veldig ofte ballen fremfor å oppsøke ledige rom. Så det er sjeldent han er med på å strekke motstanderlaget. Dog har han en del gjennombruddspasninger, men ikke nok. Særlig ikke mot Theo som har dette som sitt største våpen.

 

Jeg forstår meget godt hvorfor van Persie forlot oss sportslig sett og grunnet manglende ambisjoner, men jeg har fortsatt et intenst hat når jeg ser han ute på banen på tross av at han er en fantastisk spiller.

Link to comment
Share on other sites

Everton can confirm that it has received bids from Manchester United for two players. Those bids were immediately rejected out of hand as derisory and insulting.

The Club did not make public these details as it was vital Roberto Martinez’s preparations for the opening game of the Premier League season were not disrupted in anyway.

Alan Myers
Director of Communications

 

Fellaini og Baines United prøver seg på? Baines ville vært et meget godt kjøp for et par-tre sesonger, men Fellaini ville vært et monster for United. Håper bare at de ikke ender opp med sistnevnte.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...