Jump to content

Ambisjonsnivået til Arsenal?


mmaelan

Recommended Posts

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Arsenal har ambisjoner som står i forhold til klubbens ressurser og utvikling (treningsfasiliteter, ny stadion, ny hovedsponsor og mange unge lovende spillere). Jeg synes ikke det ser ut som vi er på noe villspor.

 

Wenger sier at dersom rett mann er ledig på markedet over nyttår, kan det være han handler. Han handler derimot ikke for å overbevise enkelte på forumet om at han har ambisjoner.

 

Selvsagt har Arsenal ambisjoner! Og Wenger er den ledende og mest ambisiøse av alle. Det kjenner jeg mer trygg på!

Link to comment
Share on other sites

Det som slår meg når jeg leser dette er jo at både Pires og Henry faktisk vil bli i klubben. Og de tar jo ikke feil når de sier at troppen er for tynn. Så henter vi feks inn en spiss og en erstatter for Vieira tror jeg vi er der igjen....Fabregas er jo et kjempetalent, men at han skal styre midtbanen vår gjennom en hel sesong er noe tidlig. Jeg håper vi henter et 2-3 klassespillere, men jeg regner med Wenger har kontroll. Ser ingen grunn til ikke å stole på han.

 

som Timbuktu sier: Det løser seg, det gjør det alltid!!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal har ambisjoner som står i forhold til klubbens ressurser og utvikling (treningsfasiliteter, ny stadion, ny hovedsponsor og mange unge lovende spillere). Jeg synes ikke det ser ut som vi er på noe villspor.

 

Wenger sier at dersom rett mann er ledig på markedet over nyttår, kan det være han handler. Han handler derimot ikke for å overbevise enkelte på forumet om at han har ambisjoner.

 

Selvsagt har Arsenal ambisjoner! Og Wenger er den ledende og mest ambisiøse av alle. Det kjenner jeg mer trygg på!

24033[/snapback]

 

 

Det er ikke for å overbevise oss på forumet, men derimot Henry, Ljungberg, og Pires!

Link to comment
Share on other sites

At Pires har slitt pga skilsmisse og innrømmer at det er årsaken

til hans svake sesongåpning syns jeg det skal respekteres ikke

kritiseres.

24026[/snapback]

No er det vel fjorårets sesongstart han nevner som dårlig, og at skilsmissa kom i tillegg. Det var grunnen til hans "bust-up" med Domenech.

Link to comment
Share on other sites

http://www.sportinglife.com/football/news/...l&TEAMHD=soccer

 

Fin artikkel for å oppsummere mitt forrige innlegg: Pires venter å ser om Arsenal har noen ambisjoner før han skriver under ny kontrakt!!!

24021[/snapback]

 

Nettopp ja. Er ikke bare Henry som betviler ambisjonene her nei.. Ambisjonene til Wenger og Arsenal er sikkert skyhøye, men det er utførelsen det skorter på...

Nå skal vel kanskje Pires være litt forsiktig å uttale seg så mye for han har vært elendig denne sesongen og er vel litt på hell nå..

Men han nøler sikkert ikke med å finne seg nye utfordringer hvis ikke Arsenal holder det nivået som trengs for å nå helt til topps.

24022[/snapback]

Wenger avkrefter ryktene om at Henry er på vei til Spania! Og Cole skal heller ikke bort!

Link to comment
Share on other sites

http://www.sportinglife.com/football/news/...l&TEAMHD=soccer

 

Fin artikkel for å oppsummere mitt forrige innlegg: Pires venter å ser om Arsenal har noen ambisjoner før han skriver under ny kontrakt!!!

24021[/snapback]

 

Nettopp ja. Er ikke bare Henry som betviler ambisjonene her nei.. Ambisjonene til Wenger og Arsenal er sikkert skyhøye, men det er utførelsen det skorter på...

Nå skal vel kanskje Pires være litt forsiktig å uttale seg så mye for han har vært elendig denne sesongen og er vel litt på hell nå..

Men han nøler sikkert ikke med å finne seg nye utfordringer hvis ikke Arsenal holder det nivået som trengs for å nå helt til topps.

24022[/snapback]

Wenger avkrefter ryktene om at Henry er på vei til Spania! Og Cole skal heller ikke bort!

24083[/snapback]

 

med en gang du ser det så ser det konge ut. Men hvis du ser litt på det så kan han ennå gå til Juvè, og det er de som er mest på hugget også. Og Juvè er vel ikke i Spania de, er de..?

 

Jeg venter med å juble! (Jeg har ikke sagt at du jubler heller. Men jeg bare svarer. Dette sier jeg for at jeg ikke vil ha en fornærmet melding tilbake... ;) )

Link to comment
Share on other sites

Nå skal vel kanskje Pires være litt forsiktig å uttale seg så mye for han har vært elendig denne sesongen og er vel litt på hell nå..

Men han nøler sikkert ikke med å finne seg nye utfordringer hvis ikke Arsenal holder det nivået som trengs for å nå helt til topps.

24022[/snapback]

Henviser til disse linkene SkySports og Goal.com

 

Pires uttaler seg nå, og sier at Arsenal er første prioritet, men at hvis det skulle komme et tilbud, uansett fra hvilken som helst klubb, så skal han vurdere det nøye.

 

Pires vil ikke diskutere kontrakt med The Gunners før i Januar.

 

Men er enig med det du sier Caribo: Han skal være forsiktig med å uttale seg, for han har vært ELENDIG så langt i sesongen! (Med unntak av den pasningen han serverte Henry mot Sparta Praha)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...